Het kan ook, alleen moet je dan in beide QF-picks een winnaar kiezen die in de SF gaat verliezen en in de SF een winnaar kiezen die de Finale gaat verliezen (dit moet nu ook).quote:Op maandag 21 januari 2013 14:26 schreef stefan92 het volgende:
Over het niet kunnen uitspelen bij het kiezen op beide kwartfinaledagen, volgens mij kan het wel, bijv. Ferrer - Federer - Murray - Djokovic, maar goed is verder niet zo relevant want we doen het nou eenmaal zo en het is al lastig genoeg.
Dit klopt ja, maar XL zegt wel vaker dingen die niet helemaal kloppen.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:26 schreef stefan92 het volgende:
Over het niet kunnen uitspelen bij het kiezen op beide kwartfinaledagen, volgens mij kan het wel, bijv. Ferrer - Federer - Murray - Djokovic, maar goed is verder niet zo relevant want we doen het nou eenmaal zo en het is al lastig genoeg.Plus dat het ook wel fijn is om voor het bereiken van de kwartfinale net zoveel punten te krijgen als de profs.
Weet dat Ferrer altijd wint van Almagro, maar vertrouw het toch niet. :p
Pick 9: Federer
Ai ai.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:58 schreef FedExpress het volgende:
ik zou toch zweren dat Gasquet eruit was gegaan bij mijn pick
Ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:41 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben een beetje in de war door de discussie, maar het is toch zo dat vanaf nu (dus vanaf de kwartfinale) er 1 pick per ronde gekozen moet worden? Dus vanaf nu nog 3
Ik denk dat ze aan de samenwerking met de tennissers nog een beetje moeten werken. Geen enkele van de faalhazen heeft zich vroegtijdig laten uitschakelen als massapickquote:Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
norich, je moet wel een beetje rommelen met de uitslagen hè? Zo'n lange lijst, dat kan natuurlijk niet
Hebben we alles op regel met het spelersveld (meeting of 14, tropisch eiland), is het nog niet goed?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:51 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk dat ze aan de samenwerking met de tennissers nog een beetje moeten werken. Geen enkele van de faalhazen heeft zich vroegtijdig laten uitschakelen als massapick
Voor sommigen is het nooit goed genoegquote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hebben we alles op regel met het spelersveld (meeting of 14, tropisch eiland), is het nog niet goed?
Switchen kan altijd, zeker om bowa te pestenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Niemand wacht om te kijken of en hoe Federer en Murray doorgaan?
Je bedoelt denk ik tenzij. Het tegenovergestelde van mits.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Mits we de regels zo aanpassen dat het niet meer kan.
Was altijd een groot talent, maar toen kreeg hij tennisseritis. 3 jaar geleden had ik het wel verwacht, 2 jaar geleden niet meerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:46 schreef de_boswachter het volgende:
Ook gewoon Chardy in een QF Grand Slam
Dat had twee jaar geleden niemand gedacht. Overigens had sowieso denk ik nooit iemand dat gedacht
Inderdaad geen reet aan dit jaar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 22:23 schreef BeamofLight het volgende:
Ghehe, komt APK ook nog effe aan met een Pick 9. Wat een ruktoermooi dit joh, met 25 man naar een pick10 en 11.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:01 schreef mickael79 het volgende:
Inmiddels loop ik 20/20 op de AO. Best bizar, omdat ik er in de andere toernooien niks van gebakken heb.
Gegokt ? Kennis heet dat.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
even voor de duidelijkheid, er moet nu nog twee keer gegokt worden toch? Voor de halve finale en voor de finale?
Uiteraard, mijn excuses.quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gegokt ? Kennis heet dat.
En ja, nog 2x.
Hier wordt alleen voor de overwinning gespeeld natuurlijk!quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:34 schreef stefan92 het volgende:
Denken de meesten dat Djokovic de finale gaat verliezen of helpen de 480 extra punten mee?Begin te twijfelen of ik moet switchen haha.
Ik wilde sowieso voor Murray als winnaar gaan, dat het nu zo goed uitkomt is alleen maar handig.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:34 schreef stefan92 het volgende:
Denken de meesten dat Djokovic de finale gaat verliezen of helpen de 480 extra punten mee?Begin te twijfelen of ik moet switchen haha.
your wish is my command.quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:38 schreef BeamofLight het volgende:
Tijd voor een update zo tijdens deze bende
Ik heb hele andere cijfers (aangepast hierboven)quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoeveel mogelijke uitspelers kunnen we krijgen?
Djokovic-Murray: 9 (+7)
Djokovic-Federer: 4 (+7)
Murray-Djokovic: 7 (+1)
Federer-Djokovic: 2
Djokovic-Murray/Fed: 7 (dit aantal verklaart de getallen tussen haakjes hierboven)
Murray-Djokovic/Ferrer: 1 (kan de +1 bij Murray-Djokovic worden)
Zonder finalepick: 4
(hopelijk foutloos)
precies. Op maandag 2 partijen waarbij je moet kiezen tussen een Sijsling of een Devvarmanquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:23 schreef de_boswachter het volgende:
In Rotterdam is het weer ouderwets eerste ronde bijltjesdag.
Hoe bedoel je dit nu?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:49 schreef franklop het volgende:
Djokovic-Murray: 6 (+9)
Murray-Djokovic: 7 (+1)
Dus of 15 of 8 uitspelers.
Dit is pick 10 en 11 waar Vaduz eerder mee kwam. We hebben er 15 die route Djokovic - Murray hebben (Murray dus in finale) en 8 met Djokovic in finale.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:31 schreef Gremen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit nu?
Als Djoko wint hebben we 15 winnaars? (heel veel mensen hebben djoko toch al eerder gespeeld?)
En bij murray 8?
Dit klopt!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Dit is pick 10 en 11 waar Vaduz eerder mee kwam. We hebben er 15 die route Djokovic - Murray hebben (Murray dus in finale) en 8 met Djokovic in finale.
Als hij het goed heeft geteld
En de rest van het seizoen ook!quote:Op zondag 27 januari 2013 14:36 schreef PimFR het volgende:
Bedankt jongens, voor de felicitaties! Ik doe in Rotterdam sowieso weer mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 januari 2013 13:55 schreef franklop het volgende:
weer een newbie(s) die toernooi uitspeelt zo te zien
quote:Op zondag 27 januari 2013 14:42 schreef Rosario het volgende:
Salamando en Boezelaar!
Een na laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
Ik zie een uitdagingquote:Op zondag 27 januari 2013 14:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Rhubarb Roland Garros uitspeelt heeft hij alle Grand Slams eens gewonnen.
Ik twee na, louter op alfabet.quote:
Moeten we je punten afnemen?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ja, ik trek me terug voor de rest van het seizoen, iemand moet de rode lantaarn winnen
Monaco was geblesseerd (vooraf bekend).quote:Op zondag 27 januari 2013 15:03 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik twee na, louter op alfabet.![]()
Ach, jij had tenminste nog Monaco, dat leek me achteraf een uitstekende eerste ronde-pick. Wordt die knakker weggetikt door iemand die zeventig plaatsen lager staat.
Waarom speelt hij dan in vredesnaam die drie sets gewoon uit?quote:Op zondag 27 januari 2013 15:10 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Monaco was geblesseerd (vooraf bekend).
Een andere reden is er toch ook niet te bedenken? Kuznetsov heeft op challengerniveau nog nooit een wedstrijd op hardcourt gewonnen...quote:Op zondag 27 januari 2013 15:20 schreef Rosario het volgende:
[..]
Waarom speelt hij dan in vredesnaam die drie sets gewoon uit?
Nou ja, Monaco is natuurlijk wel de ultieme gravelrukker.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:23 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Een andere reden is er toch ook niet te bedenken? Kuznetsov heeft op challengerniveau nog nooit een wedstrijd op hardcourt gewonnen...
Lamequote:Op zondag 27 januari 2013 14:57 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ja, ik trek me terug voor de rest van het seizoen, iemand moet de rode lantaarn winnen
met het verschil dat er toen 1 uitspeler wasquote:Op zondag 27 januari 2013 15:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Wimderon begon vorig jaar met 180 punten. Kijk waar hij eindigde.
Ach, klein detail.quote:Op zondag 27 januari 2013 15:31 schreef franklop het volgende:
[..]
met het verschil dat er toen 1 uitspeler was
Weinig verrassingen ook denk ik.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:29 schreef stefan92 het volgende:
Keek even weer wat oude topics door , zijn wij nou zo goed geworden of is tennis de laatste jaren wat meer voorspelbaar? Niet dat we in de toekomst geen massauitschakelingen gaan krijgen hoor
Doe ik volgende keer ook mee?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zou iemand mij trouwens op de pm lijst kunnen zetten? Dan doe ik volgende keer ook mee
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zou iemand mij trouwens op de pm lijst kunnen zetten? Dan doe ik volgende keer ook mee
quote:Op maandag 28 januari 2013 10:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je heel 2013 speelt en dat je de data van de toernooien al in je agenda hebt staan hoofd hebt gedramd....
quote:Op maandag 28 januari 2013 10:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Doe ik volgende keer ook mee?
Vriend, luister, dit is een serieuze zaak. Mag toch hopen dat je nu al traint voor Rotterdam en niet nu al loopt te tanken. Want dan red je het niet, duidelijk?
Jullie begrijpen toch wel dat ik jullie alleen een beetje wil testen? Ik heb de rest van het jaar al vrij gemaakt en volg zoveel mogelijk tennissers live. Ook ben ik druk in de weer bij tibetaanse monniken om mijn gevoel op scherp te stellen en met een paar weken ga ik naar het Shaolinklooster om nog beter te worden..quote:Op maandag 28 januari 2013 10:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je heel 2013 speelt en dat je de data van de toernooien al in je agenda hebt staan....
Ik ben nog nooit zo slecht aan een seizoen begonnen! (1200 punten maarquote:Op maandag 28 januari 2013 12:45 schreef TheVulture het volgende:
Nog nooit zo goed begonnen, maar dat geldt helaas voor nog zo'n 30 anderen
Feli aan de winnaars
HA-HA.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 15:36 schreef mickael79 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo slecht aan een seizoen begonnen! (1200 punten maar)
Geen idee hoe dat moet, maar ik ontvang wel gewoon PM's van andere mensen hoor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
tompsv18, alss je een PM wil: activeer het PM-systeem! (inbox niet beschikbaar nu)
Ik stel voor om het kwalificatietoernooi mee te pakkenquote:
Ik weet niet of ik op die lijst sta, maar ik had mijn pm-systeem ook nog niet geactiveerd. Nu wel, dus zou het op prijs stellen als ik vanaf nu ook die pms kreeg.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 01:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu wel, net als Tom. (foutje in mijn lijst, je hebt de instellingen goed staan) Volgende toernooi moet ie gesmeerd, potverdrie!
Als ik nog iemand mis, let me know.
Inside informatie: Granollers heeft vandaag warm staan slaan en een partijtje gespeeld tegen David Goffin!quote:
Hm, dat kan twee kanten op dus!quote:Op zondag 10 februari 2013 18:27 schreef Salamando het volgende:
[..]
Inside informatie: Granollers heeft vandaag warm staan slaan en een partijtje gespeeld tegen David Goffin!
Precies, ik wilde het maar even gezegd hebben.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hm, dat kan twee kanten op dus!
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:52 schreef de_boswachter het volgende:
2: Youzhny
Nee geen tijd om OP te posten.
quote:Op maandag 11 februari 2013 19:04 schreef -Vaduz- het volgende:
OOP Dinsdag
Mikhail YOUZHNY (RUS) vs [WC] Thiemo DE BAKKER (NED)
[Q] Ernests GULBIS (LAT) vs Robin HAASE (NED)
WC] Gael MONFILS (FRA) vs Juan Martin DEL POTRO (ARG) [2]
Jarkko NIEMINEN (FIN) vs David GOFFIN (BEL)
Julien BENNETEAU (FRA) vs Micheal LLODRA (FRA)
Overzicht volgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |