Het zou me verbazen als het meer dan 10% van dat aantal is, heb je een link?quote:Op maandag 21 januari 2013 07:09 schreef QBay het volgende:
er komen ook weer meer dan 100.000 immigranten het land in.
http://statline.cbs.nl/St(...)DR=G4,G3,G2&STB=G1,Tquote:Op maandag 21 januari 2013 07:16 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als het meer dan 10% van dat aantal is, heb je een link?
Yep, het gras is bij de buren groener en in het buitenland blaten de politici niet. Wegwezen en nooit meer terug.quote:Op maandag 21 januari 2013 07:45 schreef datismijnmening het volgende:
Niet gek, Nederland begint steeds kutter en kutter te worden. Politici denken niet meer na, blaten maar wat, streven een herrinering in plasts van een droom na![]()
Snel weg hier
Waar zou dat moeten zijn?quote:Op maandag 21 januari 2013 07:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
in het buitenland blaten de politici niet.
Hoezo? 40% van de mensen is hoogopgeleid ofzoquote:Op maandag 21 januari 2013 08:13 schreef arjan1212 het volgende:
Mja. het ging me erom wat kunnen ze doen om ervoor te zorgen dat er minder mensen vertrekken..
vooral hoogopgeleide jongeren zouden hier moeten blijven vind ik
Laat me raden: gelukszoekers, asielzoekers, kanslozen die toch niet aan de bak komen, Oost-Europeanen, ect ect.quote:Op maandag 21 januari 2013 07:09 schreef QBay het volgende:
Yes, iedereen wil het zinkende schip dat Nederland heet verlaten![]()
.
Overigens valt 144.175 emigranten echt best mee, er komen ook weer meer dan 100.000 immigranten het land in.
Mooi hoogopgeleiden vertrekken paupers komen binnen.quote:Op maandag 21 januari 2013 08:46 schreef arjan1212 het volgende:
ehh immigranten. 18.000 polen 5000 bulgaren 5000 chinezen 3000 turken 3000 roemenen 2000 marokanen...
gaat dat gebeuren? En zo ja wanneer verwacht je dat en waarom?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
Maar als straks alleen kansarmen overblijven,
In Zoetermeer zou ik sowieso nog niet dood gevonden willen worden; ongeacht de precieze bevolkingssamenstelling. Als ik ooit "te vrolijk" word gevonden, ga ik daar een week in een hotel zitten. Ik keer zwaar depressief huiswaarts....quote:Op maandag 21 januari 2013 09:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Zoetermeer vormt nu eenmaal een natuurlijke habitat voor dergelijke immigranten.
En wat voor deel van die groep 'remigranten' zijn. Bijvoorbeeld Polen die doortrekken of weer naar Polen gaan.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:03 schreef Elfletterig het volgende:
Wat de emigratiecijfers betreft: die vallen best mee. Nog niet eens 1 procent van het bevolking emigreert. En de vraag is ook nog eens voor hoe lang.
Nee dat is niet zo.quote:Op maandag 21 januari 2013 08:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hoezo? 40% van de mensen is hoogopgeleid ofzo
Dat is het grappige van mechanische solidariteit, op een gegeven moment werkt het niet meer.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik denk dat er bitterweinig ruifeters vertrekken tenzij de uitkering meevertrekt.
Maar als straks alleen kansarmen overblijven, wie betaalt dan de premies?
Of studenten die na hun studie weer teruggaan.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En wat voor deel van die groep 'remigranten' zijn. Bijvoorbeeld Polen die doortrekken of weer naar Polen gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |