PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Shittt.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 21-01-2013 om 21:44:41RT @Sergio_Guerre: Y por fin llegó mi premio del concurso #myTOTY de @EASPORTSEsp nada más y nada menos que... http://t.co/7WmBi8kv reageer retweet
Hij heeft zijn gay vriendjes meegenomen.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:47 schreef laucas het volgende:
Ik dacht dat stoereboii niet meer leefde? Jammer.
Welke telefoon is die eerste? Hij lijkt op de stock rom van de mijne (die ik nu al lang niet meer draai)quote:
hij heeft Xboxworld tegen ons opgezetquote:Op maandag 21 januari 2013 21:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij heeft zijn gay vriendjes meegenomen.
haha ja, yolo tog?quote:
Belgen zeker?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij heeft zijn gay vriendjes meegenomen.
1 coin, ik bied 0,001 euro, oh dat kan niet, doe ze dan maar gratisquote:
Jij kent me niet eens van in deze reeks...quote:Op maandag 21 januari 2013 21:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hij heeft Xboxworld tegen ons opgezet
Compleet random gekozen dus.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat de actual fuck
Benzema
Robben
Maicon
En eerst wel?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jij kent me niet eens van in deze reeks...
Ben hier trouwens echt niet met de bedoeling om weer ruzie te maken
¤5quote:Op maandag 21 januari 2013 21:49 schreef robert_paulsen het volgende:
Ik wil wel coins kopen.
Kost dat/?
'Cursus Nederlands' heb je kennelijk nooit gegoogled.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:48 schreef robert_paulsen het volgende:
Ik zoek op ggogle fut topic en krijg dit site, Is niet goed dan?
Ik wil gewoon dat iemand zegt hoe ik moet inloggen
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:49 schreef Gramulanion het volgende:
Juanfran in je TOTY hebben en dan TOTY Ronaldo winnen, dan ben je wel een baas.
Nederladns op een orum praten. Jongetje, het is niet mn cvquote:Op maandag 21 januari 2013 21:49 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
'Cursus Nederlands' heb je kennelijk nooit gegoogled.
quote:
quote:
kan helemaal niet gr gr x laterquote:Op maandag 21 januari 2013 21:52 schreef robert_paulsen het volgende:
Iemadn een antwoord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IEMANDDDDDDDD
[ afbeelding ]
heel veel pr's volgens mijquote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:49 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje meer respecht voor mijn bazen team.
Zeg knul, ga weer lekker terug naar waar je vandaan komt.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:51 schreef robert_paulsen het volgende:
[..]
Nederladns op een orum praten. Jongetje, het is niet mn cv
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:49 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
'Cursus Nederlands' heb je kennelijk nooit gegoogled.
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:52 schreef JochemP het volgende:
Is dit wat je bedoelt met "Prepare your anus for victory" ?
quote:
quote:
Als er nou eens niet gereageerd wordt, is er voor hun ook geen reden om erg lang hier te blijven.quote:
ik moest lachenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:53 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alsjeblieft, een respecht voor je team
die staan in zijn fap-collectiequote:Op maandag 21 januari 2013 21:54 schreef Zhano het volgende:
Die gast tovert die plaatjes wel heel makkelijk tevoorschijnStaan vast bij zn favorieten.
Best verdacht jaquote:Op maandag 21 januari 2013 21:54 schreef Zhano het volgende:
Die gast tovert die plaatjes wel heel makkelijk tevoorschijnStaan vast bij zn favorieten.
fypquote:Op maandag 21 januari 2013 21:54 schreef Ozz-03 het volgende:
Stoereboii heeft zijn familie en vrienden met zich mee genomen.Het is in de eerste minuut al raak man.
Jij kent me niet eens, knulletje...quote:Op maandag 21 januari 2013 21:54 schreef Ozz-03 het volgende:
Stoereboii heeft allemaal voorvocht kindjes en blikmongolen met zich mee genomen.Het is in de eerste minuut al raak man.
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:54 schreef Zhano het volgende:
Nee maar je broertje welquote:Op maandag 21 januari 2013 21:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jij kent me niet eens, knulletje...
Reemiquote:Op maandag 21 januari 2013 21:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Wie is eigenlijk de lelijkerd die met KSI op de foto staat?
Reemi.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Reemiquote:Op maandag 21 januari 2013 21:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Beter dan jij denkt, Thibaultquote:Op maandag 21 januari 2013 21:55 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jij kent me niet eens, knulletje...
Iemand knulletje noemen die minstens 6 jaar ouder is.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:58 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Meest OP verdediger gaat dit wordenen ik heb hem dan in een team
#yoloquote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Lijkt RTL Boulevard wel hier... Ik stel een serieuze fut kwestie voor en krijg geen reactie, stel ik een bullshit vraag en dan springt iedereen er bovenop
Nog maar een gerucht hea!quote:Op maandag 21 januari 2013 21:58 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Meest OP verdediger gaat dit wordenen ik heb hem dan in een team
Je vraag ging verloren in de bullshit denk ik. Maar vertel, je bent dus van plan een Dell te kopen?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Lijkt RTL Boulevard wel hier... Ik stel een serieuze fut kwestie voor en krijg geen reactie, stel ik een bullshit vraag en dan springt iedereen er bovenop
Wat betekent SMLENO?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Hahaquote:Op maandag 21 januari 2013 21:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je vraag ging verloren in de bullshit denk ik. Maar vertel, je bent dus van plan een Dell te kopen?
I noes, maar alsquote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:00 schreef STING het volgende:
[..]
Jep. Ik heb m'n verzetje voor vandaag weer gehad
Thxquote:Op maandag 21 januari 2013 22:00 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
[..]
Euro per coins bradda, voor jou speciale prijs.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:01 schreef Jongentje. het volgende:
Iemand coins te koop en zo ja, tegen welke prijs?
300k à 10 euro/100k. INGquote:Op maandag 21 januari 2013 22:01 schreef Jongentje. het volgende:
Heb je een zus?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:01 schreef Jongentje. het volgende:
20 euro per coinquote:Op maandag 21 januari 2013 22:01 schreef Jongentje. het volgende:
Is je google stuk?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:03 schreef dion_v_k het volgende:
Heeft Maikon Leite nog steeds 5* skill?
Dit is gewoon bullshit.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:02 schreef Gramulanion het volgende:
Eh maar serieus, je moest een team maken zonder huidige TOTY spelers je produceert dit met Juanfran als 1 van de 2 nieuwe spelers en je wint TOTY Ronaldo.
[ afbeelding ]
Is dit de winnaar geworden?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:02 schreef Gramulanion het volgende:
Eh maar serieus, je moest een team maken zonder huidige TOTY spelers je produceert dit met Juanfran als 1 van de 2 nieuwe spelers en je wint TOTY Ronaldo.
[ afbeelding ]
Jup, 5 skillsquote:Op maandag 21 januari 2013 22:03 schreef dion_v_k het volgende:
Heeft Maikon Leite nog steeds 5* skill?
volgend jaar dus gewoon het TOTY kopiëren, dan win je sowiesoquote:Op maandag 21 januari 2013 22:02 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Picsquote:Op maandag 21 januari 2013 22:05 schreef Puckzzz het volgende:
Hey mannen,
Ik onderbreek jullie gezellige kletsklupje nog ff 1 keer.
Vanwege mijn vraag van gisteravond over het haperen wanneer online spelen. Ik heb er ff gewoon een kabel tussen gehangen ipv draadloos en ik hoor geen gemopper meer van meneer.
Thnx voor het advies en carry on bitchin' at each other![]()
Waarvan?quote:
Ik had er ook een hoop, bijna allemaal weer kwijtquote:Op maandag 21 januari 2013 22:06 schreef ThadCastle het volgende:
Had 4 van Rhijns voor onder 500c en 8 Willems'. Van Rhijn gaat voor 2k nice dus
De draad naar je spelletjesafspeelapparaatquote:
Dit is FUT, niet FIFA...quote:Op maandag 21 januari 2013 22:05 schreef Puckzzz het volgende:
Hey mannen,
Vanwege mijn vraag van gisteravond over het haperen wanneer online spelen. Ik heb er ff gewoon een kabel tussen gehangen ipv draadloos en ik hoor geen gemopper meer van meneer.
Huntelaar is ook een prima spits, op FUT dan weliswaar minderquote:Op maandag 21 januari 2013 22:10 schreef vandermar het volgende:
Waarom heeft Nederland maar 1 goede spits (van persie)
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:11 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Huntelaar is ook een prima spits, op FUT dan weliswaar minder
de jong :pquote:Op maandag 21 januari 2013 22:10 schreef vandermar het volgende:
Emnesquote:Op maandag 21 januari 2013 22:10 schreef vandermar het volgende:
Te kut :$quote:
Is geen goudquote:
echt hequote:
Ik lach me kapotquote:
Graag gedaan. Wat krijg ik nu?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:05 schreef Puckzzz het volgende:
Hey mannen,
En nu het jankverhaaltjequote:Op maandag 21 januari 2013 22:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
HE TIM ALS JE ME NIET GELOOFT STA JE NU OP EN LOG JE UIT
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
De draad naar je spelletjesafspeelapparaat
Fuentesquote:Op maandag 21 januari 2013 22:14 schreef ThadCastle het volgende:
Beste zilvere CB uit Liga Mx voor in 352?
En goeie zilvere CB's uit Mexico voor in 352?
RvW is beter.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:16 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon geen concurrentie voor RvP
Daarom lijkt 'ie zo goed, terwijl 'ie dat eigenlijk helemaal niet is.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:16 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Thxquote:Op maandag 21 januari 2013 22:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Fuentes
Araujo en Diego Reyes zijn het grootst en ze hebben nog redelijke pace
Oh, spannendere foto's mogen ook welquote:Op maandag 21 januari 2013 22:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Dat is gewoon een netwerkkabel van de router naar de PS3. Is echt niet spannend ofzo
Ik had gisteren hier ff gevraagd wat ik aan dat v
In t echt ook nietquote:Op maandag 21 januari 2013 22:16 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Na die laatste foto's hoeft dat van mij niet meer...quote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, spannendere foto's mogen ook wel![]()
vdm heeft ook zin in een verzetjequote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Na die laatste foto's hoeft dat van mij niet meer...
Je bent nu definitief op mannen overgestapt?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Na die laatste foto's hoeft dat van mij niet meer...
Hij kan iemand lekker uit de tent lokkenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:18 schreef Tim86 het volgende:
Op zulke momenten blijkt dat Genee stiekem best een goede journalist/interviewer is
Hij heeft best goede stats maar niet voor een CBquote:Op maandag 21 januari 2013 22:19 schreef ThadCastle het volgende:
Fuentes als buitenste cb is ook een no go?
Gewoon foto's van meisjes vind ik prima. Foto's van aambeien of aangespoelde walrussen mogen wegblijven...quote:Op maandag 21 januari 2013 22:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je bent nu definitief op mannen overgestapt?
Of ben je nogsteeds latent homo?
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon foto's van meisjes vind ik prima. Foto's van aambeien of aangespoelde walrussen mogen wegblijven...
Ik zou Rooney op de plek van david Silva neer zetten, maar dan kom je met de chem niet uit of wel?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:21 schreef dion_v_k het volgende:
Wie vinden jullie fijner spelen, Rooney of v. Persie?
Ik wil dit team gaan maken maar twijfel tussen die 2..
[ afbeelding ]
Nee, heeft Rooney 7 chemquote:Op maandag 21 januari 2013 22:22 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik zou Rooney op de plek van david Silva neer zetten, maar dan kom je met de chem niet uit of wel?
https://www.google.nl/sea(...)oAA&biw=1024&bih=653quote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, spannendere foto's mogen ook wel![]()
Genee weet veel meer over sporten dan menig kijker van VI denkt. Hij wordt altijd afgezeken door Derksenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:18 schreef Tim86 het volgende:
Op zulke momenten blijkt dat Genee stiekem best een goede journalist/interviewer is
Maar ik vind Ramires zo'n baas en Anderson niksquote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)oAA&biw=1024&bih=653
Oeps, mijn safe search staat uitquote:Op maandag 21 januari 2013 22:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bij mij ook, tegenvaller hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oeps, mijn safe search staat uit
nee krijg ik ook nooit gevonden hahaquote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kan iemand mij een linkje geven naar het Totw suggestion Thread? Ik kan die nooit vinden op de ea forums
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2218213.pagequote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kan iemand mij een linkje geven naar het Totw suggestion Thread? Ik kan die nooit vinden op de ea forums
Jij krijgt volgens mij nooit wat gevonden. Daarom ook je username.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:26 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
nee krijg ik ook nooit gevonden haha
jawel hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 22:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij krijgt volgens mij nooit wat gevonden. Daarom ook je username.
Klopt ja..qua feiten zit hij ook vaak als enige goed aan tafel (en niet alleen omdat hij een oortje in heeft. Qua parate kennis is hij de beste aan tafel.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Genee weet veel meer over sporten dan menig kijker van VI denkt. Hij wordt altijd afgezeken door Derksen. Die Derksen is zelf een clown
Hij is dan ook voor Cambuur en Feyenoordquote:Op maandag 21 januari 2013 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt ja..qua feiten zit hij ook vaak als enige goed aan tafel (en niet alleen omdat hij een oortje in heeft. Qua parate kennis is hij de beste aan tafel.
Feyenoord ook ja? Dat weet hij goed te verbergen dan.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is dan ook voor Cambuur en Feyenoord
Zag laatst een programma waar hij een dag werd gevolgd, echt bizar hoe veel hij met zijn werk bezig is.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt ja..qua feiten zit hij ook vaak als enige goed aan tafel (en niet alleen omdat hij een oortje in heeft. Qua parate kennis is hij de beste aan tafel.
Emile Schelvis ook, die zegt dan maar Spartaquote:Op maandag 21 januari 2013 22:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Feyenoord ook ja? Dat weet hij goed te verbergen dan.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
B100 toch?quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:27 schreef poker4lifee het volgende:
leuk dat agbonlahor 100 pace heeft, fucking irritant maar 3* skillmoves
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]Speelt die kerel in Napoleon Dynamite?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
En Jack is alleen voor AFCquote:Op maandag 21 januari 2013 22:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Emile Schelvis ook, die zegt dan maar Sparta
Thanksquote:Op maandag 21 januari 2013 22:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2218213.page
Rene van der Gijp vindt Feyenoord stiekem ook nog leuk alleen wil hij zijn vriendje Been in de kont kruipen en is hij vroeger bij Feyenoord weggestuurdquote:
Bij de PSV fanshop in het stadion verkopen ze diverse Nike shirtjes, ik denk dat je daar het meeste kans hebt. Even bellen lijkt me het beste.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:32 schreef Fuszy het volgende:
Iemand hier die weleens in de Nike store in Eindhoven komt? Verkopen ze daar het Arsenal uitshirt? In Londen wel, maar dat is ook niet zo gek
Nee, ik weet wel dat ze in de adidas store in Straatsburg shirts van Marseille verkopenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:32 schreef Fuszy het volgende:
Iemand hier die weleens in de Nike store in Eindhoven komt? Verkopen ze daar het Arsenal uitshirt? In Londen wel, maar dat is ook niet zo gek
Ik zet geen stap in de PSV fanshopquote:Op maandag 21 januari 2013 22:33 schreef nistelaria het volgende:
[..]
Bij de PSV fanshop in het stadion verkopen ze diverse Nike shirtjes, ik denk dat je daar het meeste kans hebt. Even bellen lijkt me het beste.
Bermudezquote:Op maandag 21 januari 2013 22:33 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Wie als CAM? Ik denk erover om de CAM ingame naar LM te switchen. Dus de CAM/CM moet stats hebben voor een LM.
Niet alle gingers zijn dezelfde persoon..quote:Op maandag 21 januari 2013 22:34 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Stond ook bij spannende foto's. Jelle ten ROuwelaar toch?
Daar vroeg ik niet omquote:Op maandag 21 januari 2013 22:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik weet wel dat ze in de adidas store in Straatsburg shirts van Marseille verkopen(of dat deden ze tenminste
)
Gigantische kutkeeper.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:42 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Nog tips? Die cb heeft wel 7 chem maar denk dat ik weinig andere goeie opties heb.
Niemand. Er zijn imo geen primera divison mexicana of mexicaanse keepers die goed zijn.quote:
Hoe is het met Ochoa? Was altijd een beast op FMquote:Op maandag 21 januari 2013 22:55 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Niemand. Er zijn imo geen primera divison mexicana of mexicaanse keepers die goed zijn.
Hmm kut dusquote:Op maandag 21 januari 2013 22:55 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Niemand. Er zijn imo geen primera divison mexicana of mexicaanse keepers die goed zijn.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:55 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Er is wel een IF keeper die is wel redelijk goed.quote:
Ik haalde hem altijd aan het begin, heel goedkoop. Als talent altijd Areola en je kon prima 15 jaar ermee doorquote:Op maandag 21 januari 2013 22:55 schreef nistelaria het volgende:
[..]
Hoe is het met Ochoa? Was altijd een beast op FM
Van Rhijn is misschien wel de speler die ik het vaakst oppik.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik 41212 kan je ze nog voor veel minder oppikken
Die CDMquote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dan misschien zo maar. Toch ga ik eerst ff Orozco een kans geven
Dat meen je niet, wat een looserquote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef Revontulet het volgende:
Mvila akkoord met rubin kazan... Ga toch lekker in een echt land voetballen man...
Denk het nietquote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zou de prijs van Willems stijgen als hij weer gaat spelen voor PSV? Ik pik hem ook wel vaak goedkoop op, gek genoeg vaak in 4-4-2 of 4-1-2-1-2. Een goedkope 4-3-3 versie kan ik echter bijna nooit vinden.
Ging om zijn fotoquote:
quote:De Yvonne Awards!
FOK! is er voor maar vooral ook door de users, en daarom is de Yvonne award in het leven geroepen. Dit is een crew gejureerd award festijn!
Dus zijn je favoriete mods wat minder aanwezig geweest op je favoriete FOK!Forum onderdeel, dan kan dat kloppen! We zijn druk bezig geweest met het doorkammen van de posts van 2012 en hebben daardoor de beste/leukste/meest opvallende users kunnen selecteren. Na weken zweten, ploeteren, wikken en wegen, zijn de volgende users genomineerd in de volgende categoriën:
quote:De nominaties voor DIG
• Dimens
• FredvZ
• GeeftjeEnergie
• mschol
• KomtTijd
Lekker.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/149335725
Koné>Aguero
Seems legitquote:
ik maar denken dat ie nu wat nuttigs met zijn leven deed.... Helaas.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef Tim86 het volgende:
Hij werd gewoon te groot voor deze reeks..daarom is hij weg
Ik dacht dat ik met mijn ongezouten mening ook een prima kans zou maken, helaas.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zou de prijs van Willems stijgen als hij weer gaat spelen voor PSV? Ik pik hem ook wel vaak goedkoop op, gek genoeg vaak in 4-4-2 of 4-1-2-1-2. Een goedkope 4-3-3 versie kan ik echter bijna nooit vinden.
hahahah gelijk die steeds spammenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lekker.
Ik had zelf deze met Fetfatzidis.http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/149315671
Hij zit nu al die tijd gewoon de beste anekdotes van hier te vertellen op de rest van FOK! en te doen alsof hij het zelf heeft meegemaakt denk ikquote:Op maandag 21 januari 2013 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik maar denken dat ie nu wat nuttigs met zijn leven deed.... Helaas.
Haha iddquote:Op maandag 21 januari 2013 23:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zit nu al die tijd gewoon de beste anekdotes van hier te vertellen op de rest van FOK! en te doen alsof hij het zelf heeft meegemaakt denk ik
Vast omdat ze daar zn geile badminton pics niet hebben gezien..quote:Op maandag 21 januari 2013 23:27 schreef poker4lifee het volgende:
Hij post dus gewoon meer ipv minder
Daarvoor hoef je niet te spelen hoor. Totti is gewoon niet te gebruiken.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Nou, nog wat geld sparen voor Zarate en mijn team is klaar. Dit gaat of heel lekker spelen of echt verschrikkelijk
[ afbeelding ]
Nee, werd straks ook al gepost. Is van UDB..formatieprijzenquote:
De away kit vind ik niet mooi, de home kit daarentegen welquote:Op maandag 21 januari 2013 23:32 schreef Tim86 het volgende:
Celtic away kit in een pack..die is gewoon 6k waard
99 volleyquote:Op maandag 21 januari 2013 23:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je niet te spelen hoor. Totti is gewoon niet te gebruiken.
Er is een IF Lamelaquote:Op maandag 21 januari 2013 23:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
99 volley
92 long shot
99 shot power
95 ball control
Alles via Lamela naar Klose om het door te koppen naar Totti. Ik weet het niet.
Ik heb 'm geprobeerd, hij lijkt gewoon stil te staan. Een balletje klaar leggen om te schieten en hij is al weer weg, gewoon 3x niks. Klose is wel oké, Lamela ook.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
99 volley
92 long shot
99 shot power
95 ball control
Alles via Lamela naar Klose om het door te koppen naar Totti. Ik weet het niet.
En zijn stats zien er nog best goed uit ookquote:
Ja die staat wel op de planning. Ik heb deze FUT alleen nauwelijks gehandeld, dus heb even te weinig coins. Heb 1x tegen een IF Lamela gespeeld en het leek of hij lijm aan zijn schoenen had. Die leverde de bal geen één keer in.quote:
Alsof hij de bal aan een touwtje heeft.. Volgens Evert ten Napelquote:Op maandag 21 januari 2013 23:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja die staat wel op de planning. Ik heb deze FUT alleen nauwelijks gehandeld, dus heb even te weinig coins. Heb 1x tegen een IF Lamela gespeeld en het leek of hij lijm aan zijn schoenen had. Die leverde de bal geen één keer in.
Bewaren wie weet speelt hij heel het toernooi goed en komt hij in TOTT.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:33 schreef pascal08 het volgende:
Kutafrikanen... optiefen dan maar...
[ afbeelding ]
Fock it, ik heb ze allemaal gediscard.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bewaren wie weet speelt hij heel het toernooi goed en komt hij in TOTT.
Wanneer koop jij eigenlijk de NIF versies van TOTW spelers in? Woensdag pas als je het zeker weet of iets ervoor (vandaag bijv)quote:Op maandag 21 januari 2013 23:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Fock it, ik heb ze allemaal gediscard.Ik ben er helemaal klaar mee.
Bij mij ook een dikke faalquote:Op maandag 21 januari 2013 23:33 schreef pascal08 het volgende:
Kutafrikanen... optiefen dan maar...
[ afbeelding ]
Ik heb er wel 2 verkocht voor 5k, dus ik kon de rest discarden zonder verlies te maken. Sinds die 2 verkocht zijn heb ik er geen 1 meer verkocht met een redelijke winst. En nu ben ik boos, omdat ik 3 keer echt veel beter was, maar toch verloor, dus ga ik lekker alles discarden.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Bij mij ook een dikke faalEentje met 1k winst rest ongeveer break even op, had er 6 gekocht ofzo
Als je een beetje kan skillen lijkt hij mij een eindbaas.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:53 schreef SyntaxxError het volgende:
Is Ibrahimovic zo goed als zijn prijs doet vermoeden? Ben nu al weken aan het sparen voor hem, dus zou een beetje balen zijn als hij heel slecht blijkt te zijn.
Ik vond hem in 12 de beste spits die ik heb gehad. Toen kocht ik hem rond deze tijd voor 120k.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:53 schreef SyntaxxError het volgende:
Is Ibrahimovic zo goed als zijn prijs doet vermoeden? Ben nu al weken aan het sparen voor hem, dus zou een beetje balen zijn als hij heel slecht blijkt te zijn.
Totaal niet. Ik doe het echter toch gewoon, dus ik dacht dat Ibrahimovic door zijn kracht misschien de bal nog bij zich kon houden als de bal weer eens achter me blijft hangen na een mislukte rainbow flick.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je een beetje kan skillen lijkt hij mij een eindbaas.
#JBGSquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:02 schreef ThadCastle het volgende:
4-1 verloren met dat team. Ik 11 schoten op doel, hij 8Orozco kan er geen bal van haha, en tja hij had Forster
Je bent geen sinees?quote:
Hahahaha lolololo xd loloquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je bent gewoon sexy.
Nee JE BENT GEWOON SLECHT natuurlijk steefie
rewrite zeggen ze toch..niet repeatquote:
Koop hem gewoon aanstaande vrijdag... Dan begint het toernooi toch pas..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:22 schreef Hoogstaande het volgende:
Pogba is minstens 3x zo duur als ie was
Maar ik heb m nodig voor mn toernooiteam, dus ik hoop dat ie nog even zo duur blijft
Ja ik heb hem al. Maar zou er dus zo'n 50k winst op kunnen maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Koop hem gewoon aanstaande vrijdag... Dan begint het toernooi toch pas..
Ik zou die winst pakken en hem komende vrijdag nog een keer kopen. Die gaat net als Lukaku op een gegeven moment dik instorten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ik heb hem al. Maar zou er dus zo'n 50k winst op kunnen maken.
Wuttt!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Holy shit die eerste
Die tweede is ook wel nice, maar die eerste is echt sick
quote:Thibaut Courtois lijkt op het internet naam te gaan maken met 'Thibauting', een variant op 'planking'. De bedoeling is om een redding van Thibaut Courtois na te bootsen. "Grappig hoe sommigen ook mijn gekke gezichten nadoen", zegt Courtois aan Sporza.
Bij 'Thibauting' posten fans een foto van zichzelf terwijl ze met de handen gestrekt een redding van Courtois nadoen. Steffy Merlevede belde met Thibaut Courtois en vroeg hem wat hij vond van deze nieuwe hype.
"Ik zag het een paar maanden geleden al eens, maar toen is er nooit iets meer uit gekomen. Sinds een paar dagen hebben heel wat mensen het opgepikt. Het stond bijvoorbeeld ook in de Spaanse kranten."
"Nu het op het internet komt, is er ook veel reactie op Twitter. Het is wel mooi om dat mee te maken."
"Grappig hoe sommigen ook mijn gekke gezichten nadoen"
"Dé voorbeeldfoto is er eentje van mijn eerste wedstrijd voor Atletico waar ik met mijn handen heel gestrekt in de lucht ga."
"Maar ik zie ook reddingen van uit mijn Genk-periode terugkeren. Zo is er eentje waarop ik een enorm gek gezicht trek als ik de bal pak"
"Het is leuk. Niet alleen mensen van België of Spanje doen het na, ik zag ook al foto's uit Amerika en Afrika."
Het Thibauting-idee komt van Atletico-fan Martin Rosenow, een Colombiaanse supporter die in Miami woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |