quote:
Nah. Zelfs al wordt het vertaald van Niet-Nederlands naar Nederlands, dan nog is het niet heel bruikbaar omdat alleen de deelvragen zijn gedaan die wij hebben opgelegd en niet deel-deelvragen, zoals afgesproken.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:13 schreef Lutte het volgende:
Benny kan ik iets doen, document op spelling/Nederlands checken of zo?
Het is echt vreselijk 'uhquote:Op zondag 20 januari 2013 23:14 schreef Lutte het volgende:
Btw, degene die dat geschreven heeft is gisteren uit een inheemse stam in Sri Lanka in komen vliegen?
Goed dat je ze in elk geval uit bed gebeld hebt en het niet allemaal zelf gaat lopen fixenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah. Zelfs al wordt het vertaald van Niet-Nederlands naar Nederlands, dan nog is het niet heel bruikbaar omdat alleen de deelvragen zijn gedaan die wij hebben opgelegd en niet deel-deelvragen, zoals afgesproken.
Dus ik heb nu de rest van het team uit bed gebeld om met een leuke oplossing te komen
OH MY...!!quote:Op zondag 20 januari 2013 23:08 schreef iBenny het volgende:
Om te janken...
Morgen moeten we een einddocument inleveren. Ik zou alles samenvoegen, redactie enzo.
Krijg ik net dit documentje binnen: https://docs.google.com/file/d/0B57UjexbZHjcbDNpeG44YkVBaWs/edit
(voor de niet-klikkers: Nederlands in het document is gewoon beroerd te noemen. Geen lopende zinnen, Google Translate-taal en nog meer niet-kloppende dingen)
Hier kan ik toch niks mee. Ik weet wat er ongeveer hoort te staan en dan nog begrijp ik er niks van.
En ga je naar de docent om te vertellen dat ze het hele project vertraagd voor de rest van het team, dan krijg je te horen "met welk doel vertel je mij dit?". Vertel je dat ook de docenten ervan op de hoogte moeten zijn, dan krijg je te horen "ze kan het wel, want ze heeft dr propedeuse toch ook behaald?"
Nog een paar uur. Nachtje doorhalen. Poep.
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:18 schreef Lutte het volgende:
Oh ik kom nu bij de echt goed passages, 'maakt lekker voordeel'. Ik ga snijden. In m'n ogen het liefst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |