abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_356650
Het gesprek gaat nu over Koos. Hij voelt zich ook niet lekker in het huis, weinig slaap. Koos schijnt gezegd te hebben dat zodra hij FL.10.000 krijgt, hij het huis zal verlaten. Robin wordt erop gewezen dat hij MA
moet troosten aangezien het z'n maatje is. Robin vindt dit niet nodig. Bianca vindt dit bot van hem.
pi_356653
15:00-15:05

Terwijl de stream 1 behoorlijk happeren, kijk ik maar even naar de andere 2, de kippen, ach die kippen die houden het wel honderd dagen vol, terecht winnaars lijkt me, op stream 2 is te zien dat Bianca buiten het beeld van stream 1 nog steeds met de voetbal bezig is.

Robin, Desiree en Kip heerlijk op tafel zittend met de rug tegen de schutting genietend van het zonnetje en pratend over Hoe ze zijn en reageren op bepaalde situaties.

Robin zou zo een Chat Fokker kunnen zijn, woorden als 'Boeie' en 'Lekker' Belangrijk zijn toch wel favo's van zijn woordenschat.
De streams blijven maar haperen erg slecht om alles momenteel goed te kunnen volgen.

pi_356656
Leo (zwaar plusje) komt even bij Ali en vraagt wat er is.
Ali: Ik heb nog zo veel goed te maken met haar.
Leo: Hee joh, een paar woorden zijn genoeg.
(Snuis: Laat je hart spreken Ali.)

Even later loopt Ali naar de spiegel, bekijkt zichzelf eens en begeeft zich naar de drukke voorkamer. De stream gaat niet mee. Er klinkt BB-sfeer (opgelaten, lacherig) vanuit de voorkamer. Arme Ali.

pi_356657
15:05-15:10

Robin over Bianca: "gespierde dijen, zou zo een wielrennertje kunnen zijn" Moet ook eerlijk toegeven ze heeft ook wel een erg lekker pakkie aan momenteel. Robin lijkt steeds meer en meer zich op verbale wijze in de groep te mengen, zou me niets verwonderen als deze jongen nog eens heel ver zou kunnen komen.

Heel even stream 1 op de damesslaapkamer, oei! niet te veel prijsgeven zal de cameracrew denken waarna vlug weer teruggeschakeld wordt op de tuin. Bianca heeft inmiddels plaats gewisseld met Kim, met zijn drietjes nu op de tafel in het zonnetje.

Gesprek gaat over nominaties en de gedachtes daarachter. Bianca stelt: het hoort erbij en no-hard-feelings. Robin ziet het meer als een spel en weigerd om het gevoel op zich in te laten werken, sterker nog: hij is hier niet gekomen om 12 vrienden over te houden.

pi_356660
15:10-15:15

Desiree legt aan Bianca uit wat nu precies de oorzaak is geweest van de ruzie tussen Desiree en Ali, Ali heeft aan haar gevraagd of zij hem genomineerd was, eniewee iets wat verder allemaal al bekend was.

Stream op de woonkamer. Even kijken wie er allemaal zitten, Koos, Leo, Georgie, Kim en Ferdi, lijken het te hebben over de verrassing van Jolanda over haar vertrek.
"Ik had niet zoveel met haar" zegt Ferdi tot 2 x toe zelfs.

Jolanda dacht net soms iets dieper na over dingen vertelt Leo, jongens! ze is niet dood hoor, pffffffff.

Leo stelt dat Ali er w.s. snel uit zal gaan omdat hij overal tegen aan schopt, het blijkt uit vergelijkebare programma's dat deze mensen snel eruit liggen zegt hij, ondertussen toevoegend dat hij toch hoopt dat Ali zal blijven.

Wie ik nog helemaal niet opgemerkt had was Alo, die achter de bank van Ferdi en Kim schijnt te zitten, hij bemoeid zich niet met het gesprek lijkt het.

pi_356670
15:15-15:20

Onverstaanbaar gemompel op de achtergrond. Ali zegt dat hij nooit iemand verder zal beoordelen p uiterlijk, "ook al hebbie 100 tatoo's en 80 oorbelluh".
Hieke en Annet laten even een teken van leven zien, maar lopen snel de woonkamer weer uit. Koos is opgestaan maar komt toch maar weer bij het groepje in de woonkamer zitten.
2 in een week, ruimt lekker op, jah daar heb je wel een punt. Gesprek gaat weer verder over de nominaties en wie er eventueel a.s. donderdag uit zal moeten, verdere twijfels over het feit of er eventueel weer een nieuwe bewoner toegevoegd zal worden. Ik mag toch echt hopen van niet, was vorig jaar al niet echt leuk en heb er nu nog minder zin in om een nieuw huppeltrutje tegen te moeten komen.

pi_356674
Annet en Hieke helpen Jolanda op de slaapkamer met inpakken. Helaas staat het geluid van Ali in de woonkamer hieroverheen (regie, mag Ali uit op stream 4?)
pi_356693
15:20-15:25

Kim in gesprek met Ali, over hoe de groep zich gedraagd, vergelijking met een samenleving wordt getrokken. Ben benieuwd op welke wijze Jolanda straks opgevangen gaat worden en wat er daadwerkelijk van getoont zal worden, mijn gok wordt: 0,00 % iig niets belangrijks, ff afwachten dus.

Ali is een beetje bang dat hij indirect toch de reden van Jolanda's besluit zou kunnen zijn. Kim geloofd dat niet zo en stelt hem gerust dat er wel conflicten zijn geweest maar dat dit niet de hoofdreden zal kunnen zijn. Redelijk druk momenteel in de woonkamer, gespreken zijn moeilijk te volgen en van de dames in de slaapkamer is helemaal niets te zien De koffer van Jolanda lijkt inmiddels ingepakt te zijn.

actie in de tuin, vliegtuig wat overvliegt, Koos en Bianca druk zwaaiend in de tuin. Georgie gaat een big John eten als hij eruit komt (1 kilo vlees), Georgie lijkt dit wel een erg sterk plan te vinden. Bianca ndertussen in de woonkamer bij de rest, terwijl Georgie naar buiten rent. Hupsa! weer een vliegtuig wat overkomt.

Bianca kieteld ondetussen Georgie, haar strakke marine outfit(tm) staat haar erg goed. Hormonen ff bedwingen, nog genoeg streaming voor de boeg
Georgie bietst ondertussen een stukkie banaan, waarna Bianca besluit om Kim ook maar een stukje te geven.

pi_356699
15:25-15:30

Nog steeds de streams op de woonkamer, Komodo (de mazzelaar) heeft denk ik wat andere beelden dan ik, dus als je kan, vul me ff aan?

Jolanda loopt ondertussen in haar SM-outfit (andere woorden heb ik er echt niet voor) door de woonkamer. Ali bengelt ook wat rond en besluit toch maar zich neer te strekken op de schommelstoel. Bianca loopt naar Ali toe en troost hem, erg lief om te zien, "hey big guy" is het weinige wat ik kan opvangen, de rest van de bewoners lult er momenteel iets te veel doorheen. Ali lijkt zich toch niet helemaal joffel te vinden bij het vertrek. Whoeha! stream ging naar de entree (voortuin) van het huis, er lopen 2 mensen, kan niet zien wie of wat, denk dat het iig een cameraman is om het vertrek van Jolanda te filmen.

pi_356701
Stream 2 laat de voorbereidingen buiten het huis zien. Kabeltjes leggen over het 'pad'. De mensjes hebben het druk

Koffer is inmiddels ingepakt. Jolanda wordt nog even naar de dagboekkamer geroepe...

[Dit bericht is gewijzigd door Komodo op 23-09-2000 15:30]

pi_356705
zo te zien worden er voorbereidingen getroffen op het buitenterein i.v m. het vertrek van Jolanda.....camera mensen zijn druk in de weer.....
Bianca drukt Darius nog een keer op het hart dat het vertrek van Jolanda nix met hem te maken heeft...

[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 23-09-2000 15:35]

pi_356706
In de DBK: Over de verbazing van de bewoners. Wat ze van Koos heeft gekregen (geluid van woonkamer er nog steeds overheen).

Mensen zijn buiten *bijna* klaar. Jolanda vraagt of ze nog tijd heeft om binnen te eten. Dat duurt te lang. Ze rookt nog een peukie en spreekt af dat als men buiten klaar is, gezegd wordt "Jolanda, de deur is open"

Op dat moment heeft ze nog genoeg tijd om afscheid te nemen, zegt de stem...

[tjees spelfouten... *zenuwen* ]

[Dit bericht is gewijzigd door Komodo op 23-09-2000 15:34]

pi_356707
15:30-15:35

3 mensen momenteel in de voortuin (de ingang naar het huis), 1 is zeer zeker een cameraman, geheel in het zwart, het lijkt erop dat het nu echt ver tijd is voor Joalnda om te vertrekken, grappig om te zien dat 2 streams op de voordeur staan en ik nog steeds de geluiden uit de woonkamer krijg, hoor liever even deze onbekenden en wat ze bepraten. Alles lijkt erop klaar te staan om het vertrek goed op band vast te kunnen liggen, het feit dat we deze beelden al te zien krijgen verbaasd me. De toegangspoort (het blauwe rek) staat inmiddels wijd open.

Even wordt er geoefend door een van de mensen hoe Jolanda het huis uit zal lopen en volgt de cameraman de "nepbewoner" straks wordt het tijd voor het echte werk en de echte Jolanda. Leuk te zien hoe ze oefenen. ook buiten de poort naar het veronica gebouw toe. Meer dan 3 mensen zie ik momenteel niet, of er nog meer komen???

Vergeef me ondertussen voor eventuele tikfouten ik probeer nu zo veel mogelijk maar te typen om niets te hoeven missen. Alle poorten staan open inmiddels. Aftellen kan beginnen. Stem uit woonkamer van Bianca aan Ali: "joh het kan weinig met jou te maken hebben".

pi_356711
15:35-15:40

Stemmen nog steeds uit de woonkamer, en beelden op het terrein buiten BB, mensen druk in overleg, lijkt erop dat in alle haast cameramensen opgetrommeld zijn om het vertrek van Jolanda te kunnen filmen en haar een warm onthaal te kunnen geven.

Typische VOO camerastijl wordt toegepast op stream 1, een ritje in een achtbaan is er niets bij. Nog wordt er nog even geoefend op een vrouwelijke figurant hoe de procedure straks op beeld gezet zal worden betreffende Jolanda. Druk wordt er iig wel gewerkt momenteel. Stream 2 knalt er hier uit en nummertje 2 staat gericht op de tuin met Annet, Hieke, Desiree, Jolanda en (?) ze lijken hier in een laatste gesprek, kan helaas geen geluid door krijgen, zal wel een bewuste actie zijn, vrees ik, het laat je nie gek makkkkkkuh spotje kwam dus weer tussendoor op stream1, vandaar het zwarte beeld.
Argh!!! gimme some sound! Stream 1 weer terug op de woonkamer, iedereen lijkt er wat ongemakelijk bij te zitten, wachtend om het vertrek van Jolanda af te kunnen sluiten. Ali lijkt erg met zichzelf te worstelen op dit moment.

pi_356722
15:40-15:45

Geluid erg zacht op dit moment, Robin wordt verzocht om naar beneden te klimmen door een stem vanuit het huis. Schijnbaar is het de bewoners verboden om verdere blikken van mensen buiten het terrein op te mogen vangen op dit moment. Zo gebeurd er niets en zo heb je alles, fun! laat maar komen die schokkende dingen

Woonkamer momenteel: Ali, Bianca, Kim, Ferdi, Leo, Koos en Georgie. Buiten: Robin, Jolanda, Annet en Hieke.

De voorbereidingen op het vertrek van Jolanda zijn inmiddels nog steeds in volle gang, cameramensen en mensen van de crew blijven het vertrek en mogelijke loop van deze dame oefenen, thizzz izzzzzz tv man!

De kippen lijken nog wel het minst onder indruk op dit moment. Gesprek in de woonkamer begint steeds meer te gaan over het vertrek, twijfels, moeilijke momenten en een eventuele hoofdprijs bij het verlaten van het huis.

Het vertrek van Jolanda lijkt de bewoners stuk voor stuk toch op hun eigen manier wat te doen en je ziet ze hier ook op hun eigen manier mee om gaan.

Ali beweerd dat Ruud ongetwijfeld inmiddels een paar miljoen moet hebben, wat wil je met die irri-spotjes tussendoor?

Cameracrew lijkt inmiddels ver klaar te zijn en staan om alles te schieten van Jolanda.

pi_356733
15:45-15:50

Stream 1 op de woonkamer, nummero 2 op de voortuin, het niet bereikbare gedeelte voor de bewoners dus, stream 3 op het kippenhok.

Jammer het drama gevoel zal toch niet zo hoog zijn bij dit prachtige zonnetje midden op de dag dan een moment van regen in een donkere nacht. Het james Dean verhaal zal vanmiddag niet berijkt worden.

Ondertussen lopen er steeds harder mannetjes door het beeld in de voortuin, lijkt er toch op dat BB niet geheel verwacht had dat er iemand nu zou vertrekken, maar kan het ook mis hebben, heb er verder natuurlijk ook geen verstand van

Gesprek in de woonkamer: voornamelijk over Kim en de mogelijkheden die zij zou kunnen hebben qua commerciele uitbuiterij indien zij uit het huis zou komen.
Bloemen houden van mensen, jah Ali ziet het helemaal voor zich.
Voor Ferdi lijken ze toch een ander soort reclame op het oog te hebben (joh?)
Alle streams schieten ineens op zwart, problemen of een bewuste actie? ik zie inmiddels niets meer. Hoe voorspelbaar VOO...

pi_356746
15:50-15:55

Ondertussen snel gereboot ja het helpt ik heb weer beeld terug, wel mooi het vertrek van Jolanda gemist, het laatste wat ik hier nog snel op kan vangen zijn de bewoners die fanatiek Jolanda aan het uitzwaaien zijn.

pi_356750
Wat een feest, een BB stem roept: "Jolanda, ben je er klaar voor?"

Ze is nu echt weg, wat een opluchting.

"we love you" wordt er geroepen, daar heb ik niets van gemerkt.

Mohammed Ali zingt een afscheidslied, erger had Jolanda het niet kunnen treffen.

BB stem: "het is tijd om de deur dicht te doen, de deur moet nu dicht"

Ed is ok.
pi_356751
De bewoners mogen eigenlijk de namen van de 'stemmen' uit het camerakruis niet zeggen, maar eerder hoorde ik (Robin?) zeggen: "Oke Marijke".
Esther Dull tegen Ali: had ik je wat gevraagd? Hihihi -> :r
pi_356755
15:55-16:00

Op stream 2 is te zien hoe alle bewoners Jolanda uit het uitzwaaien zijn en proberen een glimp op te vangen van mensen die eventueel buiten staan. Een stem roept 2 keer "JONGENS!" maar de bewoners lijken er niet al te veel aandacht aan te besteden. "de deur moet NU dicht" roept de stem weer. Wat dan ook gebeurd. Bewoners inmiddels allemaal terug het huis in, grootste gedeelte lijkt zich naar het keukengedeelte te begeven, waarna (kan het niet zien, maar gok het) de meeste zich richting de tuin begeven. Net Koos loopt wat doelloos door de woonkamer, maar lijkt zich nu toch ook bij de "buiten" wacht te voegen.

Wat een drukte en opgelaten stemming ineens zeg.... Stream 2 blijft ondertussen onvermoeibaar op de gang staan.

pi_356764
16:00

Tis te hopen dat er nieuwe een lekkere spetter, zonder remmingen het huis in gooien.

Men loopt weer naar de keuken, en er wordt geroepen dat er nu meer ruimte is.

De stemming is uitgelaten, men lacht en schreeuwt wat. Desiree schijnt door te hebben dat Jolanda niet meer in het huis is.

Ed is ok.
pi_356766
16:00-16:05

De opgelaten stemming blijft wat voortduren, zo rustig als het net was, misschien was zenuwachtig wel het juiste woord, zo ontspannen(?) is het nu. Er wordt weer wat heen en weer gezongen, terwijl stream 2 de verhandelingen van Desiree probeerd te volgen. Met een blik achterom in de camera loopt ze snel de gang weer uit. Niet echt spannende dingen dus. Ben blij te lezen dat een aantal streamers het vertrek van Jolanda niet gemist heeft, sjoe guys roel!

Prachtig camerawerk inmiddels, van lege ruimtes en stemmen van de bewoners op de achtergrond, zie niets maar hoor wel wat, "hoor-wie-klopt-daar-kinderen?" gedachtes spelen bij me op.

Desiree weer in de gang, slaat twee armen om Annet heen, ze lijken elkaar te troosten in het verlies van een vriendin. Van Jolanda is buiten het gebouw niets meer te zien helaas. De dames in zwart lopen gearmd weer de gang terug uit, op naar het keukengedeelte. Het lijkt er op, maar kan helaas het niet echt zien dat het merendeel van de bewoners in het keukengedeelte aan de tafel zit, hoor wat geluiden van borden, zou etenstijd al aangebroken zijn? "Leo, je hebt jezelf weer overtroffen" roept iemand, het lijkt er inderdaad op dat het eten begonnen is.

pi_356779
16:05-16:10

Te horen aan het getik tegen borden ga ik er inderdaad maar vanuit dat het eten in volle gang is. Zet die &^%%$%$ streams nu eens op de juiste gedeeltes schreeuw ik ondertussen uit naar mijn computer, mijn vriendin loopt ondertussen verbaasd binnen om me voor gek te verklaren

Met de speakers voluit, is er een klein beetje van het gesprek aan de tafel op te vangen. Wat gelach en grapjes heen en weer, 1 down, 11 to go. Ben benieuwd of onze Jolanda een opvolger/ster zal krijgen?

Eindelijk een shot op de eetkamertafel. Het gehele bewonersgezeldschap zit inmiddels aan tafel te eten. Beetje rare tijd, maar goed, waarschijnlijk zal het in hun ogen later zijn.
Stream 2 inmiddels op Ali in vol ornaat. Geluiden zijn geheel terug, we have a lift off!

pi_356791
16:10-16:15

Iedereen lijkt aan de eettafel te zitten en zelf Ali welke toch de term ikkuh-dwars-zijn lijkt uitgevonden te hebben doet 'gezelli' mee. Drukke gespreken zoals gewoonlijk het liefst 4 door elkaar zodat alles wat moeilijk te volgen is momenteel. Ali lijkt een broodje te eten, wat de rest eet is me even niet duidelijk, mocht een van de andere streamers dit kunnen aanvullen, graag.

Ali: "als ik er nu uit moet en je wil bepaalde personen zien, dan til ik ze wel op en gooi ik ze over het hek" grapt hij.

Gesprek gaat verder over het eruit van van het huis en de verhalen erom heen. Het lijkt erop dat de bewoners bewust een lollige stemming creeren om het vertrek van Jolanda te verwerken en niemand in de put te laten zitten. Persoonlijke dipjes lijken tot op heden uit te blijven, wacht echter met spanning op de avond, wil wel eens zien wat er dan gebeurd en of men er zo lollig overblijft. Ali stelt voor bij vrijwillig vertrek dit op zaterdag te doen.

pi_356809
16:15-16:20

Jolanda heeft maar 5 uur banden te zien als ze straks thuis zit wordt er gegrapt. Ondertussen nog steeds iedereen aan de eettafel, zou er spontaan honger van gaan krijgen. Deze keer lijken de cameramensen wat meer rekening met de kijkers te houden, het statische beeld van de eettafel, wordt afgewisseld met schots van de bewoners, momenteel Desiree met zonnebril prachtig in beeld. Koos dacht dat hij wat hoorde schreeuwen en sprint de tuin in, 3 tal bewoners komen ook even kijken, "jah de kippuh!" en gaan weer terug naar binnen. Koos lijkt nog niet helemaal zeker van de zaak en wacht nog een minutje, voordat ook hij weer het huis in stapt. Toch weer twijfel over het horen van iets??? of zoeken Georgie en Kim(?) buiten even de rust op, Hieke(?) staat er ook bij....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')