abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:32:16 #201
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121989995
Maar ik dacht altijd dat het voordeel van zo een schotel is dat je alles kan ontvangen. Ze doen die zenders/kaartjes enzo toch altijd kraken?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_121990158
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:32 schreef Caland het volgende:
Maar ik dacht altijd dat het voordeel van zo een schotel is dat je alles kan ontvangen.
Je kan veel ontvangen, maar niet alles is free to air.
quote:
Ze doen die zenders/kaartjes enzo toch altijd kraken?
Ja maar dat kost weer 100 euro per jaar, dus veel winst maak je niet.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_121990325
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:32 schreef Caland het volgende:
Maar ik dacht altijd dat het voordeel van zo een schotel is dat je alles kan ontvangen. Ze doen die zenders/kaartjes enzo toch altijd kraken?
Er gaat zo veel geld om in het Turkse voetbal dat het zo goed als onkraakbaar is , of er moeten met omslachtige systemen gewerkt worden waarmee het beeld niet helemaal goed is en er veel problemen ontstaan en zo goed als niet geld verdiend kan worden.
pi_122012985
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef xminator het volgende:

Sneijder zal niet spelen tegen Besiktas, misschien laatste 10 minuten ofzo.
Heb jij inside info? :P
Eskimo Joe
pi_122013841
Wat voor kans maakt Gala tegen Besiktas denken jullie? als Gala verliest is het meteen zo'n domper dus dat zou wat sneu zijn.. :@ .

Dan moet Yolanthe zich ook weer een nieuw gebit laten aanmeten :'( :') *)
pi_122013965
Dit soort wedstrijden blijven moeilijk te voorspellen.
Ik denk wel dat Galatasaray wint (thuis voordeel).
Eskimo Joe
pi_122014048
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat voor kans maakt Gala tegen Besiktas denken jullie? als Gala verliest is het meteen zo'n domper dus dat zou wat sneu zijn.. :@ .

Dan moet Yolanthe zich ook weer een nieuw gebit laten aanmeten :'( :') *)
Wat denk jij?
Eskimo Joe
pi_122014160
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 00:11 schreef Mercan het volgende:

[..]

Wat denk jij?
Geen idee!
Heb geen schotel hier en kijk de laatste jaren liever MMA dan voetbal maar ga Zondag wel even kijken als ik een stream kan vinden, morgen vast borrelnootjes halen en ik heb het vast prima naar mijn zin ;)
pi_122032599
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 23:48 schreef Mercan het volgende:

[..]

Heb jij inside info? :P
Is toch logisch? De nederlandse verslaggevers weten niets van het Turkse voetbal en baseren zich op rare 'bronnen', waardoor hun krantenberichten vol met fouten zitten. Las gisteren het parool, vol met foutjes en berichten die zijn overgenomen van niet betrouwbare roddelblaadjes.

Ik verwacht dat besiktas gaat winnen of een gelijkspel.
pi_122064996
Misschien kan Robben binnenkort ook lekker gaan cashen in Turkije.. Bij beyern gaat hij het toch niet meer maken..

pi_122065702
Morgen: Galatasaray tegen Besiktas, 27 jan 18:00
Stream: Google is je vriend

quote:
Zoontje Wesley Sneijder van slag door verhuizing

Van de ene op de andere dag was het rond: een contract bij Galatasary. En dus verkassen Wesley en Yolanthe naar Turkije. De verhuizing is ingrijpend voor Wesleys 6-jarige zoontje Jessey, vertelt Yolanthe.

"Ik heb hem in de afgelopen periode al gezegd dat papa misschien bij een andere club zou gaan spelen. Toevallig was Jessey die week bij ons. Als het verlossende telefoontje binnenkomt, is dat wel heftig voor een kindje van 6", vertelt Yolanthe.

"Hij zag ook de tranen in mijn ogen en dat zette hem ook tot een huilbui aan. Jessey zat met allemaal vragen, wat gaat er allemaal gebeuren en hoe komen onze spullen daar? Best zielig, gelukkig was hij snel weer blij want Jessey kreeg meteen een tenuetje van Galatasary.

Sneijder moet z'n draai nog zien te vinden
Wesley en Yolanthe zijn gisteren aangekomen in Turkije. De term massahysterie omschrijft exact wat het voetbalpaar meemaakte op de luchthaven. "Tijdens de landing zei de piloot al dat we naar beneden moesten kijken. Daar stonden hordes mensen. Ik dacht: 'Dit is toch niet voor Wes?' Maar hoe dichterbij we kwamen, hoe meer het tot me doordrong: ze staan er echt voor ons. Misschien 60.000 man, ME, vuurwerk en weet ik wat allemaal. Ik heb het in een roes ervaren omdat het allemaal zo onwerkelijk was."

De alleskunner vindt het belangrijk dat Wesley zijn draai vindt in Turkije en cijfert haar eigen carričre daarvoor even weg. Dat riekt naar gezinsuitbreiding? "Ik ben nog niet zwanger en het is ook niet iets waar we nu mee bezig zijn, maar we zijn wel goed aan het oefenen. We doen alles op zijn tijd en hopen op een dag een gezinnetje te stichten."

Yolanthe besluit: "We hebben echt een heel goed gevoel bij deze stap. Wesley is superblij om hier te zijn en het is echt een heel grote club en een mooi estad. We zijn heel dankbaar dat we dit mee mogen maken.”
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/entertainment/)/components/actueel/rtlnieuws/2013/01_januari/22/entertainment/zoontje-wesley-sneijder-van-slag-door-verhuizing.xml
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_122067511
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 12:19 schreef ha_n het volgende:
Misschien kan Robben binnenkort ook lekker gaan cashen in Turkije.. Bij beyern gaat hij het toch niet meer maken..

[ afbeelding ]
_O-

Let nou maar op, Robben gaat vlammen. Echt.

:(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_122068218
Ik moet zeggen dat die toppers in Turkije vooral tussen Gala en Fener wel echt prachtig zijn...dat publiek, sfeer, stadion. Ook de heldenstatus voor Sneijder is mooi en in een land als Turkije wordt die echt aanbeden nu. Vergelijk het met Napoli...er zijn betere clubs denkbaar maar als je daar de heldenstatus van Maradona hebt wordt je in die stad met bloedfanatieke fans ook echt overal aanbeden. En dat maakt veel goed, toch leuk als je ego zo gestreeld wordt. Zou elke voetballer willen.

Daarnaast spelen bij Turkse topclubs spelers die bij lange na niet naar NL zouden gaan. Felipe Melo, Hugo Almeida, Altintop, Cris, Meireles, Krasic. Deze spelers kijken niet eens om naar aanbiedingen van Nederlandse clubs.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_122077771
Waarschijnlijk gaat Drogba ook naar Galatasaray toe. Voor 4 miljoen schrijft de Turkse sportkrant Fanatik. Hij zou zelf hebben gebeld met de club. Maar hij is 34, en zit in China, dus ik weet niet of dat slim is. Is hij nog goed?
pi_122078191
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_122107797
Vandaag is de dag dat Wes schijnen mag :Y
pi_122119103
Wie gaat kijken!? *O*

... Ik iig niet.. -O- Galatasaray.. wtf :')
pi_122119403
Ja als ik een streampje kan vinden ga ik kijken :Y
Heb geen schotel en wil niet meer de deur uit vandaag :P
pi_122121415
http://s14.directupload.net/images/130127/wntjbnl3.swf

Ik kijk niet, gaysaray :').

BJK gaat toch winnen.
  zondag 27 januari 2013 @ 18:03:08 #220
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_122122720

Bankie dus
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_122122987
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]

Bankie dus
Daar snap ik dan weinig van. Ze willen zeker dat ie nog iets langer meetraint ofzo.
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 27 januari 2013 @ 18:09:23 #222
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_122123058
quote:
14s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:08 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Daar snap ik dan weinig van. Ze willen zeker dat ie nog iets langer meetraint ofzo.
Volgens mij valt hij in de tweede helft in.
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_122124725
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 18:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]

Bankie dus
_O- hahahah al die namen ook..
pi_122126062
Sneijder gaat warm lopen!
Even a broken clock is right twice a day.
pi_122126118
Sneijder in beeld iedereen juichen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')