abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121835672

De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 1% gewijzigd door So_Surreal op 21-01-2013 11:04:29 ]
pi_121835703
Ik zou sowieso ook gewoon even een basis schema vragen bij je sportschool, dan kan je dat aanpassen als je er meer van weet.
Be someone that makes you happy
pi_121835745
kun je het plaatje in de OP verkleinen? door er [img=400] voor te zetten?
Worry is a misuse of imagination
  maandag 21 januari 2013 @ 11:00:50 #4
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121836034
Welkom So_Surreal! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_121836206
Majo: klopt inderdaad!

Maar dat analyseren van mensen deed ik altijd al. Als ex reclasseringswerker moest ik ook altijd heel snel een hypothese stellen en dan werd dat wel of niet door een psycholoog of psychiater bevestigt.

Als je zo ingesteld bent, maakt het in de priveleven niets uit. Nu zie ik ook dingen in mijn omgeving, maar dan doe ik er niets mee. Het enige dat er zal veranderen is dat ik het sneller leer zien en kan beargumenteren wat ik zie. Als ik het bij familie zie, zal ik er niets van zeggen of vinden omdat er aan de persoonlijkheid van die persoon niets verandert.

En in de opleiding is er ook veel aandacht voor je persoonlijke instelling in het vak.
pi_121836219
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom So_Surreal! *O*
Wat Maria zegt. Welkom!
pi_121836258
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:50 schreef Nallie het volgende:
Ik zou sowieso ook gewoon even een basis schema vragen bij je sportschool, dan kan je dat aanpassen als je er meer van weet.
Ga ik doen, ga sowieso vandaag rustig aan doen aangezien het weer de eerste keer is.
Heb ook al een paar weken niet meer gekitesurft.
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 10:51 schreef Probability het volgende:
kun je het plaatje in de OP verkleinen? door er [img=400] voor te zetten?
[/quote]
Done :)
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 21 januari 2013 11:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom So_Surreal! *O*
Thnx :*
pi_121836268
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:06 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat Maria zegt. Welkom!
En jij ook bedankt :D !
pi_121836311
Ja, #durfaftewijken

NIET WELKOM!! :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_121836346
Eerste keer zullen ze je ook moeten instrueren voor verzekeringstechnische redenen :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_121836391
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:10 schreef V1z0R het volgende:
Eerste keer zullen ze je ook moeten instrueren voor verzekeringstechnische redenen :)
Is dat bij die goedkope fitnesscentra ook zo?
pi_121836465
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:10 schreef V1z0R het volgende:
Ben nu al een tweede sportschool tegen gekomen waar dat dus niet het geval is.
pi_121836477
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:11 schreef MarMar het volgende:

[..]

Is dat bij die goedkope fitnesscentra ook zo?
Neem ik aan van wel, of je moet dan een complete vrijwaring ondertekenen of zo.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_121836524
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Neem ik aan van wel, of je moet dan een complete vrijwaring ondertekenen of zo.
Volgens mij niet bij basic fit en consorten.. ik hoor er mensen over dat ze dan eerst bij een andere sportschool zijn geweest voor meer geld, omdat ze dan tenminste een schema hebben waar ze mee verder kunnen.
Enfin, ik betaal sowieso liever iets meer als je er goede begeleiding en een goede sauna voor terug krijgt ;)
pi_121836559
Ik zit ook bij zo'n goedkope fitness, deze ziet bij het treinstation van mijn werk.
Als ik 's avonds thuis kom van mijn werk om 19:00 en ik nog moet eten en fitnessen heb ik er eigenlijk nooit meer energie en puf voor.

Nu ga ik maar fitnessen direct uit mijn werk, en dan daarna eten als ik thuis ben.
Volgens mij is dat voor de stofwisseling en het afvallen ook beter toch ?
pi_121836664
Ik ga vanavond om 9 uur nog een uurtje naar de sportschool. Met alweer een nieuw stuk schema.
Wekelijkse planning wordt dan:
Ma krachttraining
Di hardlopen ofzo
Wo crossfit workout met wat cardio
Do kickfit
Vr 2e deel krachttraingingschema
Za: spinnen of hardlopen
Zo niets
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_121836906
Bikkelschema Henk!

Lijstje:

O: havermout, banaan, cacao
T: koffie verkeerd, appel
L: 3 crackers geitenkaas/kipfilet, de usual salade
T: rijstwafel pindakaas
S: 30 min cardio en verder buikspieren en oefeningen
D: denk vegetarische Chili
T: yoghurt met kiwi
pi_121836994
Herstel is overgewaardeerd :{w
pi_121837170
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:27 schreef V1z0R het volgende:
Herstel is overgewaardeerd :{w
Het is behoorlijk gevarieerd qua belasting en het zijn ook geen uren durende schema's. Mij is beloofd dat mijn krachttrainingsschema's niet langer dan een uur gaan duren en op beide dagen zijn ze anders. B-)
En zoveel mogelijk met losse gewichten, want apparaten zijn stom. B-)
Doe wat je niet durft.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:35:15 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121837304
Oh en Henkz0r! Sari lijkt nog niet helemaal 'af'? Wist je dat? :o Als in, randjes zijn niet omgestikt.

En tutorials willen niet zo :@ :')

Je rok paste trouwens wel :+
pi_121837355
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Het is behoorlijk gevarieerd qua belasting en het zijn ook geen uren durende schema's. Mij is beloofd dat mijn krachttrainingsschema's niet langer dan een uur gaan duren en op beide dagen zijn ze anders. B-)
En zoveel mogelijk met losse gewichten, want apparaten zijn stom. B-)
Als je per keer andere spiergroepen aanpakt is het doable, maar een uur KT is best al fiks.
Is het handig om met alles tegelijk te beginnen, of ga je wel opbouwen eerst?
pi_121837467
Ik doe meestal na zware krachttraining twee dagen rust. Soms doe ik wel wat cardio dan, maar dan probeer ik alles op souplesse te doen.

Edit: ben ik de enige die sommige spierpijn goed vind voelen? Of ben ik gewoon raar :P

[ Bericht 41% gewijzigd door the85mc op 21-01-2013 11:45:36 ]
pi_121837789
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:38 schreef the85mc het volgende:
Ik doe meestal na zware krachttraining twee dagen rust. Soms doe ik wel wat cardio dan, maar dan probeer ik alles op souplesse te doen.

Edit: ben ik de enige die sommige spierpijn goed vind voelen? Of ben ik gewoon raar :P
Ja soms is het wel lekker :D
pi_121837835
ik heb spierpijn in m'n dijbenen, bijna m'n kont van het schaatsen, en dat voelt heerlijk! :)
pi_121837854
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:49 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb spierpijn in m'n dijbenen, bijna m'n kont van het schaatsen, en dat voelt heerlijk! :)
Ja in je kont wel! Armen en buik minder!
pi_121837906
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en Henkz0r! Sari lijkt nog niet helemaal 'af'? Wist je dat? :o Als in, randjes zijn niet omgestikt.

En tutorials willen niet zo :@ :')

Je rok paste trouwens wel :+
Hehehe, dat klopt! :D Is dat een bezwaar bij het dragen? Anders moet je maar wat randjes omstikken hoor. :)
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:36 schreef MarMar het volgende:

[..]

Als je per keer andere spiergroepen aanpakt is het doable, maar een uur KT is best al fiks.
Is het handig om met alles tegelijk te beginnen, of ga je wel opbouwen eerst?
O+ Marcello O+ verzint mijn schema en als O+ Marcello O+ zegt dat ik moet springen, dan spring ik. B-)

quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:38 schreef the85mc het volgende:

Ik kan wel doseren. Maak je geen zorgen.
En niets mis met een beetje spierpijn, maar na mijn allereerste keer krachttraining (lang geleden) heb ik nooit meer zoveel spierpijn gehad. :) Voel het nu wel als ik een nieuw schema heb of wat zwaardere gewichten pak, maar niet zo erg dat alles pijn doet.
Doe wat je niet durft.
pi_121837954
Prima te doen zo'n schema, maar HPKW is sowieso bikkel. :P
pi_121838013
Spierpijn in je buik dat je niet uit bed kunt komen, dus dan maar heen en weer schommelen en je uit bed laten vallen. :')
Ik vind 'pump' een fijner gevoel trouwens :@
pi_121838023
Haha, ben ik toch niet de enige :) Ik vind vooral bovenin borstspieren goed voelen, vlakbij het sleutelbeen. Wat wel raar is, dat ik na het schaatsen spierpijn net boven mijn schouderbladen heb. Voor zover ik weet schaats ik niet met mijn armen..
pi_121838163
Je beweegt wel met je bovenlichaam, bij dat roteren van je bekken bewegen je schouderen ook mee (romprotatie). Hierbij wordt er wat rotatie van borstbeenderen gevraagd en werken ook de spieren tussen de schouderbladen om die bewegingen in je schouders te kunnen maken. Het is voornamelijk de duur van de inspanning en houding van het schaatsen die de last veroorzaken, het is niet iets wat je dagelijks doet. :P

20 reppers op de squat, leg press of hack squat met zwaarder gewicht zijn ook altijd zo fijn voor de spierpijn in de bovenbenen. :')
pi_121838528
Ik ga maar eens aan de studie :W!
pi_121838584
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:53 schreef V1z0R het volgende:
Spierpijn in je buik dat je niet uit bed kunt komen, dus dan maar heen en weer schommelen en je uit bed laten vallen. :')
Ik vind 'pump' een fijner gevoel trouwens :@
Ik heb een bed met veren dus dan kun je jezelf 'lanceren' :')
pi_121840694
Spierpijn O+

Als ik EDS pijn heb, ga ik juist goed trainen, zodat de EDS pijn vervangen wordt door spierpijn :+

Net weer een uur yoga aan yoga gedaan. Instant strak gevoel O+
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 13:19:15 #34
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121841197
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:05 schreef An24 het volgende:
Majo: klopt inderdaad!

Maar dat analyseren van mensen deed ik altijd al. Als ex reclasseringswerker moest ik ook altijd heel snel een hypothese stellen en dan werd dat wel of niet door een psycholoog of psychiater bevestigt.

Als je zo ingesteld bent, maakt het in de priveleven niets uit. Nu zie ik ook dingen in mijn omgeving, maar dan doe ik er niets mee. Het enige dat er zal veranderen is dat ik het sneller leer zien en kan beargumenteren wat ik zie. Als ik het bij familie zie, zal ik er niets van zeggen of vinden omdat er aan de persoonlijkheid van die persoon niets verandert.

En in de opleiding is er ook veel aandacht voor je persoonlijke instelling in het vak.
Wel knap dat je zo makkelijk om kan schakelen :) maar wat voor werk doe je nu dan, want je bent toch (ook) fotograaf of ben ik nu weer in de war? :@ mag ook per PM uiteraard!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 13:22:11 #35
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121841310
En inderdaad welkom voor So Surreal! Heb nu de hele tijd So Real van Jeff Buckley in mijn hoofd O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_121841432
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:22 schreef MaJo het volgende:
En inderdaad welkom voor So Surreal! Heb nu de hele tijd So Real van Jeff Buckley in mijn hoofd O+
Als dat een leuk liedje is, dan graag gedaan :D

Vanavond beginnen :)
pi_121841645
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:19 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wel knap dat je zo makkelijk om kan schakelen :) maar wat voor werk doe je nu dan, want je bent toch (ook) fotograaf of ben ik nu weer in de war? :@ mag ook per PM uiteraard!
Ik ben beleidsmedewerker in Den Haag. En het fotograferen doe ik er een beetje bij.
pi_121841652
Kijken jullie trouwens vaak naar de weegschaal ?

Ik ben eigenlijk van plan om dit niet te doen.
Als ik ga trainen en spieren ga aanmaken en vet zal verbranden zal dit op de weegschaal niet echt zichtbaar zijn denk ik, en dus misschien wel demotiverend.

Heb d'r wel vertrouwen in, ik denk maar zo: ik kon stoppen met roken, dan lukt het ook wel om 5 tot 10kg kwijt te raken.
pi_121841830
Lijstje:

O: yoghurt met banaan en bran flakes
L: 2 toast (multigraan) met scrambled eggs (3 eitjes) en wat gerookte zalm, mok melk
T: wat dadels, 2 mandarijntjes
T: hand walnoten
D: volkorenpasta met veel groente, wat uitgebakken spekjes, chilli, basilicum, olijfolie en geraspte kaas

Zodadelijk eens door de teller halen. Ben qua voedingsstoffen zeker tevreden al. Eens zien of er nog een T bij moet :)
Ja doei.
pi_121841860
En nog twee nieuwe bezichtigingen op de agenda. *O* .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_121841864
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:30 schreef So_Surreal het volgende:
Kijken jullie trouwens vaak naar de weegschaal ?

Ik ben eigenlijk van plan om dit niet te doen.
Als ik ga trainen en spieren ga aanmaken en vet zal verbranden zal dit op de weegschaal niet echt zichtbaar zijn denk ik, en dus misschien wel demotiverend.

Heb d'r wel vertrouwen in, ik denk maar zo: ik kon stoppen met roken, dan lukt het ook wel om 5 tot 10kg kwijt te raken.
Eerder woog ik me best vaak, nu eens in de 2 weken ofzo. Spiegel, broeken en overhemden zijn ook prima indicatoren. Mijn gewicht kan sowieso best wel varieren, 3 kg verschil binnen een paar dagen is neit zo raar. Wat ik nu wel doe is op vaste tijdstip wegen. 's ochtends voor ontbijt bijvoorbeeld. Dan kun je nog een beetje vergelijken.
pi_121841872
Weegschaal is an sich een goede indicator om te zien of je de juiste kant opgaat, maar met krachttraining kan dit inderdaad een verkeerd beeld geven. Maar maak dan ook gebruik van de spiegel en meet je maten op, vooral je taille zou zeker moeten afnemen.
pi_121841880
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat gaat lekker!
  maandag 21 januari 2013 @ 13:36:42 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121841886
Meh. Fouten maken op je werk is nooit leuk!

Verkeerde aanname ;(
pi_121842083
quote:
wat goed!!
Ja doei.
pi_121842162
quote:
9s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

Verkeerde aanname ;(
:* iedereen maakt foutjes he ? En je bent awesome, dus dat vergeven ze je heus! Desalniettemin niet leuk natuurlijk!
Ja doei.
pi_121842438
quote:

Verkeerde aanname ;(
Ohw oeps ;( wat Mo zegt :Y
pi_121842468
heeft iemand ervaring met pr/social media/ communicatie /start up/ mvo

Dat houdt m'n nieuwe baantje ongeveer in :)

Eigen inbreng wordt gewaardeerd, ik mag zelf het plan maken enz. heel leuk dus. Maar ik ben daar nog wel vrij onzeker over :o Dus is een van deze slankies hier werkzaam in en zou hij/zij mij wat tips willen geven?
pi_121842505
Coco geeft communicatie...
pi_121842512
Startup waarin? :)
pi_121842532
Ik ben hier meer een lurker maar ik doe een communicatiestudie ook met wat social media invloeden erin. Als je iets wil weten laat maar weten :)
pi_121842647
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:51 schreef Mufasa208 het volgende:
Startup waarin? :)
PM :)
pi_121842655
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:51 schreef V1z0R het volgende:
Coco geeft communicatie...
O ja! Dat wist ik :D
pi_121842675
quote:

Verkeerde aanname ;(
Wat heb je gedaan? Is het heel erg :o? Of gewoon verschil in visie?
pi_121842688
quote:
Goed bezig!!
pi_121842718
Cinco :D
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 14:02:26 #57
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121842950
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:25 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Als dat een leuk liedje is, dan graag gedaan :D

Vanavond beginnen :)
Het is een leuk liedje dus alleen maar goed O+
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 14:04:46 #58
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121843067
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:30 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik ben beleidsmedewerker in Den Haag. En het fotograferen doe ik er een beetje bij.
Ah ok :)
  maandag 21 januari 2013 @ 14:12:01 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121843391
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:* iedereen maakt foutjes he ? En je bent awesome, dus dat vergeven ze je heus! Desalniettemin niet leuk natuurlijk!
O+

Ja het was wel stom, achteraf gezien :@ In mn hoofd was het echter heel logisch :')
  maandag 21 januari 2013 @ 14:13:29 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121843456
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:56 schreef Probability het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan? Is het heel erg :o? Of gewoon verschil in visie?
Nouja een beetje van beide denk ik..? oO< Ik dacht dat iets niet hoefde *want insert reden*, maar dat was achteraf gezien niet zo logisch :@ :')
pi_121843566
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:55 schreef Probability het volgende:

[..]

PM :)
Cewl! :)
pi_121844080
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nouja een beetje van beide denk ik..? oO< Ik dacht dat iets niet hoefde *want insert reden*, maar dat was achteraf gezien niet zo logisch :@ :')
Lessons learned: volgende x het gevraagde herhalen/samenvatten/terugkoppelen.
Dan kom je er direct achter.

Is nu niets meer aan te doen :)
  maandag 21 januari 2013 @ 14:33:08 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121844310
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 14:27 schreef Probability het volgende:

[..]

Lessons learned: volgende x het gevraagde herhalen/samenvatten/terugkoppelen.
Dan kom je er direct achter.

Is nu niets meer aan te doen :)
Ja is ook! Maar is wel rotgevoel :+

Ik koppel best vaak terug, maar hierover na enkele keren niet meer :P
pi_121845207
Mine!

Nog maar een paar seconden, maar het lukt wel *O*
pi_121845298
Heb ook een poosje een Aziatische huisslaaf gehad, kreeg een beetje grote bek dus maar in de kliko gemikt.
pi_121845332
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 14:53 schreef V1z0R het volgende:
Heb ook een poosje een Aziatische huisslaaf gehad, kreeg een beetje grote bek dus maar in de kliko gemikt.
:') !
pi_121845352
Aziaten met een grote bek? Volgens mij bestaan die niet. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_121845484
Lijstje

O: bakje brinta, grote banaan
L: 2 volkoren boterhammen met een gebakken eitje
T: volkoren boterham pindakaas, wortels, tomaatjes
D: zuurkoolstamppot met rookworst
T: kiwi, mineola, beetje kwark
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_121845511
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 14:53 schreef V1z0R het volgende:
_O- en nu?
pi_121845642
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 14:58 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

_O- en nu?
Wordt ze gerecycled denk.
pi_121845742
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 14:58 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

_O- en nu?
Nu heeft ie weer een pijnlijke rechter arm :Y)
pi_121845840
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:03 schreef Nallie het volgende:

[..]

Cardio en KT tegelijk :D
  maandag 21 januari 2013 @ 15:05:05 #73
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121845856
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:04 schreef An24 het volgende:

[..]

Cardio en KT tegelijk :D
_O- oeioei.
pi_121845897
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:03 schreef Nallie het volgende:

[..]

:D :'( :D
pi_121845939
lol! :D
pi_121845958
Het internet op mn werk doet vet irritant. Geen enkele pagina of applicatie doet het behalve Fok :D
Dus ik kom hier maar even vervelen.

Sorry V1 :P
pi_121846007
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:07 schreef Nallie het volgende:
Het internet op mn werk doet vet irritant. Geen enkele pagina of applicatie doet het behalve Fok :D
Dus ik kom hier maar even vervelen.

Sorry V1 :P
Huh? Waarvoor?
pi_121846027
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Huh? Waarvoor?
Aziaten en je rechter arm!
pi_121846205
Lol :D
pi_121846483
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:08 schreef Nallie het volgende:

[..]

Aziaten en je rechter arm!
't Is je vergeven voor deze ene keer. :)
pi_121846491
Ik zag pas een brij briljante spoof op de shake weight. En die wil ik nu dus posten, alleen kan ik m niet meer vinden. -O- -O- -O-
Doe wat je niet durft.
pi_121846635
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 14:54 schreef Goodbye het volgende:
Aziaten met een grote bek? Volgens mij bestaan die niet. :P
zeker wel!
pi_121846666
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:16 schreef V1z0R het volgende:

[..]

't Is je vergeven voor deze ene keer. :)
Gelukkig maar! Hey alles werkt weer, alleen nu moet ik weg om training te geven :')
Timing, I haz none. Of eigenlijk, internet... :D
pi_121847344
quote:
11s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zag pas een brij briljante spoof op de shake weight. En die wil ik nu dus posten, alleen kan ik m niet meer vinden. -O- -O- -O-
Ik weet het!
Het was de Tug Toner! *O*
Doe wat je niet durft.
pi_121847476
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik weet het!
En daar moest je aan denken door Viz' PA? (personal asian :o )
pi_121847663
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik weet het!
:D

Dacht dat je eerst deze bedoelde.
pi_121847991
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:40 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Dacht dat je eerst deze bedoelde.
Ok, die is ook behoorlijk grappig :D maar geen Tug Toner! :D
Doe wat je niet durft.
pi_121848438
Tug Toner is toch van Kimmel? Die is sowieso grappig, vooral met zijn halloweenfilmpjes waarin hij de ouders oproept het snoep van de kinderen op te eten en de reacties te filmen. _O-
pi_121848470
Hé, wat doet die cake in mijn oven? :o
Ja doei.
pi_121848645
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
Hé, wat doet die cake in mijn oven? :o
Geen idee, hoort in mijn oven te liggen :{w
pi_121848648
Ik mag meteen een heel jaar komen :o oke gaaf denk ik :D?
pi_121848699
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:00 schreef An24 het volgende:

[..]

Geen idee, hoort in mijn oven te liggen :{w
:D!

Had er ineens zin in, even wat te bakken. En dan boeit 't niet dat 't niet al te gezond is :') geef gewoon de helft aan Mr.Mo mee morgen voor op 't werk ofzo 8-)
Ja doei.
pi_121848786
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Had er ineens zin in, even wat te bakken. En dan boeit 't niet dat 't niet al te gezond is :') geef gewoon de helft aan Mr.Mo mee morgen voor op 't werk ofzo 8-)
Of invriezen :)?
pi_121848794
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zou ik ook vaker moeten doen. Nu ontzeg ik mezelf te vaak zulke dingen, omdat ik bang ben alles ook zelf op te eten :'(

Wel vond ik laatst een lekker receptje voor een 1 persoons chocolade baksel in de magnetron. Geprobeerd en het was serieus lekker :9
pi_121848821
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:04 schreef An24 het volgende:

[..]

Zou ik ook vaker moeten doen. Nu ontzeg ik nezelf te vaak zulke dingen, omdat ik bang ven alles ook zelf op te eten :'(

Wel vond ik laatst een lekker receptje voor een 1 persoons chocolade baksel in de magnetron. Geprobeerd en het was serieus lekker :9
VOlgens mij eten Mr.Mo's collega's alles wel :P zelfs taaitaai tijdens sinterklaas! :D

Dus kan wel aardig wat aan ze kwijt. En anders zijn er altijd nog de buren :P
Ja doei.
pi_121848980
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

VOlgens mij eten Mr.Mo's collega's alles wel :P zelfs taaitaai tijdens sinterklaas! :D

Dus kan wel aardig wat aan ze kwijt. En anders zijn er altijd nog de buren :P
Mjah, mijn buurman probeert te stoppen met roken. Beetje lullig als ik hem ga volstouwen O-)

Maar collega's zullen zeker blij zijn....

Ohw en mijn technisch/ wetenschappelijk engels is te slecht. Nooit hoeven lezen ook. Dus in mijn andere iets makkelijke boek begonnen, in de hoop er beter in te komen ;(
pi_121849130
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 15:55 schreef Mufasa208 het volgende:
Tug Toner is toch van Kimmel? Die is sowieso grappig, vooral met zijn halloweenfilmpjes waarin hij de ouders oproept het snoep van de kinderen op te eten en de reacties te filmen. _O-
Klopt! Nu ken ik Jimmy Kimmel eigenlijk alleen van naam, maar dit filmpje werd pas onder mn neus geschoven.

Goed nieuws trouwens, met het leegverkopen van mn kledingkast heb ik wel mooi bijna een Kitchenaid bij elkaar verdiend. B-)
de initiele investering van de veelal nieuwe kledingstukken zien we hierbij als sunk costs B-)
Doe wat je niet durft.
pi_121849378
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:04 schreef An24 het volgende:

[..]

Zou ik ook vaker moeten doen. Nu ontzeg ik mezelf te vaak zulke dingen, omdat ik bang ben alles ook zelf op te eten :'(

Care to share? :+
pi_121849581
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Care to share? :+
Phoe, uit mijn hoofd:

3 eetlepels bloem (ik gebruik spelt)
2 eetlepels bruine suiker
2 eetlepels cacao
1 eetlepel stukjes pure chocolade
Halve theelepel bakpoeder

2 of 3 eetlepels melk (ik gebruik soya)
1 eetlepel olijfolie
Vanilleextract

Droge ingredienten mengen, natte ingredienten mengen, alles door elkaar mengen en 1 tot 2 minuten in de magnetron.

Wordt een beetje een kleffe warme muffin, bijna een zachte brownie :9
pi_121850102
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:22 schreef An24 het volgende:

[..]

Phoe, uit mijn hoofd:

3 eetlepels bloem (ik gebruik spelt)
2 eetlepels bruine suiker
2 eetlepels cacao
1 eetlepel stukjes pure chocolade
Halve theelepel bakpoeder

2 of 3 eetlepels melk (ik gebruik soya)
1 eetlepel olijfolie
Vanilleextract

Droge ingredienten mengen, natte ingredienten mengen, alles door elkaar mengen en 1 tot 2 minuten in de magnetron.

Wordt een beetje een kleffe warme muffin, bijna een zachte brownie :9
Dat ga ik een keertje proberen. :D Eerste paar weken even niet, er zitten al teveel etentjes en dergelijke aan te komen. Dan probeer ik thuis maar zo netjes mogelijk te eten.
pi_121850588
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 16:34 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Dat ga ik een keertje proberen. :D Eerste paar weken even niet, er zitten al teveel etentjes en dergelijke aan te komen. Dan probeer ik thuis maar zo netjes mogelijk te eten.
En gelijk heb je :Y

Ik at het vrijdag en ik wil weer :+
  maandag 21 januari 2013 @ 16:47:34 #102
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121850672
Lijst

O: kwark/vla, mandarijn
T's: halve komkommer, cup a soup snert, 2 cappuccino, boterham ham
L: 2 boterhammen met smeerkaas, kom tomatencremesoep met 6 ballen, beker melk, tomaat, halve paprika
T's: Peer, appel, 4 druiven, 4 lychees, 2 pruimen, blokje choco
D: sperziebonen, roergebakken witte kool/ui/champ met kerrie/soja e.d.. rijst met zelfgemaakte satesaus, gegrilde kipfilet

Tot: 2305 kcal :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_121853576
Ohai!

Update:
O: 3 bth kaas
L: enorme salade met ei, tonijn, wortel, komkommer, mais en dressing, verse sinaasappelsap
T: bth kaas
T: raw brownie
D: punt quiche
T: 200 gr yoghurt
pi_121853603
D wordt hier hutspot met een slavink en ik had er nog een B bij: half uurtje sneeuwschuiven om het huis.
Gister is er nog een bak kwark met muesli bij gekomen 's avonds, ik had trek.
Mijn buikspieren beginnen heel langzaam zichtbaarder te worden, dus ik vind dat ik prima bezig ben zo :D
pi_121854586
Lijstje:

O: gekookt ei, plakje ham met tzaziki, glas verse jus
S: uur yoga
L: kom verse pompoensoep met twee wasa crackers met paturain en filet american. Cola light
T: veel kruidenthee
T: thee met soyamelk, groot stukje :') pure chocolade
D: wokding met miehoen, kip, champignons, tauge, paksoi en kruiden. Een paar stukjes empeng
T: thee en als ik trek heb, nog wat meloen en banaan
pi_121855046
Net terug van de appie, de plofkip en de scharrelkip waren in de bonus had ik in de folder gezien. Dus ik dacht laat ik eens scharrelkip meenemen, scheelt maar een euro per kilo. Was de scharrelkip er helemaal niet. Stom.
pi_121855208
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:42 schreef the85mc het volgende:
Net terug van de appie, de plofkip en de scharrelkip waren in de bonus had ik in de folder gezien. Dus ik dacht laat ik eens scharrelkip meenemen, scheelt maar een euro per kilo. Was de scharrelkip er helemaal niet. Stom.
Die was stiekem weggescharreld.
Ja doei.
pi_121855992
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Die was stiekem weggescharreld.
:') :D
pi_121856080
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:42 schreef the85mc het volgende:
Gelukkig is de meeste scharrelkip ook plofkip.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_121856100
Pasta bolognese op :9

Wat ik mis in de plofkipdiscussie, is dat het efficienter is om een heel beest mee te nemen ipv alleen de borstjes. Minder kipjes, dus minder leed, toch?
Of is dat ook de reden dat biokipfilet een verbijsterende 25 euro per kg kost?
pi_121856124
quote:
2s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Gelukkig is de meeste scharrelkip ook plofkip.
ja echt? ik dacht dat die iets langzamer groeiden..
pi_121856292
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:07 schreef the85mc het volgende:

[..]

ja echt? ik dacht dat die iets langzamer groeiden..
De meeste scharrelkip en biologische kip is van hetzelfde buitengewoon snelgroeiende soort als de goedkope kip. Wel krijgen de biologische kippen -als ze een dat voorschrijvend keurmerk hebben- wat meer tijd.

Plofkip is trouwens beter voor het milieu, zo'n beest dat langzamer groeit zet beduidend meer graan om in poep.

Mijn kip (haan) is wel een stuk lekkerder, vind ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 21-01-2013 19:20:34 ]
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 21 januari 2013 @ 19:28:23 #113
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121857169
Och, scharrel, plof.. het is allemaal industrie en dat die ene kip nou een week langer in ellende moet leven? Er zijn mensen op de wereld die er slechter vanaf komen.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_121858488
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Och, scharrel, plof.. het is allemaal industrie en dat die ene kip nou een week langer in ellende moet leven? Er zijn mensen op de wereld die er slechter vanaf komen.
Maar die eten we niet op.

hoop ik
pi_121859115
Lijst
• volle yoghurt met zure bessen en pompoenpitten
• anderhalf uur rijden naar kantoor (dat hoort 1 uur te zijn)
• mix van kokosmelk, vossebessensap, zoete appel, banaan (2 glazen)
• 80gr kokosnoot, paar stukjes spekbokking, wat worst
• 2 niet zo grote winterpenen
• twee (!) uur terugrijden
• 1 kriekbier
• avondeten: sperzieboontjes + kipfilet + olijvengebakken in ganzevet, gemengde diepvriesgroente gesmoord in kippejus, bakbanaan gebakken in kokosolie
• toe: roomyoghurt met bosbessen op lichte siroop

Allemachtig wat vermoeiend om zo langzaam te rijden.
  maandag 21 januari 2013 @ 20:06:50 #116
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121859299
Hoeveel kokosnoot heb je? :X :D

Heb vanochtend om 5 uur mij gewaagd op de A7, was best veel snee... En ik heb veel geslipt, gewoon omdat het kan was toch niemand op de weg en zo kon ik een beetje wennen :P
  Vis een optie? maandag 21 januari 2013 @ 20:20:23 #117
70532 loveli
N
pi_121860226
Badr uit de cel, benieuwd of 'ie binnenkort bij een koek en zopie gespot wordt.
crap in = crap out
  maandag 21 januari 2013 @ 20:20:58 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121860267
O: kampioentje kaas
T: appel
L: twee sneetjes brood met rosbief
T: nog een snee mrt rosbief
D: penne carbonara van julias

gezien de chaotische dag wel okay :P
pi_121860309
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:20 schreef loveli het volgende:
Oei, horeca :P maar nu magtie dat overdag wel naar ik begrijp.
  maandag 21 januari 2013 @ 20:22:46 #120
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_121860382
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:20 schreef loveli het volgende:
Die is sneller uit de cel dan een plofkip uit de oven :')
pi_121860422
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: kampioentje kaas
L: twee sneetjes brood met rosbief
T: nog een snee mrt rosbief
D: penne carbonara van julias

gezien de chaotische dag wel okay :P
Het lijkt me erg weinig? Misschien zometeen nog een goede T?
  maandag 21 januari 2013 @ 20:25:33 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121860589
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef MarMar het volgende:

[..]

Het lijkt me erg weinig? Misschien zometeen nog een goede T?
carbonara tikt aan en die eet ik nu pas! :+
pi_121860822
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

carbonara tikt aan en die eet ik nu pas! :+
Zitten daar ook je groentjes in verstopt
O-)
pi_121860881
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:29 schreef An24 het volgende:

[..]

O-)
Als t een echte is niet :P
  maandag 21 januari 2013 @ 20:31:55 #125
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121861042
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:29 schreef An24 het volgende:

[..]

O-)
het is een echte :')

Morgen weer! Kan een dagje zonder wel lijen denk ik :P
pi_121861070
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:30 schreef Nallie het volgende:

[..]

Als t een echte is niet :P
Daar was ik nu precies 'bang' voor :+
pi_121861097
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoeveel kokosnoot heb je? :X :D

Heb vanochtend om 5 uur mij gewaagd op de A7, was best veel snee... En ik heb veel geslipt, gewoon omdat het kan was toch niemand op de weg en zo kon ik een beetje wennen :P
Ik eet er momenteel 1 per week geloof ik. Lekker en vetrijk.

Op de A7 reed ik vanochtend van Stad tot Boerakker tussen de sneeuwschuivers. Die rijden niet hard.
pi_121861874
Kokos O+
  maandag 21 januari 2013 @ 21:21:49 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121862362
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:46 schreef Nallie het volgende:
Kokos O+
^^ nom! O+
pi_121863293
Kijk uit malloot, een kokosnoot!
  maandag 21 januari 2013 @ 21:40:38 #131
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121863598
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 21:36 schreef Goodbye het volgende:
Kijk uit malloot, een kokosnoot!
Wie laat ons lachen, gieren! Oviiiide en z'n vrienden! *O*
pi_121864059
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wie laat ons lachen, gieren! Oviiiide en z'n vrienden! *O*
Als ik het woord kokosnoot ergens lees dan krijg ik gelijk dat liedje in m'n hoofd. :') :@
pi_121864075
Vandaag 45 minuten krachttraining gedaan, met steeds 3x 12 reps, armen en rug gedaan.
Daarna 30 minuten op de crosstrainer gestaan als een huisvrouw :')

Na de training een banaan gegeten, is dat slecht of goed ?
Vervolgens pas om 21:00 avond gegeten.
pi_121864187
Hmm kokus, at net nog Sajoer Lodeh wat ik zaterdag gemaakt had :D

pi_121864895
Lekker! :9
pi_121865079
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:46 schreef Nallie het volgende:
Kokos O+
In b4 uniek!
Ja doei.
pi_121865099
Tevens: gasfornuis binnen budget maar wel met eisen zoeken is nog best lastig! :o
Ja doei.
pi_121865297
Motje, tweedehands een optie?

Ziet er lekker uit die soep :9
pi_121865310
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 21:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Als ik het woord kokosnoot ergens lees dan krijg ik gelijk dat liedje in m'n hoofd. :') :@
Yup, hier nog een slachtoffer :')
pi_121865422
Lijstjestijd:

O: havermoutsmoothie
T: rijstwafels en een gekookt eitje
L: 1/2 pistoletje ham, 1/2 pistoletje kaas
T: rijstwafels met kipfilet
D: rijst en kip korma :9
T: 1/2 bakje tonijn en olijfolie
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_121865445
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 21:48 schreef So_Surreal het volgende:
Hmm kokus, at net nog Sajoer Lodeh wat ik zaterdag gemaakt had :D

[ afbeelding ]
waarom zit er wortel in :o?
pi_121865870
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:03 schreef Probability het volgende:

[..]

waarom zit er wortel in :o?
Dat is lekker, en sperziebonen en bamboo shoots.
En had d'r nog mie bij en daging smoor :@

Ga wel wat op mijn avondeten letten hoor, at normaal 400g aardappelen of zo, en met redelijk veel jus.
Maar ga vooral sporten en niet meer een zak snoep op een avond leeg eten :')
pi_121866403
Jus :9

Ik wil eigenlijk nog wat werk afmaken, maar ben al de hele avond bezig, dus ik denk dat ik eerst maar even ga slapen :D

Aurum, ik bedacht vandaag nog (serieus) hoe blij ik was met de ontdekking van rijstwafels. En dan met name die met pindakaas :')
  maandag 21 januari 2013 @ 22:13:49 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121866448
Wat doe jij in een havermoutsmoothie, Aurum? *O*
  Moderator maandag 21 januari 2013 @ 22:43:08 #145
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_121868701
Ugh kokosnoot :X de geur vind ik ook niet lekker :@

Lijstje:
O: bak yoghurt met blauwe bessen en een kop groene thee
L: gebakken ei met kaas en 2 tomaten
T: cup à soup tomaat
D: salade met kip
T: appel, 2 warme chocolademelk (verjaardag in een café)
pi_121868729
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:01 schreef Perruche het volgende:
Motje, tweedehands een optie?
Ja, daar zijn we ook al naar aan het kijken, maar dan moet het prijsverschil wel het gebrek aan garantie waard zijn :+
Ja doei.
pi_121868778
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Havermout..?
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 21 januari 2013 @ 22:45:21 #148
70532 loveli
N
pi_121868853
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Havermout..?
_O_
crap in = crap out
pi_121868908
:7
Ja doei.
  maandag 21 januari 2013 @ 22:47:42 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121869010
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Havermout..?
....

Daar vroeg ik om he :')
pi_121869524
Meh. B-)
Ja doei.
pi_121869579
Ik ben bang dat ik morgen mijn armen niet meer kan bewegen.
Mijn nieuwe schema voor vandaag bestond uit alleen maar oefeningen waarbij ik mn armen moest gebruiken. Dus nu heb ik lamme armen. En een bak kwark naar binnen gewerkt. B-)

Hoop dat er vrijdag iig weer deadlifts in mn schema zitten. B-)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? maandag 21 januari 2013 @ 22:56:47 #153
70532 loveli
N
pi_121869633
Kraak eens een noot.
crap in = crap out
pi_121869769
Dit is wel een optie.
Bieden we ook nog wat lager, natuurlijk, aangezien hij er al een maand op staat.

Beetje compromissen sluiten: of twee ovens (+ losse grill) van zelfde formaat, of zoiets als deze met een grotere en een kleine oven, maar die zijn niet in de buurt tweedehands te vinden.. :+
Geldt ook voor deze.

100 of 90cm breed maakt an sich niet zoveel uit, beide formaten passen.

Budget-passende nieuwoptie is deze:

http://www.argos.co.uk/static/Product/partNumber/4896227.htm

Maar die heeft dan weer geen wokbrander :')

/CUL

Nachtje over slapen maar O+ :z
Ja doei.
pi_121869804
Ik lig al in bed. Ga nu voor het volgende stuk uit mijn training: heel veel slapen. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_121870069
Ik lig in bed met mijn elektrische deken aan en het raam nu wel open. O+
pi_121870181
quote:
99s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:08 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Dat is lekker, en sperziebonen en bamboo shoots.
En had d'r nog mie bij en daging smoor :@

Ga wel wat op mijn avondeten letten hoor, at normaal 400g aardappelen of zo, en met redelijk veel jus.
Maar ga vooral sporten en niet meer een zak snoep op een avond leeg eten :')
Lijkt mij er totaal niet lekker bij! Bamboe vind ik er altijd wel lekker in :9
  Vis een optie? maandag 21 januari 2013 @ 23:04:25 #158
70532 loveli
N
pi_121870198
Ik lig in bed met een laptop, film met Tom Hardy, Australian bonbons en koffie met slagroom :')
crap in = crap out
pi_121876467
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:13 schreef Nallie het volgende:
Jus :9

Ik wil eigenlijk nog wat werk afmaken, maar ben al de hele avond bezig, dus ik denk dat ik eerst maar even ga slapen :D

Aurum, ik bedacht vandaag nog (serieus) hoe blij ik was met de ontdekking van rijstwafels. En dan met name die met pindakaas :')
rijstwafels met pindakaas O+

Ik ben ook erg blij met rijstewafels! Vind het 10 keer lekkerder dan glutenvrij brood :') De structuur daarvan is echt echt echt heeeeeeeel vies.
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
ik varieer, maar meestal havermout, chocowhey, frambozen en spinazie. En dan staafmixer erop tot het dik en lobbig wordt :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_121876492
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef loveli het volgende:
Ik lig in bed met een laptop, film met Tom Hardy, Australian bonbons en koffie met slagroom :')
opletten dat je niet morst :D

Ik heb in een 8 urig coma gelegen....en spierpijn boks met Henk (8>
pi_121876622
Morning!

Gaaf Mo, sowieso tof om nieuwe dingen uit te zoeken voor je nieuwe huis :D

Majo, je houdt het goed vol he? Jammer van die 2 warme choco! Volgende keer eentje en een thee?!

Ik kon echt mn bed niet uitkomen vandaag }:|
pi_121877068
Bamboe? Zijn jullie panda's :?

:') Wat lijkt het mij een ramp om die dingen schoon te houden, Mo...
pi_121877152
Zo, ook weer vanuit een coma ontwaakt. Spierpijn lijkt vooralsnog mee te vallen, maar ik begon 12 uur geleden pas aan mn schema, dus ik wacht in spanning af. B-)
Eens kijken of ik vandaag durf een rondje te gaan hardlopen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_121877251
pfff het blijft wennen dat werken en mama zijn :O
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_121877431
Ohai!

Planning:
O: speltvlokken (3 el) met 1 el chiazaad, lijnzaad, kokos en rozijntjes, met sojamelk
T: koffie verkeerd en raw brownie
L: grote salade en een soep
T: 2 stuks fruit
D: 2 kippenpoten, restje chili, salade
B: 3x20 minuten fietsen in de kou
pi_121877437
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 08:50 schreef V1z0R het volgende:
Bamboe? Zijn jullie panda's :?

:') Wat lijkt het mij een ramp om die dingen schoon te houden, Mo...
Ik heb mijn panda punten dit weekend ingeleverd :7
pi_121877463
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:12 schreef Probability het volgende:

[..]

_O-
pi_121877548
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:12 schreef Probability het volgende:

[..]

^O^
pi_121877616
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
Dit is wel een optie.
Bieden we ook nog wat lager, natuurlijk, aangezien hij er al een maand op staat.

Beetje compromissen sluiten: of twee ovens (+ losse grill) van zelfde formaat, of zoiets als deze met een grotere en een kleine oven, maar die zijn niet in de buurt tweedehands te vinden.. :+
Geldt ook voor deze.

100 of 90cm breed maakt an sich niet zoveel uit, beide formaten passen.

Budget-passende nieuwoptie is deze:

http://www.argos.co.uk/static/Product/partNumber/4896227.htm

Maar die heeft dan weer geen wokbrander :')

/CUL

Nachtje over slapen maar O+ :z
O+ :9~
pi_121877635
Over huizen gesproken. Mijn koper heeft nog twee dagen om ontbinding in te roepen, of om verlenging aan te vragen. Zenuwen :%
pi_121877647
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:20 schreef An24 het volgende:

[..]

O+ :9~
Wat zou jij doen? Met een budget van 500?

Zit eenbeetje te twijfelen over de ovens namelijk. :@
Ja doei.
pi_121877659
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zal vanavond even kijken. Ik moet zo voor werk op pad :Y
pi_121877675
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:22 schreef An24 het volgende:

[..]

Zal vanavond even kijken. Ik moet zo voor werk op pad :Y
^O^ Werkze!
Ja doei.
pi_121877729
brrr, m'n ogen bevroren bijna op de fiets. -17 met wind is toch wel koud!
pi_121877739
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:01 schreef Skoap het volgende:
pfff het blijft wennen dat werken en mama zijn :O
succes! Als hij begint te puberen dan kan je weer uitslapen :+

Mo: Kan je ook online reviews vinden van die ovens? Ken de merken niet...en dan lijkt het me tricky, je weet niet of je een kat in de zak koopt...
pi_121877770
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:25 schreef Jagärtrut het volgende:
brrr, m'n ogen bevroren bijna op de fiets. -17 met wind is toch wel koud!
Poeh!

Misschien deze kopen?

Ja doei.
pi_121877793
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:26 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Hihi, nou tot nu toe mag ik niet klagen. Na zijn ochtend voeding van 8 uur slaapt hij vaak weer lekker door tot half 11.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_121877799
Oeh! Spannend An :Y

:o die eerste heeft een grillplaat! Ik had het dan wel geweten B-)
pi_121877824
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik zie het nut nog niet zo van 2 ovens...Waar zou je er 2 voor gebruiken?
pi_121877860
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:26 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Mo: Kan je ook online reviews vinden van die ovens? Ken de merken niet...en dan lijkt het me tricky, je weet niet of je een kat in de zak koopt...
Niet wanneer je om half 9 op gesprek moet komen bij de afdelingshoofd omdat zoonlief de dag er voor door het hele gebouw drollen van nepstront uit een spuitbus heeft lopen neerleggen :+
pi_121877882
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:29 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik maak regelmatig maaltijden waarbij ik eigenlijk twee verschillende temperaturen nodig heb omdat er twee gerechten tegelijk in de oven gaan maar op dit moment compromissen sluit qua temperatuur :) zou het fijn vinden om dat niet meer te hoeven doen.
Ja doei.
pi_121878396
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 09:29 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

In de een een ovengerecht in de andere een nagerecht/(stok-)brood?

Ik gebruik ze regelmatig, vanavond weer.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_121878786
En een 90cm oven en een combi magnetron?
pi_121878869
Lekkere begin van de dag, ¤90-, boete :)

Hier het hele verhaal van de NS Facebook :')

quote:
Vandaag ging ik weer eens met de trein van Hoorn Kersenboogerd naar Amsterdam Bijlmer ArenA.
Hier heb ik een maandtraject abonnement voor, waar ik elke maand ¤284-, betaal.

Nu ben ik expres een half uur van te voren van huis gegaan, om rekening te houden met jullie winter dienstregeling.
Ik heb de sprinter naar Zaandam gepakt, om daar vervolgens te wachten op mijn aansluiting, de sprinter naar Bijlmer ArenA.
Deze had voor de verandering (/sarcasme) weer eens vertraging.
Toen deze trein eenmaal aankwam, was deze zo vol dat er tientallen mensen op het perron moesten blijven staan.
Dit gebeurde vervolgens ook met de sprinter die hier na kwam !
Vorige week was het ook zo druk in de treinen dat het leek op veevervoer.
Toen ging er een meisje languit, bewusteloos.
Ik probeerde door de drukke trein te lopen op zoek naar een conducteur om dit te melden.
Uiteraard was er geen doorkomen aan en besloten we om het maar door te trein te roepen, en door te geven via medepassagiers dat er iemand bewusteloos lag.
We hebben geen conducteur naar ons toe zien komen helaas.
Dit vind ik levensgevaarlijk, stel dat dit nu gebeurt met iemand die een hartaanval krijgt i.p.v. iemand die ‘alleen maar’ bewuseloos gaat ?

Daarom besloot ik niet nog een derde trein af te wachten en heb een intercity richting Amsterdam Amstel gepakt.
Toen ik hier aan kwam bleek dat de komende 2 treinen naar Amsterdam Bijlmer Arena ook niet reden !!
Toen heb ik besloten om te metro te pakken.
Het stomme is dat ik mijn OV-chipkaart alleen gebruik als stamkaart voor mijn papieren maandtraject kaart.
Op deze kaart stond dus ook geen geld om in te checken.

Ik was op dat moment al een half uur te laat, terwijl ik een half uur vroeger van huis ben gaan dan normaal, als ik dit niet zou doen zou ik nóg een half uur later aankomen op mijn werk.

Het vervelende is dat ik dus door het poortje ben gelopen zonder uit te checken en daardoor ben aangesproken door iemand van het GVB, en vervolgens een boete van ¤90-, heb gekregen.
Op het perron van de Metro op Amsterdam Amstel kon ik helaas ook niemand vind het GVB vinden om te vragen of er een uitzondering gemaakt kon worden wegens de omstandigheden.
Dat ik zwartgereden heb is uiteraard mijn eigen (domme) keuze.
Toch heb ik het gevoel dat indirect door de NS in deze situatie gedwongen ben.

Graag wil ik weten of er iets te regelen is in de vorm van compensatie of bijstand in deze vervelende situatie.
pi_121879070
284,- per maand :o

Hopelijk was het Indonesische eten zaterdag lekker :)
pi_121879138
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:09 schreef So_Surreal het volgende:
Lekkere begin van de dag, ¤90-, boete :)

Hier het hele verhaal van de NS Facebook :')

[..]

Lekker begin van de dag dus.. Het is wel de NS, dus ik zou niet op veel coulance rekenen..
pi_121879152
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:17 schreef V1z0R het volgende:
284,- per maand :o

Hopelijk was het Indonesische eten zaterdag lekker :)
Ja het is bijna 2x zo duur als met de auto en het duurt ook 2x zo lang.
Eten was erg goed ja :D

Wil ik een klacht indienen, doet die het ook niet :N :') ik word hier zo moe van heh.

quote:
De verbinding met de server ondervindt momenteel moeilijkheden. Excuses voor het ongemak. Probeert u het hier nog een keer. (Service niet beschikbaar)
pi_121879161
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:20 schreef the85mc het volgende:

[..]

Lekker begin van de dag dus.. Het is wel de NS, dus ik zou niet op veel coulance rekenen..
Ga ook nog een bezwaarbrief bij het GVB insturen hoor :)
pi_121879328
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:20 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Ja het is bijna 2x zo duur als met de auto en het duurt ook 2x zo lang.
Eten was erg goed ja :D

Wil ik een klacht indienen, doet die het ook niet :N :') ik word hier zo moe van heh.

[..]

Had ook eens 2 uur vertraging door de NS, afspraak gemist. Toen kon je reiskosten terug vragen. Ik formulier aangevraagd, maar moet dat formulier nu nog krijgen..

En 280 euro p/m! Maar goed, autorijden is ook vaak veel duurder dan gedacht. zeker als je afschrijving/onderhoud meerekent. Goedkope auto zit zo op 0,20 e/km, een suv zit zo op 1e/km..
pi_121879593
150,- benzine
45,- verzekering
56,- belasting
50,- onderhoud
85,- afschrijving
-----------------
386,- per maand :@
  Vis een optie? dinsdag 22 januari 2013 @ 10:37:20 #191
70532 loveli
N
pi_121879598
Eigen auto, eigen baas. En afgeschreven.
crap in = crap out
pi_121879889
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:20 schreef the85mc het volgende:

[..]

^^

Maar goed dat je het probeert :Y

Ik ben blij dat ik vandaag thuiswerk :') Ben wel zo duf als een konijn en heb een shitload aan werk te verzetten :X
pi_121879964
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 10:37 schreef V1z0R het volgende:
150,- benzine
45,- verzekering
56,- belasting
50,- onderhoud
85,- afschrijving
-----------------
386,- per maand :@
80,- benzine
29,- verzekering
21,- belasting
----------------------
130,- per maand :P

(onderhoud zou ik voor moeten sparen maar zolang ik nog dingen moet afbetalen spaar ik niet. houd wel elke maand iets over nu, maar daarmee versnel ik het aflossen. onderhoud doe ik van mn vakantiegeld. afschrijving doe ik ook niet. als ie total-loss is moet ik t maar zonder auto rooien denk ik)
Kwak
pi_121880037
Hmm ben niet eens zo verdrietig om die boete, het is maar geld.
Spaar iedere maand genoeg en geef ook genoeg uit aan leuke spullen :) nu maar ff wat minder mocht ik het niet terug krijgen na mijn bezwaar.

Heb laatst een nieuwe Volkswagen UP gekocht, rijdt 1 op 23 of zo en geen wegenbelasting :D
Helaas vergoedt de baas dan maar max ¤150-, euro in de maand, en met de trein alles.
pi_121880243
Je reistijd met OV is toch langer dan als je met de auto gaat? En dan heb je een auto die bijna niks kost en dan ga je toch met het OV?

Mis ik iets? :')

Ik weet niet precies wat mijn auto kost, waarschijnlijk teveel. Maar ik ben denk ik bijna vrachwagenchauffeur met het aantal km's dat ik maak per jaar dus /care.
pi_121880321
Ik zou moeten vertrekken op de tijd dat ik nu opsta zou ik met het OV op tijd op 't werk willen zijn :')
En dan moet ik met de bus :r met van die schreeuwende kutkoters en zo...
  Vis een optie? dinsdag 22 januari 2013 @ 11:07:53 #197
70532 loveli
N
pi_121880416
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:02 schreef _aurum_ het volgende:
Je reistijd met OV is toch langer dan als je met de auto gaat? En dan heb je een auto die bijna niks kost en dan ga je toch met het OV?

^^
crap in = crap out
pi_121880448
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:02 schreef _aurum_ het volgende:

Ik weet niet precies wat mijn auto kost, waarschijnlijk teveel. Maar ik ben denk ik bijna vrachwagenchauffeur met het aantal km's dat ik maak per jaar dus /care.
de baas betaalt alles van het OV, maar te weinig voor de auto. zo las ik het.

Verder ben ik blij met de fiets en m'n benen, heerlijk om dicht bij het werk te wonen...
pi_121880523
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:08 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

de baas betaalt alles van het OV, maar te weinig voor de auto. zo las ik het.

Verder ben ik blij met de fiets en m'n benen, heerlijk om dicht bij het werk te wonen...
Dat klopt, ik zou dan alsnog iets van 100 euro moeten bijleggen.
  Vis een optie? dinsdag 22 januari 2013 @ 11:16:23 #200
70532 loveli
N
pi_121880652
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:11 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Dat klopt, ik zou dan alsnog iets van 100 euro moeten bijleggen.
Da's 5 euro per werkdag waar je anderhalf uur langer voor reist al ik goed schat?
crap in = crap out
  dinsdag 22 januari 2013 @ 11:17:56 #201
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121880694
Oh knor, ik wil graag cocoonen tot de lente! :')
pi_121880737
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Da's 5 euro per werkdag waar je anderhalf uur langer voor reist al ik goed schat?
Nee, mijn vriendin heeft ook veel avonddiensten en nachtdiensten.
Die laat ik liever ook niet alleen met de trein gaan, daar zouden we dan ook weer een auto voor moeten kopen en die krijgt een nog slechtere kilometer vergoeding helaas.

Edit: en met de auto zou het 45 minuten zijn, me de trein nu 1.5 uur.
Toch heeft de trein ook wel voordelen, zoals dat mijn fitness bij het station zit en dat ik kan studeren in de trein.

[ Bericht 12% gewijzigd door So_Surreal op 22-01-2013 11:26:19 ]
pi_121880875
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
^^
  Vis een optie? dinsdag 22 januari 2013 @ 11:27:13 #204
70532 loveli
N
pi_121880950
Mja, mijn onafhankelijkheid/vrijheid is me wat waard, betaal al weer meer dan 15 jaar wegenbelasting voor minimaal 1 voertuig en heb 2x een brief van de belastingdienst gehad dat een voertuig van me niet meer belastingplichtig was (8>
crap in = crap out
  dinsdag 22 januari 2013 @ 11:30:19 #205
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_121881047
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:27 schreef loveli het volgende:
Mja, mijn onafhankelijkheid/vrijheid is me wat waard, betaal al weer meer dan 15 jaar wegenbelasting voor minimaal 1 voertuig en heb 2x een brief van de belastingdienst gehad dat een voertuig van me niet meer belastingplichtig was (8>
Vanwege de onafhankelijkheid, en omdat ik van mooie auto's houd, betaal ik met alle liefde ¤ 10.000 per jaar bijtelling. Geen gezeur, wel een mooie auto O+
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? dinsdag 22 januari 2013 @ 11:31:23 #206
70532 loveli
N
pi_121881084
Ik gok dat je de mazda hebt besteld?
crap in = crap out
pi_121881115
Mag ik een potje concentratie ?
pi_121881201
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Vanwege de onafhankelijkheid, en omdat ik van mooie auto's houd, betaal ik met alle liefde ¤ 10.000 per jaar bijtelling. Geen gezeur, wel een mooie auto O+
Bruto?

Ik geef niet zoveel om auto's en betaal ¤2.000 netto :)
pi_121881262
Ik betaal alleen ¤63-, verzekering per maand voor all-risk voor een nieuwe auto en dan wat ik rijd aan benzine.
Werk bij Volkswagen dus krijg ook 20% korting op onderdelen en uren aan onderhoud :)

Wel een klein autotje, maar dat boeit me niet zoveel.
Mijn kitesurf spullen passen d'r in en daar gaat het om :D
pi_121881264
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ het is zo freaking koud op kantoor. Ik ben totally underdressed for the occasion.
pi_121881310
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:37 schreef anna82 het volgende:

[..]

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ het is zo freaking koud op kantoor. Ik ben totally underdressed for the occasion.
ja, hier ook. Ik heb m'n slankie lange odnerbroek aan, een t-shirt met lange truien onder m'n vest, een sjaal, en halve handschoenen, en een kleine electrische verwarming erbij aan, maar het is zoooo koud. Brr...
  Vis een optie? dinsdag 22 januari 2013 @ 11:39:06 #212
70532 loveli
N
pi_121881339
Leuke baan, bij VW. Je kunt ook de UP aan je vriendin meegeven en zelf een oudje nemen, als je toch connecties hebt. Genoeg belastingvrije VAGjes die nog prima rijden.
crap in = crap out
pi_121881391
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:39 schreef loveli het volgende:
Leuke baan, bij VW. Je kunt ook de UP aan je vriendin meegeven en zelf een oudje nemen, als je toch connecties hebt. Genoeg belastingvrije VW'tjes die nog prima rijden.
Dat vind ik dan weer zonde, ik heb eigenlijk nooit wat te klagen op de treinen.
Normaal (met fatsoenlijk weer) rijden ze bijna altijd prima, plus de voordelen van het studeren en sporten met de trein.

Ik ga dan liever een keer extra op vakantie per jaar :)
pi_121881461
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:38 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, hier ook. Ik heb m'n slankie lange odnerbroek aan, een t-shirt met lange truien onder m'n vest, een sjaal, en halve handschoenen, en een kleine electrische verwarming erbij aan, maar het is zoooo koud. Brr...
En dit is het vooruitzicht hier. Laat die elfstedentocht maar komen!
  dinsdag 22 januari 2013 @ 11:43:41 #215
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_121881496
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:31 schreef loveli het volgende:
Ik gok dat je de mazda hebt besteld?
Ik doe een poging ja.
pi_121881499
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:38 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Oeh, hebben jullie wel verwarming in het pand? Wel lekker een verwarminkje erbij! Ik heb een rokje, panties en een shirtje met een sjaal. Ik dacht dat we wel iets van climate control zouden hebben, maar had even de berichtgeving omtrent defecte verwarming gemist :(
pi_121881503
Mogge (nog net)

Lijstje voor vandaag:

O: havermout
S: krachttraining, loopband, heen en terug fietsen
T: kwark met een peer
L: broccoli-omelet, 2 rijstwafels kaas
B: wandelen want sneeuwlandschap O+
T: warme chocolademelk met slagroom, reepkoek
D: hutspot, gehaktbal
T: yoghurt met warme appel en kaneel
  dinsdag 22 januari 2013 @ 11:43:58 #218
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_121881509
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:35 schreef anna82 het volgende:

[..]

Bruto?

Ik geef niet zoveel om auto's en betaal ¤2.000 netto :)
Ja. Bruto
pi_121881534
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:42 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

En dit is het vooruitzicht hier. Laat die elfstedentocht maar komen! [ afbeelding ]
:o
Hoeveel verstook jij dan 's winters? :@
pi_121881545
Toch niet bij PON?
Kitesurfen? Lijkt me mooi! Ik doe wel aan windsurfen en wakeboarden..
pi_121881586
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:44 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:o
Hoeveel verstook jij dan 's winters? :@
ik betaal thuis alleen maar voor electriciteit, de rest zit bij de huur in. Beetje jammer dat de verwarming in de slaapkamer het niet doet.

Dit is trouwens wel extreem hoor, ook voor hier. Normaal is zo -5 ofzo, voor januari.
  Vis een optie? dinsdag 22 januari 2013 @ 11:46:43 #222
70532 loveli
N
pi_121881636
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:43 schreef anna82 het volgende:

[..]

Oeh, hebben jullie wel verwarming in het pand? Wel lekker een verwarminkje erbij! Ik heb een rokje, panties en een shirtje met een sjaal. Ik dacht dat we wel iets van climate control zouden hebben, maar had even de berichtgeving omtrent defecte verwarming gemist :(
Hm.. kay.. je zou denken dat je dan niet hoeft te werken onder zulke omstandigheden, in de winter? Iets in de buurt waar je evt een elegante fleece en bijpassende legging kunt scoren?
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 22 januari 2013 @ 11:47:06 #223
70532 loveli
N
pi_121881650
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:44 schreef the85mc het volgende:
Toch niet bij PON?
PON zit toch niet in Amsterdam?
crap in = crap out
  dinsdag 22 januari 2013 @ 11:50:10 #224
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121881800
Blij dat jullie het met me eens zijn! :+

Er ging weer iets mis maar dit keer was het achteraf bekeken niet echt mijn fout :') Jippie.
pi_121881911
Oja even ontopic heh :P

Normaal eet ik tussen 12 en 1, dan sport ik vanaf 17:45 tot 19:15.
Voor ik thuis ben en avond eten heb, is het iets van 20:30.

Wat kan ik dan het best eten na het sporten en voor het avondeten ?
En banaan, of een appel, of een koek of iets anders ?
pi_121881984
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:44 schreef the85mc het volgende:
Toch niet bij PON?
Nee niet bij PON, is daar wat mis mee dan trouwens :D ?

Ik ben net een paar maanden geleden begonnen met kiten, maar heb nu de afgelopen weken een winterstop.
Als beginner lig je veel in het water, en dat is nu echt heel erg koud.
pi_121882000
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:52 schreef So_Surreal het volgende:

Wat eet je voor t sporten? Lijkt me ook wel belangrijk om dan iets te eten.
Ik eet meestal voor t sporten iets van noten, rijstwafel met pindakaas, een banaan of een boterham met iets. Na t sporten zou ik met name iets met eiwitten doen.
pi_121882050
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:54 schreef Nallie het volgende:

[..]

Wat eet je voor t sporten? Lijkt me ook wel belangrijk om dan iets te eten.
Ik eet meestal voor t sporten iets van noten, rijstwafel met pindakaas, een banaan of een boterham met iets. Na t sporten zou ik met name iets met eiwitten doen.
Uhm ik ben begonnen om tussen de lunch en het sporten een stuk fruit te eten, iets van een peer of appel.
Tussen ontbijt en lunch eet ik altijd een stukje ontbijtkoek en als ontbijt 2 bruine boterhammen en met de lunch 4.
pi_121882078
Kwark met havermout en rozijnen :9
pi_121882121
Ja het is ook maar net hoeveel honger je hebt. Ik trek zolang tussen lunch en avondeten niet met alleen stuk fruit. Misschien 3 boterhammen bij de lunch en dan voor t sporten nog 1 bh en de banaan? Iets meer verdelen zodat de brandstof beetje constant is!
  Vis een optie? dinsdag 22 januari 2013 @ 11:59:08 #231
70532 loveli
N
pi_121882176
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:52 schreef So_Surreal het volgende:

Voor het sporten wat eiwitten, voor de mussels.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 22 januari 2013 @ 11:59:23 #232
70532 loveli
N
pi_121882181
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Blij dat jullie het met me eens zijn! :+

Er ging weer iets mis maar dit keer was het achteraf bekeken niet echt mijn fout :') Jippie.
Progress!!
crap in = crap out
pi_121882190
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:57 schreef Nallie het volgende:
Ja het is ook maar net hoeveel honger je hebt. Ik trek zolang tussen lunch en avondeten niet met alleen stuk fruit. Misschien 3 boterhammen bij de lunch en dan voor t sporten nog 1 bh en de banaan? Iets meer verdelen zodat de brandstof beetje constant is!
Dat is wel een idee, als ik 's middags 3 boterhammen heb gegeten eet ik die vierde ook meestal alleen maar op zodat het maar op is :') gewoon uit gewoonte eigenlijk.

Meestal heb ik tussen lunch en sporten ook niet echt honger, dat begint meestal pas na het sporten of wanneer ik thuis ben.
  Vis een optie? dinsdag 22 januari 2013 @ 11:59:41 #234
70532 loveli
N
pi_121882191
confession: ik ga zo de RET uittesten :')
crap in = crap out
pi_121882228
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:59 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Dat is wel een idee, als ik 's middags 3 boterhammen heb gegeten eet ik die vierde ook meestal alleen maar op zodat het maar op is :') gewoon uit gewoonte eigenlijk.

Meestal heb ik tussen lunch en sporten ook niet echt honger, dat begint meestal pas na het sporten of wanneer ik thuis ben.
Je bent toch een man, wat ga je nou 3 boterhammetjes eten tussen de middag :D doe als viz, eet een kwark.
pi_121882264
Nog een lijstje en dan weer naar de volgende afspraak!

O: havermout, banaan, dadels
T: koffie verkeerd, appel
L: dubbele rijstwafel pindakaas, bruine bol met halve avocado en hummus
T: bak cherrytomaatjes, wat er op de meeting verder is
D: kikkererwten stoofpotje met courgette/aubergine/tomaat/chorizo
S: uur boksen
T: kwark met kiwi
pi_121882290
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:59 schreef loveli het volgende:
confession: ik ga zo de RET uittesten :')
Oef! Sterkte!

Heb jij trouwens nog tips over welke omega 3 pillen mijn moeder het beste kan slikken? :)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? dinsdag 22 januari 2013 @ 12:03:16 #238
70532 loveli
N
pi_121882353
Aurum heeft een internetlink naar goeie.
crap in = crap out
pi_121882395
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:59 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Haal eens een standaard lijstje van je door eetmeter. Verhouding KH's / eiwitten / vetten wel benieuwd naar.
pi_121882431
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:00 schreef Perruche het volgende:

[..]

Je bent toch een man, wat ga je nou 3 boterhammetjes eten tussen de middag :D doe als viz, eet een kwark.
Ben volgende week pas 25, meer een jochie dan een man toch :o ?

Nee maar ik vind kwark met musli echt niet te hachelen.
Ik neem denk ik op de dagen dat ik ga sporten een blikje makreel mee voor op brood denk ik.
Of misschien een salade met gerookte kip d'r in of zo.
pi_121882441
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:03 schreef loveli het volgende:
Ok! :D
Tnx. :) Mn moeder wilde de goedkoopste kopen, maar dat mocht niet van mij want ze moet gewoon goede suplementen kopen. :P
Doe wat je niet durft.
pi_121882553
:D ik keek weer eens naar oude lijstjes...
quote:
O: 450gr Kwark met 80gr. havermout en lepel rozijnen
T: 1 bth met paprika, kipfilet en paard + glas melk
L: 2 bth met peer en kalkoenfilet, 20gr. sockeye-zalm + glas melk
T: 1 bth met paprika, kipfilet en paard + glas melk
T: Grapefruit, beetje forelfilet met sockeye-zalm
T: BCAA shake
S: 45min. kracht / 45min. cardio / 10min. random
T: Dextro/whey shake
D: Groene bonen in roomsaus en een haaskarbonade
T: 1 a 2 wodka, amandelen
T: Bak kwark
pi_121882571
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:05 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Ben volgende week pas 25, meer een jochie dan een man toch :o ?

Nee maar ik vind kwark met musli echt niet te hachelen.
Ik neem denk ik op de dagen dat ik ga sporten een blikje makreel mee voor op brood denk ik.
Of misschien een salade met gerookte kip d'r in of zo.
Jochie _O-.

Doe als viz, eet een kwark.
pi_121882578
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:04 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Haal eens een standaard lijstje van je door eetmeter. Verhouding KH's / eiwitten / vetten wel benieuwd naar.
Heb me even geregistreerd, maar dat is best veel werk.
Hij noteert het niet automatisch toch, je moet toch alles opschrijven en bij elkaar optellen, of doe ik het verkeerd ?
pi_121882624
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:09 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Hij noteert het niet automatisch toch, je moet toch alles opschrijven en bij elkaar optellen, of doe ik het verkeerd ?
Gooi de Fat Secret app even op je telefoon. Is een fijne calorieenteller met heel veel producten erin. :)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 12:12:40 #246
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121882702
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 11:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Progress!!
Que? :D

Achjaaa :+
pi_121882946
Kennen jullie deze website al trouwens :) ?

www.weekmenu.nl
  Vis een optie? dinsdag 22 januari 2013 @ 12:20:48 #248
70532 loveli
N
pi_121883038
Faal, ik steek dat geld wel in een parkeermeter.
crap in = crap out
pi_121883271
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:09 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Wanneer je gewoon invoert wat je eet krijg je op 't einde een overzicht. Zelfs alle afzonderlijke stofjes als vitaminen worden dan aangegeven.

[ Bericht 0% gewijzigd door V1z0R op 22-01-2013 12:32:32 ]
pi_121883530
Heb het even met die app gedaan:

Gekozen voor gematigde gewichtsafname:
Ingevoerd van gisteren:

96% ADH
Voeding: 3.161 kcal
Activiteit: 3.614 kcal.

Dat schiet niet echt op dan heh :') ?
pi_121883841
Planning

O: klein bakje brinta
T: 2 rijstwafels pindakaas, mandarijn, kleine appel
L: 2 volk. boterhammen leverpastei
T: 2 volk. boterhammen serranoham, gekookt eitje
S: uurtje fitness
D: geen idee nog, miss wraps met kip
pi_121883844
500kcal tekort is wel een goed streven. Gewoon zorgen dat je genoeg eiwitten binnenkrijgt voor het bewegen. 90kg toch? 180gr eiwitten op dagen dat je sport en 135gr op dagen dat je niet sport is een goede richtlijn.
pi_121884045
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:42 schreef V1z0R het volgende:
500kcal tekort is wel een goed streven. Gewoon zorgen dat je genoeg eiwitten binnenkrijgt voor het bewegen. 90kg toch? 180gr eiwitten op dagen dat je sport en 135gr op dagen dat je niet sport is een goede richtlijn.
Weeg nu 97 en wil 87 wegen.
Ik ga straks wel even opzoeken hoeveel eiwitten overal ongeveer in zitten.

Gewicht maakt me aan de andere kant ook niet veel uit, als het buikje maar weg gaat en ik wat sterker word.
pi_121884112
Er komt een Nederlandse versie van The Great British Bake Off. *O*
Bij Omroep Max. -O-
Doe wat je niet durft.
pi_121884431
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Er komt een Nederlandse versie van The Great British Bake Off. *O*
Bij Omroep Max. -O-
Oh, ik vraag me af of het programma dan nog wel leuk is! :D
pi_121884854
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wie het gaat presenteren en wie er in de jury komen.
Vast geen Mary Berry en Paul Hollywood!
Wie zouden daar de Nederlandse equivalenten van zijn? :?
Doe wat je niet durft.
pi_121884882
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Rudolf van Veen, natuurlijk!
pi_121884935
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Zouden ze niet gewoon de mensen van andere programma's recyclen en het dus met dat vervelende duo van Topchef doen?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_121884939
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:08 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Rudolf van Veen, natuurlijk!
Nu roep je wat, maar kan dat wel? Hij heeft toch zn eigen zender?

Ik ben altijd zo bang om naar de Nederlandse versie van een geweldig BBC programma te kijken, want het is het altijd nèt nièt. -O-
Doe wat je niet durft.
pi_121884986
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zouden ze niet gewoon de mensen van andere programma's recyclen en het dus met dat vervelende duo van Topchef doen?
Oew, dan zou ik gillend wegrennen denk ik! :D
Doe wat je niet durft.
pi_121885068
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Oef! Sterkte!

Heb jij trouwens nog tips over welke omega 3 pillen mijn moeder het beste kan slikken? :)
ik ben geen Li, maar wij halen altijd deze:

http://www.powersupplemen(...)/visolie-omega-3.php
pi_121885076
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:03 schreef loveli het volgende:
dat zeg ik :D
pi_121885130
Ja hoi! Maandag overdracht *O*
Ja doei.
pi_121885201
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 12:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

ik denk dan beter dáár dan bij SBS6 ofzo :P
pi_121885204
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:12 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik ben geen Li, maar wij halen altijd deze:

http://www.powersupplemen(...)/visolie-omega-3.php
Zal zoiets voor mijn situatie handig zijn, of kan ik daar beter mee wachten ?
En hoeveel vel zit er in zo'n whey shake als ik dit met water aanmaak ?
pi_121885254
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:15 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Dat is wel weer zo! :D
Ik heb net een topic geopend in Cul: CUL / Heel Holland Bakt

Tnx voor de Omega3 link btw. :)
Doe wat je niet durft.
pi_121885322
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat is wel weer zo! :D
Ik heb net een topic geopend in Cul: CUL / Heel Holland Bakt

Tnx voor de Omega3 link btw. :)
Alles voor een gezonde Mutti he O+
pi_121885432
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:15 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ja, dan moet je ondertussen nog even bungeejumpen ofzo :P.
pi_121885687
Fijn Mo! *O* Al champagne / bier gehaald? ;)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_121885742
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, dan moet je ondertussen nog even bungeejumpen ofzo :P.
Ja, of dat er iemand in je oor staat te schreeuwen. :D
Geheel in Krav Maga stijl enzo. B-)

Vanavond om 9 uur trouwens op BBC2 de comic relief bake off. Met o.a. :9~ Simon Reeve :9~
Doe wat je niet durft.
pi_121886429
lijstje!

O: havermout met bosbessen en framboos
T: 1 warme chocomelk
L: koekje bij de thee, pompoensoep, halve club sandwich, chipjes, 2 banaantjes (het snoepje) :9 en vol!
T: koekje in de lift
D: AGV
T: bakje kwark met banaan
B: van en naar werk fietsen (30 min)
pi_121886467
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:27 schreef Ewelina het volgende:
Fijn Mo! *O* Al champagne / bier gehaald? ;)
Nope, maar we hebben nog even om dat te doen 8-)
Ja doei.
pi_121886944
Ik ben ziek, 38 graden koorts. Fantastisch.
pi_121887104
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:15 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Zal zoiets voor mijn situatie handig zijn, of kan ik daar beter mee wachten ?
En hoeveel vel zit er in zo'n whey shake als ik dit met water aanmaak ?
Als je elke dag een blikje makreelfilets in olijfolie eet lijkt het mij niet nodig.

Ligt er aan hoeveel je doet, whey delicious van XXL heb je bij 80gr ~3gr vet. Ik nam ze eerder gewoon met halfvolle melk :9 veel lekkerderder! :Y
pi_121887808
Ok, de spierpijn begint nu op te komen. Zo'n 16 uur na het sporten.
Doe wat je niet durft.
pi_121888098
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:47 schreef anna82 het volgende:
lijstje!

O: havermout met bosbessen en framboos
T: 1 warme chocomelk
L: koekje bij de thee, pompoensoep, halve club sandwich, chipjes, 2 banaantjes (het snoepje) :9 en vol!
T: koekje in de lift
D: AGV
T: bakje kwark met banaan
B: van en naar werk fietsen (30 min)

O: sojamelk, 3 el speltvlokken, 1 el van chiazaad, kokos, lijnzaad, rozijntjes
T: raw brownie, cappuccino
L: tomatensoep, halve club sandwich (met chipjes), jus d'orange
T: 2 banaantjes (ook de snoepjes), koekje, peer
D: 2 kipdrumsticks, restje groentechili, salade
T: yoghurt met appel

B: totaal uurtje fietsen
pi_121888152
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 13:58 schreef Probability het volgende:
Ik ben ziek, 38 graden koorts. Fantastisch.
Beterschap :* koorts is echt rot :N
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Als je elke dag een blikje makreelfilets in olijfolie eet lijkt het mij niet nodig.

Ligt er aan hoeveel je doet, whey delicious van XXL heb je bij 80gr ~3gr vet. Ik nam ze eerder gewoon met halfvolle melk :9 veel lekkerderder! :Y
Zal die makreel in olie eigenlijk niet veel te vet zijn trouwens ?
quote:
3s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ok, de spierpijn begint nu op te komen. Zo'n 16 uur na het sporten.
Bij mij is het altijd 2 dagen na het sporten het ergst.
Vooral morgen wordt dus erg, en dan moet ik ook weer trainen.
Ga dan maar benen en buik doen, en weer een half uur cardio, misschien 45 minuten als de treinen fatsoenlijk rijden.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:37:17 #278
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121888728
:{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry voor off topic, het liefst ga ik onder een dekentje zitten en doe ik niks meer vandaag. Maar da kannie oO<
pi_121888754
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

SPOILER
Sorry voor off topic, het liefst ga ik onder een dekentje zitten en doe ik niks meer vandaag. Maar da kannie oO<
:*
Ja doei.
pi_121888846
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:25 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ga dan maar benen en buik doen, en weer een half uur cardio, misschien 45 minuten als de treinen fatsoenlijk rijden.
En ik heb keeltyfus/ volle holtes.

Wel handig nu ik zo veel moet doen en met een deadline zit :+
pi_121888986
:* Maria
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:25 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

[..]

[..]

1 zo'n blikje per 2 dagen kan ook wel.
Je hebt 3100kcal te besteden, normale verdeling zou je dan zo rond de 440gr KH / 180gr E / 70gr V.
Zo'n blikje mits je alle olijfolie ook binnenkrijgt is ~25gr V van het goede soort :)
pi_121889023
Beterschap Prob!
Ja doei.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:46:47 #283
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121889193
Beterschaap Prob!

Oe zometeen misschien even tonijn eten ofzo.

Ben iig wel thuis dus stinken maakt nie uit :')
pi_121889242
Wat voor sporten doen jullie trouwens naast het op je voeding letten :) ?
pi_121889253
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:47 schreef So_Surreal het volgende:
hardlopen
Ja doei.
pi_121889297
Ik til ijzer
pi_121889406
Dank!

Ik voelde mij net dik &wilde weer veel gaan sporten maar dat wordt hem nu niet :')
pi_121889425
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hardlopen
Ik wil misschien ook wel binnenkort weer wat gaan hardlopen d'r bij.
Dan wil ik deze app gaan gebruiken :D

https://itunes.apple.com/us/app/zombies-run!/id503519713?mt=8

Vorige keer dat ik ging hardlopen liep ik 16km :N maar ging daarna te hard in het schema, waardoor ik knie pijn kreeg.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 14:52:49 #289
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121889512
quote:
Zumba :Y en soms andere groepslessen!
pi_121889606
quote:
3 keer per week krachttraining en gemiddeld 3 keer per week een kilometer of 8 wandelen.

En :* Maria en beterschap prob!
pi_121889985
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

SPOILER
Sterkte :* Ik duim dat vandaag snel voorbij mag zijn.

Ook voor mezelf. Gister was stom, de nacht was kort, vandaag is nog stommer. Ik vraag me af waar mijn grens ligt.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 22 januari 2013 @ 15:11:25 #292
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121890312
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:03 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Sterkte :* Ik duim dat vandaag snel voorbij mag zijn.

Ook voor mezelf. Gister was stom, de nacht was kort, vandaag is nog stommer. Ik vraag me af waar mijn grens ligt.
:* ook voor joe! Valt het allemaal wat te zwaar met werk en de mini?
pi_121890377
Ik merk dat ik vooral wil hardlopen op dagen dat het niet mogelijk is - zo fop ik mezelf dat ik wel de wil heb, maar niet kan. :')
pi_121890508
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:* ook voor joe! Valt het allemaal wat te zwaar met werk en de mini?
Mini is de afgelopen 2/3 maanden elke nacht zeker 3x wakker en op zich went dat wel tot op zekere hoogte. Maar het nieuws dat ik over een paar maanden ontslagen wordt kan ik er nu niet bij hebben. Kunnen ze geen rekening mee houden, maar het hakt er behoorlijk in. Emmer ->> druppel enzo.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 22 januari 2013 @ 15:20:20 #295
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121890671
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:15 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Mini is de afgelopen 2/3 maanden elke nacht zeker 3x wakker en op zich went dat wel tot op zekere hoogte. Maar het nieuws dat ik over een paar maanden ontslagen wordt kan ik er nu niet bij hebben. Kunnen ze geen rekening mee houden, maar het hakt er behoorlijk in. Emmer ->> druppel enzo.
Ja dat kan ik me voorstellen! :* ;( Helpt je mister veel of is dat lastig met voeden enzo? </babyleek>
pi_121890821
Meh! Balen Phaid -O- Is het ook al definitief enzo :?

En sterkte Maria :*
pi_121890858
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja dat kan ik me voorstellen! :* ;( Helpt je mister veel of is dat lastig met voeden enzo? </babyleek>
Ja, waar hij kan. Maar 's nachts lukt het hem vaak niet om de mini in slaap te krijgen, dan moet ik er toch vaak uit (of de mini komt bij ons in bed, want dat kost mij minder energie).

Het komt allemaal ook wel weer goed, maar ik was juist blij dat ik in deze periode gewoon stabiel werk had met lieve collega's en nu is die constante ook opeens weg. En ik kan er ook helemaal niets aan *doen*. Kan alleen maar machteloos afwachten en het beste hopen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_121891000
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:23 schreef _aurum_ het volgende:
Meh! Balen Phaid -O- Is het ook al definitief enzo :?

En sterkte Maria :*
Niet definitief, maar de afspiegeling is gewoon correct uitgevoerd op onze afdeling. Er zijn nieuwe functies, maar bij gelijke geschiktheid wordt weer gekeken naar dienstjaren. Dan leg ik het gewoon af. De kans is heel klein dat ik kan blijven.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 22 januari 2013 @ 15:28:55 #299
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_121891012
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 15:24 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja, waar hij kan. Maar 's nachts lukt het hem vaak niet om de mini in slaap te krijgen, dan moet ik er toch vaak uit (of de mini komt bij ons in bed, want dat kost mij minder energie).

Het komt allemaal ook wel weer goed, maar ik was juist blij dat ik in deze periode gewoon stabiel werk had met lieve collega's en nu is die constante ook opeens weg. En ik kan er ook helemaal niets aan *doen*. Kan alleen maar machteloos afwachten en het beste hopen.
Ahja -O- Het is ook niet niks allemaal! Wat voor werk zoek je trouwens? Dan zoeken we mee! :Y
pi_121891287
Vervelend ja, de onzekerheid over je werk :N
Bij mij was dat ook het geval, toen via FOK! een vacature gekregen, daar gesolliciteerd en aangenomen.

Toen ik dat aan mijn baas vertelde, bood hij mij een vast contract aan en ging hij mijn studie betalen :D
pi_121891330
Ach, Phaidra, wat rot! :*
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')