Zoals welke?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:02 schreef Chandler het volgende:
Moet je een goede news provider uitzoeken die vooral uit landen komen waar DMCA niet gehandhaafd wordt...
Vraag me af waar ze inkopen.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die nieuwsgroepen van Ziggo zijn ook ruk
2010. Erg relevant.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:46 schreef Chandler het volgende:
Zoeken is toch niet zo moeilijk?
http://www.dslreports.com(...)dmca-usenet-provider
Zoeken op: news server no dmca
Zoeken doet wonderen!quote:
Eweka is de ergste.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:51 schreef Trebo het volgende:
Payserver nemen bij Eweka, bestanden downloaden met genoeg Par2 bestanden en er is niets aan de hand.
Klopt, maar ga ook niet al het werk voor anderen doenquote:
Lui!quote:Op maandag 21 januari 2013 10:52 schreef Chandler het volgende:
[..]
Klopt, maar ga ook niet al het werk voor anderen doen
Da's uniek.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:52 schreef Trebo het volgende:
[..]
Gebruik ik al jaren met alle tevredenheid.
Gaat niet lang meer duren gok ik. Klanten lopen achter elkaar weg als ik de fora mag geloven.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:55 schreef Trebo het volgende:
[..]
Als dat uniek zou zijn, zou Eweka allang opgedoekt zijn.
We hebben zelfs zoiemand op FOK!quote:Op maandag 21 januari 2013 10:56 schreef Viking84 het volgende:
Ik ken iemand die zelf de bestanden indexeert. Kost een shitload aan schijfruimte, maar het kán wel.
Heeft niks met Eweka te maken.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:00 schreef Kevin24 het volgende:
Idd, Eweka levert al een hele tijd niet meer de kwaliteit van vroeger.. tevens vind ik ze ook redelijk duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |