Cheersquote:Op zondag 20 januari 2013 02:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
jij ook. en die andere die niet meer reageren ook.
ik zag je posten; misschien moet ik maar in NL gaan wonen.quote:
Oh, vandaar. Ja, misschien moet ik dat maar gaan doen inderdaadquote:Op zondag 20 januari 2013 02:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik zag je posten; misschien moet ik maar in NL gaan wonen.
ik was nieuwsgierig
Welterusten kerelquote:Op zondag 20 januari 2013 02:15 schreef TBakkert het volgende:
maar ik ga ook slapen, trusten allemaal
en een fijne zondag (zondag)
Hier is het een uurtje vroeger nog gelukkigquote:
engeland?quote:Op zondag 20 januari 2013 02:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier is het een uurtje vroeger nog gelukkig
Wonen en werken. In de afgelopen 11 jaar heb ik er 2 in NL gewoond en de rest hier.quote:
hoe oud ben je danquote:Op zondag 20 januari 2013 02:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wonen en werken. In de afgelopen 11 jaar heb ik er 2 in NL gewoond en de rest hier.
Ik ben NL/UK of UK/NL hoe je het ook wil noemen. Ik ben Britser dan Winstonquote:
oke okequote:Op zondag 20 januari 2013 02:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben NL/UK of UK/NL hoe je het ook wil noemen. Ik ben Britser dan Winston
Beviel datquote:Op zondag 20 januari 2013 02:39 schreef Zweetteef het volgende:
Ik heb half jaar in manchester gewoond
ja coban welquote:Op zondag 20 januari 2013 02:40 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
spreek je coban en pz nog wel is?
Omdat je doordeweeks te druk hebt?quote:Op zondag 20 januari 2013 02:47 schreef Zweetteef het volgende:
Ik post ook eigenlijk alleen in weekend
jaa, ik ben in het weekend vaak thuis bij mijm ouders dan heb ik veel tijd over :pquote:Op zondag 20 januari 2013 02:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat je doordeweeks te druk hebt?
Ah zo, dat begrijp ikquote:Op zondag 20 januari 2013 02:48 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
jaa, ik ben in het weekend vaak thuis bij mijm ouders dan heb ik veel tijd over :p
het is nog steeds 16 hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 11:19 schreef Nestalgie het volgende:
jaja dan denk je dat ik vandaag eindelijk alcohol mag halen is die leeftijd verschoven
is t niet veranderd?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is nog steeds 16 hoor
Nicequote:Op zondag 20 januari 2013 11:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waar ik werk niet iniedergeval
happy hour?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:28 schreef IlBacio het volgende:
Het gaat niet veranderen omdat het happy hour is afgeschaft.
swagyoloquote:Op zondag 20 januari 2013 11:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn ontbijt: baco, hamburger met augurken. Daarna cake met yoghurt en sinasappelsap.
Ik ben zo raar soms
Ben je zwanger?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:33 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn ontbijt: baco, hamburger met augurken. Daarna cake met yoghurt en sinasappelsap.
Ik ben zo raar soms
oh srryquote:Op zondag 20 januari 2013 11:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik vreet niet, ik eet.
En ik zei toch: ik ben raar.
Laat me.
Heerlijk. Wat voor taart is het geworden?quote:
lucky you.quote:
ik ben net al mishandeldquote:Op zondag 20 januari 2013 12:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelf..
Misschien dus toch best een goed ideequote:
Appel carameltaartquote:Op zondag 20 januari 2013 12:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heerlijk. Wat voor taart is het geworden?
ja verjaardagen hequote:Op zondag 20 januari 2013 12:02 schreef IlBacio het volgende:
Ik probeer een baard te laten staan en nu zitten overal plukjes haar
[..]
lucky you.
Ben je jarig?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Appel carameltaart
[..]
ja verjaardagen he
Nee mn broertjesquote:
dankje!quote:
Dus je gaat wel wat doen?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:25 schreef Faux. het volgende:
Ik heb besloten vandaag geen ene niks te doen. Wat een goede beslissing van mezelf
Klinkt inderdaad niet onaardigquote:Op zondag 20 januari 2013 12:25 schreef Faux. het volgende:
Ik heb besloten vandaag geen ene niks te doen. Wat een goede beslissing van mezelf
Nee maar "geen ene niks" klinkt zo lekker krachtigquote:
Dat is een dubbele ontkenning?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:26 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee maar "geen ene niks" klinkt zo lekker krachtig
leuk liedjonquote:
fotoboekquote:
ik op zaterdagquote:Op zondag 20 januari 2013 12:33 schreef supersof het volgende:
op welke dag zijn jullie geboren? Ik op een zondag
Geen ideequote:Op zondag 20 januari 2013 12:33 schreef supersof het volgende:
als je bij iemands post gaat staan met je muis, bij quoten enzo, kun je ook naar lins bewegen en dan zie je ook het fobo tekentje, ga maar eens kijken.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En waar kan ik die hier aanmaken dan? En wat moet ik er mee?
Donderdag.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:33 schreef supersof het volgende:
donderdagquote:Op zondag 20 januari 2013 12:33 schreef supersof het volgende:
Ik zie het nu. Ik keek net even in jouw fotoboek en toen zag ik tot mijn verbazing dat ik niet tot je forumvrienden behoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:34 schreef supersof het volgende:
[..]
als je bij iemands post gaat staan met je muis, bij quoten enzo, kun je ook naar lins bewegen en dan zie je ook het fobo tekentje, ga maar eens kijken.
knap als je deze uitleg snapt
awh ja. dat is gebaseerd op hoe vaak je mensen quote. dus kan er niks aan doenquote:Op zondag 20 januari 2013 12:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zie het nu. Ik keek net even in jouw fotoboek en toen zag ik tot mijn verbazing dat ik niet tot je forumvrienden behoor.
http://fotoboek.fok.nl/quote:Op zondag 20 januari 2013 12:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En waar kan ik die hier aanmaken dan? En wat moet ik er mee?
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:19 schreef Nestalgie het volgende:
jaja dan denk je dat ik vandaag eindelijk alcohol mag halen is die leeftijd verschoven
Stu, je bent ook een zondagskindquote:
jij hebt er niet eens eenquote:
baas paashaasquote:
Alexquote:
promi is duidelijk een Paasbaasquote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Geen één man, maar dan ook echt niemand, is knapper dan Alex.
quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef JRRY het volgende:
Channing Tatum ofzo heeft trouwens echt een tyfuslelijk gezicht.
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef JRRY het volgende:
Channing Tatum ofzo heeft trouwens echt een tyfuslelijk gezicht.
wij wetenquote:
Op die andere homo van een Alex kan ik enigszins jaloers zijn, maar die ChanningTatum vind ik echt een fucking lelijk hoofd hebben.quote:
Jij kent mij nietquote:Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Geen één man, maar dan ook echt niemand, is knapper dan Alex.
wat jij wilquote:Op zondag 20 januari 2013 12:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
WEL KNAP???
Super focking lekker geil lekker omg omg bedoel je![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
WEL KNAP???
Super focking lekker geil lekker omg omg bedoel je![]()
quote:
Jij bent zelf lelijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Op die andere homo van een Alex kan ik enigszins jaloers zijn, maar die ChanningTatum vind ik echt een fucking lelijk hoofd hebben.
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Op die andere homo van een Alex kan ik enigszins jaloers zijn, maar die ChanningTatum vind ik echt een fucking lelijk hoofd hebben.
ohja, plaats dan een fotoooquote:
kapotquote:
doet het nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LALALALALALALA
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:51 schreef IlBacio het volgende:
[..]
nou en, maak een foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:
ja vond ik ook op het begin, maar nu niet meer.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:55 schreef JRRY het volgende:
Oke, ik geef toe, channing tatum is niet heel lelijk ofzo maar zijn gezicht ziet er op het eerste gezicht wel vreemd uit
quote:
nee ik wens privé te blijven.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ja vond ik ook op het begin, maar nu niet meer.
pics van jou jer
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee ik wens privé te blijven.
en tevens wil ik niet fans van channing tatum afpakken ofzo
Moet je zijn films kijken, dan went het vanzelf welquote:Op zondag 20 januari 2013 12:55 schreef JRRY het volgende:
Oke, ik geef toe, channing tatum is niet heel lelijk ofzo maar zijn gezicht ziet er op het eerste gezicht wel vreemd uit
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee ik wens privé te blijven.
en tevens wil ik niet fans van channing tatum afpakken ofzo
ik zal het ns proberen.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Moet je zijn films kijken, dan went het vanzelf wel
fokitquote:
Dear John.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Step Up, Magic Mike, Dear John.
Sowieso kijken
Wel oke hoorquote:
Woooop woooooopquote:Op zondag 20 januari 2013 12:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Stu, je bent ook een zondagskind
"Het lijkt alsof een zondagskind altijd geluk heeft, maar het is eigenlijk omdat deze persoon met iedereen goed op kan schieten, en iedereen gunt hem/haar dus ook van alles."
Promiquote:
ah mooi zoquote:Op zondag 20 januari 2013 13:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel oke hoorHeb me er al bij neergelegd dus ja. Ff knop omzetten enzo
![]()
Hoe gaat het met jou?
lucky bitchesquote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:01 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nooit gerealiseerd dat channing tatum daarin speelde
Andersomquote:Op zondag 20 januari 2013 13:01 schreef Fok-it het volgende:
Channing Tatum boven Alex Pettyfer trouwens
ja manquote:
Nee Channing is nog een beetje mannelijk. en ik heb niks met dat hele lichte blonde haar bij mannenquote:
hm okee, hoe noem je het danquote:Op zondag 20 januari 2013 13:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik haat niet direct op iemand als ik iemand lelijk vind, ik haat mijn stiefmoeder ook niet
ga jij maar huiswerk maken. dan kijk ik Dear Johnquote:Op zondag 20 januari 2013 13:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké nu stoppen met kwijlen, ik moet nog huiswerk maken
gewoon iemand niet knap vinden?quote:
Mannen met blonde haar en blauwe ogen bohh omgquote:Op zondag 20 januari 2013 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Channing is nog een beetje mannelijk. en ik heb niks met dat hele lichte blonde haar bij mannen
Nu ben ik jaloers.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:06 schreef supersof het volgende:
[..]
ga jij maar huiswerk maken. dan kijk ik Dear John
ooeehhffquote:Op zondag 20 januari 2013 13:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mannen met blonde haar en blauwe ogen bohh omg
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ga dan een film kijken waarin alex of channing zit na je huiswerkquote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je krijgt rare gedachten als je sochtends al aan de drank zit
[..]
Volgende week toetsweek, dus ik kan nooit klaar zijn. (loop wat achter en alles)quote:Op zondag 20 januari 2013 13:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ga dan een film kijken waarin alex of channing zit na je huiswerk
succesquote:Op zondag 20 januari 2013 13:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgende week toetsweek, dus ik kan nooit klaar zijn. (loop wat achter en alles)
[..]
aaawhquote:Op zondag 20 januari 2013 13:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgende week toetsweek, dus ik kan nooit klaar zijn. (loop wat achter en alles)
succesquote:Op zondag 20 januari 2013 13:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks. Heb ik wel nodig
Oké ik ga nu ECHT stoppen met FOK!
Doei, vaarwel![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Thanks. Heb ik wel nodig
Oké ik ga nu ECHT stoppen met FOK!
Doei, vaarwel![]()
kusjes terugquote:Op zondag 20 januari 2013 13:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaja, ga maar Taexon kusjes geven.
knuffel terug van Hypoquote:Op zondag 20 januari 2013 13:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaja, ga maar Taexon kusjes geven.
Alsof verliefd zijn zo leuk isquote:Op zondag 20 januari 2013 13:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Kusjes en knuffels, wauw.
En in mijn horoscoop staat dat ik verliefd word in 't voorjaar. Omg![]()
of als je niets meer van de ander begrijptquote:Op zondag 20 januari 2013 13:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja want als de ander je niet (meer) moet
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:28 schreef IlBacio het volgende:
[..]
of als je niets meer van de ander begrijpt
er valt sowieso niks van mensen te begrijpenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:28 schreef IlBacio het volgende:
[..]
of als je niets meer van de ander begrijpt
Het doet alleen maar pijn, want liefde is niet voor altijd en als het ophoudt scheuren twee geesten uit elkaar en verdwijnt er een deel van allebei.quote:
soms he, heel soms heb ik het gevoel dat ik mensen snapquote:Op zondag 20 januari 2013 13:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er valt sowieso niks van mensen te begrijpen
oh wat spannendquote:Op zondag 20 januari 2013 13:30 schreef IlBacio het volgende:
[..]
soms he, heel soms heb ik het gevoel dat ik mensen snap
Dat wil ik ook. Ik moet nog ontbijtenquote:
Dat is wel leuk maar dat kan ook zo over zijnquote:Op zondag 20 januari 2013 13:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Das waar, maar er staat dat ik een nieuwe relatie krijg.
jawel hoor maar soms doen mensen gewoon rare dingen die je echt niet begrijptquote:Op zondag 20 januari 2013 13:31 schreef IlBacio het volgende:
[..]
best wel
Jij snapt mensen helemaal nooit?
het kan maar het kan ook goed gaan, niet zo depri manquote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat is wel leuk maar dat kan ook zo over zijn
Dat is mijn levenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef ChesterPerry het volgende:
kerel je heb het elke dag over de jackpot
Niet zo negatief verdorie.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat is wel leuk maar dat kan ook zo over zijn
linkje?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet zo negatief verdorie.
Ik kijk nu een vet ranzige filmpje
gokkenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:36 schreef Stuart het volgende:
Ik heb het trouwens pas 2 dagen over de jackpot gehad. Alleen vandaag en gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |