Ik werk nu al 4 jaar bij het zelde Bedrijf.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:15 schreef shazaam het volgende:
[..]
Zeker waar, liegen lijkt mij het meest schadelijk op dat moment, je kan wel aangeven (afhankelijk van hoe groot het gat natuurlijk is) dat je tijd hebt genomen om persoonlijke zaken op orde te zetten of een sabatical genomen hebt (kleine leugen, maar dicht genoeg bij de waarheid).
Maar aangezien TS nu een niveau 2 opleiding gaat doen lijkt het mij dat TS gemakkelijk kan zeggen dat wat hij daarvoor deed niet echt relevant is voor de functie die hij nu gaat bekleden, volgens mij is TS ook niet zo heel erg oud dat het uit maakt.
22 jaartjesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:15 schreef shazaam het volgende:
[..]
Zeker waar, liegen lijkt mij het meest schadelijk op dat moment, je kan wel aangeven (afhankelijk van hoe groot het gat natuurlijk is) dat je tijd hebt genomen om persoonlijke zaken op orde te zetten of een sabatical genomen hebt (kleine leugen, maar dicht genoeg bij de waarheid).
Maar aangezien TS nu een niveau 2 opleiding gaat doen lijkt het mij dat TS gemakkelijk kan zeggen dat wat hij daarvoor deed niet echt relevant is voor de functie die hij nu gaat bekleden, volgens mij is TS ook niet zo heel erg oud dat het uit maakt.
ook lui met toegang tot het electronisch patienten dossier weten dat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:55 schreef shazaam het volgende:
[..]
die stopt automatisch als je gaat werkenTenminste je moet het natuurlijk wel gewoon doorgeven aan het uwv dat je werk hebt gevonden. Mocht je weer ziek worden en niet meer in staat zijn te werken is je wajong ook weer net zo makkelijk geactiveerd.
Wajong is in ieder geval niets wat je blijft achtervolgen als iemand jouw sofinummer ergens intiept, behalve bij de belasting en het uwv weet niemand die jij het niet verteld dat je een wajong hebt gehad.