En pas 2 jaar. Dus als het gaat om meest talentvolle... maakt hij een goede kans op winnenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Hij danst bijzonder goed.
Inderdaad heel talentvol. En, het moet gezegd, hij ziet er ook nog eens plezierig uit.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En pas 2 jaar. Dus als het gaat om meest talentvolle... maakt hij een goede kans op winnen
Klopt, ik zou hem ook ouder schatten..quote:Op zondag 26 mei 2013 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad heel talentvol. En, het moet gezegd, hij ziet er ook nog eens plezierig uit.
Vanavond de 2 studioshow van de 3... en dan de live finale (3*2 winnaars+2 wild cards)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:08 schreef Naamah het volgende:
Net pas gekeken. Lieke weet wel echt in elk gesprekje de plank volledig mis te slaan
Ik vind het leuk om te kijken. Er zitten echt goede en leuke dingen tussen en juist omdat het kinderen zijn is dat extra verrassend. Noah is wel echt heel grappig en goed, Lodewijk vind ik al best volwassen dansen en een paar van die meiden doen het ook goed.
Edit: Oooo, er gaan er maar twee door?! Ik dacht dat dit de finalisten waren en dat er net als in de echte steeds twee af zouden vallen. Nou ja, wel logisch ook, zou ook wel te veel zijn voor die kinderen.
Zwaar irritant inderdaadquote:Op zondag 2 juni 2013 20:19 schreef Disana het volgende:
Lieke 'kijk mij eens leuk tegen kindjes praten'.
ontzettend niet dezelfde timing... Delano is wat soepeler, strakker en meer op de muziek...quote:Op zondag 2 juni 2013 20:29 schreef Aspergermeisje het volgende:
Niet dezelfde timing inderdaad. Kan niet zeggen wie beter is. Hebben allebei wel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |