huilenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:22 schreef RubenSosa het volgende:
ajacieden die "helemaal niets. in .... " gebruiken.
Krijg je ervan als je het zelf jaren te horen krijgt...

Dit soort vergelijkingen zijn niet erg handig om als Feyenoorder te maken.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:22 schreef RubenSosa het volgende:
ajacieden die "helemaal niets. in .... " gebruiken.
Krijg je ervan als je het zelf jaren te horen krijgt...

Lol. Echte fans zitten in het stadion. Die hebben geen last van "uitverkocht" want die hebben gewoon een seizoenskaart.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die is uitverkocht, maar volgens jou moeten alle Ajacieden op deze wereldin de Arena zitten? Past toch nooit.

En nog weet Feyenoord geen enkele kans te creëren .quote:Op zondag 20 januari 2013 16:22 schreef Shreyas het volgende:
Heerlijk, Feyenoord is kansloos en roemloos vernederd door een superieur Ajax dat het laatste half uur zelfs met 10 man speelde.

Schoonheidsfoutje, moet kunnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben realistisch en zeg een 2-1/3-1

Hij moest waarschijnlijk net als Messi ook in de rust al een shirtje wisselen.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Al die jonge Feyenoorders op Fischer af, ik snap dat wel. Zo'n goeie speler zie je niet vaak in de Eredivisie.

feyenoorder?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit soort vergelijkingen zijn niet erg handig om als Feyenoorder te maken.

Oppassen wat je doet. Je bent gewaarschuwd.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:24 schreef Tyron het volgende:
even bezoekje brengen aan feyenoord topic

Geen geld voor.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:21 schreef Ravvie het volgende:
[..]
....Als je zo'n grote fan bent, waarom ben je dan niet in de Arena?

Oeiquote:Op zondag 20 januari 2013 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oppassen wat je doet. Je bent gewaarschuwd.

Dat dus, maar een 'echte' fan zit elke wedstrijd in dit topic en niet in het stadion.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:23 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Lol. Echte fans zitten in het stadion. Die hebben geen last van "uitverkocht" want die hebben gewoon een seizoenskaart.

Nee, ik kijk wel hoe het volgende week gaat.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat ben je toch goed. Mag ik je handtekening?

quote:
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |