quote:Op maandag 28 januari 2013 00:15 schreef Hugh_Myron het volgende:
idd je ziet eruit alsof je er zeker tien aan kunt, dus gewoon beuken die ectos
ja zo wordt het natuurlijk nooit iets met je ehquote:Op maandag 28 januari 2013 00:16 schreef Braddie het volgende:
[..]Zo sterk ben ik niet helaas
En ik ben ook niet van het geweld.
vraag wat tips dan aan je neefje wesleyquote:Op maandag 28 januari 2013 00:16 schreef Braddie het volgende:
Neefje?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:16 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
vraag wat tips dan aan je neefje wesley
Helaas wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:14 schreef Souteneur het volgende:
[..]
Niets mis met een paar woede-uitbarstingen.
dat is je neefje toch of nietquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:17 schreef chroestjov het volgende:
Je moet reputatie opbouwen door te vechten
Nou volgens mij ben je wel sterk hoor. Je slaat zo een paar gaten PATS in de muur. Fuck... ik word bang...quote:Op maandag 28 januari 2013 00:16 schreef Braddie het volgende:
Gipsplaatjes.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:18 schreef Souteneur het volgende:
[..]
Nou volgens mij ben je wel sterk hoor. Je slaat zo een paar gaten PATS in de muur. Fuck... ik word bang...
ik denk dat heel FOK! jouw familie wel kentquote:Op maandag 28 januari 2013 00:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe de fuck weet jij dit uberhaubt? enne, neef.
Niet alleen FOK!quote:Op maandag 28 januari 2013 00:18 schreef jodengoud het volgende:
[..]
ik denk dat heel FOK! jouw familie wel kent
Hoe reageert Tonia eigenlijk als je weer een gat in de muur slaat?quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe de fuck weet jij dit uberhaubt? enne, neef.
Ooh, ja dat kloptquote:Op maandag 28 januari 2013 00:19 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]je hebt ooit wel eens laten luiden dat je een van dijk bent en ik heb ooit gewerkt met je neef en z'n broertje heeft gefietscrosst bij ons
vandaar
Is dat je oom?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:20 schreef Braddie het volgende:
Trouwens.
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)zijn+gevangenisleven
hoax die boi kan helemaal niet schrijvenquote:Op maandag 28 januari 2013 00:20 schreef Braddie het volgende:
Trouwens.
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)zijn+gevangenisleven
Nee... Zo ben ik niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 00:22 schreef chroestjov het volgende:
Waarom los je je geschillen dan niet zoals de rest van je familie op
Mwah, speel al in wat bandjes, ist niet zat?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:20 schreef TwentyFourr het volgende:
Tijd voor een solocarrière lijkt me? Mail die Jeff nogwattes netjes dat het project voortaan doorgaat onder je eigen naam omdat die twee anderen veel last zijn en weinig inbrengen, het is toch wat jij produceert wat hem boeit, niet wie jullie zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |