Taxi-filmsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Net zoals in de film Taxi 3![]()
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 03:29 schreef Pino112 het volgende:
Sorry Dven, moet je maar openen.
[..]
Taxi-films
Stuk voor stuk BRIL-JANT!![]()
Ik heb geen idee, ze hadden het er overquote:Op zondag 20 januari 2013 03:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja.
Maar wat heeft het met dit topic te maken?
(Ik opende net het nieuwe film slowchat topic, dus was even verbaaasd dit hier te zien)
Dat was naar aanleiding van een post van mij, ik wenste rupsbanden onder m'n auto voor morgenquote:Op zondag 20 januari 2013 03:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja.
Maar wat heeft het met dit topic te maken?
(Ik opende net het nieuwe film slowchat topic, dus was even verbaaasd dit hier te zien)
Moet je vandaag (zondag) of morgen werken?quote:Op zondag 20 januari 2013 03:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat was naar aanleiding van een post van mij, ik wenste rupsbanden onder m'n auto voor morgen
Maandag, maar ik word door Tomaatje naar Zwolle geduwd. Hebben we vanavond afgesproken en via de Facebookgroep beklonkenquote:Op zondag 20 januari 2013 03:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet je vandaag (zondag) of morgen werken?
En ik dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 03:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Maandag, maar ik word door Tomaatje naar Zwolle geduwd. Hebben we vanavond afgesproken en via de Facebookgroep beklonken
Je mag vast helpen, dan sluit je bij je woonplaats maar aan. Dan hoeft hij maar een kilometer of 6 alleen te drukkenquote:
Dat scheelt vaak behoorlijk inderdaad. Dit jaar niet echt. Maar ik kan me 2009 herinneren waar het in het binnenland gewoon snachts een graad of 10/15 kouder was.quote:Exact, Als de kust al een vier dagen kende waar de minimumtemperatuur bij -15 lag, dan zal het voor het binnenland direct alweer een graad of 5 a 10 lager zijn
Haha, alsof ik hem ga helpenquote:Op zondag 20 januari 2013 03:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Je mag vast helpen, dan sluit je bij je woonplaats maar aan. Dan hoeft hij maar een kilometer of 6 alleen te drukken
ah, het is helaas dus wel in de buurtquote:Op zondag 20 januari 2013 08:37 schreef Aelse het volgende:
Hier is alles weer helemaal wit voor zover het dat nog niet was. Strooiers/vegers hier houden het niet bij.
Hier (De Peel), ook nog helemaal niks.quote:Op zondag 20 januari 2013 08:35 schreef Klonk het volgende:
het zou nu moeten sneeuwen
maar gelukkig zit de sneeuwradar er compleet naast en is het helemaal droog
en waar is dat?quote:Op zondag 20 januari 2013 08:37 schreef Aelse het volgende:
Hier is alles weer helemaal wit voor zover het dat nog niet was. Strooiers/vegers hier houden het niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |