bazenbeestquote:
schoonmaakster komt woensdag weer!quote:Op maandag 21 januari 2013 01:16 schreef ausweiss het volgende:
JBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB
Maak dan ook die bak gelijk ff schoon.
Waar zit zijn kop?quote:
je kijkt nu tegen de achterkant aan. Ald je goed kijkt zie je nog een stukje witlof er uit komen.quote:Op maandag 21 januari 2013 01:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waar zit zijn kop?
Cavia's houden als manRatten daarentegen
Hmm, ja, nu je het zegt...quote:Op maandag 21 januari 2013 01:22 schreef Frishe het volgende:
[..]
je kijkt nu tegen de achterkant aan. Ald je goed kijkt zie je nog een stukje witlof er uit komen.
echt man ik lig plat van het lachenquote:Op maandag 21 januari 2013 01:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hmm, ja, nu je het zegt...
Als er rauwe witlof overdwars uit mijn kont zou komen zou ik ook piepen ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Echt serieus, dit topic is wel heel ergquote:Op maandag 21 januari 2013 02:23 schreef Elfletterig het volgende:
Conclusie: Demon_from_heaven heeft een cavialeven gered....
-SHquote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 00:48 schreef Frishe het volgende:
Ik zou wel een opgezette cavia willen hebben. In een kooitje.
Als je dan visite hebt die cavia uit zijn kooi halen, op je schoot leggen en 10 minuten aaien. Dan met een mooie worp vanaf de bank terug zijn kooi ingooien. Via het TV-meubel, de muur en een tafel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |