En terecht ja, hoewel ik ook uit het "katholieke zuiden" kom boeit het hier in de buurt helemaal niet hoe je bent.quote:Op zondag 14 april 2013 21:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jep. Meest erge was nog de godsdienstleraar die verkondigde dat hij homoseksualiteit een zonde vond, Heel fijn.
Sindsdien heb ik een pleurishekel aan het christelijk geloof.
Justin Bieber mijd ik als de pest.Niets voor mij.quote:Op zondag 14 april 2013 21:14 schreef Pheno het volgende:
Er is toch al een nieuw geloof? "Belieber"?
Gaaf! Veel plezier.quote:Op zondag 14 april 2013 21:15 schreef megamandy het volgende:
Volgende week zaterdag naar Scapino Ballet
Technisch gezien is iets van 2 soorten al een mix.quote:Op zondag 14 april 2013 21:16 schreef Pheno het volgende:
Even klagen over mijn snack/pijnverzachter: Er staat dropmix op de venco-verpakking. Geloof ze niet. 50% muntdrop, 45% katjesdrop en de rest viel per ongeluk in de verpakking.
Ja, maar op de achterkant stond van alles. Technisch klopt het, maar dat is de laatste keer dat ik het koopquote:Op zondag 14 april 2013 21:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Technisch gezien is iets van 2 soorten al een mix.
Maar wat een stelletje naaiers.
Katjesdropquote:Op zondag 14 april 2013 21:16 schreef Pheno het volgende:
Even klagen over mijn snack/pijnverzachter: Er staat dropmix op de venco-verpakking. Geloof ze niet. 50% muntdrop, 45% katjesdrop en de rest viel per ongeluk in de verpakking.
Uiteraard.quote:Op zondag 14 april 2013 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar op de achterkant stond van alles. Technisch klopt het, maar dat is de laatste keer dat ik het koop
Belg hé, die werden bij TUBD ne de vorige SYTYTD's ook vertaald.quote:
quote:
Hihi. GMTAquote:
Hahaha ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |