Echt hèquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:41 schreef Piye het volgende:
Die gasten van jouw studie maken erg leuke muziek vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:58 schreef Mano_ het volgende:
Ik krijg altijd zin in de zomer als ik Jaya the Cat hoorDaar hebben ze bij/mee opgetreden ofzo heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Jeej! Nog een vrouwmenschquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:01 schreef Amarantha het volgende:
Verdomme dit is een topic waar ik mij als stoner natuurlijk ook aangesproken voel
Haha, moet eerlijk zeggen nog niet erg veel te hebben gelezen hier maar zo weinig vrouwelijke fokkers die smoken? Nee toch?quote:
Ze hebben wel een lastige naam gekozen.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt hèWas altijd super chill om bij ze te zitten als ze gewoon in tussenuren aan het repeteren waren
(hou zelf dit jaar een tussenjaar dus studeer in september pas weer met ze hihi)
Je moet ze eens googlen, volgens mij hebben ze ergens een hele mp3 afspeellijst staan
Niet opgetreden helaas, wel volume op standje nucleair want geen burenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daar hebben ze bij/mee opgetreden ofzo he
Heb er in het UVT topic wel eens een voorbij zien komen maar in deze reeks volgens mij nog nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha, moet eerlijk zeggen nog niet erg veel te hebben gelezen hier maar zo weinig vrouwelijke fokkers die smoken? Nee toch?
Ghehe kneusquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Ze hebben wel een lastige naam gekozen.Dan krijg je nogal wat hits die niet van toepassing zijn. Ik zocht net al of ze andere youtubefilmpjes hadden namelijk.
Edit: O dat was best makkelijk vinden.
Ah nou.. Here I am hihi! Ik ga eerst maar eens een joint draaien en daarna alles lezen hehequote:Op woensdag 23 januari 2013 23:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb er in het UVT topic wel eens een voorbij zien komen maar in deze reeks volgens mij nog niet
Huh maar ik bedoel dat Fake ID de zaal warmdraaide voor Jaya the Cat in de Willemeen, 2 november 2012 ofzoquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Niet opgetreden helaas, wel volume op standje nucleair want geen burenWel vaak bands gehad die na een optreden bij ons bleven crashen, waarvan de meeste nog wel even een showtje gaven. Maar dat was vooral grindcore, niet echt mijn meuk
quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah nou.. Here I am hihi! Ik ga eerst maar eens een joint draaien en daarna alles lezen hehe
Ow whahaquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Huh maar ik bedoel dat Fake ID de zaal warmdraaide voor Jaya the Cat in de Willemeen, 2 november 2012 ofzo
Ik zat er ook nog aan te denken haha! Maar hij doet het dus niet? Balen..quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik kreeg net ineens het geniale idee om nu stoned de BNN IQ test via internet te doenMaar hij doet het niet
Vet tochquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ow whaha![]()
![]()
Net geluisterd, past er wel bij ja
Nou het ligt meer aan mijn laptop denk ik, dus jij zou 'm wel kunnen doenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zat er ook nog aan te denken haha! Maar hij doet het dus niet? Balen..
Toffe bongquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:12 schreef Amarantha het volgende:
http://www.marijuana.asia(...)vy-base-pi-7927.html Mijn schatje/bong. Hij lijkt best klein op de foto haha
Ik zag net je draaitechniek en dat is gewoon net als dat van mij! Ik ga ook wel een keer foto's maken (mits ik hier vaker kom want anders heeft het weinig nut)quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou het ligt meer aan mijn laptop denk ik, dus jij zou 'm wel kunnen doenIk blijf gewoon proberen
Ik wil alleen maar een echte glazen bong.. haha. Ik heb nog nooit dingen als steen geprobeerd maar plastic enz vind ik echt 10x niksquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:14 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Toffe bong![]()
Heb ooit voor m'n verjaardag zo'n grote van plexiglas gekregen. Die heeft een rubber stop onderin, als je die er uit haalt kan je in bad doorstomen
Echt waar?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zag net je draaitechniek en dat is gewoon net als dat van mij! Ik ga ook wel een keer foto's maken (mits ik hier vaker kom want anders heeft het weinig nut)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |