Klopt. Ik heb gezocht naar een algemeen topic maar vond of The Proffesionals BBC of Australia Seizoen 4 en dat is het allebei niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:04 schreef borisz het volgende:
Omdat het een nieuw programma is? Masterchef UK/Profs/NL hebben ook vaak een eigen topic.
Seizoen 4 dus ja. En is het zo'n groot probleemquote:Op zondag 20 januari 2013 13:05 schreef Estolan het volgende:
Omdat hier
CUL / Masterchef Australia seizoen 4 - 2012 - De finale! -#3
Al een begin was
Uhm boeit mij niksquote:Op zondag 20 januari 2013 13:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Seizoen 4 dus ja. En is het zo'n groot probleem
Jaquote:Op zondag 20 januari 2013 15:42 schreef golfer het volgende:
Wordt het trouwens net als de gewone MC ook dagelijks uitgezonden?
Kun je het niet op een usb zetten en in de tv stoppen? (of via xbox/ps2,3 of streamen) vanaf je comp?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:46 schreef golfer het volgende:
Jippie. Elke dag dus hengelen en dan branden voor de DVD-speler en op grote TV scherm bekijken.
Dat zou kunnen als wij zulke moderne apparatuur zouden bezitten, maar TV is daartoe nog niet uitgerust en onze DVD-speler ook niet en game-boxen ofzo hebben we niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:12 schreef Burner82 het volgende:
Kun je het niet op een usb zetten en in de tv stoppen? (of via xbox/ps2,3 of streamen) vanaf je comp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest: weer groots en meeslepend van opzet en er zit een paar juweeltyjes van kandidaten tussen
Een Marco speelt z'n rol weer uitstekend.![]()
P.S.
Wat spreken we hier af m.b.t. spoilers of niet?
Wanneer wel of niet iets in een spoiler of gewoon open en bloot alles neerzetten als het uitgezonden en gevonden en gezien kan worden?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Lijkt mij een prima plan.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:39 schreef Sorella het volgende:
Spoileren zolang de volgende aflevering nog niet online is, of de volgende dag na achten ?
Alles minstens 3x herhalen, maar meestal 4xquote:Op maandag 21 januari 2013 20:31 schreef Sorella het volgende:
Het is pas de tweede aflevering maar ik ga me nu al ergeren aan het herhalen van Marco,
Ik zou em een levende eend geven, misschien helpt datquote:Op maandag 21 januari 2013 20:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Alles minstens 3x herhalen, maar meestal 4x
"I want my duck, I want my duck, I want my duck, I want my duck"
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
]
Ik zou em een levende eend geven, misschien helpt dat
encore.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 17:47 schreef Selestha het volgende:
Leuk programma leuk programma leuk programma
Je hebt gelijk. Ik vergiste mij. Heb al de hele dag het gevoel dat het vandaag woensdag is, vandaar...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:05 schreef Jeroen1990 het volgende:
Bij ons dus ook gewoon zondag maandag en dinsdag he;) Amerikaanse series is dag later maar Australie is het gewoon bij ons middag of ochtend als het uitgezonden word;)
Next time i cook like an amateur.quote:Op woensdag 23 januari 2013 00:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Net gezien. Ik vond het gerecht van de verliezer wel goed en ik begreep em ook wel, maar hij was nogal vol van zichzelf
Eens. Nog even de (terechte) winnaar afzeiken ook. Mooi dat ie weg is.quote:Op woensdag 23 januari 2013 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Next time i cook like an amateur.
Eikel, met z'n gepoch over de rich and famous en z'n Ferrari.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |