SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nooit een voorkeur voor een club gehad.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vin voor welke club ben je dan?![]()
ok... Ook niet voor Ajax?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nooit een voorkeur voor een club gehad.![]()
Huilliequote:Op zondag 20 januari 2013 21:01 schreef Ishimaru het volgende:
Ik vond het wel stom dat jullie mij uitlachten als ik een noot miste.
Maar ik speelde wel op hard![]()
![]()
Kan ik me voorstellenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
even zeker weten
Hij reageert nog niet.... Verloren hè, dus beetje depri.
![]()
Maar wel anti-ajax plaatjes posten hequote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
True!!quote:Op zondag 20 januari 2013 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
Jurkjes zijn alleen leuk als je er hoge hakken onder kan dragen
Mijn pumps balen dan ook heel hard van de sneeuw!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
doet hij datquote:Op zondag 20 januari 2013 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar wel anti-ajax plaatjes posten he![]()
![]()
Kan jij op pumps lopen?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True!!
Mijn pumps balen dan ook heel hard van de sneeuw!![]()
![]()
Ja, jij hebt toen zijn plaatje nog op jouw FB gezetquote:
Waarom is iedereen daar zo verbaasd overquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
oe jaquote:Op zondag 20 januari 2013 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, jij hebt toen zijn plaatje nog op jouw FB gezet
[..]
Waarom is iedereen daar zo verbaasd over![]()
![]()
Ja, da's het leuke er van. Feyenoorders kan ik ook plagen danquote:Op zondag 20 januari 2013 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar wel anti-ajax plaatjes posten heDat was degene die jij ook op FB had gezetquote:.
![]()
Omdat nikesquote:Op zondag 20 januari 2013 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, jij hebt toen zijn plaatje nog op jouw FB gezet
[..]
Waarom is iedereen daar zo verbaasd over![]()
![]()
Ik afgelopen zomer:quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Damn!quote:Op zondag 20 januari 2013 21:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik afgelopen zomer:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |