Je kan veel ontvangen, maar niet alles is free to air.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:32 schreef Caland het volgende:
Maar ik dacht altijd dat het voordeel van zo een schotel is dat je alles kan ontvangen.
Ja maar dat kost weer 100 euro per jaar, dus veel winst maak je niet.quote:Ze doen die zenders/kaartjes enzo toch altijd kraken?
Er gaat zo veel geld om in het Turkse voetbal dat het zo goed als onkraakbaar is , of er moeten met omslachtige systemen gewerkt worden waarmee het beeld niet helemaal goed is en er veel problemen ontstaan en zo goed als niet geld verdiend kan worden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:32 schreef Caland het volgende:
Maar ik dacht altijd dat het voordeel van zo een schotel is dat je alles kan ontvangen. Ze doen die zenders/kaartjes enzo toch altijd kraken?
Heb jij inside info?quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:22 schreef xminator het volgende:
Sneijder zal niet spelen tegen Besiktas, misschien laatste 10 minuten ofzo.
Wat denk jij?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 00:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat voor kans maakt Gala tegen Besiktas denken jullie? als Gala verliest is het meteen zo'n domper dus dat zou wat sneu zijn...
Dan moet Yolanthe zich ook weer een nieuw gebit laten aanmeten![]()
![]()
Geen idee!quote:
Is toch logisch? De nederlandse verslaggevers weten niets van het Turkse voetbal en baseren zich op rare 'bronnen', waardoor hun krantenberichten vol met fouten zitten. Las gisteren het parool, vol met foutjes en berichten die zijn overgenomen van niet betrouwbare roddelblaadjes.quote:
quote:Zoontje Wesley Sneijder van slag door verhuizing
Van de ene op de andere dag was het rond: een contract bij Galatasary. En dus verkassen Wesley en Yolanthe naar Turkije. De verhuizing is ingrijpend voor Wesleys 6-jarige zoontje Jessey, vertelt Yolanthe.
"Ik heb hem in de afgelopen periode al gezegd dat papa misschien bij een andere club zou gaan spelen. Toevallig was Jessey die week bij ons. Als het verlossende telefoontje binnenkomt, is dat wel heftig voor een kindje van 6", vertelt Yolanthe.
"Hij zag ook de tranen in mijn ogen en dat zette hem ook tot een huilbui aan. Jessey zat met allemaal vragen, wat gaat er allemaal gebeuren en hoe komen onze spullen daar? Best zielig, gelukkig was hij snel weer blij want Jessey kreeg meteen een tenuetje van Galatasary.
Sneijder moet z'n draai nog zien te vinden
Wesley en Yolanthe zijn gisteren aangekomen in Turkije. De term massahysterie omschrijft exact wat het voetbalpaar meemaakte op de luchthaven. "Tijdens de landing zei de piloot al dat we naar beneden moesten kijken. Daar stonden hordes mensen. Ik dacht: 'Dit is toch niet voor Wes?' Maar hoe dichterbij we kwamen, hoe meer het tot me doordrong: ze staan er echt voor ons. Misschien 60.000 man, ME, vuurwerk en weet ik wat allemaal. Ik heb het in een roes ervaren omdat het allemaal zo onwerkelijk was."
De alleskunner vindt het belangrijk dat Wesley zijn draai vindt in Turkije en cijfert haar eigen carričre daarvoor even weg. Dat riekt naar gezinsuitbreiding? "Ik ben nog niet zwanger en het is ook niet iets waar we nu mee bezig zijn, maar we zijn wel goed aan het oefenen. We doen alles op zijn tijd en hopen op een dag een gezinnetje te stichten."
Yolanthe besluit: "We hebben echt een heel goed gevoel bij deze stap. Wesley is superblij om hier te zijn en het is echt een heel grote club en een mooi estad. We zijn heel dankbaar dat we dit mee mogen maken.”
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/entertainment/)/components/actueel/rtlnieuws/2013/01_januari/22/entertainment/zoontje-wesley-sneijder-van-slag-door-verhuizing.xml
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:19 schreef ha_n het volgende:
Misschien kan Robben binnenkort ook lekker gaan cashen in Turkije.. Bij beyern gaat hij het toch niet meer maken..
[ afbeelding ]
Daar snap ik dan weinig van. Ze willen zeker dat ie nog iets langer meetraint ofzo.quote:
Volgens mij valt hij in de tweede helft in.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar snap ik dan weinig van. Ze willen zeker dat ie nog iets langer meetraint ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |