Respect voor deze manquote:Op maandag 21 januari 2013 18:02 schreef DesmondKilometer het volgende:
jij bent serieus de reden dat ik liever van ONZ en KLB wegblijf, en ga schuilen in de crewforums
nee zonder dollen, ik meen het, ik heb enorme kutusers gezien:
Users die hun fetish voor mutsen zetten op FOK! en dan hunzelf belachelijk maken op youtube
Users die een complete politieke tekst in een forum zetten, en dan op een belediging gaan rapporteren.
Users die compleet gestoord zijn, en zelfs daardoor hun eigen centrale topic hebben gekregen.
Users die zichzelf compleet als slet voor doen hier (noem geen namen, hotsummernight weet wel dat ik haar bedoel)
maar jij TS, jij bent nieuw.
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:35 schreef plopkweker het volgende:
Bij de TT wist ik al dat dit TS was.
Proostquote:
hierquote:Op maandag 21 januari 2013 19:15 schreef PontifexMaximus het volgende:
Ewa, deze topic is totaal verkaasd! waar ben je sistah?
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dit. Ga je klit eraf snijden en ga met je neef trouwen, teringteef.
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:02 schreef DesmondKilometer het volgende:
jij bent serieus de reden dat ik liever van ONZ en KLB wegblijf, en ga schuilen in de crewforums
nee zonder dollen, ik meen het, ik heb enorme kutusers gezien:
Users die hun fetish voor mutsen zetten op FOK! en dan hunzelf belachelijk maken op youtube
Users die een complete politieke tekst in een forum zetten, en dan op een belediging gaan rapporteren.
Users die compleet gestoord zijn, en zelfs daardoor hun eigen centrale topic hebben gekregen.
Users die zichzelf compleet als slet voor doen hier (noem geen namen, hotsummernight weet wel dat ik haar bedoel)
maar jij TS, jij bent nieuw.
quote:
quote:
Geleenstraat Limburg?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik snap het al, ts is het resultaat van Achmed die een NLe hoer vanuit de Geleenstraat heeft bezwangerd.
Baasreactiequote:Op maandag 21 januari 2013 19:18 schreef Cockwhale het volgende:
Wat een slechte troll dit. Zeker nog een gefrustreerd Marokkaantje die geen pussy kan scoren. Of een dochter die de snor van haar vader heeft geërfd.
smack, is mijn ex :pquote:Op maandag 21 januari 2013 19:54 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Baasreactie![]()
Ik denk dat dit voor de meeste trolls het geval is.
Ik heb geen puistenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Bitch please.
Ga een puist uitduwen ofzo
fuck hem :pquote:Op maandag 21 januari 2013 20:00 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat het een uitdaging was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |