SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Wat een eer.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Howrse reklame; moest aan jou denken.
xoxo
wie is er jarig?quote:
dus jij bent jarig?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kreeg die mail voor mn verjaardag.
Proficiatquote:
ah, dan ben ik een week jongerquote:Op maandag 21 januari 2013 11:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Paar dagen terug hoor, 17 januari.21.
![]()
Dankjewel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah, dan ben ik een week jongerHahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bijna jarig dus![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |