Ga ik doen, ga sowieso vandaag rustig aan doen aangezien het weer de eerste keer is.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:50 schreef Nallie het volgende:
Ik zou sowieso ook gewoon even een basis schema vragen bij je sportschool, dan kan je dat aanpassen als je er meer van weet.
Thnxquote:Op maandag 21 januari 2013 10:51 schreef Probability het volgende:
kun je het plaatje in de OP verkleinen? door er [img=400] voor te zetten?
[/quote]
Done :)
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 21 januari 2013 11:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom So_Surreal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Is dat bij die goedkope fitnesscentra ook zo?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:10 schreef V1z0R het volgende:
Eerste keer zullen ze je ook moeten instrueren voor verzekeringstechnische redenen
Ben nu al een tweede sportschool tegen gekomen waar dat dus niet het geval is.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:10 schreef V1z0R het volgende:
Eerste keer zullen ze je ook moeten instrueren voor verzekeringstechnische redenen
Neem ik aan van wel, of je moet dan een complete vrijwaring ondertekenen of zo.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Is dat bij die goedkope fitnesscentra ook zo?
Volgens mij niet bij basic fit en consorten.. ik hoor er mensen over dat ze dan eerst bij een andere sportschool zijn geweest voor meer geld, omdat ze dan tenminste een schema hebben waar ze mee verder kunnen.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Neem ik aan van wel, of je moet dan een complete vrijwaring ondertekenen of zo.
Het is behoorlijk gevarieerd qua belasting en het zijn ook geen uren durende schema's. Mij is beloofd dat mijn krachttrainingsschema's niet langer dan een uur gaan duren en op beide dagen zijn ze anders.quote:
Als je per keer andere spiergroepen aanpakt is het doable, maar een uur KT is best al fiks.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het is behoorlijk gevarieerd qua belasting en het zijn ook geen uren durende schema's. Mij is beloofd dat mijn krachttrainingsschema's niet langer dan een uur gaan duren en op beide dagen zijn ze anders.![]()
En zoveel mogelijk met losse gewichten, want apparaten zijn stom.
Ja soms is het wel lekkerquote:Op maandag 21 januari 2013 11:38 schreef the85mc het volgende:
Ik doe meestal na zware krachttraining twee dagen rust. Soms doe ik wel wat cardio dan, maar dan probeer ik alles op souplesse te doen.
Edit: ben ik de enige die sommige spierpijn goed vind voelen? Of ben ik gewoon raar![]()
Ja in je kont wel! Armen en buik minder!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:49 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb spierpijn in m'n dijbenen, bijna m'n kont van het schaatsen, en dat voelt heerlijk!
Hehehe, dat klopt!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en Henkz0r! Sari lijkt nog niet helemaal 'af'? Wist je dat?Als in, randjes zijn niet omgestikt.
En tutorials willen niet zo![]()
![]()
Je rok paste trouwens wel
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als je per keer andere spiergroepen aanpakt is het doable, maar een uur KT is best al fiks.
Is het handig om met alles tegelijk te beginnen, of ga je wel opbouwen eerst?
Ik kan wel doseren. Maak je geen zorgen.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:38 schreef the85mc het volgende:
Ik doe meestal na zware krachttraining twee dagen rust. Soms doe ik wel wat cardio dan, maar dan probeer ik alles op souplesse te doen.
Edit: ben ik de enige die sommige spierpijn goed vind voelen? Of ben ik gewoon raar![]()
Ik heb een bed met veren dus dan kun je jezelf 'lanceren'quote:Op maandag 21 januari 2013 11:53 schreef V1z0R het volgende:
Spierpijn in je buik dat je niet uit bed kunt komen, dus dan maar heen en weer schommelen en je uit bed laten vallen.
Ik vind 'pump' een fijner gevoel trouwens
Wel knap dat je zo makkelijk om kan schakelenquote:Op maandag 21 januari 2013 11:05 schreef An24 het volgende:
Majo: klopt inderdaad!
Maar dat analyseren van mensen deed ik altijd al. Als ex reclasseringswerker moest ik ook altijd heel snel een hypothese stellen en dan werd dat wel of niet door een psycholoog of psychiater bevestigt.
Als je zo ingesteld bent, maakt het in de priveleven niets uit. Nu zie ik ook dingen in mijn omgeving, maar dan doe ik er niets mee. Het enige dat er zal veranderen is dat ik het sneller leer zien en kan beargumenteren wat ik zie. Als ik het bij familie zie, zal ik er niets van zeggen of vinden omdat er aan de persoonlijkheid van die persoon niets verandert.
En in de opleiding is er ook veel aandacht voor je persoonlijke instelling in het vak.
Als dat een leuk liedje is, dan graag gedaanquote:Op maandag 21 januari 2013 13:22 schreef MaJo het volgende:
En inderdaad welkom voor So Surreal! Heb nu de hele tijd So Real van Jeff Buckley in mijn hoofd
Ik ben beleidsmedewerker in Den Haag. En het fotograferen doe ik er een beetje bij.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel knap dat je zo makkelijk om kan schakelenmaar wat voor werk doe je nu dan, want je bent toch (ook) fotograaf of ben ik nu weer in de war?
mag ook per PM uiteraard!
Eerder woog ik me best vaak, nu eens in de 2 weken ofzo. Spiegel, broeken en overhemden zijn ook prima indicatoren. Mijn gewicht kan sowieso best wel varieren, 3 kg verschil binnen een paar dagen is neit zo raar. Wat ik nu wel doe is op vaste tijdstip wegen. 's ochtends voor ontbijt bijvoorbeeld. Dan kun je nog een beetje vergelijken.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:30 schreef So_Surreal het volgende:
Kijken jullie trouwens vaak naar de weegschaal ?
Ik ben eigenlijk van plan om dit niet te doen.
Als ik ga trainen en spieren ga aanmaken en vet zal verbranden zal dit op de weegschaal niet echt zichtbaar zijn denk ik, en dus misschien wel demotiverend.
Heb d'r wel vertrouwen in, ik denk maar zo: ik kon stoppen met roken, dan lukt het ook wel om 5 tot 10kg kwijt te raken.
Dat gaat lekker!quote:Op maandag 21 januari 2013 13:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
En nog twee nieuwe bezichtigingen op de agenda..
wat goed!!quote:Op maandag 21 januari 2013 13:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meh. Fouten maken op je werk is nooit leuk!
Verkeerde aanname![]()
Ohw oepsquote:Op maandag 21 januari 2013 13:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Verkeerde aanname![]()
Wat heb je gedaan? Is het heel ergquote:Op maandag 21 januari 2013 13:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Verkeerde aanname![]()
Goed bezig!!quote:Op maandag 21 januari 2013 13:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is een leuk liedje dus alleen maar goedquote:Op maandag 21 januari 2013 13:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Als dat een leuk liedje is, dan graag gedaan
Vanavond beginnen
Ah okquote:Op maandag 21 januari 2013 13:30 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ben beleidsmedewerker in Den Haag. En het fotograferen doe ik er een beetje bij.
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]iedereen maakt foutjes he ? En je bent awesome, dus dat vergeven ze je heus! Desalniettemin niet leuk natuurlijk!
Nouja een beetje van beide denk ik..?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:56 schreef Probability het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan? Is het heel erg? Of gewoon verschil in visie?
Lessons learned: volgende x het gevraagde herhalen/samenvatten/terugkoppelen.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nouja een beetje van beide denk ik..?Ik dacht dat iets niet hoefde *want insert reden*, maar dat was achteraf gezien niet zo logisch
![]()
Ja is ook! Maar is wel rotgevoelquote:Op maandag 21 januari 2013 14:27 schreef Probability het volgende:
[..]
Lessons learned: volgende x het gevraagde herhalen/samenvatten/terugkoppelen.
Dan kom je er direct achter.
Is nu niets meer aan te doen
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:53 schreef V1z0R het volgende:
Heb ook een poosje een Aziatische huisslaaf gehad, kreeg een beetje grote bek dus maar in de kliko gemikt.
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:53 schreef V1z0R het volgende:
Heb ook een poosje een Aziatische huisslaaf gehad, kreeg een beetje grote bek dus maar in de kliko gemikt.
Cardio en KT tegelijkquote:Op maandag 21 januari 2013 15:03 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nu heeft ie weer een pijnlijke rechter arm
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:03 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nu heeft ie weer een pijnlijke rechter arm
Huh? Waarvoor?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:07 schreef Nallie het volgende:
Het internet op mn werk doet vet irritant. Geen enkele pagina of applicatie doet het behalve Fok
Dus ik kom hier maar even vervelen.
Sorry V1
't Is je vergeven voor deze ene keer.quote:
zeker wel!quote:Op maandag 21 januari 2013 14:54 schreef Goodbye het volgende:
Aziaten met een grote bek? Volgens mij bestaan die niet.
Gelukkig maar! Hey alles werkt weer, alleen nu moet ik weg om training te gevenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
't Is je vergeven voor deze ene keer.
Ik weet het!quote:Op maandag 21 januari 2013 15:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zag pas een brij briljante spoof op de shake weight. En die wil ik nu dus posten, alleen kan ik m niet meer vinden.![]()
![]()
En daar moest je aan denken door Viz' PA? (personal asianquote:Op maandag 21 januari 2013 15:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik weet het!
Het was de Tug Toner!
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik weet het!
Het was de Tug Toner!
Ok, die is ook behoorlijk grappigquote:Op maandag 21 januari 2013 15:40 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Dacht dat je eerst deze bedoelde.
Geen idee, hoort in mijn oven te liggenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
Hé, wat doet die cake in mijn oven?
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:00 schreef An24 het volgende:
[..]
Geen idee, hoort in mijn oven te liggen
Of invriezenquote:Op maandag 21 januari 2013 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
Had er ineens zin in, even wat te bakken. En dan boeit 't niet dat 't niet al te gezond isgeef gewoon de helft aan Mr.Mo mee morgen voor op 't werk ofzo
Zou ik ook vaker moeten doen. Nu ontzeg ik mezelf te vaak zulke dingen, omdat ik bang ben alles ook zelf op te etenquote:Op maandag 21 januari 2013 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
Had er ineens zin in, even wat te bakken. En dan boeit 't niet dat 't niet al te gezond isgeef gewoon de helft aan Mr.Mo mee morgen voor op 't werk ofzo
VOlgens mij eten Mr.Mo's collega's alles welquote:Op maandag 21 januari 2013 16:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Zou ik ook vaker moeten doen. Nu ontzeg ik nezelf te vaak zulke dingen, omdat ik bang ven alles ook zelf op te eten![]()
Wel vond ik laatst een lekker receptje voor een 1 persoons chocolade baksel in de magnetron. Geprobeerd en het was serieus lekker
Mjah, mijn buurman probeert te stoppen met roken. Beetje lullig als ik hem ga volstouwenquote:Op maandag 21 januari 2013 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
VOlgens mij eten Mr.Mo's collega's alles welzelfs taaitaai tijdens sinterklaas!
![]()
Dus kan wel aardig wat aan ze kwijt. En anders zijn er altijd nog de buren
Klopt! Nu ken ik Jimmy Kimmel eigenlijk alleen van naam, maar dit filmpje werd pas onder mn neus geschoven.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:55 schreef Mufasa208 het volgende:
Tug Toner is toch van Kimmel? Die is sowieso grappig, vooral met zijn halloweenfilmpjes waarin hij de ouders oproept het snoep van de kinderen op te eten en de reacties te filmen.
Care to share?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:04 schreef An24 het volgende:
[..]
Zou ik ook vaker moeten doen. Nu ontzeg ik mezelf te vaak zulke dingen, omdat ik bang ben alles ook zelf op te eten![]()
Wel vond ik laatst een lekker receptje voor een 1 persoons chocolade baksel in de magnetron. Geprobeerd en het was serieus lekker
Phoe, uit mijn hoofd:quote:
Dat ga ik een keertje proberen.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Phoe, uit mijn hoofd:
3 eetlepels bloem (ik gebruik spelt)
2 eetlepels bruine suiker
2 eetlepels cacao
1 eetlepel stukjes pure chocolade
Halve theelepel bakpoeder
2 of 3 eetlepels melk (ik gebruik soya)
1 eetlepel olijfolie
Vanilleextract
Droge ingredienten mengen, natte ingredienten mengen, alles door elkaar mengen en 1 tot 2 minuten in de magnetron.
Wordt een beetje een kleffe warme muffin, bijna een zachte brownie
En gelijk heb jequote:Op maandag 21 januari 2013 16:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat ga ik een keertje proberen.Eerste paar weken even niet, er zitten al teveel etentjes en dergelijke aan te komen. Dan probeer ik thuis maar zo netjes mogelijk te eten.
Die was stiekem weggescharreld.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:42 schreef the85mc het volgende:
Net terug van de appie, de plofkip en de scharrelkip waren in de bonus had ik in de folder gezien. Dus ik dacht laat ik eens scharrelkip meenemen, scheelt maar een euro per kilo. Was de scharrelkip er helemaal niet. Stom.
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die was stiekem weggescharreld.
Gelukkig is de meeste scharrelkip ook plofkip.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:42 schreef the85mc het volgende:
Net terug van de appie, de plofkip en de scharrelkip waren in de bonus had ik in de folder gezien. Dus ik dacht laat ik eens scharrelkip meenemen, scheelt maar een euro per kilo. Was de scharrelkip er helemaal niet. Stom.
ja echt? ik dacht dat die iets langzamer groeiden..quote:Op maandag 21 januari 2013 19:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Gelukkig is de meeste scharrelkip ook plofkip.
De meeste scharrelkip en biologische kip is van hetzelfde buitengewoon snelgroeiende soort als de goedkope kip. Wel krijgen de biologische kippen -als ze een dat voorschrijvend keurmerk hebben- wat meer tijd.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:07 schreef the85mc het volgende:
[..]
ja echt? ik dacht dat die iets langzamer groeiden..
Maar die eten we niet op.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Och, scharrel, plof.. het is allemaal industrie en dat die ene kip nou een week langer in ellende moet leven? Er zijn mensen op de wereld die er slechter vanaf komen.
Oei, horecaquote:Op maandag 21 januari 2013 20:20 schreef loveli het volgende:
Badr uit de cel, benieuwd of 'ie binnenkort bij een koek en zopie gespot wordt.
Die is sneller uit de cel dan een plofkip uit de ovenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:20 schreef loveli het volgende:
Badr uit de cel, benieuwd of 'ie binnenkort bij een koek en zopie gespot wordt.
Het lijkt me erg weinig? Misschien zometeen nog een goede T?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: kampioentje kaas
T: appel
L: twee sneetjes brood met rosbief
T: nog een snee mrt rosbief
D: penne carbonara van julias
gezien de chaotische dag wel okay
carbonara tikt aan en die eet ik nu pas!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef MarMar het volgende:
[..]
Het lijkt me erg weinig? Misschien zometeen nog een goede T?
Zitten daar ook je groentjes in verstoptquote:Op maandag 21 januari 2013 20:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
carbonara tikt aan en die eet ik nu pas!
Als t een echte is nietquote:Op maandag 21 januari 2013 20:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Zitten daar ook je groentjes in verstopt
het is een echtequote:Op maandag 21 januari 2013 20:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Zitten daar ook je groentjes in verstopt
Ik eet er momenteel 1 per week geloof ik. Lekker en vetrijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoeveel kokosnoot heb je?![]()
Heb vanochtend om 5 uur mij gewaagd op de A7, was best veel snee... En ik heb veel geslipt, gewoon omdat het kan was toch niemand op de weg en zo kon ik een beetje wennen
Als ik het woord kokosnoot ergens lees dan krijg ik gelijk dat liedje in m'n hoofd.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wie laat ons lachen, gieren! Oviiiide en z'n vrienden!
Yup, hier nog een slachtofferquote:Op maandag 21 januari 2013 21:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik het woord kokosnoot ergens lees dan krijg ik gelijk dat liedje in m'n hoofd.![]()
waarom zit er wortel inquote:Op maandag 21 januari 2013 21:48 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm kokus, at net nog Sajoer Lodeh wat ik zaterdag gemaakt had
[ afbeelding ]
Dat is lekker, en sperziebonen en bamboo shoots.quote:
Ja, daar zijn we ook al naar aan het kijken, maar dan moet het prijsverschil wel het gebrek aan garantie waard zijnquote:
Havermout..?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat doe jij in een havermoutsmoothie, Aurum?
Lijkt mij er totaal niet lekker bij! Bamboe vind ik er altijd wel lekker inquote:Op maandag 21 januari 2013 22:08 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat is lekker, en sperziebonen en bamboo shoots.
En had d'r nog mie bij en daging smoor
Ga wel wat op mijn avondeten letten hoor, at normaal 400g aardappelen of zo, en met redelijk veel jus.
Maar ga vooral sporten en niet meer een zak snoep op een avond leeg eten
rijstwafels met pindakaasquote:Op maandag 21 januari 2013 22:13 schreef Nallie het volgende:
Jus
Ik wil eigenlijk nog wat werk afmaken, maar ben al de hele avond bezig, dus ik denk dat ik eerst maar even ga slapen![]()
Aurum, ik bedacht vandaag nog (serieus) hoe blij ik was met de ontdekking van rijstwafels. En dan met name die met pindakaas
ik varieer, maar meestal havermout, chocowhey, frambozen en spinazie. En dan staafmixer erop tot het dik en lobbig wordtquote:Op maandag 21 januari 2013 22:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat doe jij in een havermoutsmoothie, Aurum?
opletten dat je niet morstquote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef loveli het volgende:
Ik lig in bed met een laptop, film met Tom Hardy, Australian bonbons en koffie met slagroom
Ik heb mijn panda punten dit weekend ingeleverdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 08:50 schreef V1z0R het volgende:
Bamboe? Zijn jullie panda'sWat lijkt het mij een ramp om die dingen schoon te houden, Mo...
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:12 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb mijn panda punten dit weekend ingeleverd
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:12 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb mijn panda punten dit weekend ingeleverd
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is wel een optie.
Bieden we ook nog wat lager, natuurlijk, aangezien hij er al een maand op staat.
Beetje compromissen sluiten: of twee ovens (+ losse grill) van zelfde formaat, of zoiets als deze met een grotere en een kleine oven, maar die zijn niet in de buurt tweedehands te vinden..
Geldt ook voor deze.
100 of 90cm breed maakt an sich niet zoveel uit, beide formaten passen.
Budget-passende nieuwoptie is deze:
http://www.argos.co.uk/static/Product/partNumber/4896227.htm
Maar die heeft dan weer geen wokbrander
/CUL
Nachtje over slapen maar![]()
![]()
Wat zou jij doen? Met een budget van 500?quote:
Zal vanavond even kijken. Ik moet zo voor werk op padquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat zou jij doen? Met een budget van 500?
Zit eenbeetje te twijfelen over de ovens namelijk.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Zal vanavond even kijken. Ik moet zo voor werk op pad
succes! Als hij begint te puberen dan kan je weer uitslapenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:01 schreef Skoap het volgende:
pfff het blijft wennen dat werken en mama zijn
Poeh!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:25 schreef Jagärtrut het volgende:
brrr, m'n ogen bevroren bijna op de fiets. -17 met wind is toch wel koud!
Hihi, nou tot nu toe mag ik niet klagen. Na zijn ochtend voeding van 8 uur slaapt hij vaak weer lekker door tot half 11.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:26 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
succes! Als hij begint te puberen dan kan je weer uitslapen
ik zie het nut nog niet zo van 2 ovens...Waar zou je er 2 voor gebruiken?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Wat zou jij doen? Met een budget van 500?
Zit eenbeetje te twijfelen over de ovens namelijk.
Niet wanneer je om half 9 op gesprek moet komen bij de afdelingshoofd omdat zoonlief de dag er voor door het hele gebouw drollen van nepstront uit een spuitbus heeft lopen neerleggenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:26 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
succes! Als hij begint te puberen dan kan je weer uitslapen
Mo: Kan je ook online reviews vinden van die ovens? Ken de merken niet...en dan lijkt het me tricky, je weet niet of je een kat in de zak koopt...
Ik maak regelmatig maaltijden waarbij ik eigenlijk twee verschillende temperaturen nodig heb omdat er twee gerechten tegelijk in de oven gaan maar op dit moment compromissen sluit qua temperatuurquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zie het nut nog niet zo van 2 ovens...Waar zou je er 2 voor gebruiken?
In de een een ovengerecht in de andere een nagerecht/(stok-)brood?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zie het nut nog niet zo van 2 ovens...Waar zou je er 2 voor gebruiken?
quote:Vandaag ging ik weer eens met de trein van Hoorn Kersenboogerd naar Amsterdam Bijlmer ArenA.
Hier heb ik een maandtraject abonnement voor, waar ik elke maand ¤284-, betaal.
Nu ben ik expres een half uur van te voren van huis gegaan, om rekening te houden met jullie winter dienstregeling.
Ik heb de sprinter naar Zaandam gepakt, om daar vervolgens te wachten op mijn aansluiting, de sprinter naar Bijlmer ArenA.
Deze had voor de verandering (/sarcasme) weer eens vertraging.
Toen deze trein eenmaal aankwam, was deze zo vol dat er tientallen mensen op het perron moesten blijven staan.
Dit gebeurde vervolgens ook met de sprinter die hier na kwam !
Vorige week was het ook zo druk in de treinen dat het leek op veevervoer.
Toen ging er een meisje languit, bewusteloos.
Ik probeerde door de drukke trein te lopen op zoek naar een conducteur om dit te melden.
Uiteraard was er geen doorkomen aan en besloten we om het maar door te trein te roepen, en door te geven via medepassagiers dat er iemand bewusteloos lag.
We hebben geen conducteur naar ons toe zien komen helaas.
Dit vind ik levensgevaarlijk, stel dat dit nu gebeurt met iemand die een hartaanval krijgt i.p.v. iemand die ‘alleen maar’ bewuseloos gaat ?
Daarom besloot ik niet nog een derde trein af te wachten en heb een intercity richting Amsterdam Amstel gepakt.
Toen ik hier aan kwam bleek dat de komende 2 treinen naar Amsterdam Bijlmer Arena ook niet reden !!
Toen heb ik besloten om te metro te pakken.
Het stomme is dat ik mijn OV-chipkaart alleen gebruik als stamkaart voor mijn papieren maandtraject kaart.
Op deze kaart stond dus ook geen geld om in te checken.
Ik was op dat moment al een half uur te laat, terwijl ik een half uur vroeger van huis ben gaan dan normaal, als ik dit niet zou doen zou ik nóg een half uur later aankomen op mijn werk.
Het vervelende is dat ik dus door het poortje ben gelopen zonder uit te checken en daardoor ben aangesproken door iemand van het GVB, en vervolgens een boete van ¤90-, heb gekregen.
Op het perron van de Metro op Amsterdam Amstel kon ik helaas ook niemand vind het GVB vinden om te vragen of er een uitzondering gemaakt kon worden wegens de omstandigheden.
Dat ik zwartgereden heb is uiteraard mijn eigen (domme) keuze.
Toch heb ik het gevoel dat indirect door de NS in deze situatie gedwongen ben.
Graag wil ik weten of er iets te regelen is in de vorm van compensatie of bijstand in deze vervelende situatie.
Lekker begin van de dag dus.. Het is wel de NS, dus ik zou niet op veel coulance rekenen..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:09 schreef So_Surreal het volgende:
Lekkere begin van de dag, ¤90-, boete
Hier het hele verhaal van de NS Facebook
[..]
Ja het is bijna 2x zo duur als met de auto en het duurt ook 2x zo lang.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:17 schreef V1z0R het volgende:
284,- per maand
Hopelijk was het Indonesische eten zaterdag lekker
quote:De verbinding met de server ondervindt momenteel moeilijkheden. Excuses voor het ongemak. Probeert u het hier nog een keer. (Service niet beschikbaar)
Ga ook nog een bezwaarbrief bij het GVB insturen hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:20 schreef the85mc het volgende:
[..]
Lekker begin van de dag dus.. Het is wel de NS, dus ik zou niet op veel coulance rekenen..
Had ook eens 2 uur vertraging door de NS, afspraak gemist. Toen kon je reiskosten terug vragen. Ik formulier aangevraagd, maar moet dat formulier nu nog krijgen..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:20 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja het is bijna 2x zo duur als met de auto en het duurt ook 2x zo lang.
Eten was erg goed ja
Wil ik een klacht indienen, doet die het ook niet![]()
ik word hier zo moe van heh.
[..]
^^quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:20 schreef the85mc het volgende:
[..]
Lekker begin van de dag dus.. Het is wel de NS, dus ik zou niet op veel coulance rekenen..
80,- benzinequote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:37 schreef V1z0R het volgende:
150,- benzine
45,- verzekering
56,- belasting
50,- onderhoud
85,- afschrijving
-----------------
386,- per maand
^^quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:02 schreef _aurum_ het volgende:
Je reistijd met OV is toch langer dan als je met de auto gaat? En dan heb je een auto die bijna niks kost en dan ga je toch met het OV?
Mis ik iets?
de baas betaalt alles van het OV, maar te weinig voor de auto. zo las ik het.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:02 schreef _aurum_ het volgende:
Je reistijd met OV is toch langer dan als je met de auto gaat? En dan heb je een auto die bijna niks kost en dan ga je toch met het OV?
Mis ik iets?
Ik weet niet precies wat mijn auto kost, waarschijnlijk teveel. Maar ik ben denk ik bijna vrachwagenchauffeur met het aantal km's dat ik maak per jaar dus /care.
Dat klopt, ik zou dan alsnog iets van 100 euro moeten bijleggen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
de baas betaalt alles van het OV, maar te weinig voor de auto. zo las ik het.
Verder ben ik blij met de fiets en m'n benen, heerlijk om dicht bij het werk te wonen...
Da's 5 euro per werkdag waar je anderhalf uur langer voor reist al ik goed schat?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:11 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat klopt, ik zou dan alsnog iets van 100 euro moeten bijleggen.
Nee, mijn vriendin heeft ook veel avonddiensten en nachtdiensten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's 5 euro per werkdag waar je anderhalf uur langer voor reist al ik goed schat?
^^quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh knor, ik wil graag cocoonen tot de lente!
Vanwege de onafhankelijkheid, en omdat ik van mooie auto's houd, betaal ik met alle liefde ¤ 10.000 per jaar bijtelling. Geen gezeur, wel een mooie autoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:27 schreef loveli het volgende:
Mja, mijn onafhankelijkheid/vrijheid is me wat waard, betaal al weer meer dan 15 jaar wegenbelasting voor minimaal 1 voertuig en heb 2x een brief van de belastingdienst gehad dat een voertuig van me niet meer belastingplichtig was
Bruto?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vanwege de onafhankelijkheid, en omdat ik van mooie auto's houd, betaal ik met alle liefde ¤ 10.000 per jaar bijtelling. Geen gezeur, wel een mooie auto
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ het is zo freaking koud op kantoor. Ik ben totally underdressed for the occasion.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh knor, ik wil graag cocoonen tot de lente!
ja, hier ook. Ik heb m'n slankie lange odnerbroek aan, een t-shirt met lange truien onder m'n vest, een sjaal, en halve handschoenen, en een kleine electrische verwarming erbij aan, maar het is zoooo koud. Brr...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:37 schreef anna82 het volgende:
[..]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ het is zo freaking koud op kantoor. Ik ben totally underdressed for the occasion.
Dat vind ik dan weer zonde, ik heb eigenlijk nooit wat te klagen op de treinen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:39 schreef loveli het volgende:
Leuke baan, bij VW. Je kunt ook de UP aan je vriendin meegeven en zelf een oudje nemen, als je toch connecties hebt. Genoeg belastingvrije VW'tjes die nog prima rijden.
En dit is het vooruitzicht hier. Laat die elfstedentocht maar komen!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, hier ook. Ik heb m'n slankie lange odnerbroek aan, een t-shirt met lange truien onder m'n vest, een sjaal, en halve handschoenen, en een kleine electrische verwarming erbij aan, maar het is zoooo koud. Brr...
Oeh, hebben jullie wel verwarming in het pand? Wel lekker een verwarminkje erbij! Ik heb een rokje, panties en een shirtje met een sjaal. Ik dacht dat we wel iets van climate control zouden hebben, maar had even de berichtgeving omtrent defecte verwarming gemistquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, hier ook. Ik heb m'n slankie lange odnerbroek aan, een t-shirt met lange truien onder m'n vest, een sjaal, en halve handschoenen, en een kleine electrische verwarming erbij aan, maar het is zoooo koud. Brr...
Ja. Brutoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:35 schreef anna82 het volgende:
[..]
Bruto?
Ik geef niet zoveel om auto's en betaal ¤2.000 netto
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
En dit is het vooruitzicht hier. Laat die elfstedentocht maar komen! [ afbeelding ]
ik betaal thuis alleen maar voor electriciteit, de rest zit bij de huur in. Beetje jammer dat de verwarming in de slaapkamer het niet doet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
Hoeveel verstook jij dan 's winters?
Hm.. kay.. je zou denken dat je dan niet hoeft te werken onder zulke omstandigheden, in de winter? Iets in de buurt waar je evt een elegante fleece en bijpassende legging kunt scoren?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:43 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oeh, hebben jullie wel verwarming in het pand? Wel lekker een verwarminkje erbij! Ik heb een rokje, panties en een shirtje met een sjaal. Ik dacht dat we wel iets van climate control zouden hebben, maar had even de berichtgeving omtrent defecte verwarming gemist
PON zit toch niet in Amsterdam?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:44 schreef the85mc het volgende:
Toch niet bij PON?
Kitesurfen? Lijkt me mooi! Ik doe wel aan windsurfen en wakeboarden..
Nee niet bij PON, is daar wat mis mee dan trouwensquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:44 schreef the85mc het volgende:
Toch niet bij PON?
Kitesurfen? Lijkt me mooi! Ik doe wel aan windsurfen en wakeboarden..
Wat eet je voor t sporten? Lijkt me ook wel belangrijk om dan iets te eten.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:52 schreef So_Surreal het volgende:
Oja even ontopic heh
Normaal eet ik tussen 12 en 1, dan sport ik vanaf 17:45 tot 19:15.
Voor ik thuis ben en avond eten heb, is het iets van 20:30.
Wat kan ik dan het best eten na het sporten en voor het avondeten ?
En banaan, of een appel, of een koek of iets anders ?
Uhm ik ben begonnen om tussen de lunch en het sporten een stuk fruit te eten, iets van een peer of appel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:54 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wat eet je voor t sporten? Lijkt me ook wel belangrijk om dan iets te eten.
Ik eet meestal voor t sporten iets van noten, rijstwafel met pindakaas, een banaan of een boterham met iets. Na t sporten zou ik met name iets met eiwitten doen.
Voor het sporten wat eiwitten, voor de mussels.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:52 schreef So_Surreal het volgende:
Oja even ontopic heh
Normaal eet ik tussen 12 en 1, dan sport ik vanaf 17:45 tot 19:15.
Voor ik thuis ben en avond eten heb, is het iets van 20:30.
Wat kan ik dan het best eten na het sporten en voor het avondeten ?
En banaan, of een appel, of een koek of iets anders ?
Progress!!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Blij dat jullie het met me eens zijn!
Er ging weer iets mis maar dit keer was het achteraf bekeken niet echt mijn foutJippie.
Dat is wel een idee, als ik 's middags 3 boterhammen heb gegeten eet ik die vierde ook meestal alleen maar op zodat het maar op isquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:57 schreef Nallie het volgende:
Ja het is ook maar net hoeveel honger je hebt. Ik trek zolang tussen lunch en avondeten niet met alleen stuk fruit. Misschien 3 boterhammen bij de lunch en dan voor t sporten nog 1 bh en de banaan? Iets meer verdelen zodat de brandstof beetje constant is!
Je bent toch een man, wat ga je nou 3 boterhammetjes eten tussen de middagquote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:59 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat is wel een idee, als ik 's middags 3 boterhammen heb gegeten eet ik die vierde ook meestal alleen maar op zodat het maar op isgewoon uit gewoonte eigenlijk.
Meestal heb ik tussen lunch en sporten ook niet echt honger, dat begint meestal pas na het sporten of wanneer ik thuis ben.
Oef! Sterkte!quote:
Haal eens een standaard lijstje van je door eetmeter. Verhouding KH's / eiwitten / vetten wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:59 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat is wel een idee, als ik 's middags 3 boterhammen heb gegeten eet ik die vierde ook meestal alleen maar op zodat het maar op isgewoon uit gewoonte eigenlijk.
Meestal heb ik tussen lunch en sporten ook niet echt honger, dat begint meestal pas na het sporten of wanneer ik thuis ben.
Ben volgende week pas 25, meer een jochie dan een man tochquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:00 schreef Perruche het volgende:
[..]
Je bent toch een man, wat ga je nou 3 boterhammetjes eten tussen de middagdoe als viz, eet een kwark.
Ok!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:03 schreef loveli het volgende:
Aurum heeft een internetlink naar goeie.
quote:O: 450gr Kwark met 80gr. havermout en lepel rozijnen
T: 1 bth met paprika, kipfilet en paard + glas melk
L: 2 bth met peer en kalkoenfilet, 20gr. sockeye-zalm + glas melk
T: 1 bth met paprika, kipfilet en paard + glas melk
T: Grapefruit, beetje forelfilet met sockeye-zalm
T: BCAA shake
S: 45min. kracht / 45min. cardio / 10min. random
T: Dextro/whey shake
D: Groene bonen in roomsaus en een haaskarbonade
T: 1 a 2 wodka, amandelen
T: Bak kwark
Jochiequote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:05 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ben volgende week pas 25, meer een jochie dan een man toch?
Nee maar ik vind kwark met musli echt niet te hachelen.
Ik neem denk ik op de dagen dat ik ga sporten een blikje makreel mee voor op brood denk ik.
Of misschien een salade met gerookte kip d'r in of zo.
Heb me even geregistreerd, maar dat is best veel werk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Haal eens een standaard lijstje van je door eetmeter. Verhouding KH's / eiwitten / vetten wel benieuwd naar.
Gooi de Fat Secret app even op je telefoon. Is een fijne calorieenteller met heel veel producten erin.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:09 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Heb me even geregistreerd, maar dat is best veel werk.
Hij noteert het niet automatisch toch, je moet toch alles opschrijven en bij elkaar optellen, of doe ik het verkeerd ?
Wanneer je gewoon invoert wat je eet krijg je op 't einde een overzicht. Zelfs alle afzonderlijke stofjes als vitaminen worden dan aangegeven.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:09 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Heb me even geregistreerd, maar dat is best veel werk.
Hij noteert het niet automatisch toch, je moet toch alles opschrijven en bij elkaar optellen, of doe ik het verkeerd ?
Weeg nu 97 en wil 87 wegen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:42 schreef V1z0R het volgende:
500kcal tekort is wel een goed streven. Gewoon zorgen dat je genoeg eiwitten binnenkrijgt voor het bewegen. 90kg toch? 180gr eiwitten op dagen dat je sport en 135gr op dagen dat je niet sport is een goede richtlijn.
Oh, ik vraag me af of het programma dan nog wel leuk is!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Er komt een Nederlandse versie van The Great British Bake Off.
Bij Omroep Max.
Ik ben benieuwd wie het gaat presenteren en wie er in de jury komen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik vraag me af of het programma dan nog wel leuk is!
Rudolf van Veen, natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie het gaat presenteren en wie er in de jury komen.
Vast geen Mary Berry en Paul Hollywood!
Wie zouden daar de Nederlandse equivalenten van zijn?
Zouden ze niet gewoon de mensen van andere programma's recyclen en het dus met dat vervelende duo van Topchef doen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie het gaat presenteren en wie er in de jury komen.
Vast geen Mary Berry en Paul Hollywood!
Wie zouden daar de Nederlandse equivalenten van zijn?
Nu roep je wat, maar kan dat wel? Hij heeft toch zn eigen zender?quote:
Oew, dan zou ik gillend wegrennen denk ik!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zouden ze niet gewoon de mensen van andere programma's recyclen en het dus met dat vervelende duo van Topchef doen?
ik ben geen Li, maar wij halen altijd deze:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Oef! Sterkte!
Heb jij trouwens nog tips over welke omega 3 pillen mijn moeder het beste kan slikken?
dat zeg ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:03 schreef loveli het volgende:
Aurum heeft een internetlink naar goeie.
ik denk dan beter dáár dan bij SBS6 ofzoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik vraag me af of het programma dan nog wel leuk is!
Zal zoiets voor mijn situatie handig zijn, of kan ik daar beter mee wachten ?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:12 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik ben geen Li, maar wij halen altijd deze:
http://www.powersupplemen(...)/visolie-omega-3.php
Dat is wel weer zo!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik denk dan beter dáár dan bij SBS6 ofzo
Alles voor een gezonde Mutti hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo!![]()
Ik heb net een topic geopend in Cul: CUL / Heel Holland Bakt
Tnx voor de Omega3 link btw.
Ja, dan moet je ondertussen nog even bungeejumpen ofzoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:15 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik denk dan beter dáár dan bij SBS6 ofzo
Ja, of dat er iemand in je oor staat te schreeuwen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dan moet je ondertussen nog even bungeejumpen ofzo.
Als je elke dag een blikje makreelfilets in olijfolie eet lijkt het mij niet nodig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:15 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Zal zoiets voor mijn situatie handig zijn, of kan ik daar beter mee wachten ?
En hoeveel vel zit er in zo'n whey shake als ik dit met water aanmaak ?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:47 schreef anna82 het volgende:
lijstje!
O: havermout met bosbessen en framboos
T: 1 warme chocomelk
L: koekje bij de thee, pompoensoep, halve club sandwich, chipjes, 2 banaantjes (het snoepje)en vol!
T: koekje in de lift
D: AGV
T: bakje kwark met banaan
B: van en naar werk fietsen (30 min)
Beterschapquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:58 schreef Probability het volgende:
Ik ben ziek, 38 graden koorts. Fantastisch.
Zal die makreel in olie eigenlijk niet veel te vet zijn trouwens ?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:01 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je elke dag een blikje makreelfilets in olijfolie eet lijkt het mij niet nodig.
Ligt er aan hoeveel je doet, whey delicious van XXL heb je bij 80gr ~3gr vet. Ik nam ze eerder gewoon met halfvolle melkveel lekkerderder!
Bij mij is het altijd 2 dagen na het sporten het ergst.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, de spierpijn begint nu op te komen. Zo'n 16 uur na het sporten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor off topic, het liefst ga ik onder een dekentje zitten en doe ik niks meer vandaag. Maar da kannie
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor off topic, het liefst ga ik onder een dekentje zitten en doe ik niks meer vandaag. Maar da kannie
Ja doei.
En ik heb keeltyfus/ volle holtes.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Beterschapkoorts is echt rot
[..]
Zal die makreel in olie eigenlijk niet veel te vet zijn trouwens ?
[..]
Bij mij is het altijd 2 dagen na het sporten het ergst.
Vooral morgen wordt dus erg, en dan moet ik ook weer trainen.
Ga dan maar benen en buik doen, en weer een half uur cardio, misschien 45 minuten als de treinen fatsoenlijk rijden.
1 zo'n blikje per 2 dagen kan ook wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:25 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Beterschapkoorts is echt rot
[..]
Zal die makreel in olie eigenlijk niet veel te vet zijn trouwens ?
[..]
Bij mij is het altijd 2 dagen na het sporten het ergst.
Vooral morgen wordt dus erg, en dan moet ik ook weer trainen.
Ga dan maar benen en buik doen, en weer een half uur cardio, misschien 45 minuten als de treinen fatsoenlijk rijden.
hardlopenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:47 schreef So_Surreal het volgende:
Wat voor sporten doen jullie trouwens naast het op je voeding letten?
Ik wil misschien ook wel binnenkort weer wat gaan hardlopen d'r bij.quote:
Zumbaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:47 schreef So_Surreal het volgende:
3 keer per week krachttraining en gemiddeld 3 keer per week een kilometer of 8 wandelen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:47 schreef So_Surreal het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor off topic, het liefst ga ik onder een dekentje zitten en doe ik niks meer vandaag. Maar da kannieIk duim dat vandaag snel voorbij mag zijn.
Ook voor mezelf. Gister was stom, de nacht was kort, vandaag is nog stommer. Ik vraag me af waar mijn grens ligt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:03 schreef Phaidra het volgende:
[..]
SterkteIk duim dat vandaag snel voorbij mag zijn.
Ook voor mezelf. Gister was stom, de nacht was kort, vandaag is nog stommer. Ik vraag me af waar mijn grens ligt.
Mini is de afgelopen 2/3 maanden elke nacht zeker 3x wakker en op zich went dat wel tot op zekere hoogte. Maar het nieuws dat ik over een paar maanden ontslagen wordt kan ik er nu niet bij hebben. Kunnen ze geen rekening mee houden, maar het hakt er behoorlijk in. Emmer ->> druppel enzo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]ook voor joe! Valt het allemaal wat te zwaar met werk en de mini?
Ja dat kan ik me voorstellen!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mini is de afgelopen 2/3 maanden elke nacht zeker 3x wakker en op zich went dat wel tot op zekere hoogte. Maar het nieuws dat ik over een paar maanden ontslagen wordt kan ik er nu niet bij hebben. Kunnen ze geen rekening mee houden, maar het hakt er behoorlijk in. Emmer ->> druppel enzo.
Ja, waar hij kan. Maar 's nachts lukt het hem vaak niet om de mini in slaap te krijgen, dan moet ik er toch vaak uit (of de mini komt bij ons in bed, want dat kost mij minder energie).quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen!![]()
Helpt je mister veel of is dat lastig met voeden enzo? </babyleek>
Niet definitief, maar de afspiegeling is gewoon correct uitgevoerd op onze afdeling. Er zijn nieuwe functies, maar bij gelijke geschiktheid wordt weer gekeken naar dienstjaren. Dan leg ik het gewoon af. De kans is heel klein dat ik kan blijven.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:23 schreef _aurum_ het volgende:
Meh! Balen PhaidIs het ook al definitief enzo
En sterkte Maria
Ahjaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, waar hij kan. Maar 's nachts lukt het hem vaak niet om de mini in slaap te krijgen, dan moet ik er toch vaak uit (of de mini komt bij ons in bed, want dat kost mij minder energie).
Het komt allemaal ook wel weer goed, maar ik was juist blij dat ik in deze periode gewoon stabiel werk had met lieve collega's en nu is die constante ook opeens weg. En ik kan er ook helemaal niets aan *doen*. Kan alleen maar machteloos afwachten en het beste hopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |