Die trucs doe ik hem niet na hoor.quote:
Als ik niets mag zeggen omdat ik het zelf niet kan kan ik niets meer zeggen, ik kan wat wiggelen op de maat als een pinguin, meer nietquote:
Ja toen had ik echt zo iets van huh wat doet hijquote:Op zondag 14 april 2013 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik niets mag zeggen omdat ik het zelf niet kan kan ik niets meer zeggen, ik kan wat wiggelen op de maat als een pinguin, meer niet
Dat 'vegen' zag er slordig uit. De start was, maar na de 'pauze' werd het erg slordig.
Ik vond die handstand wel heel tof.quote:Op zondag 14 april 2013 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik niets mag zeggen omdat ik het zelf niet kan kan ik niets meer zeggen, ik kan wat wiggelen op de maat als een pinguin, meer niet
Dat 'vegen' zag er slordig uit. De start was, maar na de 'pauze' werd het erg slordig.
Zeker Ruslandquote:Op zondag 14 april 2013 21:02 schreef Ewelina het volgende:
WTF. Doodgewenst worden omdat je homo bent. Kut boerendorpen.![]()
![]()
Ik was helaas net te laat thuis voor de demonstratie.quote:
Vergeet de biblebelt niet.quote:
Blind typen ftwquote:Op zondag 14 april 2013 21:04 schreef Ewelina het volgende:
Fuck, auditie gemist omdat ik zat te typen.
Ja die loopt helemaal door naar Zeelandquote:
Iemand was zo vriendelijk om op mijn middelbare school te vertellen dat ik lesbisch was. Je weet meteen wie je vrienden zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 21:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja die loopt helemaal door naar ZeelandWist niet dat het zo erg was tot ik iets met mijn ex kreeg die uit Zeeland kwam.
Echt? Dan ben ik blij met mijn oude middelbare schoolquote:Op zondag 14 april 2013 21:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Iemand was zo vriendelijk om op mijn middelbare school te vertellen dat ik lesbisch was. Je weet meteen wie je vrienden zijn.![]()
En verdomme, toon meer dans ipv steeds het publiek.
Jep. Meest erge was nog de godsdienstleraar die verkondigde dat hij homoseksualiteit een zonde vond, Heel fijn.quote:Op zondag 14 april 2013 21:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Echt? Dan ben ik blij met mijn oude middelbare school
En dit koppel was ook leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |