Het is FOK!.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:47 schreef Bobulkar het volgende:
Waarom maken jullie hier een grapje van?
Post eerst een pic van jezelf dan.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:47 schreef Bobulkar het volgende:
Waarom maken jullie hier een grapje van?
Wat maakt het uit hoe ik eruit zie?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Post eerst een pic van jezelf dan.
Niemand heeft nog een positief antwoord gegeven, dus zet ik er nog een. Zodat hopelijk iemand mee wilt.quote:
zonder foto weten je potentiële mede-bioscoopgangers niet of je nou gewoon een FOK!-user bent of een ouwe viezerikquote:
Dit idd.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:58 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
zonder foto weten je potentiële mede-bioscoopgangers niet of je nou gewoon een FOK!-user bent of een ouwe viezerik
Ik ben 19 jaar. Maar ik vind het nog steeds onnodig om een foto neer te zetten. Sowieso hoe zou je weten of die foto echt is. En ik zet liever geen foto's van mij zelf op internet.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:58 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
zonder foto weten je potentiële mede-bioscoopgangers niet of je nou gewoon een FOK!-user bent of een ouwe viezerik
DIT DUS NIE DOEN CHINESE SIJN NIE TE vErTROUWE VIESE COMMUNISTE ALLEMAAL ! VOOR !quote:Op zondag 20 januari 2013 23:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik weet iets beters: je stuurt alle 2 de kaartjes naar mij
en wel iemand in het echt ontmoeten..quote:Op zondag 20 januari 2013 23:00 schreef Bobulkar het volgende:
[..]
Ik ben 19 jaar. Maar ik vind het nog steeds onnodig om een foto neer te zetten.
stukje vertrouwen denk ikquote:Sowieso hoe zou je weten of die foto echt is.
hoe kan die persoon jou dan herkennen als je met hem/haar wilt meeten?quote:En ik zet liever geen foto's van mij zelf op internet.
Huh, ik ben gewoon een ninja, geen communist.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
DIT DUS NIE DOEN CHINESE SIJN NIE TE vErTROUWE VIESE COMMUNISTE ALLEMAAL ! VOOR !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |