Brompotten is ook wel leukquote:Op zondag 20 januari 2013 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf met die uilen steeds weer? Kunnen er geen mollen de volgende keer?
Had niets goed vandaag!quote:Op zondag 20 januari 2013 17:14 schreef Gert het volgende:
Coos, had je nog poen gezet op 020 - 010?
Ik wel, heb een mooi troostprijsje.
PB post hier al joh.quote:
quote:
Neequote:Op zondag 20 januari 2013 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf met die uilen steeds weer? Kunnen er geen mollen de volgende keer?
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
Nog heel even over de Stones?![]()
Uit 1963. B-kant van I wanna be your man. Ian Stewart op piano
Lang leve de blues
Gelukkig heeft PB ondertussen zoveel caps dat we nog jaren door kunnen alsof er niets aan de hand is.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:09 schreef Jian het volgende:
Goh heeft het Opa-topic probleem zich vanzelf opgelost. Goed idee, een wachtwoord op een stream, nu kijkt er echt helemaal niemand meer naar.![]()
Nou ja, wat ik al zei, opgelost, toedeledokie Oop, het ga je goed
Ja, maar hij heeft ons volledig buitengesloten, dan vind ik ook dat ie naar de vergetelheid moet, het boek is wat mij betreft dicht, het verhaal verteld, klaarquote:Op zondag 20 januari 2013 19:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig heeft PB ondertussen zoveel caps dat we nog jaren door kunnen alsof er niets aan de hand is.
Een Polletje over hoelang 'ie het volhoud zou wel leuk zijn in deze....quote:Op zondag 20 januari 2013 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft ons volledig buitengesloten, dan vind ik ook dat ie naar de vergetelheid moet, het boek is wat mij betreft dicht, het verhaal verteld, klaar
Zeg dat. Maar ja, 50 jaar geledenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]heerlijk of niet?
Wat een broekies zijn het daar nog hé![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg dat. Maar ja, 50 jaar geleden
eens dus hopelijk ook geen posten meer over hem gewoon foetsie pleitequote:Op zondag 20 januari 2013 19:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft ons volledig buitengesloten, dan vind ik ook dat ie naar de vergetelheid moet, het boek is wat mij betreft dicht, het verhaal verteld, klaar
Gert was toch duidelijk hieromtrent?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een Polletje over hoelang 'ie het volhoud zou wel leuk zijn in deze....
Lijkt me ook.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gert was toch duidelijk hieromtrent?
Daar heb je weer gelijk inquote:
Polletjes over hoelang iemand iets volhoud is bij mij weten nog niet geband.. Uitkijken voor paranoia lijkt me verstandiger vind je ook niet?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gert was toch duidelijk hieromtrent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |