Beetje tabak voor de tip leggen en daarachter je wiet/tabak mixquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat is idd zo. Maar ik brand dat altijd op tijd bij
En als ik het mix zit er ook wiet helemaal onder bij het tipje, en dat vind ik zonde want dat rook ik toch niet op. Ik laat altijd minstens een halve cm wiet-loos na het tipje
aightquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:47 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Beetje tabak voor de tip leggen en daarachter je wiet/tabak mix
respectquote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:49 schreef Onorgineel het volgende:
Ik ben trouwens gestopt met roken, nu ook zorgen dat ik m'n wiet niet ineens als sigaretten ga roken ofzo
Leuke grinder/schaafquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik blow best vaak, maar ben verder geen 'kenner' ofzo.Ook geen idee wat dat kaartje/pasje van de pics van Aap1000 moet voorstellen
Als ik op zondag 's middags wakker word dan wel:Pquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:39 schreef Studeur het volgende:
de echte stoners worden wakker met een jointje
Dan word ik dus niet wakkerquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:39 schreef Studeur het volgende:
Ik deed dat vroeger wel eens maar toen deed ik ook helemaal niks.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:39 schreef Studeur het volgende:
En al terug?quote:Op woensdag 23 januari 2013 11:46 schreef Moira. het volgende:
Vandaag ook maar weer even verse vegetatie halen
Hoe vaak haal jij dan?quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee ben nog steeds lui aan het zijn
Geen idee, hou het niet bijquote:
Ja ik ook zoietsquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee, hou het niet bij
Wanneer mijn wiet op is en ik weer geld heb, haha
Laatste keer was vrijdag, dus dat is wel vrij kort geleden nog, maar heb dan ook dit weekend hendig hard lopen paffen.
Ongeveer 1x in de 2 weken ofzo?
Jaa idd da's echt klotequote:Op woensdag 23 januari 2013 16:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja ik ook zoietsWil het sowieso altijd wel hebben liggen. Baal echt als ik een keer zin heb om te smoken en er is geen lange vloei meer of zo
Protip: Als je een pakje vloei of tipboekje haalt, stop er een stuk of 3 in je portemonnee. Zo heb je altijd reservevloei en -tip.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:25 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja ik ook zoietsWil het sowieso altijd wel hebben liggen. Baal echt als ik een keer zin heb om te smoken en er is geen lange vloei meer of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |