PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Nee denk het niet. Heb nog nooit een JRPG uitgespeeld behalve Pokemonquote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niceWil ze eigenlijk ook wel maarja moet ik weer helemaal in dat spel komen, te veel moeite. Ga je Ni No Kuni halen?
Sowieso. Mrs Chuquote:
en dan 36 wedstrijden per persoon spelen?quote:
ik weet niet of ik het al had doorgegeven, maar ik doe niet meequote:Op zondag 20 januari 2013 14:06 schreef Fuszy het volgende:
Nogmaals
1 poule van 10 en 1 van 9
of 3 van 5 en één van 4.
Nu hebben we 19 deelnemers. (kunnen er nog minder worden). Plan is om sowieso 2x tegen elkaar te spelen.
Yup, je bent al geschrapt uit de deelnemerslijstquote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik weet niet of ik het al had doorgegeven, maar ik doe niet mee
die was ook echt geniaal jaquote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Heb nog nooit een JRPG uitgespeeld behalve Pokemon
[..]
Sowieso. Mrs ChuDe enige met een goede voice act
Dit speel ik ook meequote:Op zondag 20 januari 2013 13:45 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop op een hele agressieve Ajax - Feyenoord.
Dayum, dat is wel een hele goedkope Benziaquote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al die mensen die op jacht zijn naar Lukaku ofzo... #SMLENO
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dit speel ik ook mee
[ afbeelding ]
dafuq, zulke deals vind ik nooit meerquote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al die mensen die op jacht zijn naar Lukaku ofzo... #SMLENO
Echt niet? Sinds die IF Lukaku in packs zit pik ik steeds meer op. Ik heb ook nog een aantal spelers die ik standaard met 1k winst doorverkoop maar die zijn niet puushwaardigquote:Op zondag 20 januari 2013 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
dafuq, zulke deals vind ik nooit meerWel grappig dat er ook bronzes tussen zitten.
Een Benzia voor 1700 kom ik niet meer tegen, dat soort deals had ik wel in het begin toen ik ook een Osborne voor 350c hadquote:Op zondag 20 januari 2013 14:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Echt niet? Sinds die IF Lukaku in packs zit pik ik steeds meer op. Ik heb ook nog een aantal spelers die ik standaard met 1k winst doorverkoop maar die zijn niet puushwaardigEn top secret natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:40 schreef leoon. het volgende:
RODE KAART !!!!!!Jammer dat mulder hem niet kon torpederenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:Elkabir88 twitterde op zondag 20-01-2013 om 14:41:27Jaaaaaaaaaaa heeeerlijke goal!!! #vischer reageer retweet
Nee, maar normaal plaats jij die van hem als Feyenoord achterstaatquote:Op zondag 20 januari 2013 14:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Heeft vdm weer eens een tweet van mij hier gepost?
Oh, hij zoekt twitter niet op, denk dat als ze scoren hij wel even op twitter komt.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, maar normaal plaats jij die van hem als Feyenoord achterstaat
Joh.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:47 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Arsenal is gedegradeerd tot Subtop
en ik las vanochtend nog dat ie ging verlengen bij Inter.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:54 schreef Ozz-03 het volgende:
http://www.corrieredellos(...)C3%AC+al+Galatasaray
Volgens dit bericht gaat die akkoord met het voorstel van Galatasaray.
Blijft een raar verhaal.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en ik las vanochtend nog dat ie ging verlengen bij Inter.
handelenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:59 schreef HeavensAxe het volgende:
Hoe verdien je snel geld in het begin? ik ben tamelijk skeer en ik heb nog geen pakjes gekocht
firsttime FUT btw.
Cambiasso of Zanettiquote:Op zondag 20 januari 2013 15:03 schreef tochweerhenk het volgende:
Welke Cvm's. en CV zouden jullie doen om chiellini en Ogbonna aan Di. Maria Tevez en Lavezzi te linken?
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het was ook een grapje!
[ afbeelding ]
Cambiasso en Zanetti is het makkelijkst, maar die zijn wel kleinquote:Op zondag 20 januari 2013 15:03 schreef tochweerhenk het volgende:
Welke Cvm's. en CV zouden jullie doen om chiellini en Ogbonna aan Di. Maria Tevez en Lavezzi te linken? 3-5-2
Zanetti wil ik nog wel proberen maar CAmbiasso lijkt me kutquote:Op zondag 20 januari 2013 15:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Cambiasso en Zanetti is het makkelijkst, maar die zijn wel klein
Spelers goedkoop kopen en duur verkopenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:59 schreef HeavensAxe het volgende:
Hoe verdien je snel geld in het begin? ik ben tamelijk skeer en ik heb nog geen pakjes gekocht
firsttime FUT btw.
Zarate naar CDM en Samuel CVquote:Op zondag 20 januari 2013 15:03 schreef tochweerhenk het volgende:
Welke Cvm's. en CV zouden jullie doen om chiellini en Ogbonna aan Di. Maria Tevez en Lavezzi te linken? 3-5-2
ik heb nu maar 630 coinsquote:Op zondag 20 januari 2013 15:07 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Spelers goedkoop kopen en duur verkopen
Ik heb ook altijd minder dan 1000, gewoon voor 150 te koop zetten bijv brons pakjes, gaat na een tijd wel weg.quote:
Haha jaquote:
Hoezo sweaty?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:09 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
dit team
ultimate sweaty, maarja...
waarom Badstuberquote:Op zondag 20 januari 2013 15:09 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
dit team
ultimate sweaty, maarja...
elke keer kom ik met Reus en Klose alleen op de keeper. Rennen met Reus en dan afleggen/voorgeven op Klose en altijd goalquote:
Ik vind hem echt fantastisch spelen samen met Hummelsquote:
scherp inderdaad.quote:
zou vet geweest zijn als hij die ook erin schoot met linksquote:
en ik wil Jeffrey bij AZquote:Op zondag 20 januari 2013 15:16 schreef Toefjes het volgende:
Blij dat Matthijsen niet terug is gegaan naar AZReijnen heb je nog meer aan
Jozy en Viktor, volgens mij best een goed koppelquote:
Gouweleeuw heet toch zo?quote:
o drie zelfs natuurlijk, ook Benson nogquote:Op zondag 20 januari 2013 15:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jozy en Viktor, volgens mij best een goed koppel
pace>verdedigende skillsquote:Op zondag 20 januari 2013 15:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is wat sneller, maar Boateng is verdedigend echt een stuk zwakker.
Fischer dan CF/CAM.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o drie zelfs natuurlijk, ook Benson nog
[..]
pace>verdedigende skills
Ow, haha, geen idee hoe hij met zijn voornaam heet eigenlijk. Maar die moet wel komen als Viergever vertrekt.quote:
Fischer speelt LW.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Fischer dan CF/CAM.
Vind ik normaal gesproken ook, maar Badstuber>Boateng/Santana.
Ik ook. Kunnen we een echte verdediger opstellen en nog iets kopen voor de vleugels/middenveld.quote:
jeffrey bruma?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, haha, geen idee hoe hij met zijn voornaam heet eigenlijk. Maar die moet wel komen als Viergever vertrekt.
+6 overall, seems legitquote:Op zondag 20 januari 2013 15:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
puush doet het niet maar hier de stats van IF Fischer: http://www.futhead.com/fi(...)3/79/75/67/76/40/65/
Zulke stats en dan nog maar een 73quote:Op zondag 20 januari 2013 15:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
puush doet het niet maar hier de stats van IF Fischer: http://www.futhead.com/fi(...)3/79/75/67/76/40/65/
Er is nog een helft hoorrrrquote:Op zondag 20 januari 2013 15:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat het een makkelijke middag zou worden, maar zó makkelijk? Nee.![]()
Je zou toch denken dat na de periode Hofland - Timmer - Makaay etc etc de lessen toch wel geleerd zijn dat je geen oude, verzadigde voetballers moet halenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:20 schreef strakkeman het volgende:
Mathijsen![]()
1 miljoen salaris![]()
Feyenoord![]()
VDM
Zijn 3e had er ook wel in gemogenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat het een makkelijke middag zou worden, maar zó makkelijk? Nee.![]()
Ja het is echt ongelofelijk en dan gierig doen tegen nelomquote:Op zondag 20 januari 2013 15:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat na de periode Hofland - Timmer - Makaay etc etc de lessen toch wel geleerd zijn dat je geen oude, verzadigde voetballers moet halen
je noemt nu precies 3 spelers op die nog best aardig gepresteerd hebbenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat na de periode Hofland - Timmer - Makaay etc etc de lessen toch wel geleerd zijn dat je geen oude, verzadigde voetballers moet halen
Nou en, hij verdient hetquote:
Dat komt door zijn lage passing.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:21 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Zulke stats en dan nog maar een 73
dat wel, maar EA denkt daar wel anders overquote:Op zondag 20 januari 2013 15:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nou en, hij verdient het
[..]
Dat komt door zijn lage passing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |