quote:Op maandag 21 januari 2013 15:49 schreef daver het volgende:
Hurry up, Raybobenk. Ik heb trek in nicotine.
Collegegeldkrediet wordt verrekend met je stufi, dus je stufi is gewoon hogerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:02 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik heb collegegeldkrediet aangevraagd. Dit wordt komend weekend in de systemen van DUO verwerkt. Voor het weekend wordt de stufi van januari betaald. Wordt het collegeld dan in februari of maart uitgekeerd?
Ik heb hier een mooie hoekbank staan en ik heb het binnen jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:16 schreef spinner1 het volgende:
iemand met een echte bank zijn geld al binnen ?
hahahaha, wat voor bank heb je danquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:22 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik heb hier een mooie hoekbank staan en ik heb het binnen ja
Ingquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:30 schreef spinner1 het volgende:
[..]
hahahaha, wat voor bank heb je dan
Bij de ING is het binnen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:16 schreef spinner1 het volgende:
iemand met een echte bank zijn geld al binnen ?
Ik ook, meestal rond 16.00/17.00.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Bij mij nog niet. Ik krijg zorgtoeslag laatste tijd pas heel laat.
Klopt, ik heb het nu binnen iddquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ook, meestal rond 16.00/17.00.
quote:
quote:
Vorige maand stond het er al om half 12 op volgens mij.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:54 schreef koelants het volgende:
[..]
Vorige maand stond het er al om half 12 op volgens mij.
zou goed kunnen, was laat wakker toenquote:
heb het nog steeds niet iddquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:18 schreef Srink het volgende:
Ik zie op Twitter dat iedereen een beetje laat is met stufi vandaag, das dan toch jammer..
Ik had het vanochtend rond 11 uur al, Rabobank.quote:
Had het rond 15uur binnen.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik had het vanochtend rond 11 uur al, Rabobank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
quote:
Wat doe ik fout?quote:Je kunt je woonsituatie niet wijzigen via Mijn DUO, omdat we geen geldig GBA-adres van jou hebben.
Ik heb me ingeschreven bij de gemeente, en mijn nieuwe GBA-adres staat al in Mijn DUO, alleen kan ik mijn woonsituatie niet wijzigen. Wanneer is 'ie wel geldig dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:29 schreef Sokz het volgende:
Dan heb je je nog niet op het nieuwe adres ingeschreven en/of is dit nog niet verwerkt.
Hier moest ik om lachen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:59 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik dacht dat je dit kunstmatig moest doen en heb dus bij lening 266 euro aangevinkt.
Niet moeilijk doen en de app gebruikenquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:25 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Zal ik de reader dan ook maar weer eens uit de kast halen?
Ik kreeg een mail dat het morgen komt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:23 schreef TN-FR het volgende:
Voor deze maand extra geleend en terwijl ik normaal een mail krijg van de duo dat het op een bepaalde datum wordt overgemaakt heb ik de mail deze maand niet ontvangen. Andere wel?
Hier ook rabo binnen, tanden vielen haast uit mijn smoel (vorige maand pas om half 3 's middags).quote:
Student zeker?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:41 schreef LPFAN het volgende:
ik hoop het, ik heb het nooit zo laat en ik wou er vandaag mijn weekboodschappen van doen.
nope geen student, heb gewoon een fulltime baan maar voor een honger loontjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:16 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Student zeker?![]()
Gewoon naar de winkel fietsen dan rook je nog ff een sigaretje om te bedenken of je dat nou wel allemaal nodig hebt, en pin je wat geld
Valt onder je toeslagen, dus komt tegelijk met je zorgtoeslag.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 09:51 schreef Uberkullie het volgende:
Zorgtoeslag woensdag al en stufi vrijdag idd. Vanaf volgende maand ook huurtoeslag, komt dat tegelijk met zorg?
Precies.quote:Op maandag 22 april 2013 12:08 schreef GJonline het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je Rabobank hebt.. Hopeloos daar
Veel te laat. Je mag hopen rond 16:00 uur. Hier nog steeds niks (Rabo).quote:Op maandag 22 april 2013 14:33 schreef Tropanzia het volgende:
Hoe laat komt de zorgtoeslag van Rabobank meestal binnen?
Hier ook nog steeds Nada, helaas.quote:Op maandag 22 april 2013 15:38 schreef iMario het volgende:
[..]
Veel te laat. Je mag hopen rond 16:00 uur. Hier nog steeds niks (Rabo).
Hier ook nog nietquote:Op maandag 22 april 2013 15:38 schreef iMario het volgende:
[..]
Veel te laat. Je mag hopen rond 16:00 uur. Hier nog steeds niks (Rabo).
Hier ook nog niks...zou het aan de app kunnen liggen misschien...quote:Op maandag 22 april 2013 18:23 schreef Marmal het volgende:
ABN hier en heb het nog steeds niet binnen...
ABN is altijd te laatquote:Op maandag 22 april 2013 18:23 schreef Marmal het volgende:
ABN hier en heb het nog steeds niet binnen...
Wat is ''app'' ?quote:Op maandag 22 april 2013 18:29 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Hier ook nog niks...zou het aan de app kunnen liggen misschien...
Is dat zo? Kan internetbankier ook achterlopen?quote:Op maandag 22 april 2013 18:29 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Hier ook nog niks...zou het aan de app kunnen liggen misschien...
Meestal zijn ze gewoon op tijd.quote:Op maandag 22 april 2013 17:23 schreef inslagenreuring het volgende:
Dafuq Rabo is echt laat. Pauperbankie
Gefeliciteerd nog.quote:Op maandag 22 april 2013 19:18 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Meestal zijn ze gewoon op tijd.
Hier ook binnen op rabo, kan het volgende maand gelijk weer terugstorten.
(Wijziging inkomen al doorgegeven).
Terwijl ik gisteren geen mail heb gehad en een kwartier later dit mailtje te ontvangenquote:We hebben je gisteren een e-mail gestuurd over de uitbetaling van studiefinanciering in de maand april. Bij het verzenden van die e-mail hebben we een fout gemaakt. Je had deze e-mail niet moeten ontvangen, omdat je in de maand april geen recht hebt op studiefinanciering. Onze excuses voor het ongemak.
Iemand dit ook ontvangen? Ik kan nu namelijk ook niet inloggen op DUO vanwege een storing.quote:Beste student,
Je studiefinanciering wordt woensdag 24 april overgemaakt. Het verschilt per bank op welk tijdstip het geld op je rekening staat.
Gelukkig, ik heb precies dezelfde e-mail gehad. Ik had inderdaad daarvoor ook geen e-mail gekregen dus het is denk ik gelukkig maar een foutje! Ik kreeg echt bijna een hartverzakkingquote:
Hun probleem of niet, ze gaan je er hard om pakken.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:47 schreef ongelovelijk het volgende:
Ik heb stufi ontvangen, maar heb al 1 jaar geen recht meer op stufi en heb deze ook al 1 jaar lang niet meer ontvangen. Weet iemand in hoeverre ik (wettelijk) verplicht ben om dit zelf aan te geven? Terug betalen is het probleem niet heb er tenslotte ook geen recht op. Maar uiteindelijk is het hun probleem en niet de mijne? En heb geen zin dit voor hun te gaan oplossen
Nu krijg ik al een jaar of twee geen prestatiebeurs meer dus echt gevolgen zal het niet hebben. Vanaf nu moet ik gewoon beginnen met terugbetalen van mijn studieschuld lijkt me. Maar waarom in januari pas? Wordt er in de tussentijd niets meer van mij verwacht dan?quote:Beste student,
Je hogeschool/universiteit heeft aan ons doorgegeven dat je je diploma hebt
gehaald.
In januari wordt gekeken of dit gevolgen heeft voor je prestatiebeurs. Als dit zo
is, krijg je weer bericht.
De minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap,
namens deze,
Directeur Klantenservice
Yup, vorige week vrijdag kreeg ik de brief, 2 dagen terug het geld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:40 schreef Tropanzia het volgende:
Iemand die de belastingteruggave al binnen heeft?
Wanneer heb je aangifte gedaan ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Yup, vorige week vrijdag kreeg ik de brief, 2 dagen terug het geld.
Krijgt iedereen die voor April aangifte heeft gedaan de terugslag tegelijk binnen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Yup, vorige week vrijdag kreeg ik de brief, 2 dagen terug het geld.
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:21 schreef Kandijfijn het volgende:
Dit topic is echt het bewijs van de extreme kansloosheid van veel mensen betreft omgaan met geld.
Wie zijn jullie om te mogen bepalen hoe anderen met geld omgaan?quote:
Ik bepaal niet ik oordeel eroverquote:Op maandag 20 mei 2013 15:08 schreef Syd het volgende:
[..]
[..]
Wie zijn jullie om te mogen bepalen hoe anderen met geld omgaan?
Inderdaad iedereen zonder een financiele buffer van ongeveer een maand boven de 18 acht ik redelijk kansloos.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:49 schreef Fashionistaa het volgende:
Juist..... Dus wanneer ik een keertje een dag geen centen heb, kan ik er direct niet mee omgaan?
Dat betekent dat je vrijdag nog maar 5 euro had?quote:Op maandag 20 mei 2013 16:13 schreef Fashionistaa het volgende:
Wanneer mijn eten verbrand of niet meer goed is, dan heb ik in nood pannekoeken. Wanneer ik vrijdag bel om te vragen of het en wanneer het geld op mijn rekening komt, bewijst dat niets.vooral niet omdat ik tot nu toe geen toeslagen ontving, en mijn rekeningen altijd zelf volledig betaal.. wanneer ik dan mijn nodige boodschappen heb gehaald en weet dat maandag er meerdere supermarkten open zijn.. dan haal ik idd wat lkkrs om te snoepen..
Boeiend?quote:Op maandag 20 mei 2013 12:21 schreef Kandijfijn het volgende:
Dit topic is echt het bewijs van de extreme kansloosheid van veel mensen betreft omgaan met geld.
Ga daar wat aan doen dan, leer jezelf wat discipline en start met het bouwen van een buffer.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:29 schreef Fashionistaa het volgende:
@ kandijfijn, dan zit ik in de puree
.. en dat weet ik van mezelf.. toch ben ik nog niet in staat die buffer te realiseren
Heb je die net binnen ? Vreemdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 08:11 schreef Fashionistaa het volgende:
Dat lukt wel met alle huurtoeslag die ik binnen heb.. leve ing!
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt:quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:53 schreef Syd het volgende:
[..]
Op de site van belastingdienst is de uitbetaling pas morgen de 22e
Via deze link stond gisteren nog de 22e vandaar, maar is inmiddels aangepast. http://www.belastingdiens(...)n/datums_uitbetalingquote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt:
"21-05-2013
Op 21 mei krijgt u de toeslag voor juni op uw rekening gestort."
http://www.belastingdiens(...)etaling_toeslag_juni
Ligt eraan wanneer je hem ingevuld hebt. Ik heb de brief al wel ontvangen, dus zal het geld wel 1 dezer dagen krijgen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:16 schreef SandraJ het volgende:
wanneer komt de belastingteruggaaf eigenlijk?
Euhm dat maakt niets uit, voor 1 april aangifte gedaan is voor 1 juli bericht.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer je hem ingevuld hebt. Ik heb de brief al wel ontvangen, dus zal het geld wel 1 dezer dagen krijgen.
Zorgtoeslag bij Rabo nog niet binnen, zal wel weer 17 uur worden.
Ja, sowieso voor 1 juli. Maar welke dag precies dat is verschillend. Mijn vriend heeft ook voor 1 april ingestuurd en die heeft nog geen brief ontvangen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Euhm dat maakt niets uit, voor 1 april aangifte gedaan is voor 1 juli bericht.
en: WGR / Belastingteruggave inkomstenbelasting 2012/ deel 2
Ja weet ook niet wat dat is, maar is al een paar maanden zo idd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:23 schreef Amarantha het volgende:
Wel raar dat het bij de Rabo tegenwoordig gewoon pas aan het einde van de middag erop staat
Bij mij SNS pas rond 1900 ongeveerquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja weet ook niet wat dat is, maar is al een paar maanden zo idd.
Wanneer had je de belastingaangifte ingediend?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:26 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb de belastingteruggave net wel binnen gekregen, zorgtoeslag nog niet.
Begin maartquote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:31 schreef Marmal het volgende:
[..]
Wanneer had je de belastingaangifte ingediend?
Nog steeds niet...quote:
Ik zit ook bij de ABN en heb het een kwartier geleden ontvangen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:00 schreef Seagate het volgende:
ABN-AMRO nog niet iig, lijkt mij dat het morgen pas komt
Oke, dan zal het er nog wel aankomen. Blijf het raar vinden dat er tussen internet transactie's zoveel tijd kan zitten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:05 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Ik zit ook bij de ABN en heb het een kwartier geleden ontvangen.
Ik heb wel eens een overboeking rond 2100 binnen gekregen, ik zit dan bij SNS.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:38 schreef mezelf013 het volgende:
Hier ook nog niks ( ABN ) vreemd want op de site van de toeslagen staat het wel als over geboekt.. Als ik iets van de ABN naar de Rabo over maak is het er altijd met een uur .. Maar ja, zal er morgen vroeg dan wel op staan
Klopt! maar dat is echt iets van de laatste maanden, niet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:59 schreef Sylvana het volgende:
Rabo ook nog niet, maar die is altijd laat.
Klopt idd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:03 schreef Aarsvijand het volgende:
[..]
Klopt! maar dat is echt iets van de laatste maanden, niet?
Volgens mij had ik het er "vroeger" altijd rond een uur of 12:00/13:00 op staan.
Hier ook Rabo btw. Nog niets binnen.
Dan zal die van mij wel snel binnenkomen of er is iets fout gegaan bij wijzigen van rekenignr.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |