En de presentator van VI is Wilfred Sjenee.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Trainer van Gençlerbirligi is overigens een oude bekende van Johan, ex-trainer van MVV Fuat Sjapa.
Ja ik ook, we worden door de notabelen die achter SigaarSnor zitten (ik weet nog steeds niet wie dit zijn, de voorzitter van de fanclub J-D beweerde dat dit Veerboot zou zijn, maar dat geloof ik natuurlijk niet) aan het lijntje gehouden.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef Arn0 het volgende:
http://www.dailymotion.com/VI_Hooligans
Ben ik de enige die wanhopig elke dag deze pagina vernieuwt?
Gewoon dit topic in de gaten houden, ouwe reus.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef Arn0 het volgende:
http://www.dailymotion.com/VI_Hooligans
Ben ik de enige die wanhopig elke dag deze pagina vernieuwt?![]()
Vleminckx is dan ook een beperkte voetballer.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vleminckx heeft er 4 gemaakt in zijn eerste wedstrijddat ze die bij Brugge hebben laten glippen
Hij kan wel goed ingooien.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:32 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Vleminckx is dan ook een beperkte voetballer.
Die balletjes had iedereen ingetikt, maar als jij hier eventjes leuk wilt gaan zitten doen mag dat hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vleminckx heeft er 4 gemaakt in zijn eerste wedstrijddat ze die bij Brugge hebben laten glippen
Hij geeft anders wel een signaal af.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die balletjes had iedereen ingetikt, maar als jij hier eventjes leuk wilt gaan zitten doen mag dat hoor.
Ja, leuk, maar Antalyaspor speelt nog net geen G-voetbal.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
In het land der blinden is Vleminckx koning.quote:Op zondag 20 januari 2013 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het werk van Hannie Hannaquote:Op zondag 20 januari 2013 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me iemand die je kort moet houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |