vooral op een fietsquote:Op zondag 20 januari 2013 21:01 schreef Wombcat het volgende:
Hoef je je niet voor te verontschuldigen, ik denk bij vrijwel iedereen aan doping
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:01 schreef Wombcat het volgende:
Hoef je je niet voor te verontschuldigen, ik denk bij vrijwel iedereen aan doping
Boogerd zal binnenkort ook wel bekennen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:02 schreef komrad het volgende:
[..]
vooral op een fiets
en zeker bij boogie
Ik doe ze het niet na hoor.quote:
Mulder dus virtueel op 1.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Deze is misschien nog wel leuk voor Montov,. seizoenssprintklassement actueel tot gisteren (waar Dubreuil voor gisteren dus nog 1 stond, en nu 9.
quote:
Hij haperde ook al wat in de bocht ervoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het was ook wel een beetje een suffe val hoor.
Hoe heette die Nederlandse schaatster ook alweer die vanwege mentale problemen zo vaak viel?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het was ook wel een beetje een suffe val hoor.
Ankoné. En die maakte een comeback om na 2 maanden zich weer te laten vallen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:28 schreef Montov het volgende:
[..]
Hoe heette die Nederlandse schaatster ook alweer die vanwege mentale problemen zo vaak viel?
Nu ook, maar normaal staan er een aantal lijnen voor de finishlijn, en dan ziet het er wat anders uit.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:29 schreef Norrage het volgende:
Misschien rare vraag, maar rijden ze deze 1000m anders dan normaal? Normaal is de finish toch aan het begin van het rechte eind?
nee, altijd halverwegequote:Op zondag 20 januari 2013 21:29 schreef Norrage het volgende:
Misschien rare vraag, maar rijden ze deze 1000m anders dan normaal? Normaal is de finish toch aan het begin van het rechte eind?
Nu toch ook?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:29 schreef Norrage het volgende:
Een beetje een verloren seizoen, of hij moet op het WK afstanden nog kunnen pieken. WK van volgende week komt denk ik te vroeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |