Als dat zou kunnen... ook graag voor KPN.quote:Op zondag 14 april 2013 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil een auto mute op Lieke, UPC make it happen.
Wat gek nou.quote:Op zondag 14 april 2013 20:41 schreef Pheno het volgende:
Ja, en nu janken, want mama zei altijd dat het zo goed was en wonder.
Niks mis met een béétje realisme. Aanmoedigen en enthousiasmeren is goed, maar er zit een grens aan.quote:Op zondag 14 april 2013 20:41 schreef megamandy het volgende:
Ach hij had al zo'n grote mondDan vind ik het net goed dat ze niet door gaan
Ik denk dat ie thuia al zijn speelgoed kapot heeft gemaakt.quote:Op zondag 14 april 2013 20:41 schreef megamandy het volgende:
Ach hij had al zo'n grote mondDan vind ik het net goed dat ze niet door gaan
Precies, maar zoals dat kind sprak was die grens volgens mij nog niet bereikt, mhehe.quote:Op zondag 14 april 2013 20:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niks mis met een béétje realisme. Aanmoedigen en enthousiasmeren is goed, maar er zit een grens aan.
en janken op grond, in de supermarkt.quote:Op zondag 14 april 2013 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat ie thuia al zijn speelgoed kapot heeft gemaakt.
Vergeet de schoppen tegen het snoeprek niet.quote:
Die grens was nog lichtjaren ver weg.quote:Op zondag 14 april 2013 20:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Precies, maar zoals dat kind sprak was die grens volgens mij nog niet bereikt, mhehe.
14 jaar.quote:
Ah, dan doet ze zeker niet mee. Jammer.quote:
Het zijn kids, dus altijd minder. Ik kijk voor de dans, maar bv The Voice Kids kijk ik ook niet.quote:Op zondag 14 april 2013 20:47 schreef Ewelina het volgende:
Als dit topic trouwens representatief is voor de kijkcijfers, voorspel ik niet veel goeds.Vorige topics gingen véééééél sneller.
Nu kijk ik ook niet meer vaak naar de tv maar ik heb dus nergens hier reclame voor gezien. Het was dat ik net rond 20u op mijn telefoon keek of er wat op tv was, anders had ik het niet geweten.quote:Op zondag 14 april 2013 20:47 schreef Ewelina het volgende:
Als dit topic trouwens representatief is voor de kijkcijfers, voorspel ik niet veel goeds.Vorige topics gingen véééééél sneller.
The Voice heb ik maar in zijn geheel overgeslagen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zijn kids, dus altijd minder. Ik kijk voor de dans, maar bv The Voice Kids kijk ik ook niet.
Ik wist het idd ook niet, het is dat ik aan het zappen was. En vervolgens dit tegenkwam en zocht naar een topic.quote:Op zondag 14 april 2013 20:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nu kijk ik ook niet meer vaak naar de tv maar ik heb dus nergens hier reclame voor gezien. Het was dat ik net rond 20u op mijn telefoon keek of er wat op tv was, anders had ik het niet geweten.
Ja, dat wel. Maar SYTYCD gaat meestal ook niet heel hard, laat staan als er kinderen in voor komen. Men denkt al snel niveautje SBS6. Terwijl ze hier de echte koekebakkers er sowieso altijd uitfilteren, ook in de volwassen versie. Die Belg (MJ-imitator dacht ik?) van vorig jaar had ik bv geen euro gegeven, maar hij rolde als een mallequote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad geen enorme pr-molen. Maar ik heb wel wat aankondigingen gezien.
Ik stem voor een complete Lieke-remover op tv.quote:Op zondag 14 april 2013 20:53 schreef megamandy het volgende:
Lieke heeft ook weer een prachtige styling
Je disst nu d'r zus. Hele familie in het harnas.quote:Op zondag 14 april 2013 20:53 schreef megamandy het volgende:
Zal d'r zus wel weer zijn zoals bij TUDBquote:Op zondag 14 april 2013 20:53 schreef megamandy het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je disst nu d'r zus. Hele familie in het harnas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |