SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:
Kan niet vinden.quote:
Ah, bedankt.quote:Op maandag 21 januari 2013 04:30 schreef Chase_Utley het volgende:
Staat al een tijdje online hoor, alleen niet via uitzending gemist.
http://nos.nl/uitzendinge(...)20-januari-2013.html
Studio Voetbal staat ongeveer 30 minuten na de uitzending al op uitzendinggemist.nl. De pagina die Studio Voetbal zelf bijhoud is vaak niet up to datequote:Op maandag 21 januari 2013 03:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Teringleijers zet die uitzending online, ach volgens mij is Studio Voetbal altijd de volgende middag pas online.
Kut NOS.
quote:Ronald de Boer, another player of that era, says that while Johan Cruyff was primarily concerned with style and identity over results, Guardiola related more to Van Gaal's insatiable desire for success.
Dat was zo tenenkrommend. Leuk dat de mannen van VI het nog ff extra belachelijk maakte.quote:
Haha thanks die kende ik nog niet, wat een jochies zijn het daar nogquote:Op zondag 27 januari 2013 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ter voorbereiding op het programma, geniet nog even van De Jack van Geldershow
(het is geen grap, het heette echt de Jack van Geldershow, onbegrijpelijk dat dit geen hit is geworden)
Hihi ja daar moest ik ook al om lachenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
De groten der aarde wilden wel meewerken aan dat programma zeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag het ja, maar ach Dick Jol had gekundquote:Op zondag 27 januari 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
en vraag me niet waarom ik die Martin Jol afbeelding Dick heb genoemd, want van zoveel haar zou Dickie alleen maar dromen
Ik dacht even Ivo Niehe te zien.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar is dit van?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |