PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
+ Casillas vergeten (kon niet meer editen)quote:Op maandag 21 januari 2013 16:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, die zat ook bij die stuk of 12 ja
Ronaldo, Messi, Ribery, Ibra, Robben, Alves, Slva, Ramos, Agbon, Neymar, Wallyson
Dat zijn volgens udb de enige duurdere NIF's (op PS3)
ja, zeker 50%quote:Op maandag 21 januari 2013 16:58 schreef Maver24 het volgende:
denken jullie dat Di Maria kans maakt om in de TOTW te komen
Lijkt mij een zekerheidjequote:Op maandag 21 januari 2013 16:58 schreef Maver24 het volgende:
denken jullie dat Di Maria kans maakt om in de TOTW te komen
Nog serieus erop reageren ook.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vond em erg goed spelen gisteravond met 2 goede goals en gaf veel goede passes
dat zal best, ik heb niet gekekenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Vond em erg goed spelen gisteravond met 2 goede goals en gaf veel goede passes
Dat wist ik al maar ik beloofde dat ik hier niet meer ging spammen over Sneijderquote:Op maandag 21 januari 2013 17:02 schreef detennismaster het volgende:
[strakkeman]Sneijder krijgt rugnummer 14 [/strakkeman]
Daarom doe ik het even voor je.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:03 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Dat wist ik al maar ik beloofde dat ik hier niet meer ging spammen over Sneijder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Past mooi bij zijn "10" tattooquote:Op maandag 21 januari 2013 17:02 schreef detennismaster het volgende:
[strakkeman]Sneijder krijgt rugnummer 14 [/strakkeman]
Gaat die 10 niet over het jaar 2010?quote:
Volgend jaar krijgt hij gewoon 10. Melo is gehuurd en heeft nu 10 maar na dit jaar gaat hij weg.quote:
Als dat zo is, waar zijn dan die andere 28 tattoos?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gaat die 10 niet over het jaar 2010?
Ik dacht dat het het aantal jaar was dat zijn huwelijk zou durenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:04 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gaat die 10 niet over het jaar 2010?
2010 was zijn mooiste jaar qua voetballen.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Als dat zo is, waar zijn dan die andere 28 tattoos?
Snap ik toch johquote:Op maandag 21 januari 2013 17:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
2010 was zijn mooiste jaar qua voetballen.
Die club zit niet in FUT dus nee.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:06 schreef Spoortie het volgende:
Vlemminckx of hoe je het ook schrijft lijkt me wel een zekerheidje in TOTW. Eerste wedstrijd bij nieuwe club en gelijk 4 goals.
Kijk eens waar hij speeltquote:Op maandag 21 januari 2013 17:06 schreef Spoortie het volgende:
Vlemminckx of hoe je het ook schrijft lijkt me wel een zekerheidje in TOTW. Eerste wedstrijd bij nieuwe club en gelijk 4 goals.
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:06 schreef Spoortie het volgende:
2010 was het laatste jaar dat hij echt kon voetballenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
2010 was zijn mooiste jaar qua voetballen.
Goed geprobeerdquote:Op maandag 21 januari 2013 17:06 schreef Spoortie het volgende:
Ah serieus? :pquote:
Ja, dat ook ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2010 was het laatste jaar dat hij echt kon voetballen
De Guzman.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:08 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Ah serieus? :p
Meh, in ieder geval Di Maria, Pogba en misschien Ronaldo eindelijk
Dit jaar ook.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:09 schreef DutchSL het volgende:
De Guzman![]()
Vorig jaar was zijn NIF zo goed
Dalen. Dat zei onze docent Asset Management laatst...en die schijnt een hele goede glazen bol te hebbenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:11 schreef Toefjes het volgende:
Wat denken jullie gaat de huizenprijs de komende jaar stijgen of dalen?
Staat bij mij gewoon op de eerste paginaquote:Op maandag 21 januari 2013 17:11 schreef laucas het volgende:
Bestaat er geen TOTW suggestie topic meer op het EA forum? Kan 'm niet vinden namelijk
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2218834.pagequote:Op maandag 21 januari 2013 17:11 schreef laucas het volgende:
Bestaat er geen TOTW suggestie topic meer op het EA forum? Kan 'm niet vinden namelijk
Die gaan dalen.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:11 schreef Toefjes het volgende:
Wat denken jullie gaat de huizenprijs de komende jaar stijgen of dalen?
Dat is wel kut. Maar ik denk wel dat de bodem dit jaar bereikt gaat wordenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dalen. Dat zei onze docent Asset Management laatst...en die schijnt een hele goede glazen bol te hebben
Dat mag ik hopen, gezien het feit dat ik op de top gekocht hebquote:Op maandag 21 januari 2013 17:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is wel kut. Maar ik denk wel dat de bodem dit jaar bereikt gaat worden
Oh kut dat gebruikte ik best vaak..als het een keer werkte iddquote:Op maandag 21 januari 2013 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]Niet dat het vaak werkte, maar toch.
Dat zou een sterk TOTW zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 17:14 schreef Tim86 het volgende:
GK: Rui Patricio
RB: Łukasz Piszczek
CB: Felipe Santana
LB: Fabio Coentrao
CM: De Guzman
CAM: Lewis Holtby
LM: André Ayew
RW Angel Di Maria
LM David Silva
ST: Jozy Altidore
ST: Giampaolo Pazzini
Subs:
GK: Kasper Schmeichel
LB: Alex Sandro
CM: Paul Pogba
LW: Viktor Fischer
LW: Gonzalo Castro
ST: Benjamin Mokulu
ST: Johnny Russell
http://chuzzz.com/?id=24554
iddquote:
twitter:voetbalpings twitterde op maandag 21-01-2013 om 17:16:37La Gazettta Dello Sport meldt dat Kaka binnen 48 uur naar AC Milan vertrekt. #voetbalpings reageer retweet
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:17 schreef Jayfen het volgende:
twitter:voetbalpings twitterde op maandag 21-01-2013 om 17:16:37La Gazettta Dello Sport meldt dat Kaka binnen 48 uur naar AC Milan vertrekt. #voetbalpings reageer retweet
Klopt, stond helemaal bovenaanquote:Op maandag 21 januari 2013 17:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staat bij mij gewoon op de eerste pagina
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2218213.page
Voetbalpings.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:17 schreef Jayfen het volgende:
15 & 16 ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:18 schreef Reemi het volgende:
Wel leuk dat voetbalpings nu best wel populair is. Wordt gerund door 2 jochies van een jaar of 13.
Helemaal niet leuk dat het populair is. Twitteren allemaal shit zonder het te checken.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:18 schreef Reemi het volgende:
Wel leuk dat voetbalpings nu best wel populair is. Wordt gerund door 2 jochies van een jaar of 13.
Goed planquote:Op maandag 21 januari 2013 17:18 schreef laucas het volgende:
[..]
Klopt, stond helemaal bovenaan![]()
Gaan we een lobby starten voor Benson?
Wat een topic.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2224413.page
dit topiczo herkenbaar
Bijna één op één kopie van een oud team van mij.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw team lekker skillen jat0g
Inderdaad. Rommel.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:19 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Helemaal niet leuk dat het populair is. Twitteren allemaal shit zonder het te checken.
Ja klopt. Ik had hem eerder in een 4-2-2-2 als rechter CAM. Heerlijke voetballer.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Bijna één op één kopie van een oud team van mij.Chermiti is fucking goed.
ze zijn allemaal zó herkenbaarquote:Op maandag 21 januari 2013 17:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat een topic.
Deze is echt episch, want zo'n kop trek ik ook en ik ga dichtbij de TV staan.
When the opposition gets a corner in the 45th or 90th minute:
[ afbeelding ]
Truequote:Op maandag 21 januari 2013 17:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat een topic.
[ afbeelding ]
Hier een mooi betoog over containing.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:22 schreef Spoortie het volgende:
Ik heb een begrip gemist blijkbaar. Wat is containen?
Ja die zag ik net ook alquote:Op maandag 21 januari 2013 17:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Concede a 45th minute goal
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Concede a 45th minute goal
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Heel typisch ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:25 schreef Dudeweiser het volgende:
When your player gets a perfect rebound infront of an open goal, but you end up lobbing it over the bar because you pressed L1 and shoot at the same time:
[ afbeelding ]
dit gebeurt me echt te vaak
dit jaquote:Op maandag 21 januari 2013 17:25 schreef Dudeweiser het volgende:
When your player gets a perfect rebound infront of an open goal, but you end up lobbing it over the bar because you pressed L1 and shoot at the same time:
[ afbeelding ]
Mij ookquote:Op maandag 21 januari 2013 17:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:26 schreef ThadCastle het volgende:
Seeing a Dede and Felipe Santana back line
[ afbeelding ]
Every time.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Immers gisteren ookquote:Op maandag 21 januari 2013 17:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Wie, Fischer of Benson?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:26 schreef vandermar het volgende:
Er komen nooit 2 uit de eredivisie in totw
En om nou iemand voor 2 goals erin te doen die verders alle ballen fout raakte.
Fischer.quote:
quote:
quote:
Ik lig echt helemaal dubbel bij dat topicquote:Op maandag 21 januari 2013 17:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat een topic.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:34 schreef Hoogstaande het volgende:
rage selling your new team after a loss
[ afbeelding ]
whehe
wtfquote:Op maandag 21 januari 2013 17:42 schreef pascal08 het volgende:
Me after losing the decisive game to stay in division 1:
[ afbeelding ]
Deze is best wel ernstigquote:Op maandag 21 januari 2013 17:42 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:42 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:42 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op maandag 21 januari 2013 17:42 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Taarabt is dan ook een baas.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:46 schreef pascal08 het volgende:
The 90th minute when playing against Taarabt:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:47 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Als je met een guest speelt en hij voor open doel mist
SMLENOën in de trein.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:52 schreef wieisboos het volgende:
Welke mongool springt er tijdens de spits voor de trein![]()
nu zit ik godverdomne 3 uur vast moest 5u op mn werk zijn
haha eppelquote:Op maandag 21 januari 2013 17:56 schreef quer het volgende:
Heb ik net een ipad... gaat ie stuk en mag ik 120 euro dokken
Jij bent op dreefquote:Op maandag 21 januari 2013 17:57 schreef pascal08 het volgende:
vandermar als 'ie een goal maakt:
[ afbeelding ]
ga leren manquote:
SUNG KWAN CHOquote:Op maandag 21 januari 2013 17:59 schreef pascal08 het volgende:
Als Sung-Kwan Cho de scheids is:
[ afbeelding ]
inb4 thorbquote:Op maandag 21 januari 2013 18:02 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Het niet winnen van een titel zie ik hem wel evenaren (bij Arsenal)
quote:
Kut EAquote:Op maandag 21 januari 2013 18:08 schreef Dudeweiser het volgende:
o god om 7 uur een speciale pack voor DS2, 3 players premium silver pack
Bargain huntenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:08 schreef Dudeweiser het volgende:
o god om 7 uur een speciale pack voor DS2, 3 players premium silver pack
JJ2?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kut EA
Ik heb om 7 uur toch een JJ2 event en daarna moet ik leren.
Dat levert niks op, voor mij werkt naar bepaalde spelers zoeken de laatste tijd beter.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bargain huntenEven naar de 59ste min dan
Dat is 100 jaar oud tochquote:
Hoe lang post je hier al?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:15 schreef JochemP het volgende:
[..]
Hoe kan ik het nou weten als niemand het mij verteld heeft
Omdat hij gewoon in dit topic staatquote:Op maandag 21 januari 2013 18:15 schreef JochemP het volgende:
[..]
Hoe kan ik het nou weten als niemand het mij verteld heeft
Benjeboos?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:52 schreef wieisboos het volgende:
Welke mongool springt er tijdens de spits voor de trein![]()
nu zit ik godverdomne 3 uur vast moest 5u op mn werk zijn
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Benjeboos?
Hij zal het vast nooit meer doen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zoek nu een gif die bij mij past als EA weer eens special packs uitbrengt waardoor de prijzen van SMLENO-spelers dalen.
lolquote:
wel een wk gewonnen bij de amateurs hequote:Op maandag 21 januari 2013 18:24 schreef Toefjes het volgende:
Vanavond interview met Danny Nelissen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een mongool
Jaaaa, maar dát heeft hij echt eerlijk gedaan. Echt. Echt waar.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
wel een wk gewonnen bij de amateurs he
Dat wist je alquote:Op maandag 21 januari 2013 18:22 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ampaign=nunl_twitter
haha ik weet nu waar thorben woont
Die ga ik op het EA forum postenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol
Ik kwam bij deze uit
[ afbeelding ]
XDquote:Op maandag 21 januari 2013 18:32 schreef quer het volgende:
LOL, bij die toespraak van obama ging beyoncé de national anthem zingen. Maar daarvoor ging ze barrack obama en zijn gezin begroeten met een kus. En geeft een hand aan die vice premier lool
Het is wat zegquote:Op maandag 21 januari 2013 18:32 schreef quer het volgende:
LOL, bij die toespraak van obama ging beyoncé de national anthem zingen. Maar daarvoor ging ze barrack obama en zijn gezin begroeten met een kus. En geeft een hand aan die vice premier lool
het is altijd moeilijk om iets te beschrijven dat grappig is. Als je het stukje zelf ziet zal je wel gieren lachen en brullenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Vice premier is zeker blank?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:32 schreef quer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:39 schreef leoon. het volgende:
[..]
Vice premier is zeker blank?is zelfde als vorige keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
vice-president bijdehandjequote:Op maandag 21 januari 2013 18:40 schreef DutchSL het volgende:
Sinds wanneer heeft Amerika een vice-premier?
Na VI op RTL7quote:Op maandag 21 januari 2013 18:40 schreef Maver24 het volgende:
Hoelaat is dat interview met Danny Nelissen en waarop de zien ?
Als dat meer kijkers krijgt dan 100k breekt m'n klomp..quote:
Gewoon hypetrain omdat veel VI fanboys toch wel blijven hangen. Slim tijdstip.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:43 schreef leoon. het volgende:
[..]
Als dat meer kijkers krijgt dan 100k breekt m'n klomp..
Die gast heeft niks voor de sport betekent en niks gepresenteerd.
Ik ga wel kijkenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon hypetrain omdat veel VI fanboys toch wel blijven hangen. Slim tijdstip.
Ik denk dat het geheel van Rabo veel meer aan zal spreken dan de renner Danny Nelissen op zich. Als je even een paar jaar andere dingen gevolgd hebt dan wielrennen weet je niet eens wie het is. Doping gebruiken en zo slecht zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 18:43 schreef leoon. het volgende:
[..]
Als dat meer kijkers krijgt dan 100k breekt m'n klomp..
Die gast heeft niks voor de sport betekent en niks gepresenteerd.
Niemand?? Hier in het zuiden word echt wel veel wielrennen gekeken hoor. Ikzelf kijk ook liever een Vlaamse klassieker dan een doorsnee Champions League wedstrijd.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:46 schreef DutchSL het volgende:
Niemand geeft normaal iets om wielrennen, maar als er een matige ex-prof uit de tijd dat iedereen gebruikte bekent is het plots voorpagina nieuws![]()
Only in Nederland.
Ja want sensatienieuws heb je alleen in NL... Alsof in Amerika normaal iemand omkijkt naar wat die domme Europeanen op hun fietsjes in de bergen doen..quote:Op maandag 21 januari 2013 18:46 schreef DutchSL het volgende:
Niemand geeft normaal iets om wielrennen, maar als er een matige ex-prof uit de tijd dat iedereen gebruikte bekent is het plots voorpagina nieuws en worden TV programma's er voor omgegooid![]()
Only in Nederland.
özilquote:Op maandag 21 januari 2013 18:48 schreef Maver24 het volgende:
Ozil of David Silva voor in 451 op de linker CAM ?
Ik kan niet kiezen
En mensen gaan steeds minder om wielrennen geven. De sport is ziek, renners van nu zijn net zo erg als renners van toen. Iedereen gebruikte, maar er werd zelden iemand betrapt. Ziek, doodziek in alle lagen die de sport kent.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:46 schreef DutchSL het volgende:
Niemand geeft normaal iets om wielrennen, maar als er een matige ex-prof uit de tijd dat iedereen gebruikte bekent is het plots voorpagina nieuws en worden TV programma's er voor omgegooid![]()
Only in Nederland.
Ik kom uit Tilburg maar in mijn directe omgeving is er niemand die naar wielrennen kijkt..quote:Op maandag 21 januari 2013 18:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niemand?? Hier in het zuiden word echt wel veel wielrennen gekeken hoor. Ikzelf kijk ook liever een Vlaamse klassieker dan een doorsnee Champions League wedstrijd.
Silvaquote:Op maandag 21 januari 2013 18:48 schreef Maver24 het volgende:
Ozil of David Silva voor in 451 op de linker CAM ?
Ik kan niet kiezen
Ik kijk elke koers die ik kan kijken, en dan is er letterlijk niemand in mijn omgeving die er over mee wilt praten (behalve tijdens de Tour soms). Aandacht in de media is er ook niet of nauwelijks.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niemand?? Hier in het zuiden word echt wel veel wielrennen gekeken hoor. Ikzelf kijk ook liever een Vlaamse klassieker dan een doorsnee Champions League wedstrijd.
Ik keek ook graag naar wielrennen. Ik ging zelfs regelmatig naar Parijs, om de aankomst te kijken. nu kijk ik net zo lief naar TROS opgelichtquote:Op maandag 21 januari 2013 18:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kijk elke koers die ik kan kijken, en dan is er letterlijk niemand in mijn omgeving die er over mee wilt praten (behalve tijdens de Tour soms). Aandacht in de media is er ook niet of nauwelijks.
Maar bij elke dopingzaak is wielrennen plots heel even belangrijk in Nederland. Elke krant zet journalisten op Nederlanders die vroeger doping gebruikten, er komen TV programma's en de hele meuk. "Some people just like to watch the world burn" maar dan met wielrennen.
Als je dan kijkt naar een land als België, daar is wielrennen wel populair maar doen ze helemaal niet zo hysterisch over dopingzaken.
Silvaquote:
Alleen voor Nederlanders is het nu opeens een hype om na Armstrong maar even massaal alle oude koeien uit de sloot te halen. Ploegen moeten kapot gemaakt worden, Boogerd moet kapot gemaakt worden, Dekker moet kapot, alles moet kapot.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:53 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben zelf groot fan van het wielrennen. Kijk altijd zoveel mogelijk wedstrijden op tv. Kijk eigenlijk alles wat er maar te zien is. Dat ze doping gebruikte in die tijd dat was gewoon duidelijk maar niemand durft er voor uit te komen tot nu het moment schijnbaar is gekomen om wel te gaan bekennen. Ik kijk er niet van op als er nog meer apen uit de mouw gaan komen met onthullende bekentenissen
En je punt is?quote:Op maandag 21 januari 2013 18:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alleen voor Nederlanders is het nu opeens een hype om na Armstrong maar even massaal alle oude koeien uit de sloot te halen. Ploegen moeten kapot gemaakt worden, Boogerd moet kapot gemaakt worden, Dekker moet kapot, alles moet kapot.
In Frankrijk, België, Spanje, Italië, Zwitserland ,waar dan ook is er helemaal geen massale alle renners moeten nu even gaan bekennen hype en gaat men gewoon verder met de orde van de dag.
Vier Belgische ritzeges alweer in de eerste rittenkoers van het jaar...
Wielrennen is voor mij hetzelfde als Formule 1, alleen interessant wanneer ze elkaar ondersteboven rijdenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:53 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben zelf groot fan van het wielrennen. Kijk altijd zoveel mogelijk wedstrijden op tv. Maand Juli is de maand voor mij met de Tour De France en al de klassiekers vind ik leuker dan menig voetbalwedstrijd. Kijk eigenlijk alles wat er maar te zien is. Dat ze doping gebruikte in die tijd dat was gewoon duidelijk maar niemand durft er voor uit te komen tot nu het moment schijnbaar is gekomen om wel te gaan bekennen. Ik kijk er niet van op als er nog meer apen uit de mouw gaan komen met onthullende bekentenissen
Bureau sport had laatst een Belg te gast. van Hooijdonk. Won op jonge leeftijd 2 keer de ronde van Vlaanderen. Daarna zou hij fysiek sterker worden. En dat werd hij. En hij werd steeds meer voorbij gefietst. Door mensen die doping gebruiken. van Hooijdonk is puur gebleven, en heeft een middelmatige carriere gekend. Leuke sport hoorquote:Op maandag 21 januari 2013 18:53 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben zelf groot fan van het wielrennen. Kijk altijd zoveel mogelijk wedstrijden op tv. Maand Juli is de maand voor mij met de Tour De France en al de klassiekers vind ik leuker dan menig voetbalwedstrijd. Kijk eigenlijk alles wat er maar te zien is. Dat ze doping gebruikte in die tijd dat was gewoon duidelijk maar niemand durft er voor uit te komen tot nu het moment schijnbaar is gekomen om wel te gaan bekennen. Ik kijk er niet van op als er nog meer apen uit de mouw gaan komen met onthullende bekentenissen
Je LM speelt zwaar kutquote:Op maandag 21 januari 2013 18:56 schreef JochemP het volgende:
Ik heb nu dit team gebouwd maar wat centjes over om het een en ander te vervangen (100k ongeveer)
Iemand suggesties?
http://www.futhead.com/fifa/squads/4362728/#
Koscielny er sowieso uithalen, Kompany daar neerzetten. Misschien Tioté vervangen door Touré/Diaby.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:56 schreef JochemP het volgende:
Ik heb nu dit team gebouwd maar wat centjes over om het een en ander te vervangen (100k ongeveer)
Iemand suggesties?
http://www.futhead.com/fifa/squads/4362728/#
Die valt tegen idd.quote:
Thx voor de tipquote:Op maandag 21 januari 2013 18:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Koscielny er sowieso uithalen, Kompany daar neerzetten. Misschien Tioté vervangen door Touré/Diaby.
Ik denk dat er nog wel meer dingen naar buiten gaan komen bij Rabobank. Ik hoop nog altijd dat Boogerd niets heeft gedaan. Het blijft toch een held voor mij.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alleen voor Nederlanders is het nu opeens een hype om na Armstrong maar even massaal alle oude koeien uit de sloot te halen. Ploegen moeten kapot gemaakt worden, Boogerd moet kapot gemaakt worden, Dekker moet kapot, alles moet kapot.
In Frankrijk, België, Spanje, Italië, Zwitserland ,waar dan ook is er helemaal geen massale alle renners moeten nu even gaan bekennen hype en gaat men gewoon verder met de orde van de dag.
Vier Belgische ritzeges alweer in de eerste rittenkoers van het jaar...
bale LMquote:Op maandag 21 januari 2013 18:58 schreef JochemP het volgende:
[..]
Die valt tegen idd.
[..]
Thx voor de tip
quote:
veel van mijn vrienden kijken ook altijd. Aantal vrienden fietst zelf ook veel trouwens.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik kijk elke koers die ik kan kijken, en dan is er letterlijk niemand in mijn omgeving die er over mee wilt praten (behalve tijdens de Tour soms). Aandacht in de media is er ook niet of nauwelijks.
Maar bij elke dopingzaak is wielrennen plots heel even belangrijk in Nederland. Elke krant zet journalisten op Nederlanders die vroeger doping gebruikten, er komen TV programma's en de hele meuk. "Some people just like to watch the world burn" maar dan met wielrennen.
Als je dan kijkt naar een land als België, daar is wielrennen wel populair maar doen ze helemaal niet zo hysterisch over dopingzaken.
Doping in het wielrennen is wat pace is voor FUT, het verneukt alles voor de mensen die er wel tijd en energie in steken.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bureau sport had laatst een Belg te gast. van Hooijdonk. Won op jonge leeftijd 2 keer de ronde van Vlaanderen. Daarna zou hij fysiek sterker worden. En dat werd hij. En hij werd steeds meer voorbij gefietst. Door mensen die doping gebruiken. van Hooijdonk is puur gebleven, en heeft een middelmatige carriere gekend. Leuke sport hoor
lolquote:Op maandag 21 januari 2013 19:01 schreef Jongentje. het volgende:
Agbonlahor ook gescoord dit weekend, vind dat hij hierdoor een IF verdiend.
Ja hoor, die koninginnerit die hij won in een peloton vol doping gebruikers winnen op een boord pasta en een stevig ontbijtquote:Op maandag 21 januari 2013 18:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel meer dingen naar buiten gaan komen bij Rabobank. Ik hoop nog altijd dat Boogerd niets heeft gedaan. Het blijft toch een held voor mij.
Heb je nog anderhalf miljoen liggen?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:01 schreef Jongentje. het volgende:
in vorm omdat ie 1 goal scoort? Sure thing brahquote:Op maandag 21 januari 2013 19:01 schreef Jongentje. het volgende:
Iemand op het EA forum hield al een petitie omdat hij 1 goal scoordequote:Op maandag 21 januari 2013 19:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in vorm omdat ie 1 goal scoort? Sure thing brah
Het klink inderdaad niet heel geloofwaardig maar zolang niks in bewezen dat hij wat gedaan heeft kun je er ook niks van zeggen vind ik maar ik geef je wel gelijkquote:Op maandag 21 januari 2013 19:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja hoor, die koninginnerit die hij won in een peloton vol doping gebruikers winnen op een boord pasta en een stevig ontbijt
Wat kost zo'n leuk pakje?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:03 schreef Ajacied7 het volgende:
Die player-packs zijn waardeloos. Niet kopen dus!
[ afbeelding ]
Ik had daar dit jaar nog niks goeds uit, vorig jaar wel Wynne en Neto Berola maar de gewone silver packs zijn beter (al zijn die voor mij ook slecht de laatste tijd)quote:Op maandag 21 januari 2013 19:03 schreef Ajacied7 het volgende:
Die player-packs zijn waardeloos. Niet kopen dus!
[ afbeelding ]
8.5kquote:
8,5k. Pure verspilling, er zijn namelijk ontelbaar veel waardeloze high rated silvers.quote:
Iedereen die standhield tussen de dopingzondaars heeft zelf ook gebruikt, zie het voorbeeld van Hooijdonk wat ik eerder aanhaalde. Voor die renners vind ik het sneu, die hebben alles opgegeven voor niks. En ik vond Boogert ook een held. Dekker ook. Maar dat jaar dat Dekker zoveel etappes won in de tour... Achteraf dom dat ik ook geloofde dat hij echt goed wasquote:Op maandag 21 januari 2013 19:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Het klink inderdaad niet heel geloofwaardig maar zolang niks in bewezen dat hij wat gedaan heeft kun je er ook niks van zeggen vind ik maar ik geef je wel gelijk
Dat merk ik ja! Zonde dat ik de paar echte kansen niet kon maken en moest scoren uit dode spelsituatiesquote:Op maandag 21 januari 2013 19:07 schreef Reemi het volgende:
Deze variant speelt wel beter dan die met Reus.
[ afbeelding ]
Santanaquote:Op maandag 21 januari 2013 19:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wie is beter? Santana of Dede?
dédé, santana is wel sneller dacht ikquote:Op maandag 21 januari 2013 19:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wie is beter? Santana of Dede?
Santana is zoveel beterquote:Op maandag 21 januari 2013 19:12 schreef quer het volgende:
[..]
dédé, santana is wel sneller dacht ik
WAUW!quote:Op maandag 21 januari 2013 19:13 schreef Zhano het volgende:
Toptrader deze jongen. Een SIF Inler oppikken voor 37k en verkopen voor 39,5k
Valt niet heel veel te verbeteren aan zo'n standaard BPL team.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Valt niet heel veel te verbeteren aan zo'n standaard BPL team.
Nasri voor Fellaini, donder op vent.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nasri voor Fellaini. Kaboul voor clown. Maicon voor Walker.
Ik sta mooi wel met KSI op de fotoquote:Op maandag 21 januari 2013 19:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godverredomme wat heb jij een lelijke bakkes Reemi
Nasri doet het echt gigantisch goed, spelmaker, dribbelaar en hij heeft pace.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nasri voor Fellaini, donder op vent.
Haha, jaloers zeker. Loser!quote:Op maandag 21 januari 2013 19:26 schreef Rogan het volgende:
Met KSI op de foto is echt het meest sneue wat ik in deze reeks voorbij heb zien komen.![]()
![]()
![]()
![]()
Fellaini is dat alles + groot en sterkquote:Op maandag 21 januari 2013 19:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nasri doet het echt gigantisch goed, spelmaker, dribbelaar en hij heeft pace.
Fellaini is inderdaad beter als je het spel niet wilt maken maar meer wilt verdedigen.
In zijn geval lijkt Nasri wel een goede verbetering ja..zijn middenveld is wel heel erg verdedigend zo. Maar aan de andere kant is compensatie voor Clichy ook wel handigquote:Op maandag 21 januari 2013 19:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nasri doet het echt gigantisch goed, spelmaker, dribbelaar en hij heeft pace.
Fellaini is inderdaad beter als je het spel niet wilt maken maar meer wilt verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |