The Voice heb ik maar in zijn geheel overgeslagen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zijn kids, dus altijd minder. Ik kijk voor de dans, maar bv The Voice Kids kijk ik ook niet.
Ik wist het idd ook niet, het is dat ik aan het zappen was. En vervolgens dit tegenkwam en zocht naar een topic.quote:Op zondag 14 april 2013 20:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nu kijk ik ook niet meer vaak naar de tv maar ik heb dus nergens hier reclame voor gezien. Het was dat ik net rond 20u op mijn telefoon keek of er wat op tv was, anders had ik het niet geweten.
Ja, dat wel. Maar SYTYCD gaat meestal ook niet heel hard, laat staan als er kinderen in voor komen. Men denkt al snel niveautje SBS6. Terwijl ze hier de echte koekebakkers er sowieso altijd uitfilteren, ook in de volwassen versie. Die Belg (MJ-imitator dacht ik?) van vorig jaar had ik bv geen euro gegeven, maar hij rolde als een mallequote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad geen enorme pr-molen. Maar ik heb wel wat aankondigingen gezien.
Ik stem voor een complete Lieke-remover op tv.quote:Op zondag 14 april 2013 20:53 schreef megamandy het volgende:
Lieke heeft ook weer een prachtige styling
Je disst nu d'r zus. Hele familie in het harnas.quote:Op zondag 14 april 2013 20:53 schreef megamandy het volgende:
Zal d'r zus wel weer zijn zoals bij TUDBquote:Op zondag 14 april 2013 20:53 schreef megamandy het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je disst nu d'r zus. Hele familie in het harnas.
Die trucs doe ik hem niet na hoor.quote:
Als ik niets mag zeggen omdat ik het zelf niet kan kan ik niets meer zeggen, ik kan wat wiggelen op de maat als een pinguin, meer nietquote:
Ja toen had ik echt zo iets van huh wat doet hijquote:Op zondag 14 april 2013 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik niets mag zeggen omdat ik het zelf niet kan kan ik niets meer zeggen, ik kan wat wiggelen op de maat als een pinguin, meer niet
Dat 'vegen' zag er slordig uit. De start was, maar na de 'pauze' werd het erg slordig.
Ik vond die handstand wel heel tof.quote:Op zondag 14 april 2013 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik niets mag zeggen omdat ik het zelf niet kan kan ik niets meer zeggen, ik kan wat wiggelen op de maat als een pinguin, meer niet
Dat 'vegen' zag er slordig uit. De start was, maar na de 'pauze' werd het erg slordig.
Zeker Ruslandquote:Op zondag 14 april 2013 21:02 schreef Ewelina het volgende:
WTF. Doodgewenst worden omdat je homo bent. Kut boerendorpen.![]()
![]()
Ik was helaas net te laat thuis voor de demonstratie.quote:
Vergeet de biblebelt niet.quote:
Blind typen ftwquote:Op zondag 14 april 2013 21:04 schreef Ewelina het volgende:
Fuck, auditie gemist omdat ik zat te typen.
Ja die loopt helemaal door naar Zeelandquote:
Iemand was zo vriendelijk om op mijn middelbare school te vertellen dat ik lesbisch was. Je weet meteen wie je vrienden zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 21:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja die loopt helemaal door naar ZeelandWist niet dat het zo erg was tot ik iets met mijn ex kreeg die uit Zeeland kwam.
Echt? Dan ben ik blij met mijn oude middelbare schoolquote:Op zondag 14 april 2013 21:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Iemand was zo vriendelijk om op mijn middelbare school te vertellen dat ik lesbisch was. Je weet meteen wie je vrienden zijn.![]()
En verdomme, toon meer dans ipv steeds het publiek.
Jep. Meest erge was nog de godsdienstleraar die verkondigde dat hij homoseksualiteit een zonde vond, Heel fijn.quote:Op zondag 14 april 2013 21:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Echt? Dan ben ik blij met mijn oude middelbare school
En dit koppel was ook leuk
En terecht ja, hoewel ik ook uit het "katholieke zuiden" kom boeit het hier in de buurt helemaal niet hoe je bent.quote:Op zondag 14 april 2013 21:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jep. Meest erge was nog de godsdienstleraar die verkondigde dat hij homoseksualiteit een zonde vond, Heel fijn.
Sindsdien heb ik een pleurishekel aan het christelijk geloof.
Justin Bieber mijd ik als de pest.Niets voor mij.quote:Op zondag 14 april 2013 21:14 schreef Pheno het volgende:
Er is toch al een nieuw geloof? "Belieber"?
Gaaf! Veel plezier.quote:Op zondag 14 april 2013 21:15 schreef megamandy het volgende:
Volgende week zaterdag naar Scapino Ballet
Technisch gezien is iets van 2 soorten al een mix.quote:Op zondag 14 april 2013 21:16 schreef Pheno het volgende:
Even klagen over mijn snack/pijnverzachter: Er staat dropmix op de venco-verpakking. Geloof ze niet. 50% muntdrop, 45% katjesdrop en de rest viel per ongeluk in de verpakking.
Ja, maar op de achterkant stond van alles. Technisch klopt het, maar dat is de laatste keer dat ik het koopquote:Op zondag 14 april 2013 21:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Technisch gezien is iets van 2 soorten al een mix.
Maar wat een stelletje naaiers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |