och als de Niners nu een stop voor elkaar kunnen krijgen op defense, kan het nog alle kanten op.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heb enkel wat lijnen door beeld, geluid maar niet storend. Wel toffe game verder, maar zie SF niet meer winnen eerlijk gezegd. Al hoop ik dat Gore nog ff gaat beesten.
Ja merkwaardig fenomeen is dat toch, lijkt net of de Defense zich er al bij heeft neergelegd dat er op zn minst FGA komtquote:Op zondag 20 januari 2013 22:24 schreef Guard het volgende:
2 min warning is weer geweest en er wordt weer yardage bij bosjes opgegeven
Zonder een fitte Justin Smith heb je erg weinig aan Aldon Smith. Zie het verschil tussen de eeste en tweede helft tegen de Pats. Vorige week tegen een erg zwakke Packers OL was er ook weinig pass rush. Vandaag is Aldon wederom onzichtbaar.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:30 schreef Guard het volgende:
Niners kunnen maar beter een passrush vinden in halftime
Dan moet het maar ergens anders vandaan komen, DB blitzes of zo.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:38 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Zonder een fitte Justin Smith heb je erg weinig aan Aldon Smith. Zie het verschil tussen de eeste en tweede helft tegen de Pats. Vorige week tegen een erg zwakke Packers OL was er ook weinig pass rush. Vandaag is Aldon wederom onzichtbaar.
Ik denk dat ze dat niet aandurven vanwege de Falcons WR's maar ze zullen idd wat moeten want ze geven Ryan veels te veel tijd.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan moet het maar ergens anders vandaan komen, DB blitzes of zo.
Nog niks laten zien in de NFL en al meteen dik betaald.quote:Chip Kelly's contract with the Eagles is for five years and $32.5 million, making him one of the highest-paid coaches in the NFL.
Falcons WR's hebben een fieldday, dus safeties in coverage houden heeft to nu toe niet veel opgebracht.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:48 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat niet aandurven vanwege de Falcons WR's maar ze zullen idd wat moeten want ze geven Ryan veels te veel tijd.
Dat wordt een Petrino-tjequote:Op zondag 20 januari 2013 22:51 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Nog niks laten zien in de NFL en al meteen dik betaald.
There it isquote:Op zondag 20 januari 2013 23:01 schreef The_Playmaker het volgende:
De defense die de eerste turnover forceert wint vandaag want op dit moment is elk balbezit een score voor de offense.
Nee want na een knee op 4th down is het een turnover en stopt de klok...quote:Op zondag 20 januari 2013 23:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Kunnen de 49ers nu geen 2 knees nemen?
quote:
quote:I hope their plan crashes and the family dies with aids thats real san Francisco fagets
Verwacht ook de Patriots ook eerder door dan de Ravens, maar het blijft NFL, er kan van alles gebeuren.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:05 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Nu winnen de Patriots. Ik heb altijd minimaal een voorspelling fout.
Vertellen ze ook weer eens dat dit het plan van god was? Zit mij altijd kapot te ergeren aan die godsdienstige messages.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:13 schreef Guard het volgende:
Wordt een blik of 2 clichees opengetrokken in de lockerroom
Wel de beste naam voor een Post Game Show ooit: De Yippie-Kay-Yay Post Game Show. Fox really outdid itself this time!quote:Op maandag 21 januari 2013 00:13 schreef Guard het volgende:
Wordt een blik of 2 clichees opengetrokken in de lockerroom
Nee, dat gelukkig niet. Nu was het weer alll about the team...quote:Op maandag 21 januari 2013 00:14 schreef Keyos het volgende:
[..]
Vertellen ze ook weer eens dat dit het plan van god was? Zit mij altijd kapot te ergeren aan die godsdienstige messages.
Wacht maar tot Lewis straks weer een speech gaat geven, dan is het weer eens tijd voor godsdienstquote:Op maandag 21 januari 2013 00:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee, dat gelukkig niet. Nu was het weer alll about the team...
Je bent zeker even vergeten dat veel Amerikanen sterk geloven?quote:Op maandag 21 januari 2013 00:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wacht maar tot Lewis straks weer een speech gaat geven, dan is het weer eens tijd voor godsdienst(beter is het een end of season speech).
Broadcast op Gamepass is ook nog niet begonnen trouwens, dus het ligt niet aan ESPN.
Hij is voor de verandering maar weer eens emotional.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:39 schreef RemcoOcelot het volgende:
De overacting van ray begint nu al haha
elk kwart zelfsquote:Op maandag 21 januari 2013 00:45 schreef Xetran het volgende:
Ze wisselen sides in halftimes toch? of niet?
Ik zie de grote aanwezigheid van godsdienst ook als een smet op een verder prachtig land met prachtige eigen sporten.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:41 schreef Xetran het volgende:
[..]
Je bent zeker even vergeten dat veel Amerikanen sterk geloven?
“My husband cannot f*cking throw the ball and catch the ball at the same time.”quote:Op maandag 21 januari 2013 02:56 schreef Nagil het volgende:
Benieuwd naar Giseles analyse over Welker na de wedstrijd lol.
Ja dat was niet leuk.quote:Op maandag 21 januari 2013 03:08 schreef The_Playmaker het volgende:
Ridley....Daar word je dan toch wel even stil van. Die zakte gewoon meteen in elkaar.
Dat overdreven gedoe heb ik ook niets mee, maar maakt het wel makkelijk, over twee weken de 49ers aanmoedigen dus.quote:Op maandag 21 januari 2013 03:51 schreef Keyos het volgende:
Terechte winst van de Ravens, niets ging goed vandaag bij de Pats.
Heb echter helemaal niets met die Lewis, het is zo nep dat ik er bijna van moet kotsen.
Haha, ja.. Die drie superbowls, die de Pats nóóit hadden kunnen winnen zonder die pietlullige video opnamen. Come on.quote:Op maandag 21 januari 2013 03:45 schreef Nagil het volgende:
Heerlijk, zullen de Patriots ooit een Superbowl zonder een asterisk winnen?
Ik zal wel voor de Ravens zijn aangezien ik minder met de 49ers heb dan de Ravens (alleen met Lewis heb ik niets), maar de Bowl is een stuk minder interessant geworden nu The Patriots eruit gevlogen zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 03:53 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat overdreven gedoe heb ik ook niets mee, maar maakt het wel makkelijk, over twee weken de 49ers aanmoedigen dus.
quote:Op maandag 21 januari 2013 03:57 schreef Nagil het volgende:
Dat zeg ik niet, maar het zijn superbowls met een asterisk hoe je het wendt of keert.
Ben het ook wel eens met dat saaie spel. Bovendien hebben de Ravens best wel spektakel in het spel zitten, net als de Niners. Gaat een mooie Super Baugh worden.quote:Op maandag 21 januari 2013 04:15 schreef Nagil het volgende:
Ik ben ontzettend subjectief, maar de Patriots die leuk football spelen? Dat ontzettend saaie dink and dunk is toch niet iets waar je nu warm of koud van wordt. De Ravens daarentegen hebben big play threats en Ray Rice die (net zoals vandaag) van een situatie van niks een spectaculaire play kan maken. Ik had liever de Broncos en Seahawks gezien maar dit is wel de leukste superbowl die ik had kunnen wensen van alle 4 de teams die waren overgebleven, hoezeer ik ook die irritante Harbaughs haat.
Verder alles in orde?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:54 schreef Tweek het volgende:
Dat de Ravens de Super Bowl gingen halen was natuurlijk vanaf het begin van het seizoen al duidelijk, aangezien het team dat tegen de Eagles in hun eerste thuiswedstrijd speelt het tot de Super Bowl schopt. 2009 Saints, 2010 Packers, 2011 Giants en nu dus de Ravens.
Alleen de andere teams wisten ook van de Eagles te winnen en wonnen de Super Bowl, dus de Ravens gaan het niet winnen.
Aan de andere kant wonnen de Redskins in de afgelopen twee regular seasons van de latere Super Bowl winnaar, dit jaar wonnen ze van de Ravens.
Maar de 49ers namen het op tegen de AFC East en wonnen, net als de Saints, Packers en Giants de afgelopen drie jaar. Dus 49ers gaan winnen dit jaar.
quote:Op maandag 21 januari 2013 14:21 schreef The_Playmaker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bernard Pollard. Patriot Killer.
Welker ging untouched neerquote:Op maandag 21 januari 2013 14:21 schreef The_Playmaker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bernard Pollard. Patriot Killer.
Dat zijn meestal mensen die nog nooit meer dan één play gezien hebben.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:59 schreef Dos37 het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zijn er nog steeds mensen die het een pussy-sport is als je zegt dat je graag NFL kijkt.
Eén play later maakt ie trouwens gewoon een TD
Die mensen kijken ook een hele zondagmiddag naar de 10km schaatsen omdat dat zo spannend isquote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat zijn meestal mensen die nog nooit meer dan één play gezien hebben.
Nou, niet iedereenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:48 schreef PirE het volgende:
Vorig jaar gaf bijna niemand wat om de Seahawks en nu is iedereen ineens fan
True, maar je moet ook wel echt je best doen wil je in Nederland iets van NFL meekrijgen. Tot de Superbowl van vorig jaar had ik ook nog nooit een wedstrijd gezien (en dacht ik inderdaad ook dat AF een beetje voor pussies was). Ben toch blij dat ik er voor gekozen heb die wedstrijd te bekijkenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat zijn meestal mensen die nog nooit meer dan één play gezien hebben.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:01 schreef M.rak het volgende:
[..]
True, maar je moet ook wel echt je best doen wil je in Nederland iets van NFL meekrijgen. Tot de Superbowl van vorig jaar had ik ook nog nooit een wedstrijd gezien (en dacht ik inderdaad ook dat AF een beetje voor pussies was). Ben toch blij dat ik er voor gekozen heb die wedstrijd te bekijken.
Nee hoor, dit, of Pats-49ers vind ik het leukste.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:13 schreef ThePlaneteer het volgende:
Tja het liefste hadden we allemaal natuurlijk Broncos en Seahawks gezien maarja het leven is geen pannenkoek.
Aaaaah een blindside, vaak genoeg ook slachtoffer van geweest (ook de uitdeler trouwens). Deze zijn het minst erg al zien ze er het beste uit, je lichaam is helemaal slap als je geraakt word dus er gebeurt echt weinig vaakquote:Op maandag 21 januari 2013 16:59 schreef Dos37 het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zijn er nog steeds mensen die het een pussy-sport is als je zegt dat je graag NFL kijkt.
Eén play later maakt ie trouwens gewoon een TD
Manning was vorig jaar ook al 31 ten tijde van de Superbowlquote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:17 schreef The_Playmaker het volgende:
We krijgen dit jaar dus wederom een relatief jonge QB die de Super Bowl wint. Sinds 2003 heeft er maar één QB die ouder was dan 30 (Brees was 31 in 2010) de Super Bowl gewonnen.
Ja dat was ik helemaal vergeten. Eli en Brees werden beiden net voor hun Super Bowl overwinning 31.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:47 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Manning was vorig jaar ook al 31 ten tijde van de Superbowl
Ik kijk eigenlijk alleen de trainingen, de game boeit me niet zoveelquote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:54 schreef rgras het volgende:
Zijn er nog mensen die de Senior Bowl gaan kijken? Kickoff zaterdag @ 22.00 GMT+1.
Ik kijk wel wat Mike Mayock erover zegt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 12:54 schreef rgras het volgende:
Zijn er nog mensen die de Senior Bowl gaan kijken? Kickoff zaterdag @ 22.00 GMT+1.
Ik ben volgend jaar gewoon weer abonnee. Zit nu lekker Total Access te kijken. Heerlijk alvast voorbeschouwen op de Super Bowl.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik ga die gamepass wel missen.
(er vanuit gaande dat het volgend seizoen niet meer gratis is)
150 of 180 euro dacht ik, 2 jaar geleden.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef ssebass het volgende:
Wilde volgens mij vorig jaar of een paar jaar geleden een game pass aanschaffen, maar was toen echt belachelijk duur. Honderden euro's echt.
qb's vielen volgens mij aardig tegen. Wordt een interessante draft zonder uitgesproken franchise qb's.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:49 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik kijk wel wat Mike Mayock erover zegt.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef ssebass het volgende:
Wilde volgens mij vorig jaar of een paar jaar geleden een game pass aanschaffen, maar was toen echt belachelijk duur. Honderden euro's echt.
quote:Service: NFL Game Pass (Game Pass Premium Season + Playoffs Subscription)
Price: ¤209.95
Receive NFL.com newsletters and marketing messages from NFL.com: Yes
Your NFL Game Pass subscription for the 2011 season will end at 11:59 pm GMT on 12 Feb 2012
Als je alles in één keer betaalde voor de start van preseason was het ¤170-ish.quote:Service: NFL Game Pass (Game Pass Premium Season + Playoffs Subscription)
Dan ga ik hem aanschaffen, het is het geld meer dan waard. Zo genoten dit jaar van wedstrijden die ik anders niet gezien zou hebben. Gamepass for lifequote:Op zondag 27 januari 2013 19:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik ga die gamepass wel missen.
(er vanuit gaande dat het volgend seizoen niet meer gratis is)
Huh?quote:
Met de Ravens is spanning gegarandeerd. Het is alleen jammer dat er een week tussen de conference finals en de SB zit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:22 schreef Nagil het volgende:
In de zes jaar dat ik nu NFL volg heb ik nog nooit zo weinig zin gehad in de Superbowl als dit jaar. Hopelijk wordt het gewoon een schitterende en spannende pot.
Weer een AFC East title voor de Patriots!quote:Op woensdag 30 januari 2013 00:20 schreef artm het volgende:
JaMarcus Russell genoemd bij de Jets....
quote:Op woensdag 30 januari 2013 09:10 schreef rgras het volgende:
[..]
Weer een AFC East title voor de Patriots!![]()
http://www.nfl.com/news/s(...)eiver-in-nfl-history
Wat denken jullie?
Zo stom is dat niet.quote:
Heeft waarschijnlijk geen consequenties voor hem dus, of we moeten Reed geloven dat Lewis helemaal niet met pensioen gaat na zondag.quote:Lewis may have used deer antler velvet spray. The spray has IGF-1 in it, and that substance is on the NFL's list of banned substances. With the Super Bowl this week, it is doubtful the NFL could do anything about this report.
Kwestie van niks te verliezen alles te winnen dus, laatste seizoen dus een schorsing na dit seizoen deert hem niet, kans op retiren met SB, tsja daar heb je alles voor overquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Zo stom is dat niet.
[..]
Heeft waarschijnlijk geen consequenties voor hem dus, of we moeten Reed geloven dat Lewis helemaal niet met pensioen gaat na zondag.
Lewis heeft er ook wel ervaring mee om ergens mee weg te komen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:53 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Kwestie van niks te verliezen alles te winnen dus, laatste seizoen dus een schorsing na dit seizoen deert hem niet, kans op retiren met SB, tsja daar heb je alles voor over
quote:Ray Lewis wasn't that great. It's a whole lot easier making tackles when either Tony Siragusa, Sam Adams, or Haloti Ngata are tying up three linemen at a time, and every scorekeeper credits you with a tackle if your pinky finger happens to touch the pile, and you're hopped up on Bambi's antlers. Let's not suck Ray-Ray's dick too hard. There are other human beings on the Ravens defense, you know. That asshole isn't doing it all by himself. Oh, but I'm sure he lent them his God Powerups.
Brain damage muchquote:That's the trick of the devil. The trick of the devil is to kill, steal and destroy. That's what he comes to do. He comes to distract you from everything you're trying to do.
Ik zie in de UK tv gids dat het wordt uitgezonden op skysports 2, dat kan ik hier helaas niet ontvangen. Waar had je dat over de BBC gevonden?quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Je kunt het iig via de BBC ontvangen.
Nederlandse media weet niet wat een super bowl is.
Hmmm, had de BBC pagina door gespit maar was dit niet tegen gekomen. Thanks!quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Eerste resultaat op Google...
http://www.bbc.co.uk/sport/0/american-football/15966682
Haha, ik ben bekend met het tijdverschilquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
O en trouwens niet een uur te vroeg gaan klaarzitten he :p
Beetje goedkoop. Hij speelde idd met goede verdedigers om hem heen maar neemt niet weg dat hij één van de beste middle linebackers is die in de NFL heeft gespeeld. Vraag aan Ravens fans, defensive coordinators en (oud) ploeggenoten hoe belangrijk hij in al die jaren geweest.quote:
Lewis is de Tebow van 2012/2013quote:
quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:14 schreef The_Playmaker het volgende:
[ afbeelding ]
Number 80 houd er na 14 seizoenen NFL (allemaal bij de Packers) mee op. Green Bay's all-time leading receiver in catches and yards. Niet slecht voor een 7th round pick van Alcorn State University.![]()
![]()
Zou hij weer een commercial hebben met zijn moeder?quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:24 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Lewis is de Tebow van 2012/2013
Dat moet een terugkerend item worden bij elke SB van nu af aan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:41 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Zou hij weer een commercial hebben met zijn moeder?
Humberto Tan zat erbij als expert om over Beyonce te pratenquote:
Hij kende het verhaal van Te'o niet eensquote:Op donderdag 31 januari 2013 20:22 schreef PirE het volgende:
[..]
Humberto Tan zat erbij als expert om over Beyonce te praten![]()
.
Commercials kun je ook na de wedstrijd kijken op diverse sites/kanalen..quote:Op donderdag 31 januari 2013 21:51 schreef Nagil het volgende:
Zeker BBC kijken, lekker plays analyseren ipv altijd diezelfde kutreclames op ESPN. Of toch de Gamepass aanzetten en kijken wat voor commercials er zijn verzonnen voor 4 miljoen dollar?
En toch blijven ze ervoor opquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Commercials kun je ook na de wedstrijd kijken op diverse sites/kanalen..
Gamepass zal wel weer achter lopen op on air zenders, en dan is het hier in het topic niet echt leuk.
Vraag natuurlijk of het uberhaupt leuk wordt hier, weer een hoop van die droeftoeters die alleen maar commentaar hebben over de frequentie van de commercials en dat het mietjes zijn vanwege de pads...
Denk dat ik voor de BBC kies, originele feed waarschijnlijk, en op ESPNA weer die ESPN international feed.
Donaldquote:Op donderdag 31 januari 2013 18:14 schreef The_Playmaker het volgende:
[ afbeelding ]
Number 80 houd er na 14 seizoenen NFL (allemaal bij de Packers) mee op. Green Bay's all-time leading receiver in catches and yards. Niet slecht voor een 7th round pick van Alcorn State University.![]()
![]()
Volgende keer even dit plaatje linken, ben je meteen van dat gezeik afquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:10 schreef PirE het volgende:
[..]
En toch blijven ze ervoor op![]()
. Ik kijk het wel op Gamepass, dan pak ik gelijk wat commercials mee en voor de rest kijk ik wel een paar keer in het topic op echt dode momenten.
1e kwart krijg je toch weer 10x de vraag wat 2nd & 6 is en waarom ze ineens gaan schoppen op 4th down.
BBC gebruikt toch ook gewoon de feed van CBS? Behalve dat ze tijdens de breaks teruggaan naar de studie is het in-game commentaar hetzelfde als wat de Amerikanen en ESPNA krijgenquote:Op donderdag 31 januari 2013 22:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Commercials kun je ook na de wedstrijd kijken op diverse sites/kanalen..
Gamepass zal wel weer achter lopen op on air zenders, en dan is het hier in het topic niet echt leuk.
Vraag natuurlijk of het uberhaupt leuk wordt hier, weer een hoop van die droeftoeters die alleen maar commentaar hebben over de frequentie van de commercials en dat het mietjes zijn vanwege de pads...
Denk dat ik voor de BBC kies, originele feed waarschijnlijk, en op ESPNA weer die ESPN international feed.
Zit zelf ook in het buitenland tijdens de Superbowl, heb gelukkig ook m'n eigen VPN zodat ik het op m'n telefoon kan kijkenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 03:06 schreef Xetran het volgende:
Ik heb trouwens wel een VPN. Als mensen vanaf het buitenland dus via de app of via internet willen kijken dan moet je mij maar even DM'en
rond half 1 / 1 uur geloof ik? Vorig jaar duurde het echter wel érg lang voordat de kickoff eindelijk was.quote:
49ers zijn favoriet bij de bookmakers.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:34 schreef Leatherface het volgende:
Wie is eigenlijk op voorhand favoriet?
49ers by 4½quote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:34 schreef Leatherface het volgende:
Wie is eigenlijk op voorhand favoriet?
Pizzahut, KFC en maar meteen iets afsluiten bij Geico. We zijn verder niet geindoctrineerd door de reclames het hele seizoenquote:Op vrijdag 1 februari 2013 09:49 schreef rgras het volgende:
Spuit 11 anyone?
Ik ben er overigens zondagnacht hier niet bij vanwege de influx van 'het volk'.
p.s. nog snacktips?
dankje.... heb nu meteen honger als een beestquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:15 schreef Guard het volgende:
[..]
http://www.foodnetwork.co(...)/pictures/index.html
twitter:JJWatt twitterde op donderdag 31-01-2013 om 00:02:04Thanks to your help, we found 6-year-old Breanna and she said yes to being my pretend wife for the day... http://t.co/gWql9JeN reageer retweet
Haha mooi dit. Leuk dat ze dit soort dingen doen. Net als dat kleine kereltje met zijn zakgeld of die mee gaan naar prom.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:36 schreef Guard het volgende:
twitter:JJWatt twitterde op donderdag 31-01-2013 om 00:02:04Thanks to your help, we found 6-year-old Breanna and she said yes to being my pretend wife for the day... http://t.co/gWql9JeN reageer retweet
Vergeet de Discount Double Check nietquote:Op vrijdag 1 februari 2013 10:26 schreef ssebass het volgende:
[..]
Pizzahut, KFC en maar meteen iets afsluiten bij Geico. We zijn verder niet geindoctrineerd door de reclames het hele seizoen
Moet overigens zondagochtend werken.... Wordt een lange dag+nacht.
quote:“It’s definitely all about him. Once a guy goes to the center of the field, goes into the victory formation on the last play of his last home game. I just don’t think the Giants or any organization I’ve ever been a part of, even growing up, would allow somebody to single themselves out like that. [I]f you single yourself out after you make a play, that’s one thing. But to walk out on the field reminds me of the WWE, like The Rock coming out. You’re becoming a caricature of yourself. It’s exhausting. I don’t know why somebody would want that.”
quote:“If you want to say you’re Mr. Religious and all of that, have a clean record. Don’t say all of that stuff if you know there’s stuff that might come back. Those are the things that, when I look at him, I just think hypocrisy.”
Dat huilen van hem ook, nu is het ineens "Passie" maar toen Tebow het deed in College toen hij de SEC championship verloor was het een mietjequote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:36 schreef Nagil het volgende:
Ray Lewis krijgt het gewoon voor elkaar dat je respect voor Tebow krijgt. Die gooit je ook helemaal dood met religieuze troep maar hij laat in ieder geval in zijn daden zien dat hij een braaf Christen-jongetje is. Toomer heeft helemaal gelijk.
Daarom respecteer ik Tebow ook terwijl ik werkelijk niks met geloof heb, dat van Lewis lijkt meer op een act.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 15:36 schreef Nagil het volgende:
Ray Lewis krijgt het gewoon voor elkaar dat je respect voor Tebow krijgt. Die gooit je ook helemaal dood met religieuze troep maar hij laat in ieder geval in zijn daden zien dat hij een braaf Christen-jongetje is. Toomer heeft helemaal gelijk.
Turnover.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 19:14 schreef M.rak het volgende:
Ik volg NFL nu al het hele jaar, maar toch nog even een noob-vraagje: Stel je zit in overtime, en een field goal wint de wedstrijd. Je hebt een first down op bijvoorbeeld 35 yds. Als je dan een field goal probeert, en je mist, is het dan gewoon second down? Of is het na een missed field goal sowieso turnover?
Ok, thanks! Leek me ook het meest logische, vier keer een field goal mogen proberen is wel erg veel van het goede, maar ik kon het zo snel nergens vinden.quote:
BBC, geen reclame (voor sommige een nadeel) wel originele commentaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 12:52 schreef Iwanius het volgende:
Nou,morgenavond laat dan de Superbowl. Hoe gaan de meesten hier op FOK! de wedstrijd bekijken en ik bedoel dan via welke tv zender? Sky Sports of toch ESPN America?
Beyoncéquote:Oh en wie verzorgt de 1/2 time show?
Combine en daarna de draft en voor je het weet begint spring training weer.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:46 schreef Scarface2004 het volgende:
Na de Super Bowl zit het football seizoen erop
Dan begint Honkbal weerquote:Op zaterdag 2 februari 2013 16:46 schreef Scarface2004 het volgende:
Na de Super Bowl zit het football seizoen erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |