quote:Op maandag 21 januari 2013 19:36 schreef TwyLight het volgende:
Donshaar jeukt nou eenmaal. Wacht eerst maar tot je echte stoppels krijgt
Als jij pas schaamhaar had op je 16 dan ben je volgens mij wel heel laat niet ?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:44 schreef IBAZ het volgende:
Wen nou eerst maar eens aan je schaamhaar. Je baard komt later wel.
Het is al goed vent. Als je je op je 16e al druk gaat maken over baardgroei. Je hebt nog tijd genoeg.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:46 schreef potterfan het volgende:
[..]
Als jij pas schaamhaar had op je 16 dan ben je volgens mij wel heel laat niet ?
Zo kan ik het laten staan van een anusbaard natuurlijk ook beargumenteren.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:39 schreef potterfan het volgende:
Ik vind het wel prettig om niet met zo'n babyface het leven door te gaan als tiener. En waarom zal je niet iets laten groeien wat je groeien kan ?
Ik heb al een paar jaar een baard en t jeukt niet. Wat moet er jeuken dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:30 schreef potterfan het volgende:
Gaat er iemand nog op mijn vragen antwoorden ??
Doe wat je zelf wilt, waarom zou je je druk maken om wat anderen denken, ben je soms een slaaf van deze society?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef Frsh het volgende:
[..]
Ik heb al een paar jaar een baard en t jeukt niet. Wat moet er jeuken dan?
En is t modern? Geen idee, mijn vriendin vind t gewoon lekker
Gewoon scheren en een baard nemen als je 18 bentquote:Op maandag 21 januari 2013 22:39 schreef potterfan het volgende:
Ik vind het wel prettig om niet met zo'n babyface het leven door te gaan als tiener. En waarom zal je niet iets laten groeien wat je groeien kan ?
gewoon doen. Je merkt vanzelf hoe lelijk/mooi je baardgroei is. Die jeuk moet je even doorheen, net zoals je door de jeuk van je schaamhaar moet als een toekomstige vriendin je vraagt je schaamhaar te scheren omdat ze prettiger vind (bullshit IMHO, maargoedquote:Op maandag 21 januari 2013 19:35 schreef potterfan het volgende:
hallo,
ik ben 16 jaar oud en wil al heel lang een baard/snor laten staan. Nu kan/mag ik eindelijk een baard laten staan maar dat jeuk irriteert me wel erg. weten jullie hoe ik er voor kan zorgen dat de jeuk minder word? en word de jeuk Überhaupt wel minder? en wat vinden jullie van snorren/baarden? is dit nog wel modern ?
Maak dan eens een closeup foto van de plek waar je geweldige baardsnor aan het ontspruiten is, dan kunnen we beter oordelenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:30 schreef potterfan het volgende:
Gaat er iemand nog op mijn vragen antwoorden ??
TS is Serviër.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:36 schreef Skv het volgende:
Als je zestien bent heb je volgens mij geen baard, maar pluis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |