Dat is nog geheim, al zijn er al geruchten over The Eagles, ACDC en de 3J's.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:42 schreef nattermann het volgende:
Tof! Welke band speelt, waar en wanneer?
De kwantum is echt niet ongedeerd.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:57 schreef CrashO het volgende:
Kwantum was toen ik er net stond nog ongedeerd. (op veeel roet na) Ze waren hem nat aan het houden.
't is de Halfords ernaast die in lichterlaaie staat.
Dus het pand tussen de chinees en kwantum in...
En beeld:
Als ik jou filmpje zo zie, dan heb ik er weinig vertrouwen in om eerlijk te zijn. Zoiets moet te blussen zijn met helikopters en ik denk dat daar geen gebruik van gemaakt gaat worden.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:03 schreef CrashO het volgende:
Die tent op de bovenverdieping. Rofra en die eronder Arno's woonwereld?
Die heeft wat ventilatie gekregen...
Ik denk van wel. Of een of anderen mafia-praktijken die worden uitgehaald om beter te profiteren van dat groot stukje grond.quote:
Enig idee hoe het er nu uit ziet?quote:
Doe anders updates als je daar bent!quote:Op zondag 20 januari 2013 02:17 schreef CrashO het volgende:
Geen flauw idee. Ik ga er nu weer heen. Moest ruimte maken op me geheugenkaart, had 16GB volgerausd
No prob. Een goede omschrijving doet wonderen.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:19 schreef CrashO het volgende:
Is goed, alleen kan geen beeldmateriaal uploaden met me mob
Mooi uitzicht !quote:Op zondag 20 januari 2013 02:34 schreef aarontje112 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet het eruit vanaf de wijk roombeek, foto staat op rtv oost.
quote:Op zondag 20 januari 2013 02:24 schreef CrashO het volgende:
Loop er ee nu heen maar brand lijkt veeeel minder al
Wat is het nou!??quote:Op zondag 20 januari 2013 02:32 schreef CrashO het volgende:
Brand nog goed. Plein zit kwa rook potdicht. Kan de mc niet zien
serieus? is wel stuk of 30meter lopen?quote:Op zondag 20 januari 2013 02:41 schreef CrashO het volgende:
Liep er heen leek mee te vallen. Sta er nu en is vuurzee opnieuw . Voorkant van leenbakker wordt nu door steekvlammen geraakt door de wind
is er een kans dat het overlaait naar leen bakker?quote:Op zondag 20 januari 2013 02:41 schreef CrashO het volgende:
Liep er heen leek mee te vallen. Sta er nu en is vuurzee opnieuw . Voorkant van leenbakker wordt nu door steekvlammen geraakt door de wind
Hopelijk wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:46 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
is er een kans dat het overlaait naar leen bakker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op zondag 20 januari 2013 02:49 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hopelijk wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.tubantia.nl/re(...)d-1.3616810#commentsquote:Ditmaal viel Arno's Woonwereld ten prooi aan brand en Rofra. 's Middags was er brand bij Kwantum en drie weken geleden bij andere bedrijven op de meubelboulevard.
Ook omdat het nu het pand naast dat pand dat de vorige keer afbrandde is.quote:Op zondag 20 januari 2013 02:56 schreef Syd het volgende:
Begint nu dan wel verdacht te worden.
[..]
http://www.tubantia.nl/re(...)d-1.3616810#comments
Soms denk ik zo van, je had verdomme dat spul gratis aan mij kunnen geven wat nu afgebrand is.quote:
Dus nog geen brand bij de Leen Bakker?quote:Op zondag 20 januari 2013 02:57 schreef CrashO het volgende:
Er vliegen nu brandende stukken hey dak van de leenbakker op
Zouden ze het ook koud hebben?quote:
Doe dat.quote:Op zondag 20 januari 2013 03:23 schreef CrashO het volgende:
Ik iig wel , voel me vinger niet meer . Ga naarhuis plaatjes tappen
Bosperus.quote:Op zondag 20 januari 2013 03:56 schreef CrashO het volgende:
Met de chinees had ik toen niks door..Terwijl ik gewoon wakker was. (Woon in dat kleine rijtje winkels aan de hengelosestraat, net voorbij de singel)
quote:Op zondag 20 januari 2013 04:09 schreef corkydiggles het volgende:
foto van rookpluim
Edit: zie nu pas dat iemand schoenen in de boom heeft gegooid
[ afbeelding ]
Afbreken, opbouwen en weer doorgaan. Wij kunnen dat...quote:Op zondag 20 januari 2013 05:17 schreef TweeGrolsch het volgende:
Brand en Enschede. Altijd spectaculaire uitkomsten
Pyromaantjes gaan meestal zelf bij het vuur staan kijken die ze aangestoken hebben, beetje foto's en filmpjes maken en daar vaak ook nog verslag van doen.. Kortom, TS is verdachte in deze zaak!quote:
Euhm.. Nou, ongeveer..quote:Op zondag 20 januari 2013 10:22 schreef ShevaJB het volgende:
Straks maar eens langsfietsen, hopelijk staat de mac er nog
Behoorlijk kutquote:Op zondag 20 januari 2013 10:24 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Euhm.. Nou, ongeveer..
http://112twente.nl/8616/(...)uatie-op-dit-moment/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |