hoe dat zo?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Boekenkast erbij
Ok, twee planken staan schoenen op, maar /care.
oei, dat wordt morgen en overmorgen dan helemaal afzienquote:Op zondag 20 januari 2013 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd op m'n bakkes gegaanspierpijn overal ik ga dood
Nog 16 van de 26 over
Schoenen stonden eerst verspreid over de kamer, dus in het kader van opruimen.quote:
Haha ja oudste eet meer dan z`n vader en ik bij elkaarquote:Op zondag 20 januari 2013 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Goeie TT!
Ja ik doe het ook weleens met gewoon een pak griesmeel en dan afwegen en losse stukjes amandel en wat vanille-extract erbij, maar dit is gewoon makkelijk. Ik maak natuurlijk ook maar kleine hoeveelheden, met die hokboeren bij jou maak je zo'n groot pak waarschijnlijk wat sneller op
oh zo, ik dacht dat je ineens een kast erbij had gekregenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schoenen stonden eerst verspreid over de kamer, dus in het kader van opruimen.Nu staan ze gezellig bij de "educatieve meuk" (lees: schoolboeken, kookboeken, woordenboeken enzovoorts).
Heb ik ook.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh zo, ik dacht dat je ineens een kast erbij had gekregen
meuk... tsja, ik moet binnenkort weer wat meuk gaan weggooien, ik ben echt een verrekte boekenhoarder
Nee voorlopig alleen op zondagquote:Op zondag 20 januari 2013 21:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oei, dat wordt morgen en overmorgen dan helemaal afzien
moet je nog door de weeks trainen ook?
nou ja, het zag er flink blessuregevoelig uitquote:Op zondag 20 januari 2013 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee voorlopig alleen op zondagjup velen velen pijn... Ah ja op een gegeven moment moet het beter gaan, zou je toch denken
Anyway nu douchen en naar bed
altijd relaxedquote:Op zondag 20 januari 2013 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Zus had een kast over, dus ingepikt. Er was nog een perfect hoekje over in m'n kamer.
Nope, die woont met d'r vent samen.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
altijd relaxed
Woont jouw zus eigenlijk ook nog thuis?
dus even die kast nog verhuisd ook?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, die woont met d'r vent samen.
Had m'n pa vanmorgen meegenomen.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dus even die kast nog verhuisd ook?
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
"My sharona" als ringtone voor whatsappjes ingesteld
ik vind het zo'n lekker deuntjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |