Die Brit was inderdaad geweldig, had wederom veel meer ingezeten. En hoe die aan zn einde kwam is wat mij betreft ook een dikkequote:Op zondag 16 februari 2014 07:08 schreef Ludd het volgende:
Ik vond de laatste aflevering een beetje tegenvallen. Weinig ontwikkeling in de lopende verhaallijnen. Ijzersterk begin met introductie van een interessant karakter, jammer dat dit maar voor 1 aflevering was.
De reden daarvoor was mij eerlijk gezegd ook niet duidelijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:28 schreef schijffie het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom die Jason Hood dood moest? Gewoon om zijn boodschap kracht bij te zetten of...?
Proctor wil die chick gewoon volledig in zijn macht hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:28 schreef schijffie het volgende:
Ik snap niet helemaal waarom die Jason Hood dood moest? Gewoon om zijn boodschap kracht bij te zetten of...?
Mee eens, ik zat ook met eenquote:Op zondag 16 februari 2014 10:49 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die Brit was inderdaad geweldig, had wederom veel meer ingezeten. En hoe die aan zn einde kwam is wat mij betreft ook een dikke.
Of wellicht heeft hij haar aan brillemans beloofd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Proctor wil die chick gewoon volledig in zijn macht hebben.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:16 schreef tliciouz het volgende:
Goede aflevering weer, en Rebecca in witte bikini
Die is gelukkig regelmatig schaarsgekleed of niet gekleed in de serie.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:16 schreef tliciouz het volgende:
Goede aflevering weer, en Rebecca in witte bikini
Gelukkig wel maar die witte bikini stond haar erg goed.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die is gelukkig regelmatig schaarsgekleed of niet gekleed in de serie.
En ze wilde het... in the ass!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:25 schreef Tim86 het volgende:
Overigens ging "Rebecca" nu ook naakt in True Detective. En hoe![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |