Ben geen fan van Youp, maar hier heeft'ie wel een puntquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Was het niet Youp van 't Hek die zei dat als mannen een kamer binnenkomen dat ze als eerste kijken of ze het erop zouden kunnen? Ja, nee, ja, ja, ja, nee.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar geen laarzen met hakken.
Waarom zou je dat willen weten?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik bedacht me vanochtend dat ik wel eens een heteroprofiel wil aanmaken om te kijken wat voor mannen op mij reageren. Maar dat vind ik dan weer gemeen tegenover die mannen
.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:52 schreef Silenus het volgende:
Mijn bowling-date van zaterdag had ook een heel leuk rokje aan.... *nice* *fapfapfap*
Alleen toen kwamen die Clowntje Bassie-bowlingschoenen eronder....
Ik ben wel benieuwd wat voor mannen ik zou aantrekken. Kneusjes of enigszins interessante typesquote:
Dan moet je je nite op een datingsite inschrijven, want daar zitten alleen maar kneusjesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat voor mannen ik zou aantrekken. Kneusjes of enigszins interessante types.
Alles kan uit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:52 schreef Silenus het volgende:
Mijn bowling-date van zaterdag had ook een heel leuk rokje aan.... *nice* *fapfapfap*
Noes ik ben een kneusjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan moet je je nite op een datingsite inschrijven, want daar zitten alleen maar kneusjes
Hence, myself loathing...Geintje mensen, geintje
Nee, nog niet verteld. Er zit ook geen hele briljante anekdote met kotsende vrouwen of debiele avonturen bij. (Soms heb ik ook gewoon een normale datequote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Hé, heb ik een verslag gemist btw?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, nog niet verteld. Er zit ook geen hele briljante anekdote met kotsende vrouwen of debiele avonturen bij. (Soms heb ik ook gewoon een normale date)
Maar was gezellig. Eerst Chouffjes drinken in de kroeg, toen om 00u discobowlen (ik werd ingemaakt) en daarna nog wat sterke biertjes drinken in de kroeg. Toen is er gezoend en is ze blijven slapen. Zondagochtend vroeg eruit voor werk.
Morgen zie ik haar weer.
Leeeeeuuuuk! Misschien is dit wel een blijvertjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef Silenus het volgende:
We hadden vooraf afgesproken dat we niet zouden ketsen op de eerste date, maar je weet hoe dat gaat na chouffjes en half nakend naast elkaar liggen. Dat hou je nooit vol.
Achja, als je elkaar leuk vindt maakt het natuurlijk kein flaus aus.
Ja de drank maakt het er nooit makkelijker opquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef Silenus het volgende:
We hadden vooraf afgesproken dat we niet zouden ketsen op de eerste date, maar je weet hoe dat gaat na chouffjes en half nakend naast elkaar liggen. Dat hou je nooit vol.
Achja, als je elkaar leuk vindt maakt het natuurlijk kein flaus aus.
Silenus en blijvertjes?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leeeeeuuuuk! Misschien is dit wel een blijvertje![]()
![]()
.
Het is wel zo. Ik zeg altijd gewoon direct dat ik verliefd benquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Was het niet Youp van 't Hek die zei dat als mannen een kamer binnenkomen dat ze als eerste kijken of ze het erop zouden kunnen? Ja, nee, ja, ja, ja, nee.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:52 schreef Silenus het volgende:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:11 schreef Silenus het volgende:
Ik juich niet te vroeg inderdaad, de ervaring leert me dat dat niet verstandig is.Ik zie het wel.
Bloody irritant kan dat zijn. 'Maar als je wilt afspreken is er altijd wel tijd' gaat soms écht niet op, als beide doordeweeks een drukke baan hebben, weekenden al stampvol zijn gepland en beide niet in dezelfde stad wonen zodat je ook nog met reistijd zit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:09 schreef Linguine het volgende:
Wat een positieve verhalen allemaal!Veel plezier vanavond Viking, hoop dat t leuk wordt!
Ik ben eigenlijk een voorstander van gewoon snel afspreken als je iemand kent via internet, nu ben ik al een tijdje met een jongen aan t paiq-en en er is gewoon serieus tot begin maart geen tijd om af te spreken. Echt irritant grrrr.
Als je ze blokkeert wel, als je ze ''gewoon'' delete (bovenste optie) of een offline-cheat doet niet. Maar die offline-cheat vind ik eigenlijk alleen maar irritant, omdat zo iemand dan nog wel in je contactenlijstje zichtbaar blijft..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:40 schreef Joysa het volgende:
Kunnen mensen eigenlijk zijn dat je ze uit je vriendenlijst gooit?
Meisjes met gescheiden ouders zijn meer norm dan uitzondering denk ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:26 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Onzin, enige wat je nodig hebt is lef en (bijna) alles is mogelijk.
Maar weetje wat het is, in het echt trek ik gewoon ALTIJD meisjes met problemen aan...gewoon bizar.
Of slecht behandeld door hun ex, borderline, slechte ouders, slecht opvoeding, gescheiden ouders, schulden...wtf. Noem maar op en ik heb het gehad.
Nooit een keer gewoon een normaal meisje, die er ook nog leuk uitziet (hoeft echt (juist) geen barbie popje te zijn maar gewoon beetje uitstraling)
Ah ok, thanksquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:41 schreef Linguine het volgende:
[..]
Als je ze blokkeert wel, als je ze ''gewoon'' delete (bovenste optie) of een offline-cheat doet niet. Maar die offline-cheat vind ik eigenlijk alleen maar irritant, omdat zo iemand dan nog wel in je contactenlijstje zichtbaar blijft..
Dus dat ik een aantal matches al weken niet meer online zie, kan ook komen doordat ze me stiekem hebben weggegooid, gewoon zo hup bij het oud vuil en uit de lijst met matches?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:41 schreef Linguine het volgende:
[..]
Als je ze blokkeert wel, als je ze ''gewoon'' delete (bovenste optie) of een offline-cheat doet niet. Maar die offline-cheat vind ik eigenlijk alleen maar irritant, omdat zo iemand dan nog wel in je contactenlijstje zichtbaar blijft..
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus dat ik een aantal matches al weken niet meer online zie, kan ook komen doordat ze me stiekem hebben weggegooid, gewoon zo hup bij het oud vuil en uit de lijst met matches?.
Maar als zij alleen mij verwijderd hebben, dan zou ik het toch nog wel moeten zien als zij online zijn? Zij zien dat alleen niet meer van mij dan... of doet Paiq voor mij dan alsof ze gewoon niet meer online zijn?quote:
Op welke manier wil je *** verwijderen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als zij alleen mij verwijderd hebben, dan zou ik het toch nog wel moeten zien als zij online zijn? Zij zien dat alleen niet meer van mij dan... of doet Paiq voor mij dan alsof ze gewoon niet meer online zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |