quote:Kevin Bacon jaagt op seriemoordenaars in de serie The Following, die vanaf 29 januari op SBS6 te zien is.
Naar FBI-schattingen zijn er rond de 300 seriemoordenaars in Amerika. Wat als zij met elkaar in aanraking zouden komen? Met elkaar zouden communiceren? En wat als slechts één man hier een einde aan kan maken? Dit is binnenkort te zien in nieuwe serie The Following, waar het één briljante seriemoordenaar lukt een ultiem bondgenootschap van volgers op te zetten om zijn levenswerk af te maken.
SBS6 volgt de Amerikaanse uitzendingen met een week, waar de eerste aflevering op 21 januari wordt uitgezonden. De serie is gemaakt door Kevin Williamson (Scream). Centraal staat de rol van goed versus kwaad, met James Purefoy als psychopathische seriemoordenaar en vertegenwoordiger van het allerergste kwaad.
In 2003 is het Ryan Hardy (Kevin Bacon) die de seriemoordenaar achter de tralies weet te krijgen, nadat deze 14 studentes heeft vermoord op de universiteit waar hij werkt als docent literatuur.
In tegenstelling tot het eerste onderzoek heeft Ryan Hardy ditmaal niet de leiding. Tien jaar later lijkt hij in niets nog op de persoon die destijds de seriemoordenaar kon oppakken. Nog steeds geplaagd door de klopjacht van 10 jaar geleden is er lange tijd niets meer van hem vernomen en komt hij terecht in een neerwaartse spiraal. Dit nieuwe onderzoek is zijn redding.
40 minuten lijkt me. Ik kijk hier ook naar uit.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:16 schreef tompsv18 het volgende:
[ afbeelding ]
Afleveringen duren 60 minuten
60 min inclusief reclame denk ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:15 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
40 minuten lijkt me. Ik kijk hier ook naar uit.
Kan ook. Ik dacht ergens 60 minuten gelezen te hebben.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:15 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
40 minuten lijkt me. Ik kijk hier ook naar uit.
Klopt zo noemen ze dat in de US. Een 20-minuten serie noemen ze daar een 30-minute show. Komt door de reclames.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kan ook. Ik dacht ergens 60 minuten gelezen te hebben.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 12:04 schreef BroesWillems het volgende:
Deze neem ik mee, Kevin Bacon speelt altijd goed.
"Korte weinig inhoudelijk reacties mogen best zolang ze maar van mij of mensen die het met mij eens zijn komen."quote:
Dat je het crap vindt is prima, maar inhoudsloze, korte en niet-onderbouwde reacties hebben we niets aan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:03 schreef NotYou het volgende:
[..]
"Korte weinig inhoudelijk reacties mogen best zolang ze maar van mij of mensen die het met mij eens zijn komen."![]()
![]()
Voor de verandering ben ik het eens met Abed eens. Er is duidelijk een aardige zak geld tegenaan gegooid maar wat een crap is dit.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:42 schreef µ het volgende:
[..]
Dat je het crap vindt is prima, maar inhoudsloze, korte en niet-onderbouwde reacties hebben we niets aan.
..juist..quote:
quote:The series premiere of The Following scored a 3.1 adults 18-49 rating down 6 percent from a 3.3 for the two hour premiere of Alcatraz on Monday, January 17, 2012 but up 120 percent from the premiere of timeslot predecessor The Mob Doctor last fall.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |