jammer! maar je mag wel weer 1/2 nieuwe schrijven!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 15:19 schreef Ceviche het volgende:
Ennnn mijn kaart naar Rusland is expired
Nou maar hopen dat die andere vandaag nog aankomt anders expiret die ook
En zo niet, dan is het z´n eigen schuld, want dan had ie maar meer voorkeuren aan moeten geven op z´n profiel.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:09 schreef RoxaneDutch het volgende:
Ik kreeg vanochtend een kaartje van een Armeense postcrosser met id nummer 1356
Vond ik wel super tof
Ik heb ook een adres getrokken van een mede Nederlander die graag zwart-witkaartjes Marilyn Monroe zou krijgen.... Nou, die heb ik niet.
Verder had hij niks aangegeven... ik heb hem maar een autokaartje gestuurt, dat vinden mannen over het algemeen wel wat toch?
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:18 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
En zo niet, dan is het z´n eigen schuld, want dan had ie maar meer voorkeuren aan moeten geven op z´n profiel.
Hmm, ik werk teveel denk ik.. Blame it on that.. ;-)quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:57 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik weet tenminste vrij zeker dat ik dat vinkje destijds JUIST had uitgezet om geen kaarten meer uit NL te ontvangen (ik kreeg een beetje creepy kaart uit NL en bedacht me dat ik het toch niet zo prettig vond als mensen relatief dichtbij mijn adres kregen. Een Chinees staat heus niet morgen op de stoep, maar iemand uit eigen land...).
Het receiving cards effect dingetje staat wel bij dat àndere vinkje, over de repeated countries.
Hier deed het kaartje van Japan > Nederland er maar 5 dagen over.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:26 schreef Herfstblad het volgende:
Kaarten van en naar Japan zijn heel snel. Mijne was daar met 6 dagen en die naar Duitsland met 10 dagen.
Heb ik laatst wel gedaan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:04 schreef Mascleta het volgende:
Sturen jullie een berichtje als een kaart niet geregistreerd word?
Kaartje naar Duitsland over 223 km is namelijk al 54 dagen onderweg.
Misschien zit het zo:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:59 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Hier deed het kaartje van Japan > Nederland er maar 5 dagen over.
Wat me wel opvalt is dat het van Nederland > .... veel langer duurt dan .... > Nederland.
Belarus > Nederland = 7 dagen
Nederland > Belarus = 22 dagen
Allebei het gemiddelde van 2 kaarten.
En zo ook:
China > Nederland = 16 dagen
Nederland > China = 31 dagen
Duitsland > Nederland = 5 dagen
Nederland > Duitsland = 10 dagen
60 dagen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:16 schreef Mokkels het volgende:
Wanneer is ook alweer een kaart expired? 68 dagen?
Ja dat is misschien wel zo maar dat is bij andere landen niet zo, zoals duitsland. Ik heb verder nog niet zoveel 'dubbele' landen waar ik van gekregen heb en ik verzonden heb (nog maar 14 kaarten verzonden) dus kan het verder niet zo na kijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Misschien zit het zo:
Bijvoorbeeld China. Als je een kaartje daarheen stuurt komt het daar op de stapel van de kaartjes waarmee ze moeite hebben het adres te lezen. Als een chinees jou een kaartje stuurt, komt het op de 'buitenland' stapel en dan sturen ze het gewoon naar nl en hebben ze dus geen vertraging doordat ze adressen moeten ontcijferen.
Anders weet ik het ook niet.
Hangt ervan af, als diegene een uur geleden nog online was dan heeft het misschien niet zoveel zin.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:04 schreef Mascleta het volgende:
Sturen jullie een berichtje als een kaart niet geregistreerd word?
Kaartje naar Duitsland over 223 km is namelijk al 54 dagen onderweg.
Ik ga het gewoon eens uittesten. Een kaartje met westers schrift + hun schrift en een kaartje alleen in westers. Kijken welke dan sneller aankomt. Dat is misschien niet helemaal eerlijk maar bij gemiddels 5 kaartjes zou daar toch wel een uitkomst in moeten zitten?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Misschien zit het zo:
Bijvoorbeeld China. Als je een kaartje daarheen stuurt komt het daar op de stapel van de kaartjes waarmee ze moeite hebben het adres te lezen. Als een chinees jou een kaartje stuurt, komt het op de 'buitenland' stapel en dan sturen ze het gewoon naar nl en hebben ze dus geen vertraging doordat ze adressen moeten ontcijferen.
Anders weet ik het ook niet.
Japan was bij mij ook na 7 dagen al geregistreerdquote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:32 schreef nallajja het volgende:
Snel volk dan die japanners. Sommige kaarten uit China en Rusland doen er zo 40 dagen over.
Als een kaartje expired is, krijg ik dan een nieuw adres?quote:
Ja. Dat had ik trouwens vandaag en toen kreeg ik een ander landquote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:26 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Als een kaartje expired is, krijg ik dan een nieuw adres?
Bij mij na 5! Terug deed er 1 er 8 dagen over. Blijkbaar geldt het niet voor Japan.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 18:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Japan was bij mij ook na 7 dagen al geregistreerdHeb er nu een naar China die bijna gaat verlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |