welk doelquote:Op zondag 20 januari 2013 13:38 schreef Stuart het volgende:
Ja, een deel van de opbrengst zal daar wel naartoe gaan. Maar nee, ik gok niet voor het goede doel
?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga naar YouTube en typ in: giovanna plowman tampon ChallengeEn dan 't eerste
dat is al een paar scquote:
Nee, ene meisje met bruin haar.quote:
Fotoboek van Indexquote:Op zondag 20 januari 2013 13:39 schreef Fok-it het volgende:
Wat doe jij eigenlijk in je vrije tijd dan Stuart?Want ik zie je echt de hele dag alleen maar in de SC zitten en je doordeweeks afvragen waarom het zo rustig is, maar dat is toch logisch?
Ja, wat een mongoolquote:
Nietsquote:Op zondag 20 januari 2013 13:39 schreef Fok-it het volgende:
Wat doe jij eigenlijk in je vrije tijd dan Stuart?Want ik zie je echt de hele dag alleen maar in de SC zitten en je doordeweeks afvragen waarom het zo rustig is, maar dat is toch logisch?
omgquote:
Je werkt niet?quote:
jezusquote:
ik niet;quote:Op zondag 20 januari 2013 13:45 schreef supersof het volgende:
gadver. ik word echt helemaal naar van dat filmpje![]()
Ik wordt daar ook beetje onpasselijk van hoorquote:
Jawel, maar dat doe ik niet in mijn vrije tijdquote:
wat is er mis met jouquote:
ik wordtquote:Op zondag 20 januari 2013 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wordt daar ook beetje onpasselijk van hoorsmerig gewoon
Neequote:Op zondag 20 januari 2013 13:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je moet toch wel iéts doen, als je geen vrienden hebt desnoods naar familie.
Ik kan London op een kaart voor je uittekenen. Ik ben overal geweest en dat vele malenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:45 schreef JRRY het volgende:
Of lekker door Londen lopen, awesum lijkt me dat
Reageer even serieus zeg.quote:
Alsof alle meisjes dat doen gvdquote:Op zondag 20 januari 2013 13:47 schreef IlBacio het volgende:
Ik kan nu nooit meer hetzelfde naar meisjes kijken
Stu is tutor en werkt op verschillende scholen om Nederlands te leren. toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reageer even serieus zeg.
Werk of studeer je niet?
Ja, ik werk. Elke dagquote:Op zondag 20 januari 2013 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reageer even serieus zeg.
Werk of studeer je niet?
Wizard of Oz?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan London op een kaart voor je uittekenen. Ik ben overal geweest en dat vele malen
quote:
Maar hoezo ben je dan nog zo vaak hier? Doordeweeks werk je dan toch 5 dagen in de week?quote:
Nee, ik werk op 1 school en werk voor verschillende UK/NL of NL/UK gezinnen buiten de schooluren als tutorquote:Op zondag 20 januari 2013 13:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Stu is tutor en werkt op verschillende scholen om Nederlands te leren. toch?
waarom willen engelsen NL leren?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik werk op 1 school en werk voor verschillende UK/NL of NL/UK gezinnen buiten de schooluren als tutor
Ja. Ik ken London vrij goed. Althans, waar ik woon en de wijken eromheen.quote:
ja we hebben dat wel, maar we gaan niet zoiets doen zoals zij. Zij is gewoon een gestoorde mongool.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:48 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Alle meisjes hebben dat, ik heb nooit eerder een bloederige tampon gezien
Heb je nog steeds dat straattheater ergens in London?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja. Ik ken London vrij goed. Althans, waar ik woon en de wijken eromheen.
Overdag ben ik hier ook niet veel te vinden hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 13:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hoezo ben je dan nog zo vaak hier? Doordeweeks werk je dan toch 5 dagen in de week?
Waarom willen Nederlands andere talen leren?quote:
Koop een taart en vier jouw eerst keer.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:48 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Maar jullie hebben dat in jequote:Op zondag 20 januari 2013 13:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ja we hebben dat wel, maar we gaan niet zoiets doen zoals zij. Zij is gewoon een gestoorde mongool.
vind je dat een vies gezicht danquote:Op zondag 20 januari 2013 13:48 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Jij bent echt gek..quote:
Dat willen ze alleen als vader en/of moeder Nederlandstalig is en ze de kinderen tweetalig willen opvoeden.quote:
Kunnen wij ook niks aan doen hoorquote:
ik kan niet meer etenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Koop een taart en vier jouw eerst keer.
quote:
Heb je liever dat ze geen tampon in doen? en lekker doorlekken terwijl ze door de stad lopen?quote:
Engels wordt veel gebruikt in de handel en op universiteiten. Nederlands wordt eigenlijk alleen in NL gebruikt en je hebt er dus veel minder aan.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom willen Nederlands andere talen leren?
Je kan wel genoeg redenen opnoemen toch?
maandverbandquote:Op zondag 20 januari 2013 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je liever dat ze geen tampon in doen? en lekker doorlekken terwijl ze door de stad lopen?
Familie, studeren en werken in Nederland wordt ook veel gedaan door buitenlanders.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:52 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Engels wordt veel gebruikt in de handel en op universiteiten. Nederlands wordt eigenlijk alleen in NL gebruikt en je hebt er dus veel minder aan.
Zou ik doen, veel mooier.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:52 schreef Stuart het volgende:
Maar ik overweeg om in NL te gaan wonen trouwens
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je liever dat ze geen tampon in doen? en lekker doorlekken terwijl ze door de stad lopen?
To have another language is to possess a second soulquote:Op zondag 20 januari 2013 13:52 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Engels wordt veel gebruikt in de handel en op universiteiten. Nederlands wordt eigenlijk alleen in NL gebruikt en je hebt er dus veel minder aan.
ninja.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Familie, studeren en werken in Nederland wordt ook veel gedaan door buitenlanders.
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:51 schreef supersof het volgende:
AJ kijk voor jou
http://www.facebook.com/heteherenvoorbijhetstuderen
Wat weet jij daar nou van? Je kent London op je duimpje?quote:
Bijscholing.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:54 schreef Stuart het volgende:
Nederland is wel aanzienlijk goedkoper maar ik heb geen idee wat voor werk ik daar moet doen. Ik wil niet op een school werken in NL en verder kan ik niets
Kan je geen stukjes gaan schrijven voor een krant, of je ervaringen in Engeland uitschrijven en laten publiceren?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:54 schreef Stuart het volgende:
Nederland is wel aanzienlijk goedkoper maar ik heb geen idee wat voor werk ik daar moet doen. Ik wil niet op een school werken in NL en verder kan ik niets
Ik wil een goedbetaalde baan hebbenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijscholing.
En waarom wil je niet als leraar?
Je mag best op mijn school leraar Engels worden ofzo, die ouwe olifant mag wel n keer weg.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:54 schreef Stuart het volgende:
Dat wil vast niemand lezenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:54 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Kan je geen stukjes gaan schrijven voor een krant, of je ervaringen in Engeland uitschrijven en laten publiceren?
Ik blijf maar scrollenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet samen met studeren.
Leraar verdient prima hoor..quote:
Ik kan niet goed omgaan met jongerenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je mag best op mijn school leraar Engels worden ofzo, die ouwe olifant mag wel n keer weg.
Leraar betaald slecht. Ik wil iets dat veel meer betaald met dikke vette bonussen die eigenlijk onterecht zijnquote:
Meester in groep 4 dan.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan niet goed omgaan met jongeren
Alleen met kinderen tot een jaar of 12. Ouder dan dat en ik verlies mijn geduld als iemand bijdehand is
overheid?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leraar betaald slecht. Ik wil iets dat veel meer betaald met dikke vette bonussen die eigenlijk onterecht zijn
Ik merk er niets vanquote:
Nou dan blijf je maar lekker thuis zitten kniezen want als je verder niks kan zoals je zegt zal dat onmogelijk wordenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leraar betaald slecht. Ik wil iets dat veel meer betaald met dikke vette bonussen die eigenlijk onterecht zijn
Zeker als je als leraar niet goed spelt. Of was het nou speld.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal er eens over nadenken. Ik kan vast wel iets doen met cijfertjesquote:Op zondag 20 januari 2013 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou dan blijf je maar lekker thuis zitten kniezen want als je verder niks kan zoals je zegt zal dat onmogelijk worden
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zeker als je als leraar niet goed spelt. Of was het nou speld.
Dat was in 2011 en ja, behoorlijk zelfsquote:Op zondag 20 januari 2013 13:59 schreef IlBacio het volgende:
Stu, heb jij vorig jaar eigenlijk ook wat mee gekregen van the riots?
Ik vind het echt raar dat je zo kieskeurig bent en een normaal verdienende baan als bijna armoedig omschrijft.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal er eens over nadenken. Ik kan vast wel iets doen met cijfertjes
Ook meegedaan?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat was in 2011 en ja, behoorlijk zelfs
Zo bedoel ik het niet. Ik wil misschien inderdaad wel teveelquote:Op zondag 20 januari 2013 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het echt raar dat je zo kieskeurig bent en een normaal verdienende baan als bijna armoedig omschrijft.
Wat denk je zelfquote:
Als je genoeg capaciteiten hebt is daar niks mis mee. Maar als jij maar 1 specifiek iets benoemt wat je kan zou ik daar van afstappen.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Ik wil misschien inderdaad wel teveel
Er is overigens niets mis aan kieskeurig zijn
In welke wijk woon jij in London?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat denk je zelf![]()
Ik ben 1 avond wel buiten geweest maar dat was geen prettige sfeer
Ik kan toch bijleren? Als je een studie hebt gedaan zegt dat toch meer over het niveau qua werk dan het soort werk? Ik heb het idee dat ik wel meerdere kanten uit kan als ik open sta voor lerenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je genoeg capaciteiten hebt is daar niks mis mee. Maar als jij maar 1 specifiek iets benoemt wat je kan zou ik daar van afstappen.
Ja je kan zeker bijleren. En het is ook goed als je ambities hebt maar dan moet je daar wel wat mee doenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan toch bijleren? Als je een studie hebt gedaan zegt dat toch meer over het niveau qua werk dan het soort werk? Ik heb het idee dat ik wel meerdere kanten uit kan als ik open sta voor leren
Al jaren?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je kan zeker bijleren. En het is ook goed als je ambities hebt maar dan moet je daar wel wat mee doenIk heb het idee dat jij al jaren beetje met de wind meegaat en nog geen verandering hebt gezien, maar dat kan ook aan mij liggen hoor
Wat voor studie heb je hiervoor gedaan dan?quote:
B.Ed.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor studie heb je hiervoor gedaan dan?
En waarom ga je niet bijleren en als tolk werken ofzo? Is ook leukquote:Op zondag 20 januari 2013 14:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
B.Ed.
Zeg maar hetzelfde als de pabo in NL (waar ik ook op heb gezeten trouwens).
Ik spreek Engels en Nederlands. Dat lijken me nou niet de talen om dergelijk werk te gaan doen. Als ik nou vloeiend Spaans erbij sprak zou dat misschien interessant worden.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En waarom ga je niet bijleren en als tolk werken ofzo? Is ook leuk
Dan zul je echt een economische studie minimaal op HBO-niveau moeten doen. Heb je daar nog zin in op je 26ste? 4 jaar nog leren?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik spreek Engels en Nederlands. Dat lijken me nou niet de talen om dergelijk werk te gaan doen. Als ik nou vloeiend Spaans erbij sprak zou dat misschien interessant worden.
Maar dat is allemaal niets voor mij. Ik wil bij een bank, hedgefund of investeringsmaatschappij aan de slag
Natuurlijk niet en HBO zou ik sowieso niet doen. Ik heb een bachelor's degree dus kan vast wel iets verkort doenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zul je echt een economische studie minimaal op HBO-niveau moeten doen. Heb je daar nog zin in op je 26ste? 4 jaar nog leren?
Te lastig onderwerp?quote:
haha een beetje wel, ik zit nog op school, dus dan kan je niet echt heel goed meepratenquote:
Wat doe je?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef IlBacio het volgende:
[..]
haha een beetje wel, ik zit nog op school, dus dan kan je niet echt heel goed meepraten
surprisequote:Op zondag 20 januari 2013 14:16 schreef Stuart het volgende:
Fuck, voor het eerst niet een cijfer goed (trekking van de 12e). Ik ga verder met de volgende
hoeveel heb je uitgegeven?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:17 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, £10 gewonnen. Het begon zo goed met 05 en 09 maar toen miste ik 13 en 16, had 35 maar geen 39 want ik heb 30, 36 en 45
£5 per week dus van deze 2 zeg maar 'gelijk' gespeeld. Maar wat moet ik nou met 10 pond?quote:
dat gaat nooit gebeurenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
£5 per week dus van deze 2 zeg maar 'gelijk' gespeeld. Maar wat moet ik nou met 10 pond?
Nou ja, als je 4 cijfers goed heb win je ook nog maar £60 en bij 5 £1,666.
Pas bij 5 + bonus ball krijg je (laatste trekking) £83,059 en bij alle 6 goed £1,889,602
Er waren 2 mensen die alle 6 goed hadden en daarom moesten ze de prijs delenquote:
Waarom?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:27 schreef Stuart het volgende:
Wat een ongelooflijke kut zondag is het vandaag zeg
Het sneeuwt hier non-stop en dan heb ik al geen zin meer om naar de winkel te gaan laat staan een kwartier lopen naar acteren. En ik verveel me gewoon de tering. Ik weet ook niet goed wat ik wil eigenlijk. Als ik in NL ga wonen roep ik over een paar jaar vast hetzelfde als nuquote:
lobi aan julliequote:
Als ik in Londen woonde.....quote:Op zondag 20 januari 2013 14:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier non-stop en dan heb ik al geen zin meer om naar de winkel te gaan laat staan een kwartier lopen naar acteren. En ik verveel me gewoon de tering. Ik weet ook niet goed wat ik wil eigenlijk. Als ik in NL ga wonen roep ik over een paar jaar vast hetzelfde als nu
Als je hier al meer dan een kwart van je leven woont heb je op een gegeven moment ook alles wel een keer gezien, echtquote:
lobbi terug, kus van.mij, knuffel van Hypoquote:
Ga van elkaar genieten ipv FOK!ken dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezierquote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga van elkaar genieten ipv FOK!ken dan.waarom denk.je dat we nu pas wakker zijn danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Iel krijgt heul niet een knuffel van mij.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
lobbi terug, kus van.mij, knuffel van Hypo
Hè bah.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom denk.je dat we nu pas wakker zijn dan
jaloers dat jij Hypo niet hebtquote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
waarom denk.je dat we nu pas wakker zijn dan
blijkbaar wel anders klaag je er niet overquote:
Ik bedoel dat ik een zeurpiet word gevondenquote:Op zondag 20 januari 2013 14:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
blijkbaar wel anders klaag je er niet over
Was van Hypo die.quote:
Lentequote:Op zondag 20 januari 2013 14:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik snap je wel hoor.
Laten 't voorjaar maar komen
(en hopelijk klopt mijn horoscoop)
Wanneer gaan we scharen?quote:
hebben jullie godsdienst ?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:42 schreef JRRY het volgende:
Ik moet maar eens beginnen met leren voor godsdienst. Gelukkig geeft die vrouw alle vragen voor het tentamen al op. Zodat we gewoon de vragen kunnen leren
Kutheppie.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, dit komt echt niet van hypo.
Mijn account toch??????quote:Op zondag 20 januari 2013 14:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, dit komt echt niet van hypo.
turn around in your grafquote:Op zondag 20 januari 2013 15:00 schreef supersof het volgende:
ik wil turn around op mn begrafenis.
en down with the trumpets. en tonight is the night
nicequote:Op zondag 20 januari 2013 15:01 schreef Stuart het volgende:
Vanuit mijn slaapkamer raam (boven dus)
[ afbeelding ]
ahahaha jaquote:
Vond het eigenlijk ook wel aardigquote:
WTFquote:Op zondag 20 januari 2013 15:04 schreef JRRY het volgende:
laptop op schoot is dus slecht voor sperma straks krijg ik later geen kinderen meer
ja of misvormde.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:04 schreef JRRY het volgende:
laptop op schoot is dus slecht voor sperma straks krijg ik later geen kinderen meer
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:12 schreef IlBacio het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)elijk-voor-zaad.html
jawel want het is wetenschappelijk bewezen! Net als dat je van melk botkanker krijgt en van orale seks keelkanker!quote:
Die mag je niet van Hypoquote:Op zondag 20 januari 2013 14:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh
[..]
Jij heb een piepie, dus we kunnen niet scharen.
huh okeequote:Op zondag 20 januari 2013 15:14 schreef IlBacio het volgende:
[..]
jawel want het is wetenschappelijk bewezen! Net als dat je van melk botkanker krijgt en van orale seks keelkanker!
Hoezo zou dat dan weer niet erg zijn?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
huh okeevaag. ik heb altijd mn laptop op schoot eigenlijk. maar ik ben een vrouw en volgens mij is het dan niet erg.
Ze zeggen er niks over in ieder geval. Eventjes zoeken hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 15:17 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoezo zou dat dan weer niet erg zijn?
Niet echt.quote:
het was eigenlijk een beetje sarcastischquote:Op zondag 20 januari 2013 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
huh okeevaag. ik heb altijd mn laptop op schoot eigenlijk. maar ik ben een vrouw en volgens mij is het dan niet erg.
Jij bent sarcastisch.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:22 schreef IlBacio het volgende:
[..]
het was eigenlijk een beetje sarcastisch
ja ik heb dat dus nooit door via het internet, dus dan weet je dat ook weerquote:Op zondag 20 januari 2013 15:22 schreef IlBacio het volgende:
[..]
het was eigenlijk een beetje sarcastisch
Ik doe het ook altijd ongeacht wat welk onderdoek dan ook mag bewerenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee echt helemaal nooit.quote:
goed om te weten volgende keer zet ik wel #sarcasme achter al mijn sarcastische postsquote:Op zondag 20 januari 2013 15:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik heb dat dus nooit door via het internet, dus dan weet je dat ook weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LALALALALALALA
Hebben jullie geen tafels?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe het ook altijd ongeacht wat welk onderdoek dan ook mag beweren
Ik zit vaak op bed met mijn laptop als ik niet achter mijn bureau zit of met de laptop op schoot op de bankquote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:25 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Nee echt helemaal nooit.
[..]
goed om te weten volgende keer zet ik wel #sarcasme achter al mijn sarcastische posts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ooh oke. Je woont alleen neem ik aan?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zit vaak op bed met mijn laptop als ik niet achter mijn bureau zit of met de laptop op schoot op de bank
Jaquote:Op zondag 20 januari 2013 15:26 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Ooh oke. Je woont alleen neem ik aan?
Ja, maar als ik dat hier post ben ik een zeurpietquote:
ga in bed liggen danquote:Op zondag 20 januari 2013 15:27 schreef Zweetteef het volgende:
Jeeeezus van ritalin raak je echt onderkoelt
Neem je die rotzooi nog steeds?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:27 schreef Zweetteef het volgende:
Dat is een keuzequote:Op zondag 20 januari 2013 15:27 schreef Zweetteef het volgende:
Maakt mij niet uitquote:Op zondag 20 januari 2013 15:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dat hier post ben ik een zeurpiet
Mij ook niet. Alsof het mij iets kan schelen wat mensen hier van me vindenquote:
Dit is trouwens een drugsverschijnsel (er treedt hypothermie op) dat in gang wordt gezet door je lichaam en wat inhoudt dat je iets verkeerd doet. Serieus, je moet echt stoppen met die drugs, je moet nu iets warms aan gaan trekken en in bed gaan liggen.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:27 schreef Zweetteef het volgende:
ik kan er wel langer door leren ik haal mn trntamen nu sowiesoquote:Op zondag 20 januari 2013 15:32 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Dit is trouwens een drugsverschijnsel (er treedt hypothermie op) dat in gang wordt gezet door je lichaam en wat inhoudt dat je iets verkeerd doet. Serieus, je moet echt stoppen met die drugs, je moet nu iets warms aan gaan trekken en in bed gaan liggen.
Hou toch eens op met die onzin van je! Als jij meent dat je Ritalin moet slikken prima maar ga dan niet lopen zeiken over hoe je je nu voelt. I couldn't care less lovequote:
Ik denk dat je je tentamen ook haalt zonder ritalinquote:Op zondag 20 januari 2013 15:33 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik kan er wel langer door leren ik haal mn trntamen nu sowieso
okequote:Op zondag 20 januari 2013 15:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die onzin van je! Als jij meent dat je Ritalin moet slikken prima maar ga dan niet lopen zeiken over hoe je je nu voelt. I couldn't care less love
normaliter heb ik echt maar een spanningsboog van 10 min nu wil ik echt gewoon uren door leren. Ik begin leren zelfs leuk te vindenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:34 schreef IlBacio het volgende:
[..]
Ik denk dat je je tentamen ook haalt zonder ritalin
Het is je eigen keuze ofc, ik probeer alleen te helpen
Straks vind je vroeg opstaan en OV ook nog leukquote:Op zondag 20 januari 2013 15:35 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
normaliter heb ik echt maar een spanningsboog van 10 min nu wil ik echt gewoon uren door leren. Ik begin leren zelfs leuk te vinden
ahhah nee dat denk ik nietquote:Op zondag 20 januari 2013 15:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Straks vind je vroeg opstaan en OV ook nog leuk
Nee tuurlijk niet.quote:
Dus je kan nu elke ochtend 11 uur opstaan?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:40 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik hoef nu nooit meer heel vroeg op omdst ik in groningen woon
Je studeert al?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:40 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik hoef nu nooit meer heel vroeg op omdst ik in groningen woon
Lijkt me niet zo lekker eigenlijkquote:
nee dat niet maar eerst moest ik er wel eens om 6:15 uit nu 7:45 oo zijn vroegst scheelt welquote:Op zondag 20 januari 2013 15:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dus je kan nu elke ochtend 11 uur opstaan?
Ik ben jaloersquote:Op zondag 20 januari 2013 15:43 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee dat niet maar eerst moest ik er wel eens om 6:15 uit nu 7:45 oo zijn vroegst scheelt wel
eet je ook bananenschillen danquote:Op zondag 20 januari 2013 15:44 schreef IlBacio het volgende:
[..]
'T is een beetje bitter en heeft een hele rare nasmaak.
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die opleiding ga ik waarschijnlijk ook doen!
jawel is niet heel moelijk ofzo, maar ook niet super leerzaam projecten zijn allemaal matig georganiseerdquote:
Dat zal ook wel per school verschillend zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:51 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
jawel is niet heel moelijk ofzo, maar ook niet super leerzaam projecten zijn allemaal matig georganiseerd
Niet veel xDquote:Op zondag 20 januari 2013 15:57 schreef IlBacio het volgende:
Wat gebeurt er als je niet meer naar school gaat voor je achttiende?
dan sta je voor de rest van je leven achter een station mannen te bevredigenquote:Op zondag 20 januari 2013 15:57 schreef IlBacio het volgende:
Wat gebeurt er als je niet meer naar school gaat voor je achttiende?
Daar zou ik wel een goed cijfer voor halenquote:
ook over joden?quote:Op zondag 20 januari 2013 16:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zou ik wel een goed cijfer voor halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |