PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Nee denk het niet. Heb nog nooit een JRPG uitgespeeld behalve Pokemonquote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niceWil ze eigenlijk ook wel maarja moet ik weer helemaal in dat spel komen, te veel moeite. Ga je Ni No Kuni halen?
Sowieso. Mrs Chuquote:
en dan 36 wedstrijden per persoon spelen?quote:
ik weet niet of ik het al had doorgegeven, maar ik doe niet meequote:Op zondag 20 januari 2013 14:06 schreef Fuszy het volgende:
Nogmaals
1 poule van 10 en 1 van 9
of 3 van 5 en één van 4.
Nu hebben we 19 deelnemers. (kunnen er nog minder worden). Plan is om sowieso 2x tegen elkaar te spelen.
Yup, je bent al geschrapt uit de deelnemerslijstquote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik weet niet of ik het al had doorgegeven, maar ik doe niet mee
die was ook echt geniaal jaquote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Heb nog nooit een JRPG uitgespeeld behalve Pokemon
[..]
Sowieso. Mrs ChuDe enige met een goede voice act
Dit speel ik ook meequote:Op zondag 20 januari 2013 13:45 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop op een hele agressieve Ajax - Feyenoord.
Dayum, dat is wel een hele goedkope Benziaquote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al die mensen die op jacht zijn naar Lukaku ofzo... #SMLENO
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit speel ik ook mee
[ afbeelding ]
dafuq, zulke deals vind ik nooit meerquote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al die mensen die op jacht zijn naar Lukaku ofzo... #SMLENO
Echt niet? Sinds die IF Lukaku in packs zit pik ik steeds meer op. Ik heb ook nog een aantal spelers die ik standaard met 1k winst doorverkoop maar die zijn niet puushwaardigquote:Op zondag 20 januari 2013 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
dafuq, zulke deals vind ik nooit meerWel grappig dat er ook bronzes tussen zitten.
Een Benzia voor 1700 kom ik niet meer tegen, dat soort deals had ik wel in het begin toen ik ook een Osborne voor 350c hadquote:Op zondag 20 januari 2013 14:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Echt niet? Sinds die IF Lukaku in packs zit pik ik steeds meer op. Ik heb ook nog een aantal spelers die ik standaard met 1k winst doorverkoop maar die zijn niet puushwaardigEn top secret natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:40 schreef leoon. het volgende:
RODE KAART !!!!!!Jammer dat mulder hem niet kon torpederenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:Elkabir88 twitterde op zondag 20-01-2013 om 14:41:27Jaaaaaaaaaaa heeeerlijke goal!!! #vischer reageer retweet
Nee, maar normaal plaats jij die van hem als Feyenoord achterstaatquote:Op zondag 20 januari 2013 14:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Heeft vdm weer eens een tweet van mij hier gepost?
Oh, hij zoekt twitter niet op, denk dat als ze scoren hij wel even op twitter komt.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, maar normaal plaats jij die van hem als Feyenoord achterstaat
Joh.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:47 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Arsenal is gedegradeerd tot Subtop
en ik las vanochtend nog dat ie ging verlengen bij Inter.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:54 schreef Ozz-03 het volgende:
http://www.corrieredellos(...)C3%AC+al+Galatasaray
Volgens dit bericht gaat die akkoord met het voorstel van Galatasaray.
Blijft een raar verhaal.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en ik las vanochtend nog dat ie ging verlengen bij Inter.
handelenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:59 schreef HeavensAxe het volgende:
Hoe verdien je snel geld in het begin? ik ben tamelijk skeer en ik heb nog geen pakjes gekocht
firsttime FUT btw.
Cambiasso of Zanettiquote:Op zondag 20 januari 2013 15:03 schreef tochweerhenk het volgende:
Welke Cvm's. en CV zouden jullie doen om chiellini en Ogbonna aan Di. Maria Tevez en Lavezzi te linken?
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het was ook een grapje!
[ afbeelding ]
Cambiasso en Zanetti is het makkelijkst, maar die zijn wel kleinquote:Op zondag 20 januari 2013 15:03 schreef tochweerhenk het volgende:
Welke Cvm's. en CV zouden jullie doen om chiellini en Ogbonna aan Di. Maria Tevez en Lavezzi te linken? 3-5-2
Zanetti wil ik nog wel proberen maar CAmbiasso lijkt me kutquote:Op zondag 20 januari 2013 15:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Cambiasso en Zanetti is het makkelijkst, maar die zijn wel klein
Spelers goedkoop kopen en duur verkopenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:59 schreef HeavensAxe het volgende:
Hoe verdien je snel geld in het begin? ik ben tamelijk skeer en ik heb nog geen pakjes gekocht
firsttime FUT btw.
Zarate naar CDM en Samuel CVquote:Op zondag 20 januari 2013 15:03 schreef tochweerhenk het volgende:
Welke Cvm's. en CV zouden jullie doen om chiellini en Ogbonna aan Di. Maria Tevez en Lavezzi te linken? 3-5-2
ik heb nu maar 630 coinsquote:Op zondag 20 januari 2013 15:07 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Spelers goedkoop kopen en duur verkopen
Ik heb ook altijd minder dan 1000, gewoon voor 150 te koop zetten bijv brons pakjes, gaat na een tijd wel weg.quote:
Haha jaquote:
Hoezo sweaty?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:09 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
dit team
ultimate sweaty, maarja...
waarom Badstuberquote:Op zondag 20 januari 2013 15:09 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
dit team
ultimate sweaty, maarja...
elke keer kom ik met Reus en Klose alleen op de keeper. Rennen met Reus en dan afleggen/voorgeven op Klose en altijd goalquote:
Ik vind hem echt fantastisch spelen samen met Hummelsquote:
scherp inderdaad.quote:
zou vet geweest zijn als hij die ook erin schoot met linksquote:
en ik wil Jeffrey bij AZquote:Op zondag 20 januari 2013 15:16 schreef Toefjes het volgende:
Blij dat Matthijsen niet terug is gegaan naar AZReijnen heb je nog meer aan
Jozy en Viktor, volgens mij best een goed koppelquote:
Gouweleeuw heet toch zo?quote:
o drie zelfs natuurlijk, ook Benson nogquote:Op zondag 20 januari 2013 15:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jozy en Viktor, volgens mij best een goed koppel
pace>verdedigende skillsquote:Op zondag 20 januari 2013 15:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is wat sneller, maar Boateng is verdedigend echt een stuk zwakker.
Fischer dan CF/CAM.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o drie zelfs natuurlijk, ook Benson nog
[..]
pace>verdedigende skills
Ow, haha, geen idee hoe hij met zijn voornaam heet eigenlijk. Maar die moet wel komen als Viergever vertrekt.quote:
Fischer speelt LW.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Fischer dan CF/CAM.
Vind ik normaal gesproken ook, maar Badstuber>Boateng/Santana.
Ik ook. Kunnen we een echte verdediger opstellen en nog iets kopen voor de vleugels/middenveld.quote:
jeffrey bruma?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, haha, geen idee hoe hij met zijn voornaam heet eigenlijk. Maar die moet wel komen als Viergever vertrekt.
+6 overall, seems legitquote:Op zondag 20 januari 2013 15:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
puush doet het niet maar hier de stats van IF Fischer: http://www.futhead.com/fi(...)3/79/75/67/76/40/65/
Zulke stats en dan nog maar een 73quote:Op zondag 20 januari 2013 15:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
puush doet het niet maar hier de stats van IF Fischer: http://www.futhead.com/fi(...)3/79/75/67/76/40/65/
Er is nog een helft hoorrrrquote:Op zondag 20 januari 2013 15:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat het een makkelijke middag zou worden, maar zó makkelijk? Nee.![]()
Je zou toch denken dat na de periode Hofland - Timmer - Makaay etc etc de lessen toch wel geleerd zijn dat je geen oude, verzadigde voetballers moet halenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:20 schreef strakkeman het volgende:
Mathijsen![]()
1 miljoen salaris![]()
Feyenoord![]()
VDM
Zijn 3e had er ook wel in gemogenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat het een makkelijke middag zou worden, maar zó makkelijk? Nee.![]()
Ja het is echt ongelofelijk en dan gierig doen tegen nelomquote:Op zondag 20 januari 2013 15:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat na de periode Hofland - Timmer - Makaay etc etc de lessen toch wel geleerd zijn dat je geen oude, verzadigde voetballers moet halen
je noemt nu precies 3 spelers op die nog best aardig gepresteerd hebbenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat na de periode Hofland - Timmer - Makaay etc etc de lessen toch wel geleerd zijn dat je geen oude, verzadigde voetballers moet halen
Nou en, hij verdient hetquote:
Dat komt door zijn lage passing.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:21 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Zulke stats en dan nog maar een 73
dat wel, maar EA denkt daar wel anders overquote:Op zondag 20 januari 2013 15:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nou en, hij verdient het
[..]
Dat komt door zijn lage passing.
Ik vind 'm ook wel leukquote:
Bij bronzes krijgen ze soms ineens +8 zoals IF Craddock (hij scoorde wel 4 goals) Al krijgt Fischer een 68 rated IF, hij verdient er nu wel een keer 1quote:Op zondag 20 januari 2013 15:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat wel, maar EA denkt daar wel anders over
Dat ben ikquote:Op zondag 20 januari 2013 15:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
FC Stoereboii zet er nu een Fischer op voor 2.9k terwijl ik hem er net op heb gezet voor 3.5k.
Jij zit ook iedereen under te kutten hè?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat ben ik
Toen ik keek was er alleen die van 3k
Misschien... het is vooral dom van de keeper maar hij ligt wel al voordat hij geraakt wordt heb ik het idee.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij wordt ook wel gehaakt toch? Of zie ik het verkeerd?
Ramires.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien... het is vooral dom van de keeper maar hij ligt wel al voordat hij geraakt wordt heb ik het idee.
Sowieso Ramires
Die eerste goal
computertje besteld?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:31 schreef Ozz-03 het volgende:
Eenentwintig procent BeTeWee, weg ermee!!
Woensdag is die actie er weer bij de MediaMarkt.quote:
Vieze kutactie is het.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:31 schreef Ozz-03 het volgende:
Eenentwintig procent BeTeWee, weg ermee!!
Je wil zeggen dat het geen overtreding was bij de eerste goalquote:Op zondag 20 januari 2013 15:34 schreef ThadCastle het volgende:
thorbie zit huilie huilie te doen. Die goals zijn gewoon terecht, arsenal speelt waardeloos.
Ik heb 'm al.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat het geen overtreding was bij de eerste goal
Kut ajacieden koop die Fischer dan.
Onzin.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vieze kutactie is het.Gewoon stelselmatig de prijzen omhoog gooien de weken voor de actie en dan met zo'n irritante kutreclame op TV aankondigen dat ze BTW-korting geven.
Alles wat je bij de MediaMarkt mét BTW-korting koopt, kan je elders zonder korting goedkoper krijgen.
Dude daar hoef je niet voor te fluiten. En dat gebeurde niet, vervolgens staat Sagna nog na te genieten van zijn Croissant ofzoquote:Op zondag 20 januari 2013 15:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat het geen overtreding was bij de eerste goal
Kut ajacieden koop die Fischer dan.
Even een fotoo'tje maken van de prijs voordat het duurder wordt.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vieze kutactie is het.Gewoon stelselmatig de prijzen omhoog gooien de weken voor de actie en dan met zo'n irritante kutreclame op TV aankondigen dat ze BTW-korting geven.
Alles wat je bij de MediaMarkt mét BTW-korting koopt, kan je elders zonder korting goedkoper krijgen.
Sinds wanneer hoef je niet te fluiten als iemand doorgaat op de voet van de tegenstanderquote:Op zondag 20 januari 2013 15:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dude daar hoef je niet voor te fluiten. En dat gebeurde niet, vervolgens staat Sagna nog na te genieten van zijn Croissant ofzo
- Computerartikelen zijn uitgesloten.quote:
Ik weet niet of Apple producten wel meedoen. De iMac is in ieder geval uitgesloten.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Even een fotoo'tje maken van de prijs voordat het duurder wordt.Denk sowieso niet dat ze dat kunnen doen op Apple producten, die hebben vaak overal dezelfde prijs.
Ooh als games ook 21% goedkoper werden. Goede spellen kopen voor 30 euroquote:Op zondag 20 januari 2013 15:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
- Computerartikelen zijn uitgesloten.
- Een Samsung LED TV is ¤100 duurder dan bij de meeste webshops.
- Games zijn uitgesloten.
Moet ik nog ff doorgaan?
De meest populaire producten zijn meestal ook uitgesloten van dat soort acties.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Apple producten wel meedoen. De iMac is in ieder geval uitgesloten.
[ afbeelding ]
Ik heb gelezen dat de MacBooks tot nu toe altijd hebben meegedaan met de actie.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Apple producten wel meedoen. De iMac is in ieder geval uitgesloten.
[ afbeelding ]
vorig jaar telden macbook pros en airs ook niet mee volgens mijquote:Op zondag 20 januari 2013 15:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jupquote:Op zondag 20 januari 2013 15:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De meest populaire producten zijn meestal ook uitgesloten van dat soort acties.
Dat is het voordeel van de thuisploeg met een groot stadion.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:37 schreef Toefjes het volgende:
Van Rhijn had daar dus gewoon geel voor moeten hebben en dus rood
Als ze personeel in dienst nemen dat echt verstand van zaken heeft, zullen ze ook de prijzen omhoog moeten gooien. Vandaar dat je vooral voorvocht met een rood pakje aantreft daar.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:40 schreef pascal08 het volgende:
Maarja, het personeel dat daar werkt is zo achterlijk, dat je makkelijk korting kan krijgen op artikelen die niet meedoen. Veel korting zal het alleen niet zijn ten opzichte van de goedkopere webshops.
inb4 die gifquote:Op zondag 20 januari 2013 15:41 schreef Dudeweiser het volgende:
haha Boerrigter struikelt over de bal
En er zijn ook echt mensen die aan de medewerkers vragen welke de beste isquote:Op zondag 20 januari 2013 15:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ze personeel in dienst nemen dat echt verstand van zaken heeft, zullen ze ook de prijzen omhoog moeten gooien. Vandaar dat je vooral voorvocht met een rood pakje aantreft daar.
wie?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kun je niet die gast met die afro van Athletico? Zover ik me herriner is die beter...
De SSD's zijn anders van ¤85 naar ¤88 naar ¤95 gegaan de afgelopen 2 weken. Ik vind het altijd zó overdreven die reclames. Doen alsof ze dé keten zijn waar je al je spullen moet halen, terwijl is helemaal niet zo goedkoop zijn. Ik wilde vorig jaar een 128GB SSD daar halen, bleek de prijs gewoon het dubbele te zijn van de prijs bij de MyCom, die tegenover de MediaMarkt zit. Nee, voor je elektronica kan je beter de goeie webshops afstruinen of naar de BCC gaan, de altijd erg makkelijk zijn in pricematchen.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:41 schreef JochemP het volgende:
Computerartikelen inclusief MacBooks hebben tot nu toe altijd meegedaan met de BTW-actie. Prijzen worden niet verhoogd, enkel producten die in de aanbieding waren gaan weer terug naar hun normale prijs.
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ze personeel in dienst nemen dat echt verstand van zaken heeft, zullen ze ook de prijzen omhoog moeten gooien. Vandaar dat je vooral voorvocht met een rood pakje aantreft daar.
die lijkt me juist slechterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:43 schreef strakkeman het volgende:
[..]
En er zijn ook echt mensen die aan de medewerkers vragen welke de beste is
Ben het voor een groot deel met je eens hoor. Webshops vaak goedkoper als je het vergelijkt met de MediaMarkt.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De SSD's zijn anders van ¤85 naar ¤88 naar ¤95 gegaan de afgelopen 2 weken. Ik vind het altijd zó overdreven die reclames. Doen alsof ze dé keten zijn waar je al je spullen moet halen, terwijl is helemaal niet zo goedkoop zijn. Ik wilde vorig jaar een 128GB SSD daar halen, bleek de prijs gewoon het dubbele te zijn van de prijs bij de MyCom, die tegenover de MediaMarkt zit. Nee, voor je elektronica kan je beter de goeie webshops afstruinen of naar de BCC gaan, de altijd erg makkelijk zijn in pricematchen.
[..]
They have no souls.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:47 schreef strakkeman het volgende:
[ afbeelding ]
#SMLENO
# Completing bug
Die Wawrinka is echt een wereldtennisser, volgens mij heeft hij de beste backhand van het circuit, maar toch is er iets waardoor hij nooit echte aansluiting bij de wereldtop zal krijgenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:46 schreef StijnDa het volgende:
Djokovic nog gewonnen![]()
Wat een wedstrijdGing bij 9-9 maar een potje spelen, dus einde gemist
via surfspot.nl krijg je als student in limburg of rotterdam wel aardig korting geloof ik, maar mijn universiteit zit daar niet bij. Als student krijg je wel altijd 6% bij de gewone apple store dacht ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:47 schreef pascal08 het volgende:
Maar Ozz, als je een MacBook Pro wilt, kijken dan gewoon in de Pricewatch van Tweakers en kijk of je een winkel kan vinden die studentenkorting geeft. Of ben je geen student?
Ik zit vast aan de MediaMarkt. Mijn laptop is totall loss verklaart door de verzekering die ik daar had afgesloten. Dat is alweer dik 3 jaar terug, en heb hem 2 weken voordat de verzekering afliep opgestuurd.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:47 schreef pascal08 het volgende:
Maar Ozz, als je een MacBook Pro wilt, kijken dan gewoon in de Pricewatch van Tweakers en kijk of je een winkel kan vinden die studentenkorting geeft. Of ben je geen student?
Die stond wel even uit te delen aan Djokovic in een aantal periodenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die Wawrinka is echt een wereldtennisser, volgens mij heeft hij de beste backhand van het circuit, maar toch is er iets waardoor hij nooit echte aansluiting bij de wereldtop zal krijgen
Ik vond die franse zwarte met een afro altijd wel leuk tenissenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die Wawrinka is echt een wereldtennisser, volgens mij heeft hij de beste backhand van het circuit, maar toch is er iets waardoor hij nooit echte aansluiting bij de wereldtop zal krijgen
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:50 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Ik vond die franse zwarte met een afro altijd wel leuk tenissen
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:51 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nee die andere die is wat dunner
Wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
maar even serieus, dit was echt geen pingel+geel
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Absoluut niet inderdaad.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Doet Oduro mee bij Ghana?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:57 schreef strakkeman het volgende:
Voor de geïnteresseerden 4 uur begint Ghana Congo
Zijkanten millimeter en bovenop nog een paar haartjes. Precies zoals GJE laatst nog zijn kapsel beschreef in een topic.quote:
Dus geen pingel+geel maar geel+pingelquote:Op zondag 20 januari 2013 15:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel. Kijk dan:
[ afbeelding ]
Eerst geel, en toen miste Immers de penaltie.... Jullie zijn kaulodom.
Neequote:Op zondag 20 januari 2013 15:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Doet Oduro mee bij Ghana?
In ieder geval hopen op een goal
Wat? Moet ik het zelf maken ofzo?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:58 schreef Thezeurminator het volgende:
Wat speelt dit middenveld/voorhoede heerlijk zeg.
http://www.futhead.com/fifa/squads/build/#squad-player
Ja maar is er niet bij dacht ik.quote:
Inderdaad Squad Creator is geweldig in de afrondingquote:Op zondag 20 januari 2013 15:58 schreef Thezeurminator het volgende:
Wat speelt dit middenveld/voorhoede heerlijk zeg.
http://www.futhead.com/fifa/squads/build/#squad-player
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:59 schreef JochemP het volgende:
[..]
Dus geen pingel+geel maar geel+pingel
Ikeme op goal. De enige Nigeriaanse keeper in FUT.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En Apam voor nigeria?
ik ken al die mensen dankzij jouw filmpjes
Die speelt nu in Turkije bij Karabukquote:Op zondag 20 januari 2013 16:01 schreef Thorb het volgende:
Ghana
16 Dauda
04 Pantsil
13 Akaminko
21 Boye
07 Atsu
08 Agyemang
09 Boateng
10 Adomah
20 Asamoah
22 Wakaso
03 Gyan
Substitutes
01 Adjei
12 Larsen
02 Richard Boateng
05 Awal
15 Vorsah
19 Jonathan Mensah
23 Afful
06 Annan
11 Rabiu
14 Asante
17 Clottey
18 Boakye-Yiadom
Congo DR
01 Kidiaba
02 Issama
03 Kasusula
14 Mabiala
17 Mongongu
07 Mulumbu
18 Makiadi
04 Kabangu
08 Mabi
09 Mbokani
15 LuaLua
Substitutes
16 Mandanda
23 Landu Bakala
05 Mulemo
19 Mbemba
21 Zakuani
10 Matumona
12 Ilunga
22 Makuntima Kisombe
06 Manzia
11 Kanda
13 Kaluyituka Dioko
20 Nzinga Luvumbu
Ref: Bennet
LuaLua
ik heb hem twee keer opgepikt voor 350 coins maar ze zijn wel faifettebekquote:Op zondag 20 januari 2013 16:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ikeme op goal. De enige Nigeriaanse keeper in FUT.
Uitspreken als Ey pem.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En Apam voor nigeria?
ik ken al die mensen dankzij jouw filmpjes
Ik ken hier echt best veel vanquote:Op zondag 20 januari 2013 16:01 schreef Thorb het volgende:
Ghana
16 Dauda
04 Pantsil
13 Akaminko
21 Boye
07 Atsu
08 Agyemang
09 Boateng
10 Adomah
20 Asamoah
22 Wakaso
03 Gyan
Substitutes
01 Adjei
12 Larsen
02 Richard Boateng
05 Awal
15 Vorsah
19 Jonathan Mensah
23 Afful
06 Annan
11 Rabiu
14 Asante
17 Clottey
18 Boakye-Yiadom
Congo DR
01 Kidiaba
02 Issama
03 Kasusula
14 Mabiala
17 Mongongu
07 Mulumbu
18 Makiadi
04 Kabangu
08 Mabi
09 Mbokani
15 LuaLua
Substitutes
16 Mandanda
23 Landu Bakala
05 Mulemo
19 Mbemba
21 Zakuani
10 Matumona
12 Ilunga
22 Makuntima Kisombe
06 Manzia
11 Kanda
13 Kaluyituka Dioko
20 Nzinga Luvumbu
Ref: Bennet
LuaLua
Het loopt immers toch nietquote:Op zondag 20 januari 2013 16:06 schreef Lindgren. het volgende:
Nog meer B-voetballers in je ploeg gooien als het niet loopt
Gvd, had mn gisterochtend ook al de hele tijd in mn hoofd. Moest om van 4 tot half 8 werken als enige op mn afdeling, hele tijd "pempepepem dont that lady look surprised"quote:
quote:
http://www.futhead.com/fifa/squads/4273078/#squad-playerquote:Op zondag 20 januari 2013 15:59 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Inderdaad Squad Creator is geweldig in de afronding
Ik moest huilenquote:Op zondag 20 januari 2013 16:09 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/4273078/#squad-player
sorry foutje
hehehe ik zag het op twitter jaquote:Op zondag 20 januari 2013 16:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gvd, had mn gisterochtend ook al de hele tijd in mn hoofd. Moest om van 4 tot half 8 werken als enige op mn afdeling, hele tijd "pempepepem dont that lady look surprised"
wtf is dit danquote:Op zondag 20 januari 2013 16:09 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
[..]
sorry foutje
Wat een gedrochtquote:Op zondag 20 januari 2013 16:09 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
[..]
sorry foutje
Wllington op cmquote:Op zondag 20 januari 2013 16:09 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
[..]
sorry foutje
maar zijn teams half namaken met die Welliton, Emenike, McGeady.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 16:10 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Wllington op cmSweatier kan niet
Ik speel het best met dit team. Ja het is snel. Maar je vergeet Carlos Eduardo, Mcgeady 5* star skills. Dede,Emenike,Dani Alves scoren heel veel kopballen. Wellington loopt steeds mee naar voren vanwege zijn workrates. Ik speel beter met dit team dan met een standaard bpl team.quote:
ik kon eerst ook erg genieten van zijn video's hoor, maar hij heeft het nu al zooo erg uitgemolkenquote:
je hebt serieus 1 speler met high defensive workratequote:Op zondag 20 januari 2013 16:12 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
[..]
Ik speel het best met dit team. Ja het is snel. Maar je vergeet Carlos Eduardo, Mcgeady 5* star skills. Dede,Emenike,Dani Alves scoren heel veel kopballen. Wellington loopt steeds mee naar voren vanwege zijn workrates. Ik speel beter met dit team dan met een standaard bpl team.
Welliton*quote:Op zondag 20 januari 2013 16:12 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
[..]
Ik speel het best met dit team. Ja het is snel. Maar je vergeet Carlos Eduardo, Mcgeady 5* star skills. Dede,Emenike,Dani Alves scoren heel veel kopballen. Wellington loopt steeds mee naar voren vanwege zijn workrates. Ik speel beter met dit team dan met een standaard bpl team.
Dus daarom mag niemand meer een fan van hem zijn?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik kon eerst ook erg genieten van zijn video's hoor, maar hij heeft het nu al zooo erg uitgemolken
Ik heb eigenlijk alleen Emmenike genomen op advies van ksi.. Die welliton omdat het braziliaan is en mcgeady vanwege 5* skillmovesquote:Op zondag 20 januari 2013 16:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar zijn teams half namaken met die Welliton, Emenike, McGeady.
beetje jammer
Hij laat zijn mening horen over zijn team, ik laat mijn mening horen over KSI.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dus daarom mag niemand meer een fan van hem zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |