homoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee nee
Pas als het goed voelt. Dat kan al de eerste keer zijn, of 2de keer. Maar ook pas na 10x
Je zegt alleen maar wat vrouwen willen horen nuquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee nee
Pas als het goed voelt. Dat kan al de eerste keer zijn, of 2de keer. Maar ook pas na 10x
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Hedde gij wel gezoend of wa?quote:
Respect voor vrouwen noemt men datquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je zegt alleen maar wat vrouwen willen horen nu
Nee hoor nee, ik sta volledig achter die afspraak. Ongeacht wat de vrouwen er van vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Als ik zin heb en zij ook wordt er gewoon geneukt. Nee, geen must maar als puntje bij paaltje komt ga ik de boot niet afhouden omdat het pas de eerste date is.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarvoor zijn 2e dates
Houdt de spanning er ook nog ff in
Bij mij zijn dat toch altijd een ander soort date. Waarbij ik zelf altijd van te voren wel weet dat er waarschijnlijk geneukt gaat worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik zin heb en zij ook wordt er gewoon geneukt. Nee, geen must maar als puntje bij paaltje komt ga ik de boot niet afhouden omdat het pas de eerste date is.
waar tover je ze allemaal vandaanquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog niet eens.
Maar vanavond komt er weer een jonge schone langs.
Sloerie!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog niet eens.
Homoquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog niet eens.
Ja al die vrouwen geven alles aan elkaar door!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
waar tover je ze allemaal vandaan
En hoe krijg je het voor elkaar dat ze meteen naar jouw huis komen?
Ik had ook nog een uitnodiging voor woensdag.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
waar tover je ze allemaal vandaan
En hoe krijg je het voor elkaar dat ze meteen naar jouw huis komen?
Mee eensquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee nee
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Homo
[..]
Ja al die vrouwen geven alles aan elkaar door!
Hij neukt ze niet
Hij zoent ze niet
Hij is dus ongevaarlijk, en alle vrouwen gaan langs
Goed bezig hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had ook nog een uitnodiging voor woensdag.
Maar dat is een beetje teveel van het goede.
En dit weekend was een van de leukste chicks die ik ken er.
Zo'n goede zoensessie en dat beetje spanning dat je zelfs bijna een stijve krijgt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed bezig hoor
Ben wel jaloersik heb wel weer behoefte heb aan een goede zoensessie
Daar kom ik gewoon eerlijk voor uit
Hou op schij uitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo'n goede zoensessie en dat beetje spanning dat je zelfs bijna een stijve krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hou op schij uit
Zo'n zoensessie dat je zo lekker bezig bent, er dingen in oren worden gefluisterd en je vervolgens in een steegje rustig een natte vinger haaltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sinds mijn 14e ofzo niet meer "in een steegje rustig een natte vinger gehaald"
Ik moet zeggen dat ik achteraf ook zoiets had van: damn... wtf, waarom...op jouw leeftijd? (2x14quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:15 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Sinds mijn 14e ofzo niet meer "in een steegje rustig een natte vinger gehaald"
Onderbouwing....quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:16 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Alles verwijderd, ben d'r helemaal klaar mee
Zo kan het ook beginnen, gewoon als een leuke avond. Maar voor je relatiekansen maakt het mijns inziens niet uit of er direct geneukt wordt of niet, en dat is ook zelden van tevoren mijn insteek.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij mij zijn dat toch altijd een ander soort date. Waarbij ik zelf altijd van te voren wel weet dat er waarschijnlijk geneukt gaat worden.
Niet zo zeer afspreken om te kijken of we gewoon een gezellige avond hebben.
Oeh geilquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zo'n goede zoensessie en dat beetje spanning dat je zelfs bijna een stijve krijgt.
Dat is waar. Als ik het vantevoren weet is het meestal ook geen relatiemateriaal eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zo kan het ook beginnen, gewoon als een leuke avond. Maar voor je relatiekansen maakt het mijns inziens niet uit of er direct geneukt wordt of niet, en dat is ook zelden van tevoren mijn insteek.
En dat zij zo met haar knie/bovenbeen tussen je benen zit te wrijven...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan wel staand zoenen.Haar een beetje tegen je aandrukken.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan wel staand zoenen.Haar een beetje tegen je aandrukken.
Of naar mijquote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:23 schreef Murdera het volgende:
En daarom komen de dames naar mij toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |