Ga ik doen, ga sowieso vandaag rustig aan doen aangezien het weer de eerste keer is.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:50 schreef Nallie het volgende:
Ik zou sowieso ook gewoon even een basis schema vragen bij je sportschool, dan kan je dat aanpassen als je er meer van weet.
Thnxquote:Op maandag 21 januari 2013 10:51 schreef Probability het volgende:
kun je het plaatje in de OP verkleinen? door er [img=400] voor te zetten?
[/quote]
Done :)
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op maandag 21 januari 2013 11:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom So_Surreal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Is dat bij die goedkope fitnesscentra ook zo?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:10 schreef V1z0R het volgende:
Eerste keer zullen ze je ook moeten instrueren voor verzekeringstechnische redenen
Ben nu al een tweede sportschool tegen gekomen waar dat dus niet het geval is.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:10 schreef V1z0R het volgende:
Eerste keer zullen ze je ook moeten instrueren voor verzekeringstechnische redenen
Neem ik aan van wel, of je moet dan een complete vrijwaring ondertekenen of zo.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:11 schreef MarMar het volgende:
[..]
Is dat bij die goedkope fitnesscentra ook zo?
Volgens mij niet bij basic fit en consorten.. ik hoor er mensen over dat ze dan eerst bij een andere sportschool zijn geweest voor meer geld, omdat ze dan tenminste een schema hebben waar ze mee verder kunnen.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Neem ik aan van wel, of je moet dan een complete vrijwaring ondertekenen of zo.
Het is behoorlijk gevarieerd qua belasting en het zijn ook geen uren durende schema's. Mij is beloofd dat mijn krachttrainingsschema's niet langer dan een uur gaan duren en op beide dagen zijn ze anders.quote:
Als je per keer andere spiergroepen aanpakt is het doable, maar een uur KT is best al fiks.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het is behoorlijk gevarieerd qua belasting en het zijn ook geen uren durende schema's. Mij is beloofd dat mijn krachttrainingsschema's niet langer dan een uur gaan duren en op beide dagen zijn ze anders.![]()
En zoveel mogelijk met losse gewichten, want apparaten zijn stom.
Ja soms is het wel lekkerquote:Op maandag 21 januari 2013 11:38 schreef the85mc het volgende:
Ik doe meestal na zware krachttraining twee dagen rust. Soms doe ik wel wat cardio dan, maar dan probeer ik alles op souplesse te doen.
Edit: ben ik de enige die sommige spierpijn goed vind voelen? Of ben ik gewoon raar![]()
Ja in je kont wel! Armen en buik minder!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:49 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb spierpijn in m'n dijbenen, bijna m'n kont van het schaatsen, en dat voelt heerlijk!
Hehehe, dat klopt!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en Henkz0r! Sari lijkt nog niet helemaal 'af'? Wist je dat?Als in, randjes zijn niet omgestikt.
En tutorials willen niet zo![]()
![]()
Je rok paste trouwens wel
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als je per keer andere spiergroepen aanpakt is het doable, maar een uur KT is best al fiks.
Is het handig om met alles tegelijk te beginnen, of ga je wel opbouwen eerst?
Ik kan wel doseren. Maak je geen zorgen.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:38 schreef the85mc het volgende:
Ik doe meestal na zware krachttraining twee dagen rust. Soms doe ik wel wat cardio dan, maar dan probeer ik alles op souplesse te doen.
Edit: ben ik de enige die sommige spierpijn goed vind voelen? Of ben ik gewoon raar![]()
Ik heb een bed met veren dus dan kun je jezelf 'lanceren'quote:Op maandag 21 januari 2013 11:53 schreef V1z0R het volgende:
Spierpijn in je buik dat je niet uit bed kunt komen, dus dan maar heen en weer schommelen en je uit bed laten vallen.
Ik vind 'pump' een fijner gevoel trouwens
Wel knap dat je zo makkelijk om kan schakelenquote:Op maandag 21 januari 2013 11:05 schreef An24 het volgende:
Majo: klopt inderdaad!
Maar dat analyseren van mensen deed ik altijd al. Als ex reclasseringswerker moest ik ook altijd heel snel een hypothese stellen en dan werd dat wel of niet door een psycholoog of psychiater bevestigt.
Als je zo ingesteld bent, maakt het in de priveleven niets uit. Nu zie ik ook dingen in mijn omgeving, maar dan doe ik er niets mee. Het enige dat er zal veranderen is dat ik het sneller leer zien en kan beargumenteren wat ik zie. Als ik het bij familie zie, zal ik er niets van zeggen of vinden omdat er aan de persoonlijkheid van die persoon niets verandert.
En in de opleiding is er ook veel aandacht voor je persoonlijke instelling in het vak.
Als dat een leuk liedje is, dan graag gedaanquote:Op maandag 21 januari 2013 13:22 schreef MaJo het volgende:
En inderdaad welkom voor So Surreal! Heb nu de hele tijd So Real van Jeff Buckley in mijn hoofd
Ik ben beleidsmedewerker in Den Haag. En het fotograferen doe ik er een beetje bij.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel knap dat je zo makkelijk om kan schakelenmaar wat voor werk doe je nu dan, want je bent toch (ook) fotograaf of ben ik nu weer in de war?
mag ook per PM uiteraard!
Eerder woog ik me best vaak, nu eens in de 2 weken ofzo. Spiegel, broeken en overhemden zijn ook prima indicatoren. Mijn gewicht kan sowieso best wel varieren, 3 kg verschil binnen een paar dagen is neit zo raar. Wat ik nu wel doe is op vaste tijdstip wegen. 's ochtends voor ontbijt bijvoorbeeld. Dan kun je nog een beetje vergelijken.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:30 schreef So_Surreal het volgende:
Kijken jullie trouwens vaak naar de weegschaal ?
Ik ben eigenlijk van plan om dit niet te doen.
Als ik ga trainen en spieren ga aanmaken en vet zal verbranden zal dit op de weegschaal niet echt zichtbaar zijn denk ik, en dus misschien wel demotiverend.
Heb d'r wel vertrouwen in, ik denk maar zo: ik kon stoppen met roken, dan lukt het ook wel om 5 tot 10kg kwijt te raken.
Dat gaat lekker!quote:Op maandag 21 januari 2013 13:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
En nog twee nieuwe bezichtigingen op de agenda..
wat goed!!quote:Op maandag 21 januari 2013 13:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
En nog twee nieuwe bezichtigingen op de agenda..
quote:Op maandag 21 januari 2013 13:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meh. Fouten maken op je werk is nooit leuk!
Verkeerde aanname![]()
Ohw oepsquote:Op maandag 21 januari 2013 13:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meh. Fouten maken op je werk is nooit leuk!
Verkeerde aanname![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |