Niemand heeft een datingsite 'nodig'. Die had voor 1995 toch ook niemand nodig.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar als je knap van jezelf bent heb je geen datingsite nodig, denk ik danMaar misschien denk ik wel raar hoor
Ik heb wel een datingsite nodig hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Niemand heeft een datingsite 'nodig'. Die had voor 1995 toch ook niemand nodig.
Het is en/en (reallife/datingsite), niet 'niet/danmaaralslaatsteoptiedatingsite'.
Natuurlijk niet, dat maak je jezelf maar wijs. Stel dat er geen internet was, dan werd je later toch ook geen eenzaam duivenmevrouwtje dat woont in het bos. (wat lijkt op die ene vrouw uit Home Alone weet je wel)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb wel een datingsite nodig hoor. Zou niet eens weten hoe ik irl een vrouw zou moeten versieren
(maar ik heb dan ook een hoorprobleem, dat maakt dat ik bepaalde situaties vermijd).
Wat? Neequote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ha, hier hebben we de kloon van Zucht93.
Offtopicquote:
True, maar ik ben begonnen met internet, heb het nog nooit op een andere manier gedaan en moet zeggen dat ik er daarbuiten ook helemaal niet mee bezig ben.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat maak je jezelf maar wijs. Stel dat er geen internet was, dan werd je later toch ook geen eenzaam duivenmevrouwtje dat woont in het bos. (wat lijkt op die ene vrouw uit Home Alone weet je wel)
1. ik ben wel vaker uit geweest in het verleden en met te veel herrie om me heen kan ik echt níet converseren hoor. Daar zou je nog van staan te kijken.quote:Je hebt natuurlijk ook gewoon gay-kroegen waar de muziek niet hard staat. Ik heb zelf ooit een eerste date gehad in een gaybar...met een vrouw die twee lesbische vriendinnen bij zich had. Echt een top-avond. En als ik het kan, kan jij het ook!
Lekker heaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Offtopic
Als ik jou zie posten moet ik nog steeds aan zwarte worst denken
Oehhhhh!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:56 schreef Viking84 het volgende:
Iig, on topic: vanavond date. Heb een jurkje dat altijd wel veel indruk maakt mee
.
Komt goedquote:
En als ze na 1 opmerking al kil doet en je afwijst, is ze je sowieso niet waardquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Komt goed.
Gisteren alleen een opmerking gemaakt die volgens mij niet zo goed viel. Kreeg daarna een wat koele reactie terug, maar ze heeft niet afgezegd, dus het zal wel loslopen.
Leuk leukquote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:56 schreef Viking84 het volgende:
Iig, on topic: vanavond date. Heb een jurkje dat altijd wel veel indruk maakt mee
.
Juistquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
En als ze na 1 opmerking al kil doet en je afwijst, is ze je sowieso niet waard
Merciquote:
Nee... foto...quote:
Leuk karakter is natuurlijk een pré.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hij zegt ook iets over karakter, dus weet niet of looks > rest.
Hmpf... vooruit dan maar.quote:
Onzin, enige wat je nodig hebt is lef en (bijna) alles is mogelijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar als je knap van jezelf bent heb je geen datingsite nodig, denk ik danMaar misschien denk ik wel raar hoor
Nee, die zijn allemaal allang onder de pannen natuurlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:26 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Nooit een keer gewoon een normaal meisje, die er ook nog leuk uitziet (hoeft echt (juist) geen barbie popje te zijn maar gewoon beetje uitstraling)
Is dat een grapje of?? Jij wilt dus best je leven doorbrengen met een stomvervelend iemand, als ze maar knap is?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:24 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Leuk karakter is natuurlijk een pré.
[..]
Hmpf... vooruit dan maar.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat een grapje of?? Jij wilt dus best je leven doorbrengen met een stomvervelend iemand, als ze maar knap is?
Ik kan me niet voorstellen dat iemand er echt zo over denkt. Natuurlijk: leuk koppie is belangrijk, maar toch niet belangrijker dan dat ze een leuk persoon is en goed bij je past? Dat is tenminste nog iets waar je zelf invloed op kunt uitoefenen/aan kunt werken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]als ik al oppervlakkig ben... Wat is hij dan wel niet
Pfiew, bijna m'n vertrouwen in de mensheid kwijtquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:45 schreef -Splash- het volgende:
Waar is Spirit met haar signature.
"Sarcasme, herken het!"
Karakter is erg belangrijk juist, maar je moet het er wel op kunnen doen. Anders heeft een relatie ook zo weinig zin.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pfiew, bijna m'n vertrouwen in de mensheid kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |