quote:
Op maandag 21 januari 2013 03:18 schreef Demon_from_heaven het volgende:Het zit dus zo, TS is op z’n 11e achter een deel van zijn seksuele geaardheid gekomen en begon te twijfelen watt e doen. TS was sowieso wel een beetje een outcast en een beetje een geek, maar dit maakte alles voor TS wel een stukje moeilijker. Het gestoei met vriendjes kreeg ineens een tweede betekenis. Alleen als eenzaam FOK!end zolderkamerbewonertje, was TS niet altijd even sociaal en al helemaal niet open naar andere. Pesten maakte me onzeker en ik zocht het internet op voor hulp.
Daar kwam ik (op een site die ik niet noem) een jonge tegen van 13 jaar oud, iets ouder dan mij en na veel praten over mijn gevoelens waar hij zich heel erg in voelde hebben we besloten samen af te spreken. Inmiddels ruim 7 jaar geleden heb ik dus met hem afgesproken en hem ontmoet.
Foto’s waren uitgewisseld, maar je kan eigenlijk al wel raden waar dit naartoe gaat. Er komt geen jongen van mijn leeftijd, er komt een man van rond de 55 jaar, ik word gechanteerd en de auto ingetrokken. Verdere details laat ik weg, want zijn niet van belang van het topic en ik heb geen zin om het Martijn gespuis hun pleziertje te geven.
Later na alles wat er was gebeurt alsnog met hem gesproken op MSN en eigenlijk gedaan alsof ik het niet zo erg vond (terwijl dat duidelijk wel zo was), maar uiteindelijk een klein bedrag gekregen (60 euro), nadat ik had gezegd dat ik iets had “geleend” en toen was kwijt geraakt en niemand dit mocht weten.
Snode plannen uitgevoerd, want ja, ik weet een naam. Alleen, wat nu? Wil ‘m eigenlijk zelf achterhalen en zorgen dat hij in een sloot beland, maar dat doet TS niet, want die misbruiker is niet mijn vrijheid waard.
Wat nu? Naar de politie? Ik heb geen bewijs, geen getuigen, alleen een naam en een eigen verklaring. Uit ervaring weet ik dat de politie echt niets doet, zo ben ik ooit gestalkt door een kerel die ik laatst (nadat ik was ingelicht door de politie), in opsporing verzocht zag. Freek P.
Nu zit ik met Johan H. waarschijnlijk een veel pleger, maar wat kan ik doen, wat zijn mijn rechten? Nog belangrijker, hoe krijg ik die klootzak achter de tralies zodat hij nooit meer aan iemand komt? Het is niet eens zo zeer een gevoel van wrok, ik ben alleen hartstikke bang dat het een veel pleger is die nog niet klaar is.
Wat kan je nog zonder bewijs en zonder getuigen?
Ik noem je even D, de eerste letter van de naam waar je je hier bekend hebt gemaakt.
Ik had ooit een vriendje op de lagere school, waarover ik je eerst ga vertellen, alvorens op jou in te gaan.
Dat vriendje werd ook al herkend als homo door velen. Niet door mij of de anderen van de vriendengroep. En zelfs al hadden we dit herkend, dan had in elk geval de komende jaren er echt niemand een probleem mee. Sterker nog, we waren allemaal outcasts.
Maar de vriendengroep viel uiteen, de helft bleef elkaar regelmatig zien na hun 13e... een ander deel sloeg een andere weg in. B (de potentiële homo in onze groep) verwijderde zich al vrij snel naar een nieuwe groep mensen in een andere stad.
Ik was denk ik de laatste die contact met hem had (een jaar later).
Het was toen al duidelijk voor mij, dat hij echt een homo was.
Nog steeds geen enkel probleem voor mij... hij is en zou gewoon een vriend blijven, homo of niet.
Ik maakte een aantal grapjes hierover, waarbij ik tegelijkertijd liet blijken dat ik er geen enkele problemen mee had... in de trend van " dat we elkaar niet in de weg zouden zitten op het versier gebied" en dat soort dingen.
Maar hoewel ik het wel begreep dat hij niet durfde toe te geven... begreep ik niet dat hij er voor koos om niemand van die vriendengroep van de lagere school meer te wensen te schrijven of wat dan ook.
Hij leek zich te verliezen in slechts zijn seksuele identiteit in plaats van zijn persoonlijkheid.
NIemand had nog toegang tot hem, behalve mensen die zelf ook openlijk homoseksueel waren.
Dit tot een punt waar hij en mogelijk ook jij ekaar in theorie hadden kunnen ontmoeten.
Waarschijnlijk nooit... maar wat er met jou is gebeurd kan ook met B gebeurd zijn. En nee, dat hadden ik en mijn vrienden waarschijnlijk nooit begrepen... maar goed, destijds was er ook nog geen internet... maar alleen "vieze boekjes" waarin contactadvertenties stonden, en ja daar had B er wel een paar van.
En nu staat jouw tekst op mijn beeldscherm. Ik lees het en ik wil je wel een goed advies geven, maar kan dit niet op maat geven. Ik heb gewoon geen idee hoe ik jou kan helpen... maar ik denk wel aan B. En zelfs als ik B achteraf had willen helpen, dan is dat onmogelijk.
En toch beste D... zelfs al kun je het allemaal niet meer bewijzen... geef die eikel aan.
Alleen sta je misschien nergens, maar denk je nu echt dat jij de enige slachtoffer bent??
Ik zet er nog net geen geld op, maar weet wel bijna zeker dat er iemand voor jou is geweest die aangifte heeft gedaan... en sterker nog... als er minimaal 2 mensen aangifte doen tegen hem, dan durven meer mensen aangifte te doen!
En bedenk altijd; homoseksualiteit is niet hetzelfde als pedoseksualiteit. Je vroeg om andere homoseksuele jongeren of misschien alleen maar om advies.
De pedoseksueel is een heel ander mens... en die behoort achter tralies. Jij net beste Demon from Heaven!
Jij behoort niet letterlijk noch figuurlijk achter tralies. En je doet jezelf onrecht door je door een pedofiel figuurlijk gezien achter tralies te verschuilen. Jij hoort daar niet, hij wel!
Met sterkte als groet!
Eric
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.