Met deze man!quote:Op zondag 10 februari 2013 14:32 schreef Tyron het volgende:
bedankt 8 mensen die mij een dm stuurde en 1 iemand een pm
bedankt
Met 30 verschillende adressen of allemaal dezelfde? Als iedereen een andere stream heeft wil ik die ook wel ffquote:
13th streamquote:Op zondag 10 februari 2013 14:40 schreef Silverdigger2 het volgende:
iemand een niet-sopcast link voor fey-az?
zelfdequote:Op zondag 10 februari 2013 14:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Met 30 verschillende adressen of allemaal dezelfde? Als iedereen een andere stream heeft wil ik die ook wel ff
nee jij bent lekker je vraagt net zelf een stream ajax die krijg je van iemand en nu ben je te gierig om door te gevenquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:54 schreef ikwilajaxstream het volgende:
[..]
nee jij bent lekker je vraagt net zelf een stream ajax die krijg je van iemand en nu ben je te gierig om door te geven
Mongool.quote:
VBL / belangrijk bericht mbt livestreams!quote:Op zondag 10 februari 2013 14:55 schreef Rainai het volgende:
Waarom niet in het openbaar posten?
Zo kan iedereen elkaar helpen en blij maken...
Sopcast nummers doorgeven mag want dat zijn geen links.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
VBL / belangrijk bericht mbt livestreams!
Oke, maar ik deel geen sopcast stream.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Sopcast nummers doorgeven mag want dat zijn geen links.
Ok, ik dacht van wel, my bad.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oke, maar ik deel geen sopcast stream.
ik citeer:quote:Op zondag 10 februari 2013 14:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
VBL / belangrijk bericht mbt livestreams!
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:58 schreef ikwilajaxstream het volgende:
[..]
ik citeer:
-Alle directe linkjes naar welke wedstrijd dan ook worden verwijderd. Wel mag je zeggen Bal 4 vs Doel 7 is op kanaal 12345 van Sopcast.
oftewel kanaal nummers mag je gewoon plaatsen
quote:Op zondag 10 februari 2013 14:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oke, maar ik deel geen sopcast stream.
Er zijn wel sopcast kanalen voor Ajax.quote:Op zondag 10 februari 2013 14:59 schreef Rainai het volgende:
Ok, ik bedoelde niet de link, maar de sopcast nummer.
Mijn excuses van de foutieve taalgebriuik...
Thanksquote:Op donderdag 14 februari 2013 20:16 schreef Dasjonny het volgende:
http://www.rojadirecta.me/goto/hippiesharing.com/stream16.html
Heb deze, werkt niet 100% bij mij, maar zou ook aan m'n verbinding kunnen liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |