Ach... iets van contact is beter dan geen contact. Plaats je dan foto's met dat jurkje?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik bedacht me vanochtend dat ik wel eens een heteroprofiel wil aanmaken om te kijken wat voor mannen op mij reageren. Maar dat vind ik dan weer gemeen tegenover die mannen
.
Hier dan wel even een link neerzetten he?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik bedacht me vanochtend dat ik wel eens een heteroprofiel wil aanmaken om te kijken wat voor mannen op mij reageren. Maar dat vind ik dan weer gemeen tegenover die mannen
.
Ah toe, doen we het samen!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:46 schreef Viking84 het volgende:
.
Doe je trouwens laarzen onder dat jurkje aan?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:56 schreef Viking84 het volgende:
Iig, on topic: vanavond date. Heb een jurkje dat altijd wel veel indruk maakt mee
.
True, maar het is wel zo dat mensen die ik eerst maar gewoontjes of niet echt aantrekkelijk vond mettertijd wel aantrekkelijk kunnen worden voor mij. Ik vind het altijd lastig om dat in te schatten, in het begin. Geef vrouwen dan meestal ook het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:49 schreef ook_gek het volgende:
Nou ja, uiterlijk is deels belangrijk. Je moet er wel naar kijken, en het er op kunnen.
Je gaat bijna altijd eerst af op het uiterlijk.
Ja maar geen laarzen met hakkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe je trouwens laarzen onder dat jurkje aan?![]()
![]()
Dat geeft nietquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar geen laarzen met hakken.
Ik ga niet met die mannen mailen hoor, alleen maar kijken hoeveel reacties ik krijg, wat voor reacties ik krijg en mezelf eventueel voor de kop slaan dat ik niet gewoon als hetereau geboren benquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:48 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ach... iets van contact is beter dan geen contact. Plaats je dan foto's met dat jurkje?
Was het niet Youp van 't Hek die zei dat als mannen een kamer binnenkomen dat ze als eerste kijken of ze het erop zouden kunnen? Ja, nee, ja, ja, ja, nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:49 schreef ook_gek het volgende:
Nou ja, uiterlijk is deels belangrijk. Je moet er wel naar kijken, en het er op kunnen.
Je gaat bijna altijd eerst af op het uiterlijk.
Ben geen fan van Youp, maar hier heeft'ie wel een puntquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Was het niet Youp van 't Hek die zei dat als mannen een kamer binnenkomen dat ze als eerste kijken of ze het erop zouden kunnen? Ja, nee, ja, ja, ja, nee.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar geen laarzen met hakken.
Waarom zou je dat willen weten?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:46 schreef Viking84 het volgende:
.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:52 schreef Silenus het volgende:
Mijn bowling-date van zaterdag had ook een heel leuk rokje aan.... *nice* *fapfapfap*
Alleen toen kwamen die Clowntje Bassie-bowlingschoenen eronder....
Ik ben wel benieuwd wat voor mannen ik zou aantrekken. Kneusjes of enigszins interessante typesquote:
Dan moet je je nite op een datingsite inschrijven, want daar zitten alleen maar kneusjesquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat voor mannen ik zou aantrekken. Kneusjes of enigszins interessante types.
Alles kan uit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:52 schreef Silenus het volgende:
Mijn bowling-date van zaterdag had ook een heel leuk rokje aan.... *nice* *fapfapfap*
Noes ik ben een kneusjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan moet je je nite op een datingsite inschrijven, want daar zitten alleen maar kneusjes
Hence, myself loathing...Geintje mensen, geintje
Nee, nog niet verteld. Er zit ook geen hele briljante anekdote met kotsende vrouwen of debiele avonturen bij. (Soms heb ik ook gewoon een normale datequote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Hé, heb ik een verslag gemist btw?
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, nog niet verteld. Er zit ook geen hele briljante anekdote met kotsende vrouwen of debiele avonturen bij. (Soms heb ik ook gewoon een normale date)
Maar was gezellig. Eerst Chouffjes drinken in de kroeg, toen om 00u discobowlen (ik werd ingemaakt) en daarna nog wat sterke biertjes drinken in de kroeg. Toen is er gezoend en is ze blijven slapen. Zondagochtend vroeg eruit voor werk.
Morgen zie ik haar weer.
Leeeeeuuuuk! Misschien is dit wel een blijvertjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef Silenus het volgende:
We hadden vooraf afgesproken dat we niet zouden ketsen op de eerste date, maar je weet hoe dat gaat na chouffjes en half nakend naast elkaar liggen. Dat hou je nooit vol.
Achja, als je elkaar leuk vindt maakt het natuurlijk kein flaus aus.
Ja de drank maakt het er nooit makkelijker opquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:02 schreef Silenus het volgende:
We hadden vooraf afgesproken dat we niet zouden ketsen op de eerste date, maar je weet hoe dat gaat na chouffjes en half nakend naast elkaar liggen. Dat hou je nooit vol.
Achja, als je elkaar leuk vindt maakt het natuurlijk kein flaus aus.
Silenus en blijvertjes?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Leeeeeuuuuk! Misschien is dit wel een blijvertje![]()
![]()
.
Het is wel zo. Ik zeg altijd gewoon direct dat ik verliefd benquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Was het niet Youp van 't Hek die zei dat als mannen een kamer binnenkomen dat ze als eerste kijken of ze het erop zouden kunnen? Ja, nee, ja, ja, ja, nee.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:52 schreef Silenus het volgende:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:11 schreef Silenus het volgende:
Ik juich niet te vroeg inderdaad, de ervaring leert me dat dat niet verstandig is.Ik zie het wel.
Bloody irritant kan dat zijn. 'Maar als je wilt afspreken is er altijd wel tijd' gaat soms écht niet op, als beide doordeweeks een drukke baan hebben, weekenden al stampvol zijn gepland en beide niet in dezelfde stad wonen zodat je ook nog met reistijd zit.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:09 schreef Linguine het volgende:
Wat een positieve verhalen allemaal!Veel plezier vanavond Viking, hoop dat t leuk wordt!
Ik ben eigenlijk een voorstander van gewoon snel afspreken als je iemand kent via internet, nu ben ik al een tijdje met een jongen aan t paiq-en en er is gewoon serieus tot begin maart geen tijd om af te spreken. Echt irritant grrrr.
Als je ze blokkeert wel, als je ze ''gewoon'' delete (bovenste optie) of een offline-cheat doet niet. Maar die offline-cheat vind ik eigenlijk alleen maar irritant, omdat zo iemand dan nog wel in je contactenlijstje zichtbaar blijft..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:40 schreef Joysa het volgende:
Kunnen mensen eigenlijk zijn dat je ze uit je vriendenlijst gooit?
Meisjes met gescheiden ouders zijn meer norm dan uitzondering denk ik.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:26 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Onzin, enige wat je nodig hebt is lef en (bijna) alles is mogelijk.
Maar weetje wat het is, in het echt trek ik gewoon ALTIJD meisjes met problemen aan...gewoon bizar.
Of slecht behandeld door hun ex, borderline, slechte ouders, slecht opvoeding, gescheiden ouders, schulden...wtf. Noem maar op en ik heb het gehad.
Nooit een keer gewoon een normaal meisje, die er ook nog leuk uitziet (hoeft echt (juist) geen barbie popje te zijn maar gewoon beetje uitstraling)
Ah ok, thanksquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:41 schreef Linguine het volgende:
[..]
Als je ze blokkeert wel, als je ze ''gewoon'' delete (bovenste optie) of een offline-cheat doet niet. Maar die offline-cheat vind ik eigenlijk alleen maar irritant, omdat zo iemand dan nog wel in je contactenlijstje zichtbaar blijft..
Dus dat ik een aantal matches al weken niet meer online zie, kan ook komen doordat ze me stiekem hebben weggegooid, gewoon zo hup bij het oud vuil en uit de lijst met matches?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:41 schreef Linguine het volgende:
[..]
Als je ze blokkeert wel, als je ze ''gewoon'' delete (bovenste optie) of een offline-cheat doet niet. Maar die offline-cheat vind ik eigenlijk alleen maar irritant, omdat zo iemand dan nog wel in je contactenlijstje zichtbaar blijft..
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus dat ik een aantal matches al weken niet meer online zie, kan ook komen doordat ze me stiekem hebben weggegooid, gewoon zo hup bij het oud vuil en uit de lijst met matches?.
Maar als zij alleen mij verwijderd hebben, dan zou ik het toch nog wel moeten zien als zij online zijn? Zij zien dat alleen niet meer van mij dan... of doet Paiq voor mij dan alsof ze gewoon niet meer online zijn?quote:
Op welke manier wil je *** verwijderen?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als zij alleen mij verwijderd hebben, dan zou ik het toch nog wel moeten zien als zij online zijn? Zij zien dat alleen niet meer van mij dan... of doet Paiq voor mij dan alsof ze gewoon niet meer online zijn?
Met andere woorden, ik moet ze gewoon weer even een berichtje sturenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Op welke manier wil je *** verwijderen?
-Niet meer weergeven op de contacten-pagina. Wanneer je van de ander een bericht ontvangt verschijnt hij/zij weer.
-OfflineCheat. Voor de ander lijkt het alsof jij nooit meer online komt op Paiq. Kosten: eenmalig 5 credits.
-Blokkeren. De ander krijgt hier bericht over, en kan jou alleen nog via een OneLiner eenmalig benaderen.
-Blokkeren en klacht indienen.
dat moet sowieso als je contact wilquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met andere woorden, ik moet ze gewoon weer even een berichtje sturen.
Zo'n offlinecheat is ook vrij nutteloos dus. Als je iemand niet meer wilt spreken, blokkeer je die persoon gewoon, kost het je ook nog eens geen creditsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:48 schreef Linguine het volgende:
Nee als ze je alleen verwijderd hebben dan zie je ze nog wel gewoon online. Dat is alleen niet het geval als ze die offline-cheat bij je hebben gedaan. Dan lijkt t voor jou dus alsof ze nooit meer online komen..
Jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Help, straks kom je nog een bekende tegen.
je locatiebalk meer naar links verschuiven, krijg je alleen nog maar mensen die 100/200 km verderop wonenquote:
oeh slim!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:53 schreef Taneli het volgende:
[..]
je locatiebalk meer naar links verschuiven, krijg je alleen nog maar mensen die 100/200 km verderop wonen
ben je wel van je probleem af
Op Lexa zag ik ook wat bekenden, en zij konden mij zien. Niet vergeten dat zij in hetzelfde schuitje zitten als jij: zij hebben zich ook aangemeldquote:
Ik ben niet echt serieus op zoek ofzo.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Lexa zag ik ook wat bekenden, en zij konden mij zien. Niet vergeten dat zij in hetzelfde schuitje zitten als jij: zij hebben zich ook aangemeld.
tja, tis maar waar je voor kiest, twee uur in de trein zitten op weg naar een date lijkt me nou ook weer niets...quote:
Dan ben ik wel benieuwd wie dat zijn want jij komt toch ook uit Venloquote:
Als je sowieso niet in de buurt wil blijven wonen waar je nu woont..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:54 schreef Taneli het volgende:
[..]
tja, tis maar waar je voor kiest, twee uur in de trein zitten op weg naar een date lijkt me nou ook weer niets...
haha jaquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:55 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd wie dat zijn want jij komt toch ook uit Venlo![]()
Als je het over mij hebt heb je toch echt pech...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je sowieso niet in de buurt wil blijven wonen waar je nu woont..
Neen!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:56 schreef Taneli het volgende:
[..]
Als je het over mij hebt heb je toch echt pech...![]()
Tuurlijk ja. Op een datingsite, terwijl er Fok! bestaat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben niet echt serieus op zoek ofzo.
Gewoon beetje rond kijken en chillen
Nee nooit gehadquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
haha ja
oh trouwens, jij had eerst toch wel een foto van jezelf in je fobo of niet?
Flesjequote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk ja. Op een datingsite, terwijl er Fok! bestaat.
Tuurlijk schat, ergens gelooft iemand je wel. In Ivoorkust of zo
Bijna Valentijn weerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Flesje![]()
ik zei: 'niet serieus' .. als er een leuk iemand voorbij komt zie ik dan wel.
Hmm okquote:
Jammerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohjaa![]()
Ik kan nog steeds niet dichten..
Bisonkitquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohjaa![]()
Ik kan nog steeds niet dichten..
Ik kan wel van je lerenquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bisonkit
en stopverf
Het rijmt niet
maar het dicht wel
Moet wel want het was echt baasquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat was ook maar improvisatie... weet niet of ik dat nog een keer voor elkaar krijg hoor
Weet ikquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Moet wel want het was echt baas
Ik heb 'm nog
Terecht, want mijne was stommerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet ik
Ik heb 'm niet meer volgens mij
Misschien moet ik ook eens proberen om er op die manier in te staan. Heb nu echt veel te veel iets geforceerdsquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Flesje![]()
ik zei: 'niet serieus' .. als er een leuk iemand voorbij komt zie ik dan wel.
Forceren is jammer ja.. dat voelt de ander toch vaak wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook eens proberen om er op die manier in te staan. Heb nu echt veel te veel iets geforceerdsSchiet ook gelijk in de paniek van zo'n beetje elke aandacht
Ja, ik heb het nog niet eens over een meet hequote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Forceren is jammer ja.. dat voelt de ander toch vaak wel.
Terwijl je gvd een toffe kerel bent.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nog niet eens over een meet heIk heb gewoon mijn profiel verwijderd toen ik EEN reactie kreeg
![]()
Zo is datquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Terwijl je gvd een toffe kerel bent.
Als je geen zwarte worst had wist ik het wel hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo is dat![]()
Maar dit had ik wel iets handiger kunnen doen denk ik
Ow sorry, zo bedoelde ik het ook helemaal niet. Ik bedoelde meer meiden die niet echt de meest normale situatie van opgroeien hebben gehad en daarom altijd een beetje OF heel extreem aanhankelijk waren OF heel extreem zelfstandig (als in dagen lang niks laten horen). En daardoor krijg ik dan geen "100% goed" gevoel bij die relaties na verloop van tijd.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Meisjes met gescheiden ouders zijn meer norm dan uitzondering denk ik.
Daarnaast, dat er in het verleden iets is gebeurd wil niet zeggen dat ze nu geen normaal meisje kunnen zijn toch?
Ik heb ook zo m'n verhalen, maar zie mezelf best als een redelijk normaal meisje. Voorzover dat mogelijk is op FOK.
quote:
Doe dat, ik ben net weer zonder reden verwijderdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik zal dat Paiq eens proberen waar iedereen zo enthousiast over is.
DOor iemand of door de site?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe dat, ik ben net weer zonder reden verwijderd
Zal vast niet zonder reden zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe dat, ik ben net weer zonder reden verwijderd
Door iemandquote:
Geen idee, en eerlijk gezegd boeit het me ook niet. Dat ze me verwijdert moet ze zelf weten, maar heb dan ook de ballen om te zeggen waarom.quote:
nja dit dus..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe erg is het als iemand je "verwijdert"? Ik weet niks hoor, eerste stapjes en zo.
Dan heb je geen contact meer met die persoon en is het dus jammer maar helaas (of: mooi zo, ze is me net voor) en op naar de volgende matchquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe erg is het als iemand je "verwijdert"? Ik weet niks hoor, eerste stapjes en zo.
Het is vallen en opstaan Flesjen, maar in mijn ervaring met een stuk minder "pijn" van het blauwtje lopen dan IRLquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat suckt dus. Zodra het niet meteen hosanna loopt "gauw zelf stoppen voordat je tegen een blauwtje aan loopt"Gaat ook weer een long and windy road worden dit....
Niet meer dan logisch tochquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:21 schreef Luxuria het volgende:
Ach ik ben ook wel eens verwijderd, je zult niet bij iedereen in de smaak vallen
Precies, je zult zelf ook niet iedereen even leuk vinden.quote:
Ik vind hem best handig eigenlijk. Maar ik raak er dan ook nogal kriegel van om online te komen en dat er dan gelijk drie of vier tegen je aan gaan beginnen te tetteren. Dan is het nog weleens een uitkomst.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo'n offlinecheat is ook vrij nutteloos dus. Als je iemand niet meer wilt spreken, blokkeer je die persoon gewoon, kost het je ook nog eens geen credits.
Daar word ik dus ook gek van op Paiq. Soms wil je gewoon even kijken wat er gebeurd is, na zo'n mailtje met "nieuwe match, 2 berichten en een fotobewonderaar". Niet gelijk MOETEN pratenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik vind hem best handig eigenlijk. Maar ik raak er dan ook nogal kriegel van om online te komen en dat er dan gelijk drie of vier tegen je aan gaan beginnen te tetteren. Dan is het nog weleens een uitkomst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |