Die en opgelost, wel jammer dat om het laatste er uit te krijgen, het altijd zo'n gesmeer is.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
Valt wel mee, toch? Gewoon een zo'n metalen dingetje eraf knippen (of snijden, je hebt toch een mes in je hand) en gaan met die shit!
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:07 schreef HaywoodJablome het volgende:
Valt wel mee, toch? Gewoon een zo'n metalen dingetje eraf knippen (of snijden, je hebt toch een mes in je hand) en gaan met die shit!
Een bakje is handiger met bijpassende deksel om het goed te bewaren. Maar dan zal het ook wel duurder worden.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Die en opgelost, wel jammer dat om het laatste er uit te krijgen, het altijd zo'n gesmeer is.
Voorheen deed ik dat ook ja, misschien zo maar weer doenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:11 schreef Crutch het volgende:
Die haal ik uit de verpakking en gooi ik in zo'n hendig sjiek Tupperware™-bakje.
Uiteraard, gemak dien je te betalen.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:11 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
[..]
Een bakje is handiger met bijpassende deksel om het goed te bewaren. Maar dan zal het ook wel duurder worden.
Go veggie? Van mijn leven niet dat ik vegetarisch wordt.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:28 schreef Fronske het volgende:
Go Veggie!
![]()
Toen ik nog vlees (waar dit niet onder mag vallen) at, maakte ik een heel klein gaatje en kneep het eruit..
Zelfde als bij een Mars die te warm is
Dat gebruik ik alleen bij de borrelquote:Op maandag 21 januari 2013 17:56 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Daarom beter
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En je leeft nog steeds.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:57 schreef Pharkus het volgende:
Heb mezelf onnoemelijke keren dodelijk verwond terwijl ik met een mes die Saksische goddelijk probeerde te openen.
Gelukkig wel, reïncarnatie is een bitch.quote:
Ik had serieus nog nooit van dit spul gehoord tot iemand hier er eens opmerking over maakte n.a.v. van je username. En nu merk ik dat ik er elke keer op zit te letten of ik het zie in de supermarkt, terwijl het me niet eens zo lekker lijktquote:Op maandag 21 januari 2013 17:56 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Daarom beter
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo klinkt het nog lekkerderquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:26 schreef HiddenResponse het volgende:
Restafval van een varken en andere dieren met plastic eromheen vol conservanten met het label smeerleverworst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |